Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterAlcyone - Jordas levende bibliotek - hvordan tune seg inn..

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Alcyone - Jordas levende bibliotek - hvordan tune seg inn..

Innlegg av David Skywalker »

Forbindelsene til Jordas levende bibliotek som blir kalt for Akashic Records av noen eksisterer i "Alcyone" - som er en Pleiade-stjerne - en bevissthet som rommer all informasjon om alle inkarnasjoner og all info en kan tenke seg om Jordas historie. En multdimensionell og interaktiv bevissthet, som alle kan få tilgang til. Jeg kjenner noen som har tilgang til dette biblioteket som innehar 100 % ren,klar og ærlig informasjon om Jordas historie. Det er klart at en må jobbe enormt mye med seg selv og alle sine sider inkl lyse og mørke sider. Og ikke minst karmiske ting. Tidligere liv og barndommen og hvordan en jobber med seg selv i livets rollespill er også viktig å være bevisst på.Når en får forbindelser til denne levende biblioteket så er man kanal også for flere medlemmer av Family of Light, som vi vil få sterkere tilgang til fra 2011/2012 av - Maya kalenderen - evolusjonsbevisstheten er synkronisert med dette levende biblioteket.

Når man jobber med enteogener eller annen sjamanistisk praksis o.l. så åpner man mer og mer opp for disse forbindelsene. En må ha en kode i ens bevissthet for å åpne opp disse klare informasjonskanalene. F.eks ha forbindelser og opphav et annet sted i Universet - i vår galakse evt. Og de fleste som lever på Jorden NÅ har et opphav et annet sted i vår galakse. Og spesielt Pleiadene - som innehar jordas levende bibliotek i en spesiell form for bevissthetshologram - er det mange som hører hjemme der sånn. Pleiade genetisk materiale er inkludert i vår DNA. De er også lærere for mange stammer,sjamaner og urfolk verden over i historien. De gleder seg til at vi får en naturlig forbindelse til "dem" igjen. De vil leke med oss som delfiner gjør i våre hav. Delfiner minner oss på at vi er multidimensjonelle vesener fra andre steder i galaksen - de er uhyre lekne og deres hjernehalvdeler er bedre balansert enn vår hjerne. Vi har mye å lære av delfiner. De er speilbilde på vår "multidimensjonale selv" - og bli som barn igjen i våre bevissthet - være klare kanaler.

Å kjenne sin bevissthet rimelig bra og hvordan den fungerer så vil man lettere være åpen til dette. Men det var dette med å gjenaktivere sin "stjernekode" for å ha forbindelser til Alcyone. Det er forbindelse og informasjonsflyt som har vært rimelig undertrykket og ikke eksistert i vanlige jordisk historiebøker. Jeg har personlig dypt dypt reagert på mye av det som en får servert ang info fra såkalte historikere,antropologer o.l. Jeg har intuitivt kjent at det er mye kontroll og begrenset informasjon om vår historie. Jeg har følt riktig - jeg har åpnet bevisst forbindelser og ser frem til å åpne meg mer opp for dette og bidra til at andre også kan være med å våkne,åpne seg og gjenaktivere sin stjernekode som de fleste har i sin bevissthet.

For en herlig tid vi lever i - det skulle ikke være mulig å tenke slik når man bare ser på aviser,tv o.l. ang nyheter. Men det handler om å være selektiv og finne ut om ting og tang i informasjonsalderen vi lever i. Det er mye "gjemt" informasjon som bare venter på å bli hentet opp - og det eksister endel av det på internett. Og få tilgang til Alcyone vil si å få tilgang til multidimensjonal web of life - selv om man vil eller internett fra verdensrommet. Da er man virkelig ett må alt som er i hele vår galakse. Alle 9 dimensjoner i ett. Og jobbe for å gjenaktivere dette er iallefall på min agenda og vil være det i det uendelige. Å skape allianser til Moder Jord er utrolig viktig - så vil en lettere være mottaker for Alcyone.

Det er mye "gjemt" info i krystaller verden over - på spesielle kraftsteder. Verdenstreet som innehar en spesiell jordefrekvens til diverse land inkl Roma(mye undertrykkelse av den kraften dog) og Gabon blant annet. Sistnevnte er jo fødestedet til Ibogaen.....dype røtter til Moder Jord. Kan det være mer dypere? Jeg gjenaktiverte min bevisste kontakt med Alcyone i Iboga-seremonier i England/Wales. Jeg forstår mer hvorfor...det er jo en del av verdenstreet - Ibogaen har røtter og dype forbindelser til Moder Jord og de har også forbindelser til Alcyone. Helt rått. Det kan være vanskelig å fordøye det jeg sier - men etterhvert tror jeg folk vil forstå mer og mer - de jeg kjenner - hva jeg sier her når de får erfare mer denne tilgangen. Som dere egentlig har - men det var dette med å være bevisst på dette. Og finne sin stjernekode-nøkkel. Så vil man åpne opp for dette. Det skal egentlig ikke så mye til. ;D 8)

Turen til Peru ifjor startet min oppvåkning for alvor ang forbindelser til Alcyone. Og jeg gleder meg som et lite barn på julaften når jeg skal dra til USA - et par ganger neste år. Jeg skal sitte og knele og juble når jeg ser Red Rock - firkantete røde fjell i Sedona - og si I am back! :) Og laste ned i min harddisk(hjerne-bevissthet) ang hellige spiralkreftene i Sedona og så venter flere andre turer på rekke og rad som vil styrke mine forbindelser til Alcyone - Pleiade-opphavet. The Golden Giant Eagle will be back in USA very sooooon...salooooooon... ;D
Antall ord: 912
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

Studer Teosofi så får du alt dette servert.
Gå med i en esoterisk studiegruppe så
får du tilgang til Akashien uten å putte i deg
noe annet enn luft.

Studer de indre verdener uten plantene dine så vil
du oppdage at mye av det du drar ned her er farget
av den troen du har og det du selv intresserer deg for.

Det er ikke noe nytt David, det eneste som er nytt er at
du må dra til Peru og drikke planteuttrekk for å få det til.

Det er faktisk ganske artig å se hvordan mennesker tar ned
på den energien de er tunet inn på å dermed får ispedd sine
egne ønsker om hvordan ting egentlig er.

Alle som er opptatt av Pleiadene og deres energi får det til at
akashien er lokalisert der, de som holder seg til mestrene og deres
energi mener den ligger på Shamballa, mange mener den ligger i jordens
astrallegeme.

Det er flott at du utvider din horisont og deler, men det du sier
er kun din sannhet. Ikke en reell sannhet. Ingen har den.
Alle ar kun sin egen.
Antall ord: 187
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Alcyone er en av 7 stjerner i Pleiade-systemet. Og i flere nord-amerikanske stammers spirituelle læringer, blant Inkaene,Mayaene,det gamle Egypt o.l. så er Pleiadene sentral i deres forfedre-slekt tre og læremestre. Så jeg forholder meg til den informasjonen der. Så får andre kjenne og føle på annen type informasjon.

Vår sol er den 8 stjernen i deres "solsystem" når vi igjen blir endel av Family of Light fra 2012 av - hvordan ser du på det og Maya-kalender evolusjonsbevisstheten? Om man følger sitt multdimensjonale selv så er det naturlig at dette er integrert i ens bevissthet iallefall.

Folk velger selv metoder og verktøy for å jobbe med multidimensjonale selv - åndelige. Så det jeg presenterer er min vei og ikke riktig for andre vettu. :mozilla_cool:
Antall ord: 137
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links