Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Religion & livssynSolguden RA sier at du er en MESTER

Her er plassen for diskusjoner om tro og livssyn.
Hold diskusjonene innenfor lovlige tema.

Moderator: Asbjørn

David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Solguden RA sier at du er en MESTER

Innlegg av David Skywalker »

Hvordan takler du dette i din bevissthet her og NÅ(som om Solguden/Erkeengelen RA fra det gamle Egypt kommuniserer med deg eller du får personlig kanalisering fra denne kilden):
JEG ER EN MESTER - dvs en som skal smelte sammen høyere selv(alle inkarnasjoner informasjons- og erfaringsbank) og jordiske selv. Å være medskaper ikke bare her på Jorden men også påvirker hele det multidimensjonale galaksen vår. Er det egoet som har gått for langt? Var Jesus virkelig en mester? Kan vi gjøre det samme som han - følge denne "mester-veien"? Hvordan reagerer du på mester-uttrykket - eller å smelte sammen høyere selv og ditt jordiske selv? Er det for drøyt å fordøye?For tøft å erkjenne? Hvorfor er det for drøyt å fordøye eller tøft å erkjenne? Ligger det ikke i deg selv alt dette?At vi kan skape hva vi vil egentlig når man har fått mal for det ene og det andre. Kan en få mal til å smelte sammen høyere selv og jordiske selv?Er det mulig i dag - her og nå?

Jeg er ikke redd for å si at jeg skal smelte sammen høyere selv og mitt jordiske selv. Erkjennelsesprosessen er i gang og er ikke redd for å si noe mer utdypende om dette. Jeg liker å utfordre andre sine bevisstheter ang dette. Og ser frem til en fruktbar debatt. Alle former for ego-viklingspiralinformasjon(speiling av vedkommende i sine svar inkl personangrep er speiling av noe ufordøyd i seg selv inkl dette med å være medskaper) kommer jeg til å unngå og avvise. Jeg vikler meg bare inn i åpne og konstruktiv dialog.

Vi har et potensialet som jeg mener ligger i alle - og følge sin indre veileder vil si å følge sitt høyere selv som vet om alle ens inkarnasjoner her på Jorden. Science fiction? Det er opp til hver enkelt å bedømme og kom gjerne med utdypning.

I AM THAT I AM er et gudommelig mantra. En kode ang tilgangen til vår gud/gudinne frekvens - medskaper frekvensen i oss. I AM handler om vårt høyere selv og I AM THAT I AM påkaller gud/gudinne-kraften som vi alle er en del av. Alt som er - Altet - osv. Man sender ut bønn og direktiv til vår skaperkraft når man sier IN THE NAME OF I AM THAT I AM(kommanderer jeg til å skape ditt og datt)...man kan leke litt og gå rundt det ordet - inn i det ordet....føle det. Hva føler du?Hva sier det deg?Vil du aktivere tilgangen til ditt fullkomne potensialet? I AM THAT I AM....Jepp. Det er vi alle.

Og det er frekvenser som handler om å samle sammen alle inkarnasjoner i ett - og være ett med I AM THAT I AM....vi er medskapere i vår galakse - i dette Univers. Alt som skjer på Jorden er også i vår bevissthet. I AM THAT I AM-mantraet vekker skaperbevisstheten i oss - skaperfrekvensen. Gud/Gudinne i ett. Feminine og maskuline kraften i ett. Vi skaper solsystemer. Vi skaper galakser. Vi skaper det som skjer. Hva er dine tanker og følelser rundt emnet I AM THAT I AM - gudommelig mantra?Og hvilke andre gudommelige mantra vil du anbefale eller som har gitt sterk inntrykk på deg selv?

Jeg har gitt linker til såkalte Mystery-schools som Jesus blant annet var i og lærte endel ting. Og som er gjenaktivert fra tidligere medlemmer av den skolen, som erkjenner at de også er såkalte åndelige mestre - som alle er om en jobber endel med seg selv og alle sine inkarnasjoner hittil på Jorden og løsrive seg fra ting og tang - og balansere det. Og ikke minst få mer tilgang til kjærlighetsfrekvenser og hovedverktøyet er følelsene som har solide forbindelser til fortid - nåtid og fremtid. Solid forbindelse til sitt høyere selv. Som igjen har forbindelser til multidimensjonale selv i galaksen.

Evolusjonsbevisstheten som Maya-kalenderen,Vedisk (indisk) kalender,inka-kalender og Thoth-egyptisk kalender spiller på lag med - er med og åpner oss for denne smeltingen av høyere selv og vårt jordiske selv. Vi lever i en unik tid hvor vi kan virkelig vise det potensialet som er i oss og at vi er multdimensjonale vesener. Og komme tilbake til vår opprinnelse i vår galakse - komme nærmere vår kosmiske familie.

Jeg forstår at Solguden Ra sier at vi alle er mestre - og det som stopper oss er vår bevissthet - det å jobbe på lag med høyere selv kreves endel av oss. Men vi skaper det vi vil skape. Jeg skaper at jeg vil smelte sammen høyere selv og min jordiske selv - å få ut det potensialet som er i meg nå ang alle inkarnasjoner og det handler om å hente tilbake og vekke minne-frekvenser i bevisstheten.

Bevissthet er alt - eksisterer i alt. Og skapelsen er via bevissthet. Know your consciousness - da vil endel nøkler bli gitt deg til å åpne visse frekvenser. Alt er opp til deg selv - i ditt sinn - og følelsene er mektigere enn vår mentale/intellektuelle kropp. Og seksualiteten vår er ganske undertrykket på mange måter i vår DNA...En av de beste metodene for å jobbe med konstruktiv seksualkraft er å aktivere kundalini - og ikke minst studere Tantra og Kama Sutra blant annet som har så mye positiv og konstruktiv seksual-lære..Aktivere lyskropp KA - aktivere seksualkraft/Tantrisk kraft BA - så vil man være veldig mottakelig for de energier som vil komme til Jorden fra Solen blant annet - og evolusjonsbevisstheten. Fra og med 2012 så vil man være mer connected til den kosmiske familien og Erkeengel Ra og uendelig mange utenomjordiske grupper ser frem til å se flere og flere smelte sammen høyere selv og sitt jordiske selv i de årene som kommer og årene etter 2012. Tiden er inne for å vise hvem vi egentlig er - vårt sanne jeg - og føler man tiltrukket til den infoen jeg kommer med så har de mye å se frem til - mens andre får søke der de føler for det.

Jeg skaper hva jeg vil - det kan du også gjøre. Alt er i din bevissthet. Og slørene mellom underbevisstheten som vet alt om deg siden den har sterkere forbindelse til høyere selv enn vår vanlig våkne bevissthet - vil bli merkbart mindre og det er ikke så dumt å trene på å balansere hjernehalvdelene. Mange meditasjons- og tranceteknikker som man kan gjøre. Og jeg har også guidet "aktivering av lyskropp KA"-cder(6) som jeg kan dele med de som er tiltrukket til å gå mer i dybden og ha mer interaksjon i hva det vil si å smelte sammen med sitt høyere selv og det er endel guiding - som sagt. En kan gjøre det man føler for - men evolusjonsbevisstheten er i en avsluttende fase og det er så mange nøkler og verktøy som ligger til disposisjon for oss til at vi skal bruke det for å komme nærmere vårt høyere selv og det multidimensjonale selvet.

Vil du være med på denne kosmiske dansen(spiral) som skjer nå?Se for deg Melkeveien - det er en uendelig spiral av lysenergi og mørk energi....uendelig mye informasjon som en kan nå via bevisstheten. Åpne for frekvenser. Jordas levende bibliotek er bare en bitte bitte bitte liten prikk av lysenergi - organisk informasjon som vi kan hente via vår bevissthet. Men akk så betydningsfullt for hele vår galakse det vi gjør og skaper i livet. Law of Attraction viser også at vi kan skape det vi vil om vi tror og føler det av hele vårt hjerte det vi vil skape. Jeg vil bli en MESTER - er et mantra som er fint å leve seg inn i - og føle og ha troen på det. Da vekker endel minner fra fortiden fra høyere selv. Og en får guiding og veiledning på veien. En skaper det man vil i livet - man kan gjøre hva man vil. Man kan følge egoets livsspiral hvor det ikke er mening med livet eller Universets bevissthetsevolusjonsspiral. Man velger selv - og skaper det man selv vil. Alt skjer fordi du selv har skapt det i din bevissthet via ditt hjerte/følelser og via din mentale side. Lykke til på ferden - og håper vi kan danse og svømme i det kosmiske havet som delfiner gjør - de har nøkler til vår multidimensjonale selv og det har med hele vår galakse å gjøre. Vil du være med å integrere ditt indre barn og ditt voksne modne siders egenskaper? Å vise ansvar for utviklingen av deg selv er det samme som å påvirke hele vår planet - galakse - hele Universet. Det er det å balansere indre barn og ditt voksne modne sider egenskaper handler om. Tar du ansvar for hele planeten? Uansett - jeg gir informasjon via minnefrekvenser jeg har hentet fra mitt høyere selv - som også har forbindelser til andre steder i Universet. Ditt høyere selv har også det. You can Do it!Do it! :D

Ord blir egentlig ganske fattig å beskrive vårt potensialet - en må skape det man føler seg tiltrukket til. Jeg videreformidler ord som en kan gjøre noe med eller ikke. Man kan ignorere det eller man kan være åpen og nysgjerrig. Jeg skaper det jeg vil - ting tar tid og vi har mange verktøy og nøkler til disposisjon nå om man følger bevissthetsevolusjonen til vår galakse her og nå - Mayaene fikk kanalisert det via steintavler og krystaller. Egyptere likeså. Kraftsteder verden over har lagret informasjon om alt det jeg sier angående nøkler og verktøy. En kan laste ned i ens bevissthet via høyere selv angående informasjonslagre verden over ved å reise til de stedene fysisk. Man kan visualisere og følge sin egen indre veileder - som er ditt høyere selv.

Følelser er mektig alliert i alt dette. Tør du og våger du å gi slipp på ufordøyde ting så venter det deg endel guiding og læring på din vei. Følg det du føler deg tiltrukket til og gjør hva du vil med informasjonen jeg gir deg nå. Du speiler ditt potensialet - hva du tror her og nå. Jeg skaper det jeg vil og jeg vet at potensialet er uendelig stort. Og tiden vi lever i er unik til å vekke til live dette potensialet. Og Moder Jord utvikler seg og ekspanderer hennes bevissthet i takt med din egen bevissthetsekspansjon og vekking av frekvenser og minner. Å ta ansvar for sitt eget liv og sin egen selvutvikling er å spille på lag med Jordas bevissthetsfrekvenser. Alt som skjer på Jorden er også i din bevissthet. Det handler om å velge å hente den informasjonen man vil skape og utvikle seg i. Det innebærer også møter med mørke sider og integrere det - balansere lyse og mørke sider. Handler også endel om å gi slipp på ego-mønstre skapt fra tidligere liv. The time is to let go of your ego-patterns. Så kan du skape det du vil selv. Via din indre veileder. Høyere selv.
Antall ord: 1895
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Ja, mester!
Antall ord: 2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

Du har fanget en del sannheter her men jeg tror at
om du skal få flest mulig til å lese det du skriver, og det
burde du for det du skriver er noe mange vil komme i
kontakt med i denne inkarnasjonen så burde du kanskje skrive litt
kortere?

Selv for meg hvor dette er ting jeg har jobbet med i flere år
ble det så mye at jeg datt av før halvveis.

Mantraet du bruker er flott, men det duger på norsk også :mozilla_wink:

Har du prøvd å legge til en sekvens til?
Jeg bruker: Jeg er det jeg er, og det er jeg.
Antall ord: 106
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 446
Startet: 03 Nov 2007 02:10
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

Iam Eller Jeg ER er flott. Men ddet som slåt meg David skywalker, når du skriver noe, er at du hele tiden henviser til andre. Guder, Pleiaden og fadderullan dei.
Denne tilhørigheten eller viljen til å ta inn hva og hvem som helst,er jo det motsatte av JEG ER.
Det er mange nok der ute, såkalte mestere, eller energier som vil prøve å bruke vår forestiling om disse mesterne, for at vi skal tro på dem, eller be til, stole blindt på eller gi fra oss vår egen autoritet til dem.
Men JEG ER bevisstheten handler om å ta inn, på det menneskelig planet. Men aksept og kjærlighet skape rom i vårt menneskelige selv, hele vår sjel.
Ikke gi oss hen, eller koble oss videre ut. Men bli selvforsynte og fullstendige, hele i oss selv.
Du og veldig mange andre er allerede mestere. Ikke fordi noen erkeengler eller guder har sagt det. Men fordi du alltd har vært det og fordi du lever her på jorden.
Sammensmeltinget skjer gjennom en dyp akspet av deg som menneske, og en dyp medfølelse med deg selv. Og dermed alle mennesker rundt deg.
Den mentale "sammensmelting" derimot, skjer gjennom hemmelig kunnskap og formidling fra andre. Og i sannhet så er denne slags sammensmelting en energi illusjon. Og noe som fører til en smell, før eller senere.
Den, jeg vil påstå, eneste virkelige sammensmeltingen med deg selv skjer gjennom den dype bevisste pusten, aksepten og våge og gi slipp på andre. Det seg være mennesker guder eller engler. Og gi slipp på vår mentale kontroll. Eller det vi tror vi er.
Jeg kan kjenne igjen viljen til å provosere andre. Men både av erfaring og visdom, så skjer det lite med slik provokasjon. Annet enn min egen mentale egos tilfredstillelse av å gjøre noe. Ellers skyver man de fleste fra seg og det man ønsker å formidle.
Antall ord: 327
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

det fins ikke oppvåkning, det fins kun overskridelse ;) overskridelse av hva bevisstheten fatter og at følelser er ikke noe du er, men noe du gjør. Mye kan beskrive, men ord er fattige og enheten er på dette nivået noe ubeskrivelig hvis man skal yte enheten rettferdighet.

Det fins ikke mestere utenfor deg selv for du er mesteren. du er delen av enheten og enheten er i delen. Kapitalismen dekker seg også bak et åndelig dekke... og du kan sikkert få et bredt utvalg av tilbud om det ene og det andre for å komme nærmere mesteren din og enheten :mozilla_tongue:

uansett, mye fint skrevet, og velkjent visdom fra mykje fra alle verdens hjørner, selv om jeg er uenig i noe :mozilla_wink:
Antall ord: 126
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Shania skrev:Iam Eller Jeg ER er flott. Men ddet som slåt meg David skywalker, når du skriver noe, er at du hele tiden henviser til andre. Guder, Pleiaden og fadderullan dei.
Denne tilhørigheten eller viljen til å ta inn hva og hvem som helst,er jo det motsatte av JEG ER.
Det er mange nok der ute, såkalte mestere, eller energier som vil prøve å bruke vår forestiling om disse mesterne, for at vi skal tro på dem, eller be til, stole blindt på eller gi fra oss vår egen autoritet til dem.
Men JEG ER bevisstheten handler om å ta inn, på det menneskelig planet. Men aksept og kjærlighet skape rom i vårt menneskelige selv, hele vår sjel.
Ikke gi oss hen, eller koble oss videre ut. Men bli selvforsynte og fullstendige, hele i oss selv.
Du og veldig mange andre er allerede mestere. Ikke fordi noen erkeengler eller guder har sagt det. Men fordi du alltd har vært det og fordi du lever her på jorden.
Sammensmeltinget skjer gjennom en dyp akspet av deg som menneske, og en dyp medfølelse med deg selv. Og dermed alle mennesker rundt deg.
Den mentale "sammensmelting" derimot, skjer gjennom hemmelig kunnskap og formidling fra andre. Og i sannhet så er denne slags sammensmelting en energi illusjon. Og noe som fører til en smell, før eller senere.
Den, jeg vil påstå, eneste virkelige sammensmeltingen med deg selv skjer gjennom den dype bevisste pusten, aksepten og våge og gi slipp på andre. Det seg være mennesker guder eller engler. Og gi slipp på vår mentale kontroll. Eller det vi tror vi er.
Jeg kan kjenne igjen viljen til å provosere andre. Men både av erfaring og visdom, så skjer det lite med slik provokasjon. Annet enn min egen mentale egos tilfredstillelse av å gjøre noe. Ellers skyver man de fleste fra seg og det man ønsker å formidle.
du har et meget intelligent poeng Shania... det er intet som sier at å oppnå høyere bevissthet er kun emosjoner. det er nettopp problemet vårt.. vi lever i et kontrolldrama.. alle kontrollerer og det gjøres i store personlige og individuelle drama og vi konkurrerer.. vi overfores av steminger, alt som kan trigge og dra i emosjoner og vi har null niks kontroll på de.. og "propanganda om den rette åndelige vei blir også et spill på emosjonellt plan med bruk av "fysiske kjennetegn som engler og ditt og datt" noe vi begynte med for å prøve å forstå det som var "tilsynelatende" utenfor vår rekkevidde, men det er idag et begrensende begrepsapparat for forståelsen noen av oss begynner å danne for Enheten.

Hvorfor klarer vi ikke å overskride "billedliggjøring" emosjongjøring" av dette... å tilføye et rasjonelt og observativt tilsnitt..? Se hvem du er, utenfor den du er (jeg´t, kroppen din), og betrakt de andre også uten å blande inn dine følelser, fordi følelser er knyttet til opplevelsen innenfra og ut, kun det.. vi har faktisk i vente å lære oss å observere og forstå utenfor oss/overskride oss selv, det er slik selvet observerer også
Antall ord: 528
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Shania skrev:Det er mange nok der ute, såkalte mestere, eller energier som vil prøve å bruke vår forestiling om disse mesterne, for at vi skal tro på dem, eller be til, stole blindt på eller gi fra oss vår egen autoritet til dem. .
Det er ikke det det handler om. Så lenge disse veilederene eller guidene kommer fra FAMILY OF LIGHT,som de kalles for så er de kollegaer og også våre fremtidige selv - så ser jeg ikke noe problem i å få guiding på denne veien som handler om å løse opp all ego-identitetsmønstre fra alle tidligere inkarnasjoner her på Jorden. Melchizedek og andre ordener i det gamle Egypt hadde kjennskap til endel metoder og verktøy - og vi lever i en tid hvor tilgangen til å få assistanse fra Family of Light og ang verktøy og metoder florer. Det er opp til oss selv å ønske om å smelte sammen fullstendig med høyere selv.
Følelsene våre er den delen som har best tilgang og kontakt med det åndelige - så det er naturlig at den delen av oss er mer KRAFTFULL og at det ligger endel "historie" i alle våre kropper - inkl mental,fysisk og emosjonell kropp. Men følelsene er "nærmest" på en måte om du/dere forstår hvor jeg vil hen. Uansett så er ord fattig i slike prosesser og det kan hende at man lettere snakker forbi hverandre og snakker om de samme tingene egentlig. En bruker forskjellig ord på ting og tang. Et annet punkt er at vi selv skal gjøre jobben - men om vi ber så kan vi også få assistanse og det er ikke noe galt i det. Det har blitt gjort til alle tider av alle som har fulgt sitt høyere selv identitet til det fulle. Uansett en veldig spennende tid vi lever i for dem som følger en slik vei.
Antall ord: 323
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 446
Startet: 03 Nov 2007 02:10
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

Skywalker og snuppedille. En liten avklaring for å fortsette.
Det som har hjulpet meg veldig er klarhet i følelser. Vårt språk kan være litt forvirrende. På den ene siden snuppedilla. Ja, følelser og makt eller maktmisbruk. Energikampen og manipulasjon og drama på alle kanter i oss selv og samfunnet rundt.
OG ja, David, følelser er et flott instrument når det gjelder og overskride eller våkne opp eller ascension osv.
Men dere snakker om to forskjellige ting. Og så lenge det blandes sammen, så er overskridelsen ikke noe annet enn illusjon, som du snuppedilla også påpeker.
Jeg er glad du bruker ordet emosjon. Og et er når vi kan oppleve, se og gjenkjenne forskjellen mellom følelser og emosjoner som det umulige blir mulig.
Emosjoner er bevisste eller ubevisste gamle mønstre. Behov for gjenkjennelse, aksept og bli sett. Det som så lett manipuleres i vårt samfunn. Ingen selger ting lenger. De selger det de kaller følelser, men som er energi som samsvarer med våre mønster av behov og avhengighet. Og vi kjøper for i det minste å få en opplevelse at vi lever.

De mønstrene går langt tilbake og til den første og største løgnen om adskillelse eller fallet. *Vi kan ikke "arrestere" og lete etter alle disse mønstrene, eller løgnene som ligger bak, da blir vi aldri ferdig. Og de færreste ønsker å se nærmere på sine egne livsløgner. og kanskje se at alt er bygd på løgn. Men om vi gjør det, under veiledning og oppmuntring fra de som ser fra et sted utenfor illusjonen(David) Så kan vi også ta inn den medfølelsen og aksepten som ligger i enhetens kjærliget.
Dømmer, blir frustrert over oss selv og verdens løgner og illusjoner, som noe ondt og adskilt fra alt som er, så sitter vi allikevel fast i emosjoner og dualismens begrensning. De fleste som søker litt mer en det som er foran nesa, blir sittende der.
Kan vi derimot se, at dette er vår gave til alt som er. Dette livet på jorden. Disse massehypnosene og illusjonene vi har gått inn i. Glemselen over hva som var utenfor. Alt dette har gjort oss i stand til å erfare mørke å lys. ha og ikke ha. Og hente fram den bevisstheten om alt som er, midt i dette. Som vi kan gjøre i dag.
Ingen erfaring, samme hvor ensom, mørk, fryktelig og kjedelig den kan være, er bortkastet. Fordi vi alltid er ett, selv om vi har glemt det. OG eneheten har aldri har vært noe annet enn helt.
Det er kun gjennom valget om å huske, noe både engler, såkalte mestere( de fleste av dem ønsker ikke lenger å bli kalt det engang) og alt som er ønsker å hjelpe oss til, at vi kan gi våre gamle emosjonsmønstre den fullsstendige guddommelige aksepten. Og dermed være i stand til å slippe dem fri.
Det vi da sitter igjen med, er. Uavhengighet. Helhet i oss selv. Hjelpere blir bare hjelpere, mens vi selv kan styre skuta uten å gå på skjær.
Og ikke minst, våre følelser. Ikke som gamle mønstre, men som et finstilt sanse apperat. Noe som ikke lenger kan manipuleres verken av menneskerengler på denne siden eller engler på andre siden.
Vi har kommet tilbake til IAM, eller JEG ER:
Dette navnet gud i bibelen gav seg selv i møte med mennesket Moses. Når han så den brennende tornebusken.
Eller det Jesus sa, som førte til at de ville steine han. OG han svarer. Vet dere det ikke, dere er jo alle Guder.
Dette JEG ER er ikke bare jeg er den jeg er individualisme. Men
JEG ER GUD OGSÅ!!!!!!
Antall ord: 644
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

For at følelser.. eller emosjoner (vi bruker begrepen ulikt :) ) men for meg er hovedbegreoet emosjoner.. den emosjonelle energien..det følelsene jobber på.

Cluet for å overskride.. som jeg mener er å nettopp bli Ett.. bli hva du egentlig er.. du er det nå.. ja:) men du er adskilt.. overskridelse for meg er å overskride adskillelsen. Og bli Ett.

og da for meg betyr det å bli bevisst din emosjonelle energi og bli i en tilstand av Gi-Gi og ikke gi-ta.. for det du gir får du jo.. likevel :)

hehe.. jeg tror vi egentlig er enig Shania.. men du vet.. ord/begreper.. hadde nok vært artig å prate "live" med deg :D
Antall ord: 111
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Veldig bra skrevet,Shania. Emosjoner er det jeg egentlig tenker på. Nå er vi fintunet. :mozilla_cool:
Antall ord: 17
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Jeg følger et par mystery-schools læring - utdanner jo meg selv på en måte via diverse metoder(guidet meditasjon,yoga,kraftplanter mm) - og må si at det å høre hennes "kanaliserte" stemme er helt rått(Amrita Melchizedek kombinert med musikk på spesielle frekvenser).......så mye healingkraft som hun kanaliserer via diverse Pleiadian Emissary of Light og andre såkalte hjelpere i endel prosesser om å aktivere lyskroppen på DNA nivå - er noe av det råeste jeg har erfart.

For de som er nysgjerrig å vite mer om hvordan det vil si å følge sitt fulle potensialet - og jobbe for å heale og rense alle inkarnasjoner og være ett med "Master Being of Light"-frekvensen - og være med å hjelpe til i planeterisk "oppstigning" av frekvenser fra 2012 av så er det verdt å studere denne siden. En av de som vet hva hun/han driver på med ang å videreføre mystery-schools fra det gamle egypt,Atlantis og Lemuria som har blitt aktivert i de siste 10 årene til og med i dag.
http://www.pleiadianlight.net/page2.htm

og smakebiter på diverse programmeringer:
http://www.pleiadianlight.net/page3.htm

Jeg liker hennes programmering veldig godt(hennes stemme og kanaliseringer er jo så vakkert at det tar pusten fra meg....hun har australsk bakgrunn/aksent....og med hennes stemme så er det helt fantastisk og ikke minst når hun driver med kanalisering LIVE der og da i cdene så er det jo endel frekvenser i sving ang disse allierte fra Sirius,Pleiadene,Andromeda mm. Og har nylig lyttet til et par av hennes guidete meditasjoner i dag. Og for de som kan tune seg inn på frekvenser her nå - så vil en kjenne en voldsom healing og varme nå bare i denne postingen.....
Antall ord: 296
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 446
Startet: 03 Nov 2007 02:10
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

Det finnes mange måter å heale tidligere inkarnasjoner. Men i hele denne tankegangen handler det om en dualistisk energi.
I utgangspunktet healer du noe som ikke er helt. Retter på noe som er galt. Det noe rett og bra, lyst og godt, og så. er det noe galt og dårlig.
Noe nytt har skjedd. En ny bevissthet og en helt ny energi mulighet har kommet inn. Den kommer ikke inn som angrep på dualismen. Den tar den heller ikke vekk i det store og hele. Men for mange så åpner den opp uante muligheter.
Den gir gjennom valg meg mulighet til å akseptere uten tanke på rett og galt, alle mine tidligere liv. Akseptere alle mine skapelser, handlinger jeg har gjort og som er gjort mot meg. Innse at intet er fremmed, avskyverd eller galt. At alt som er gjort er gjort for å tjene alt som er. Erfare dualitetens energi og grave dypere i dens materie, for å oppleve hva det er, vi en gang gikk utenfor alt som var for å gjøre.
Gjennom denne aksepten av meg selv, her og nå, min fortid. Så vil også min tidligere liv komme fram for å ta del i denne aksepten jeg velger i den nye energien.

Så for meg, er det ingenting å heale. Selve essensen i ordet forteller om rett og galt. Ikke aksept og medfølelse.
Mine liv har fått del av denne aksepten, de er satt fri og historien, eller historien energie er transformert.
Men David. Følg ditt hjerte. Gjør det du kjenner for. For meg er det en annen vei.
Accept and let go.
Antall ord: 267
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Shania skrev:Det finnes mange måter å heale tidligere inkarnasjoner. Men i hele denne tankegangen handler det om en dualistisk energi.
I utgangspunktet healer du noe som ikke er helt. Retter på noe som er galt. Det noe rett og bra, lyst og godt, og så. er det noe galt og dårlig.
Noe nytt har skjedd. En ny bevissthet og en helt ny energi mulighet har kommet inn. Den kommer ikke inn som angrep på dualismen. Den tar den heller ikke vekk i det store og hele. Men for mange så åpner den opp uante muligheter.
Den gir gjennom valg meg mulighet til å akseptere uten tanke på rett og galt, alle mine tidligere liv. Akseptere alle mine skapelser, handlinger jeg har gjort og som er gjort mot meg. Innse at intet er fremmed, avskyverd eller galt. At alt som er gjort er gjort for å tjene alt som er. Erfare dualitetens energi og grave dypere i dens materie, for å oppleve hva det er, vi en gang gikk utenfor alt som var for å gjøre.
Gjennom denne aksepten av meg selv, her og nå, min fortid. Så vil også min tidligere liv komme fram for å ta del i denne aksepten jeg velger i den nye energien.

Så for meg, er det ingenting å heale. Selve essensen i ordet forteller om rett og galt. Ikke aksept og medfølelse.
Mine liv har fått del av denne aksepten, de er satt fri og historien, eller historien energie er transformert.
Men David. Følg ditt hjerte. Gjør det du kjenner for. For meg er det en annen vei.
Accept and let go.
Yeah.. du er alt du har vært, er og skal bli :D Du er Alt og det NÅ
Antall ord: 287
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Jeg vil dele med dere endel småting angående denne skolen som jeg er en student av nå og vil være det på ubestemt tid. For noen dager siden så fikk jeg klar beskjed om å følge "Master/Fullkomment menneske/Høyere selv sammensmelting"-frekvensen av min indre veileder. Og så dukker det opp guidete meditasjonscder fra Anrita Melchizedek i posten(jævlig bra timing) - som kanaliserer endel informasjon angående guiding av å bli MASTER BEING OF LIGHT. Dvs det som jeg nevnte - å følge det å bli et fullkomment menneske - gi slipp på alle ego-mønstre fra tidligere inkarnasjoner her på Jorden - og bli en ambassadør på Jorden for FAMILY OF LIGHT. Her er hjemmesiden til Anrita:
http://www.pleiadianlight.net/page2.htm

og smakebiter på diverse programmeringer,som jeg har tenkt å følge til punkt og prikke:
http://www.pleiadianlight.net/page3.htm

Jeg skal gi endel eksempler utifra Melchizedek-ordenen ang fortid og nåtid. Ang ord og emner som dukker opp. I fortiden så hadde det gamle Egypt kjennskap og forbindelser til Pleiadene,som jeg også har erkjent at jeg har forbindelser til nå i år(og egentlig alltid hatt det i dette livet) og her er endel info om Pleiade-opphavet/forbindelser til flere steder i historien rundt omkring på vår planet:

http://www.greatdreams.com/pleiades/7sisters.htm
http://home.earthlink.net/~pleiadesx/egypt.htm

Om du ser litt lenger nede på denne siden ser du pyramidene i Egypt og hvilke erfaringer denne kvinnen/kanalisereren har hatt der sånn som dukket opp da hun var der. Og det er ikke noe hun er alene om - mange mennesker i den senere tid har hatt lignende erfaringer. De vekker opp deres "tidligere inkarnasjons-frekvenser" angående det gamle Egypt og de får også informasjon om at de har vært der før og gått på disse skolene jeg nevner som Melchizedek eller lignende. Som også Jesus gikk på da han var ung. Personlig så har jeg en agenda om å reise til Egypt i 2009:

http://www.marhatis.com/theawakening.htm

Ra var mye involvert i det gamle Egypt og her er det info kanalisert fra han og han er en av mange som assisterer og hjelper til underveis i Melchizedek-skolen - og han har forbindelse/opphav i Pleiadene - og ble kalt for Solgud i det gamle Egypt:

http://snoedel.punt.nl/index.php?r=1&id ... _archief=1
http://www.crystalinks.com/ra.html


Delfiner har i sine frekvenser BLÅKOPIEN av det fullkomne mennesket - MASTER BEING OF LIGHT og den har forbindelser til Sirius, som var involvert i det gamle Egypt. Delfiner er også en representant fra Sirius. I indianerlegender/overleveringer i Santa Barbara så snakkes det om at mennesker ble forvandlet til delfiner da de gikk under vann på et spesielt sted dypt dypt. Så delfiner er sett på som vann-mennesker av utenomjordiske grupper. Det er forståelig når man går i dybden av hvem og hva de egentlig er. Og frekvensene de har i seg som er blåkopien av det fullkomne mennesket - høyere selv smelter sammen vår bevissthet til ett - er også noe man kommer innom disse skolene i Egypt. Delfiner var et symbol for Melchizedek-skolen og andre mystery-schools i Egypt.

Her er endel linker til det gamle egypt:
http://www.crystalinks.com/egypt.html

Info blant annet om disse mystery schools som jeg snakker noe om nå, og som jeg er en student av(som jeg var det en eller annen gang under det gamle Egypt-perioden da disse skolene var aktive - jeg har ikke tidsepoken når jeg var der - men jeg har en VISSHET om at jeg har vært der før og vil få det tydeligere for meg etterhvert hva det vil innebære - spesielt når jeg gjenaktiverer endel koder,minner og frekvenser fra tidligere læringer med tanke på at jeg er en Melchizedek-student nå til det fulle):
http://www.crystalinks.com/mysteryschools.html

Flower of Life symbolet:
http://www.crystalinks.com/floweroflife.html

Metatron(også hellig geometri):
http://www.crystalinks.com/metatron.html

Info om Thoth(som også var en av læremestrene i disse skolene under det gamle Egypt som Ra var - og som også Horus var en del av):
http://www.crystalinks.com/thoth.html

Endel sacred geometry i bildet...Fibonacci-spiralen er jo utrolig vakker og i myster schools så visualiserte de endel om at den var endel av pinealkjertelen - 3 øyet....slik at man kunne være mer mottakelig for info,healing og det ene og det andre utifra vår multidimensjonale potensialet:
http://www.crystalinks.com/sacred_geometry.html

Merkabah:
http://www.crystalinks.com/merkaba.html

Eye of Horus er jo kjent informasjon i det gamle Egypt og pyramidene:
http://www.crystalinks.com/horus.html


Enjoy reading!

Så å kombinere plantesjamanisme,utdanne meg som en slags Melchizedek-ambassadør på Jorden,yoga,tantra mm er min vei for å få ut mitt fullkomne potensialet - som vi alle prøver å oppnå bevisst eller ubevisst på hver vår måte. Utrolig mye å leve seg inn,erfare,få kjennskap til og gå igjennom ang Melchizedek-skolen. Jeg har gitt dere litt smakebiter på hva det innebærer.
Antall ord: 880
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Tusen takk for at du deler din innsikt med oss, Shania. Det er rent, det er selvkonsistent og det skinner lang vei.
Antall ord: 22
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links