Når man jobber med enteogener eller annen sjamanistisk praksis o.l. så åpner man mer og mer opp for disse forbindelsene. En må ha en kode i ens bevissthet for å åpne opp disse klare informasjonskanalene. F.eks ha forbindelser og opphav et annet sted i Universet - i vår galakse evt. Og de fleste som lever på Jorden NÅ har et opphav et annet sted i vår galakse. Og spesielt Pleiadene - som innehar jordas levende bibliotek i en spesiell form for bevissthetshologram - er det mange som hører hjemme der sånn. Pleiade genetisk materiale er inkludert i vår DNA. De er også lærere for mange stammer,sjamaner og urfolk verden over i historien. De gleder seg til at vi får en naturlig forbindelse til "dem" igjen. De vil leke med oss som delfiner gjør i våre hav. Delfiner minner oss på at vi er multidimensjonelle vesener fra andre steder i galaksen - de er uhyre lekne og deres hjernehalvdeler er bedre balansert enn vår hjerne. Vi har mye å lære av delfiner. De er speilbilde på vår "multidimensjonale selv" - og bli som barn igjen i våre bevissthet - være klare kanaler.
Å kjenne sin bevissthet rimelig bra og hvordan den fungerer så vil man lettere være åpen til dette. Men det var dette med å gjenaktivere sin "stjernekode" for å ha forbindelser til Alcyone. Det er forbindelse og informasjonsflyt som har vært rimelig undertrykket og ikke eksistert i vanlige jordisk historiebøker. Jeg har personlig dypt dypt reagert på mye av det som en får servert ang info fra såkalte historikere,antropologer o.l. Jeg har intuitivt kjent at det er mye kontroll og begrenset informasjon om vår historie. Jeg har følt riktig - jeg har åpnet bevisst forbindelser og ser frem til å åpne meg mer opp for dette og bidra til at andre også kan være med å våkne,åpne seg og gjenaktivere sin stjernekode som de fleste har i sin bevissthet.
For en herlig tid vi lever i - det skulle ikke være mulig å tenke slik når man bare ser på aviser,tv o.l. ang nyheter. Men det handler om å være selektiv og finne ut om ting og tang i informasjonsalderen vi lever i. Det er mye "gjemt" informasjon som bare venter på å bli hentet opp - og det eksister endel av det på internett. Og få tilgang til Alcyone vil si å få tilgang til multidimensjonal web of life - selv om man vil eller internett fra verdensrommet. Da er man virkelig ett må alt som er i hele vår galakse. Alle 9 dimensjoner i ett. Og jobbe for å gjenaktivere dette er iallefall på min agenda og vil være det i det uendelige. Å skape allianser til Moder Jord er utrolig viktig - så vil en lettere være mottaker for Alcyone.
Det er mye "gjemt" info i krystaller verden over - på spesielle kraftsteder. Verdenstreet som innehar en spesiell jordefrekvens til diverse land inkl Roma(mye undertrykkelse av den kraften dog) og Gabon blant annet. Sistnevnte er jo fødestedet til Ibogaen.....dype røtter til Moder Jord. Kan det være mer dypere? Jeg gjenaktiverte min bevisste kontakt med Alcyone i Iboga-seremonier i England/Wales. Jeg forstår mer hvorfor...det er jo en del av verdenstreet - Ibogaen har røtter og dype forbindelser til Moder Jord og de har også forbindelser til Alcyone. Helt rått. Det kan være vanskelig å fordøye det jeg sier - men etterhvert tror jeg folk vil forstå mer og mer - de jeg kjenner - hva jeg sier her når de får erfare mer denne tilgangen. Som dere egentlig har - men det var dette med å være bevisst på dette. Og finne sin stjernekode-nøkkel. Så vil man åpne opp for dette. Det skal egentlig ikke så mye til. ;D

Turen til Peru ifjor startet min oppvåkning for alvor ang forbindelser til Alcyone. Og jeg gleder meg som et lite barn på julaften når jeg skal dra til USA - et par ganger neste år. Jeg skal sitte og knele og juble når jeg ser Red Rock - firkantete røde fjell i Sedona - og si I am back!