Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterLikheter ang skoler i Atlantis,Lemuria og det gml Egypt

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Hecate skrev:Har du noe fra Agartha, David?
Her er en side som jeg fant nå nylig ang mer info om "Agartha-hollow Earth":

http://www.crystalinks.com/hollowearth.html

Her er det et par som har kanalisert info om Agartha:

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/ ... writing-20
Antall ord: 50
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

David Skywalker skrev:
Hecate skrev:Har du noe fra Agartha, David?
Her er en side som jeg fant nå nylig ang mer info om "Agartha-hollow Earth":

http://www.crystalinks.com/hollowearth.html

Her er det et par som har kanalisert info om Agartha:

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/ ... writing-20
Tusen takk, David!!
Jeg hadde helt glemt at crystallinks kunne ha noe på dette, ennå jeg har den siden lagret i "mine favoritter".
Så flott at du fant de bøkene. Jeg tror det er de jeg egentlig er på jakt etter, for det går mer på det interdimensjonale enn på selve myten om underjordiske byer som xanadu og sånt :) Det er jo ganske morsomt å se den tegningen av hvordan det skal se ut. Alle vet jo at jorda ikke ser sånn ut innvendig, men så er det ikke snakk om denne dimensjonen heller, men "rommet ved siden av". Dette er nesten vanskeligere å svelge enn at det er liv på andre planeter, ikke sant? :D
Antall ord: 170
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Bare hyggelig. Jeg liker å være på sporet av informasjon. :mozilla_cool:
Under Lemuria- og Atlantis-tiden så var kontakten med Jordas "Indre" en helt annen - flere der sånn som var bevisste på slik kontakt.
Antall ord: 36
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1551
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Multidimensjonale intelligenser. Sjamaner som kommer i fra stjernene ?
Dette er jo Erik von Daniken på syre. Han mener og vi er påvirket om tukklet med fra skapninger fra en annen planet i tidlig historie.

Pleiade allierte ? Liv på pleiadene alltså. Hvem kan slå det fast ?
Jesus i skole i Egypt. Jeg vet man har kilder som beskriver Jesus som helt liten og att det mangler ett gap til han er voksen. Men ingen av de kildene snakker om att Jesus er skolert i ett land langt borte.
Så er bevisheten hans lagret i krystaller...? Så skal du til unaiten og aktivere din lyskropp i en svettehytte ?

David Skyvalker, jeg har alltid hatt respekt for alles tro, men for deg skal jeg gjøre ett lite unntak når jeg kommenterer.
Du drar konklusjoner til høyre og venstre på noe new age fantasi som det har krevet mye rart i pipen for og fantasere frem. I motsettning til mange andre diskuterbare emner i det som kan kalles paranormalt, finnes det ikke fnugg av indisier til og støtte noe av dette selv littegrann.

Om noe noengang her på forumet har fortjent merkelappen sludder og pølsevev, så er det dette.
Antall ord: 201

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

Jeg skjønner tankemåten din herr Metodist. Noen ting er vanskelig for mennesker som lever etter sinnets rasjonnelle rammer å svelge. Vel sånn er det nå, men en skal ikke avfeie noe som helst forde.. ei heller fordømme, uansett vil en lærdom komme. Nettopp når en Nekter å tro og når en fordømmer. Å rive seg selv i små stykker for å kvitte seg med tankemønstre som har rasjonelle røtter er hardt, pga altmuligrart-indoktrinering/ begrensninger og selvforakt osv.

Så metodisten, du går i gamle spor... stuck in a loop som så mange andre, selv har jeg sitti godt i virvelstrømmer av fornektelse.
Fatisk er det ikke så vanskelig som sinnet vil ha deg til å tro... Observer, vær i nuet. Her og Nå er alt :mozilla_wink:

Jeg er iallefall helt på G med david og det han snakker om, selv om jeg ikke går samme vei. Det er informasjon som er i sammsvar med mitt indre bilde. Kanskje kunne han ha spart seg å skrive slik, med tanke på alle som reagerer med alle mulige negative reaksjoner.... Eller ikke :) David er en tøffing og en av de snilleste menneskene jeg har møtt! En virkelig engasjert og iherdig sjel ! Moder Jord er så glad en kan bli for å ha en slik alliert! :mozilla_cool:

Jeg har vært på mine (indre)reiser og erfart fantasifulle herlige ting , og det stopper ikke dær. Uendeligheten i skapelsen er så stort som Ingenting er. Ord strekker ikke til når en skal beskrive det mest fantastiske av alt... :mozilla_cool:
Antall ord: 268
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

keke skrev:reaksjoner.... Eller ikke :) David er en tøffing og en av de snilleste menneskene jeg har møtt! En virkelig engasjert og iherdig sjel ! Moder Jord er så glad en kan bli for å ha en slik alliert! :mozilla_cool:
:D Det som er fint med det du sier er at du også speiler deg selv vettu.... :mozilla_wink:
Det er klart at det jeg kommer med informasjon fra min sjelsbevissthet ikke vil appellere eller treffe alle her inne - noen få vil være tiltrukket. Det er utrolig mye ang Jordas historie som en bare via å aktivere visse "koder" fra ens bevissthet som er fra ens tidligere liv - ang å få tilgang til ren informasjon. Det er mye begrenset informasjon i historiebøker angående kraftsteder i verden - ang flere sivilisasjoner i fortiden som Inka,Maya,Druidene m/flere.

Däniken er inne på visse ting som stemmer. Ikke alt det han kommer med skal man ta for god fisk. Men det finnes andre som Däniken, som f.eks Robert Bauval,Graham Hancock,Terrence McKenna, som er inne på noe ang Jordas historie om det ene og det andre. Men som med all informasjon som en leser om så handler det om å føle seg tiltrukket til hva man vil stole på eller ikke - eller mene er rett eller galt - har noe for seg eller ikke. Pleiade-kanalene mine er iallefall flinke til å vise meg kilder ang bøker o.l. som har mye for seg og som er i takt med Jordas levende bibliotek. Mye bra informasjon.

Vi kan aktivere endel koder i vår bevissthet bare ved å reise på spesielle kraftsteder verden over som jeg har nevnt i mange postinger. Det handler om å gjøre det man er tiltrukket til. Jeg er tiltrukket til å reise endel til diverse kraftsteder og hente tilbake sjelebiter fra tidligere liv og aktivere koder i bevisstheten som gjør at en er mer mottakelig for ren informasjon om de stedene blant annet og om hva som skjedde i Jordas historie.

Fantasi eller fakta. Det er ikke opp til meg å bedømme. En får bedømme selv. Jeg har ikke fasiten. Det har ingen. En lever i informasjonsalderen og en kan finne ut selv. Men om man skal være åpen for det jeg kommer med så må man nok være vant med å forstå og erfare bevissthetsendringer i større grad da. Det er et must. Om man ikke er vant med det så vil det jeg kommer med være ganske fjernt fra deres tankegang. Så får de lete etter andre kilder de mener er mer troverdig.
Antall ord: 437
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Du drar konklusjoner til høyre og venstre på noe new age fantasi som det har krevet mye rart i pipen for og fantasere frem. I motsettning til mange andre diskuterbare emner i det som kan kalles paranormalt, finnes det ikke fnugg av indisier til og støtte noe av dette selv littegrann
Det er litt morsomt å tenke på at endel av det som blir kalt for New Age stammer fra laaangt tilbake i Jordas historie......jeg er jo opptatt av kraftplanter, som har eksistert siden tidenes morgen i vår historie. Utenomjordisk kontakt(solguden Ra - er jo en av uendelig mange som har vært her på Jorden i Egypt blant annet) og kanalisering er ikke noe nytt. Det har eksistert i alle tider. Og i Europa er det spesielt i det gamle Hellas i Akropolis og Orakel i Delfi steder hvor det har blitt erfart endel multidimensjonell kontakt og kanaliseringer var veldig vanlig. Mye av det som er New Age er Old Age.

Det interessante er at alt beror på ens bevissthet. Vi kan få tilgang til Jordas levende bibliotek om man er vant med å jobbe med seg selv og sin bevissthet og være en kanal for den type bibliotek. En må lære å kjenne sin egen bevissthet for å erkjenne at man faktisk kan få tilgang til historie - multidimensjonale selv osv....det kreves at en våger å aktivere noen koder i bevisstheten sin som stammer fra tidligere liv her på denne planeten.

Om dette er for drøy kost eller høres ut som eventyr. Så ta det som det - det er i din bevissthet. Fordi det vil være en større åpenhet angående det jeg kommer med i fremtiden. Og jeg møter stadig mennesker som er veldig åpen for dette og som har erfaringer og det pussige er at flere og flere har kontakt med Pleiadene.....og blant Nord-Amerikanske indianere,Inkaer,Mayaer,Egypt(Solguden Ra er fra Pleiadene....) m/flere har forbindelser - forfedrene kommer fra Pleiadene. Det er flere der i dag som vet det og de var også deres sjamanlærere. Vi på Jorden har samme forfedre som Pleiadene.
Antall ord: 358
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1551
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

keke skrev:Jeg skjønner tankemåten din herr Metodist. Noen ting er vanskelig for mennesker som lever etter sinnets rasjonnelle rammer å svelge. Vel sånn er det nå, men en skal ikke avfeie noe som helst forde.. ei heller fordømme, uansett vil en lærdom komme. Nettopp når en Nekter å tro og når en fordømmer. Å rive seg selv i små stykker for å kvitte seg med tankemønstre som har rasjonelle røtter er hardt, pga altmuligrart-indoktrinering/ begrensninger og selvforakt osv.

Så metodisten, du går i gamle spor... stuck in a loop som så mange andre, selv har jeg sitti godt i virvelstrømmer av fornektelse.
Fatisk er det ikke så vanskelig som sinnet vil ha deg til å tro... Observer, vær i nuet. Her og Nå er alt :mozilla_wink:

Jeg er iallefall helt på G med david og det han snakker om, selv om jeg ikke går samme vei. Det er informasjon som er i sammsvar med mitt indre bilde. Kanskje kunne han ha spart seg å skrive slik, med tanke på alle som reagerer med alle mulige negative reaksjoner.... Eller ikke :) David er en tøffing og en av de snilleste menneskene jeg har møtt! En virkelig engasjert og iherdig sjel ! Moder Jord er så glad en kan bli for å ha en slik alliert! :mozilla_cool:

Jeg har vært på mine (indre)reiser og erfart fantasifulle herlige ting , og det stopper ikke dær. Uendeligheten i skapelsen er så stort som Ingenting er. Ord strekker ikke til når en skal beskrive det mest fantastiske av alt... :mozilla_cool:
Det du skriver viser meg att du har ikke fulgt med på det jeg har hatt for meg på forumet her tidligere.
Jeg er åpen for paranormale ting, men leser og undersøker for og forstå dem bedre.
Jeg samler og snakker med folk.

F.eks med spøkelser og gjengangere så rapporteres det fra mennesker i alle land hele tiden.
Ofte fra folk som selv ikke tror på paranormale fenomener.
Da blir vi tilslutt tvunget til og erkjenne att det er "noe" som gjør allt dette.
Selv om jeg begynner og komme til ett bilde av hva dette er, som jeg tror på, kan jeg ikke bevise noe. Kansje man kan bevise noe en dag, kansje ikke.
Det eneste vi kan bevise er att folk sier de opplever og rapporterer om disse tingene, og vi kan sammenligne hendelser.

Dette som det snakkes om over her, har ikke engeng støtte i funn eller opplevelser.
Ikke annet en de som velger og tro på krystaller og magi ang. jordens indre osv.
Det finnes ingen tunge referanser til alle disse ville teoriene annet en det som new agere og hasj røykende hippier selv fant på en gang for noen tiår siden.

Så gjør de det som alle som finner på en ny religion f.eks alltid gjør. De blander inn litt vitenskap og andre mere ettablerte teorier for og gi mere legitimitet.
Selv om ut av kroppen opplevelser og lignende skulle være akkurat så fantastisk og ekte som mange nå tror, har ikke det noe med dette greiene over og gjøre. Bland ikke det sammen. Prøv ikke og kuppe metafysiske fantastiske fenomener som vi aner konturene av til fordel for en oppkonstruert vill verden av underjordiske byer og magiske krystaller.

Mange paranormale fenomener rapporteres i en slik grad att det krever åpenhet og godvilje til og prøve og forstå dem ytterlige.
Jeg brukte ett år og sette meg inn i virkeligheten av Jesus opplevelser f.eks. Det er derfor jeg sier det er vås når det påstås att han har oppholdt seg i Egypt.
Selv de villeste historikere som har lansert fargerike teorier om Jesus bevegelser har ikke funnet ett eneste ord noen steder som hinter om ett opphold i Egypt.
Hvorfor da snakke som om det er fakta ?

Det er slikt som får folk til og sette paranormal forskning av alle slag i vanry og latterliggjør det vanskelige spranget det er og få reel viten ut av alternative modeller.
Det er slikt som gjør att når noen har hatt en opplevelse som de oppfatter som "overnaturlig", så vil de ikke snakke om det til noen i frykt for og bli sett på som en av disse folkene som konstruerer sitt eget univers og som av de fleste vil bli sett på som virkelighetsfjerne drømmere.

Så når du vil stille en diagnose på hvor vidt jeg har kjørt meg fast i gammel tankegang bør du være litt varsom.
Eller kansje det unnskyldes med att du er en av de som drømmer seg bort i new age teorier med noe rart i pipen ?
Antall ord: 804

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Metodisten du har utrolig stor tillit til Jordas historikere......mens jeg har tillit til meg selv og de kanaler som nevner at Jesus har vært i Egypt som ung og gikk på Mystery schools som var noenlunde de samme under Atlantis og Lemuria-tiden - og som i dag popper opp flere steder i verden av diverse multidimensjonale kanaler.

De kanalene er fra Jesus HIMSELF og Erkeengel Ra fra Pleiadene blant annet, som ble kalt for Solgud da han levde i Egypt, som du vet. Om man ikke er vant med å kjenne sin egen bevissthet til fingerspissene så vil man ikke få tilgang til Jordas eksakte historie til det fulle. Men bare fragmenter av det også det blir fort veldig begrensete tolkninger. Men personer som Sitchin,Hancock,Bauval,Däniken blant annet har turt å gå sine egne veier for å finne svar på diverse gåter og det har vært lurt,fordi de er mye mer inne på visse ting i Jordas historie enn andre personer, som jeg ser det.
Antall ord: 170
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

I dødehavsrullene så står det om Jesus og at han var i Egypt. I Wikpedia står det noe om Jesus og hans foreldre flyktet til Egypt. De er inne på noe der.
Antall ord: 35
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sahrian
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 18 Nov 2007 17:31
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Sahrian »

Hvorfor bevise når man kan føle?
Alt skal ikke ha et fysisk svar. Da hadde vi ikke stilt spørsmål.
Da hadde det vært slutt på vårt søk. Det er vårt søk som er vår fasit. Gjennom å søke vil vi finne svar.

Mye handler om å få tillit til seg selv. Sin indre visdom. Det vil jeg si er vel så viktig som å ha dokumenterte svar på alt. Det er i oss vi finner vår sanne anerkjennelse. Den får vi ikke utenfra. Bekreftelse er et annet ord for anerkjennelse. Bekreft deg selv og du får anerkjennelse. Da starter en ny reise i våre liv. Det er da vi åpner opp for all vår sjelsvisdom. Tillit til seg selv er hjertes rene sannhet. Hjertet vil ekspanderes av kjærlighet og kjærligheten vil finne veien til sinnet. Bevisstheten vil utvikle seg i takt med ditt hjerte. Din sjel blomstrer og ditt indre er som et stort lyskart som leder deg vei gjennom din intuisjon og din tillit til deg selv. Det er den nye reisen som mange mennesker verden over har begynt på. Til hjelp for det er vi heldigvis mange forskjellige mennesker på vår jord, hvor vi alle hjelper hverandre på et dypere plan av bevissthet til å nå våre ubevisste og bevisste mål.
Sannsynligvis er det noen nå som tenker herregud for noe svada. Vel, jeg takker for det :mozilla_laughing: .

I fred Sahrian
Antall ord: 251

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

David Skywalker skrev:I dødehavsrullene så står det om Jesus og at han var i Egypt. I Wikpedia står det noe om Jesus og hans foreldre flyktet til Egypt. De er inne på noe der.
I https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 3bc#278321 har jeg kommentert akkurat det, og også at de kom tilbake til Nazareth 10 år før Jesu fødsel.

Dødehavsrullenes kommentar vil jeg gjerne se nærmere på, har du en kilde?
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

http://www.staffeldtsgate.no/pub/qumran ... inger.html

Det står lenger nede at Jesus var sammen med Esseerne og de fulgte en gammel Egyptisk orden.......og hva den ordenen innebærer har jeg nevnt i første posting her - som også jeg følger til viss grad. Melchizedek-skolen følger også samme type skole.

Dolores Cannon har kanalisert informasjon ang dødehavsrullene - og det er om Jesus og Esseerne.

http://ozarkmt.com/jesus.htm
Det samme med Edgar Cayce:

http://www.edgarcayce.org/ancient_myste ... crolls.asp

Og mange andre som kanaliserer den dag i dag gir info om dette.

Early followers of Jesus were very active in Egypt. Feather cites ample evidence through the Nag Hammadi Codices, Jewish tradition and of course, the Gospels themselves, that there was a clear link between Jesus and Egypt.

http://www.newdawnbooks.info/Reviews/Th ... umran.html
Antall ord: 146
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

David Skywalker skrev:http://www.staffeldtsgate.no/pub/qumran ... inger.html

Det står lenger nede at Jesus var sammen med Esseerne og de fulgte en gammel Egyptisk orden.......og hva den ordenen innebærer har jeg nevnt i første posting her - som også jeg følger til viss grad. Melchizedek-skolen følger også samme type skole.
Er du frimurer? Dette er visstnok noe frimurerne har tatt utgagspunkt i, uten at det står noe om hvor de har slik informasjon fra.

Det står også at dett ikke stemmer med hva vi vet om esseerne ut fra deres egne skrifter.
Dolores Cannon har kanalisert informasjon ang dødehavsrullene - og det er om Jesus og Esseerne.

http://ozarkmt.com/jesus.htm
Det samme med Edgar Cayce:

http://www.edgarcayce.org/ancient_myste ... crolls.asp

Og mange andre som kanaliserer den dag i dag gir info om dette.

Early followers of Jesus were very active in Egypt. Feather cites ample evidence through the Nag Hammadi Codices, Jewish tradition and of course, the Gospels themselves, that there was a clear link between Jesus and Egypt.

http://www.newdawnbooks.info/Reviews/Th ... umran.html
Alt det jeg har sett av kontrollerbare kanaliseringer her har vært feil, så kanaliseringer er ikke særlig pålitelig dokumentasjon. :D
Antall ord: 214

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

BA,om man skal få tilgang til Jordas levende bibliotek så er det via å kjenne sin egen bevissthet - være vant med bevissthetsendringer og følge dypere aspekter av ens følelser - intuisjon. Og de kildene du stoler på følger ikke frekvensene til Jordas levende bibliotek så derfor vil de ha endel mangler. Det du tror kan kontrolleres - kan ikke kontrolleres. Ren informasjon om Jordas historie kan ikke kontrolleres - den kan gjenaktiveres hver og en av oss - vi kan få tilgang ved å aktivere visse koder i oss selv. Og flere og flere våkner og aktiverer sine koder sin bevissthet som stammer fra tidligere liv blant annet. Men en må følge det man tiltrekkes av og mener er riktig. Det samme her i denne tråden og andre tråder.
Antall ord: 132
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links