Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Religion & livssynSolguden RA sier at du er en MESTER

Her er plassen for diskusjoner om tro og livssyn.
Hold diskusjonene innenfor lovlige tema.

Moderator: Asbjørn

Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

David, jeg er ikke noe inni det du forteller om. Jeg har sett sidene før, men de tiltrekker meg ikke. Men jeg har Spirit of Maat i "mine favoritter". Hva er linken mellom Melschizedec'ene?
Antall ord: 36
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

The word, Maat translates "that which is straight." it implies anything that is true, ordered, or balanced. She was the female counterpart of Thoth. We know she is a very ancient goddess because we find her in the boat of Ra as it rose above the waters of the abyss of Nu on the first day. Together with Thoth, they charted the daily course of the sun god Ra. She is sometimes called the 'Eye of Ra' or the 'Daughter of Ra'.

http://www.crystalinks.com/maat.html

Maat har absolutt noe med Melchizedek og mystery skoler å gjøre. Ancient godess.... Hva er det som gjør at du tiltrekker deg "henne" eller denne gudinnekraften? :D
Antall ord: 115
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Det er et tidsskrift. Ala ildsjelen eller noe sånt.
Antall ord: 10
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av First Day »

David Skywalker skrev:The word, Maat translates "that which is straight." it implies anything that is true, ordered, or balanced. She was the female counterpart of Thoth. We know she is a very ancient goddess because we find her in the boat of Ra as it rose above the waters of the abyss of Nu on the first day. Together with Thoth, they charted the daily course of the sun god Ra. She is sometimes called the 'Eye of Ra' or the 'Daughter of Ra'.

http://www.crystalinks.com/maat.html

Maat har absolutt noe med Melchizedek og mystery skoler å gjøre. Ancient godess.... Hva er det som gjør at du tiltrekker deg "henne" eller denne gudinnekraften? :D
Together we can make it
"The boat can also be a space ship including our whole system. Together we
are traveller in something we called the Universe. Our future belongs to the
Universe and even if you are called Ra or Skywalker you can´t stop it. Our star
ship is our home and in the year of 3000 we will be able to live in many different
planets of our system. Maybe even outside of our space ship. In the end of our
life we will find the trough".
:)
Antall ord: 208
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 446
Startet: 03 Nov 2007 02:10
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

David, Mye er i forandring. Jeg var i egypt jeg også, og jeg var på Atlantis. Men nå er jeg her og nå. Det er her på jorden det skjer, ikke langt ute i pleiadens dimensjoner.Mange kan vel være til hjelp, men det er vi som går veien. Og ærlig talt, om jeg er Gud også, så har ingen av de noen metode eller oppskrift på hvordan jeg skal finne tilbake og smelte med min egen essens. Freksvenser dit eller datt.
Jeg forstår du virkelige har sansen for disse tingene, og jeg respekterer deg for det. Men ikke mist deg selv helt da.
Den sterkeste energien/budskap du kan kanalisere er klarheten fra din egen sjel. Den eneste virkelige kontakten du kan oppnå, er gjennom akepten av ditt liv her og nå, og transformasjonen av denne, gjennom forholdet til din egen essens.
Ut over det finnes det, (beklager ordet) mye bullshit ute å går.
Antall ord: 158
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Shania skrev:David, Mye er i forandring. Jeg var i egypt jeg også, og jeg var på Atlantis. Men nå er jeg her og nå. Det er her på jorden det skjer, ikke langt ute i pleiadens dimensjoner.Mange kan vel være til hjelp, men det er vi som går veien. Og ærlig talt, om jeg er Gud også, så har ingen av de noen metode eller oppskrift på hvordan jeg skal finne tilbake og smelte med min egen essens. Freksvenser dit eller datt.
Jeg forstår du virkelige har sansen for disse tingene, og jeg respekterer deg for det. Men ikke mist deg selv helt da.
Den sterkeste energien/budskap du kan kanalisere er klarheten fra din egen sjel. Den eneste virkelige kontakten du kan oppnå, er gjennom akepten av ditt liv her og nå, og transformasjonen av denne, gjennom forholdet til din egen essens.
Ut over det finnes det, (beklager ordet) mye bullshit ute å går.
Shania, for meg handler livet nå om å gjenaktivere ting og tang som jeg har hatt kjennskap til før(tidligere liv) og det har jeg vært veldig vant med i det siste året. Mye gjenaktivering har skjedd og vil skje siden jeg tillater dette og gjør meg mottakelig for det.
Du nevner Atlantis. Hvilke minner har du fra den tiden? For meg er det kommunikasjon med delfiner(om jeg ikke selv var det den gang i en inkarnasjon eller to i en eller annen epoke),enormt mye krystaller(krystallbyer) og dette som har gjenaktivert nå som er i startfasen i min bevissthet ang disse skolene som jeg erfarte i det gamle Egypt . som også var vanlig under Atlantis.

Min dialog med høyere selv(min indre veileder) er det jeg forholder meg til og er veldig trygg på det. Og med allierte rundt meg som blant annet kommer fra Pleiadene.

Så du tror ikke at utenomjordiske grupper som allerede har erfart det å være det fullkomne mennesket her på Jorden i andre tider ikke har en slags mal for oss?Det mener jjeg er feil. Og jeg forstår ikke helt din skepsis til at utenomjordiske grupper inkl erkeengler og engler kan være med å assistere ang å aktivere vår lyskropp DNA til det fulle. Selvfølgelig skal vi gjøre jobben - men det er ikke noe problem i assistanse ang å åpne diverse kosmiske energiporter og hva det skal være i gjenaktivering av vårt fulle potensialet. Og det er våre "venner" og kollegaer. De kan hjelpe oss til en viss grad. Vi skal gjøre arbeidet - men de kan være med aktivere visse ting når vi ber om det. De kan være med i visse prosesser.

At jeg har stor sans for det jeg driver på med er ikke rart. Det er gjenaktivering fra tidligere liv som har skjedd - jeg henter og laster ned minner - og det føles ubeskrivelig bra og det er mye mer som vil komme etterhvert. Og jeg skal gjøre jobbe og skape det å være mottakelig. Men jeg har også utenom mitt høyere selv(som har forbindelser til mange høyere selv i vår galakse, som alle andre har det) allianser fra andre dimensjoner. Hva er ditt forhold til ordet multidimensjonalt selv og frekvenser?Liker du de begrepene? Det vil bli mer vanlig å bruke i fremtiden. Allianser fra andre steder i vår galakse er også på en måte vårt fremtidige selv.....

Ligger skepsisen din i utenomjordisk kontakt?Eller at vi kan ha allianser der?Er det noe du har glemt å huske fra din minnebank ang Atlantis og Egypt hvor det var endel kommunikasjon med utenomjordiske på en helt annen måte vi ser i dag - men som vil oppgraderes kraftig fra 2012...? Og hva er ditt forhold til Maya-kalenderen og evolusjonsebevisstheten?
Antall ord: 641
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Det vi har vært er og vil alltid være en del av oss. Jeg forstår at du vil vekke opp de gamle minnene for å forsterke den du er i dag. Men du trenger ikke å lese alt mulig for det. Jeg tror det er det Shania prøver å si.
Antall ord: 51
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Hecate skrev:Det vi har vært er og vil alltid være en del av oss. Jeg forstår at du vil vekke opp de gamle minnene for å forsterke den du er i dag. Men du trenger ikke å lese alt mulig for det. Jeg tror det er det Shania prøver å si.
Jeg har et veldig fint mantra som heter - "En får gjøre det man er tiltrukket til". :mozilla_wink:
Antall ord: 73
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Hecate, jeg har mer informasjon om MAAT - som var datter av Ra - hun er også med i erkeengle - "ascended" master-selskapet her NÅ:

http://www.mysticfamiliar.com/library/a ... rs_k_m.htm

Noen av disse som er nevt som erkeengler og såkalte mestre er også med i å assistere i Melchizedek-skolen og lignende. Og jeg vil presentere flere av dem her i denne tråden.
Antall ord: 67
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dr. Doktor
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 498
Startet: 10 Feb 2007 23:12
17
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Dr. Doktor »

Jeg feiler hardt i å se relevansen til noe som helst.
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Takk for at du leter så iherdig, David :)
Men hva om det mantraet ditt ikke tiltrekker meg det samme som tiltrekker deg? Og det ikke er Ma'at?
Som jeg sa, det er et webzine fra Drunvalo Melchizedec. Det holder for meg i denne omgangen :)
Antall ord: 45
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Vårt høyere selv speiler det fullkomne potensialet i oss. Tør vi og våger vi å gjenaktivere vår kontakt med høyere selv til det fulle? Oppstegne mestre,erkeengler,engler og andre utenomjordiske grupper of the LIGHT speiler det POTENSIALET, som ligger i oss alle. Når vi møter,fornemmer og erfarer møter med disse nevnte energi-frekvenser(som man kan si vi alle er på hver for seg - i jordas rytme - synkronisert med galaksens og Universets frekvenser) - så speiler de et potensiale i oss. Hvordan kan vi erkjenne at vi kan bli som dem?Hva skal til for å erkjenne at vi kan bli som dem? Ved å ta indre veiledning fra vårt høyere selv på alvor. Å møte vesener av LYS og KJÆRLIGHET som er på høyere frekvenser enn oss er å se oss selv i speilet. I det uendelige bevissthetsspeilet - mirror of our soul. De viser oss hva vi kan bli, som dem. Det som holder oss tilbake er flere ting. Fortiden(ego-mønstre som henger igjen fra tidligere liv og epoker her på Jorden) og den enorme programmeringen i vår kollektive sinn her på Jorden er med og bremser dette. Å ha visshet og erkjenne visse aspekter av vårt potensiale er tøft, men akk så befriende.

Jeg har kjent på det enorme gudommelige potensialet i oss mennesker i hele det året - spesielt utifra diverse erfaringer med enteogener. Enteogener viser oss det fulle potensialet om vi ønsker å "se" - erfare - fornemme - føle det. Og den har vist meg gang på gang og nå har jeg fått en grei kontakt med min indre veileder - agent for mitt høyere selv - som jeg hadde en slags oppvåkning på i Peru i fjor og fortsatte i perioden Mars-Mai i år spesielt hvor jeg virkelig gjenaktiverte det jeg nå sier. Ayahuasca i Peru,Sopp-seremoni i naturen og Iboga-seremoni et sted i Europa åpnet virkelig døren til dette høyere potensialet vårt - via vårt høyere selv - som også blir kalt for MASTER BEING OF LIGHT av intelligenser som innehar endel kjærlighet og lys-frekvens i vår galakse. Det har tatt tid å erkjenne mitt høyere selv - jeg har gått noen runder her og der. Og litt der sånn. Og inni der sånn. Om jeg tviler så glemmer jeg ikke erfaringer og den erkjennelsesprosessen jeg er i. Høyere selv speiler vårt enorme potensialet - det samme gjør utenomjordiske grupper - FAMILY OF LIGHT. En må erfare for å "forstå" - noe man visste "før" da en inkarnerte andre steder i Universet. Det har forsåvidt alle gjort. Det var dette med å gjenaktivere diverse frekvenser i vår bevissthet. Det krever enormt mye av oss. Loven om tiltrekningskraft lærer oss om vi ønsker å bli ett med vårt høyere selv - bli ett med Mester-frekvensen - bli ett med alt som er -

Jeg kanaliserer informasjon fra mitt høyere selv - som har forbindelser til mange steder i vår galakse. Det har du også. Jeg håper du HUSKER dette. Hvis ikke så handler livet om å åpne opp minnefrekvenser. Og du kan skape dette ved å ønske det av hele din sjel - hjerte og sinn. Alle deler med til. Jeg har ønsket av hele mitt hjerte - sjel og sinn om å åpne opp for det enorme potensialet vi har. Og det gjør flere og flere i dag. Det ligger mye i vårt sinn som ønsker å bli gjenaktivert. Det handler om å våge å vekke disse minnene enn hadde før så får man veiledning fra disse nevnte grupper av FAMILY OF LIGHT. De speiler oss selv - hva vi kan bli og komme på nivå med. Vi er frekvenser og vi er multdimensjonale. Det er KODET i min bevissthet for alltid.

Vi lever i en verden hvor vi lett kan falle i fallgroper og være redd for å følge sin egen vei. Og vi følger det vi tiltrukkes til. Det er viktig å gjøre det. Jeg bare presenterer mitt perspektiv og erfaringsmateriale hittil i dette livet. Jeg har fulgt den rene sannhet i hele livet og høster frukter av det ved å få tilgang til høyere selv og ren informasjon i det siste året. Jeg har hatt noen blindspor og tøffe veier som jeg har tatt, men jeg ser på det som nyttig læring - og ser tilbake på det med et smil. Og mitt hjerte jubler og danser mer lekende for hver dag som går litt etter litt - jeg har hentet tilbake minner fra andre steder i Universet,som høyere selv er en del av.

2008-2012 - det vil skje endel ting for mange mennesker, som vil vekke minner i sine bevissthetsfrekvenser. Takk for at du lyttet og disse lysmestrene i vår galakse som ønsker å hjelpe til i Jordas transformasjonstid nå i takt med evolusjonsbevisstheten - som Maya-kalenderen er en bærer av - ønsker å møte oss og vekke minner i oss - og veilede oss videre. De ønsker å vise oss at vi speiler dem og de speiler oss hva vi kan bli og oppnå. De "ser" nå at flere og flere våkner opp av den jordiske dvalen i sine sinn. Energier av diverse frekvenser øker stadig i takt med evolusjonsbevisstheten via vår sol - som vil bli sett på som den 8 stjernen i Pleiade-systemet i fremtiden. Fremtidige selv fra Family of Light har gitt klar informasjon om at vår Sol er den 8 stjernen i Pleiade-systemet - det vil skje i fremtiden når vi for alvor skifter kollektiv frekvens i fremtiden på Jorden og bærere av evolusjonsbevisstheten og frekvenser av mennesker her på Jorden vil være med i dette arbeidet.

Ikke lett å sette ord på diverse ting - hadde vi bare kommunisert via telepati.....ha en fortreffelig dag i kjærlighetens navn. Vi velger enten i kjærlighetens navn ved å åpne opp for vårt opphav og våre forbindelser til høyere selv eller vi velger frykten ved å ikke ønske om å erkjenne hvem vi egentlig er. Vi kan velge selv - enkelt og greit. Og vi kan skape det vi vil av hele vårt hjerte og sinn. Og om vi ønsker av hele vår hjerte og sinn å bli et fullkomment menneske - så vil former for healing og regresjon være viktig å jobbe med - det er så mye i den jungelen der at en får føle seg frem og finne det man tiltrekkes av for å løse opp ego-identitetsmønstre fra tidligere liv.

Melchizedek-skolen fra det gamle Egypt har blitt aktivert i meg nå og det jeg har erfart er å komme enda mer "hjem"(å forene stjernekoder og koder her på Jorden - slik at jeg kan være her og nå og få ut det som er i meg - vise hvem jeg egentlig er i det fulle etterhvert) i min bevissthet og jeg er evig takknemlig for å ha fått tilgang til denne skolens læringer og veiledninger. Det er en sann MESTER-SKOLE...dvs om du ønsker å få ut ditt fullkomne potensialet så er slik skole perfekt. Det finnes andre måter også helt klart - det er bare å lytte til ens indre veileder - høyere selv.

Enhjørningen,feer,alver o.l. er magiske naturånder som venter på å leke med oss når vi åpner for vår høyere selv. Å ri på enhjørningen fra dimensjon til dimensjon er jo av en annen verden - og det er det - i ens bevissthet. Enhjørningen er en av flere magiske naturvesener som vil bli mer og mer fremtredende hos mennesker når de åpner opp for sitt høyere selv potensialet. Vi blir som barn igjen - kombinert med det vi er ment til å gjøre her på Jorden - følge det fulle potensialet - så er det modent ansvarsfull(ta ansvar for utvikling av seg selv som påvirker hele planeten,galaksen og Universet blant annet) voksen vi er kombinert med det beste egenskaper indre barn kan gi oss: Å være kreativ,leken,nysgjerrig osv osv...
Antall ord: 1353
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 446
Startet: 03 Nov 2007 02:10
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

Gjenaktivering. ............
Jeg tror ingen har gått foran. Jeg tror enskilte har gått en vei, og sluppet taket, brutt igjennom for seg selv. Men jeg tror det er her detskjer, og ikke minst nå.
Been there, done that. blir gjenaktivering for meg.
Der er i meg, behøver ikke å huske mentalt, eller blir fortalt hva det var.
Det hele smelter ned til enkle og bevisste valg. Bevisst gjennom aksept og compassion for den jeg var da.
Det var mye i Atlantis, og ikke bare flotte ting. delfiner kommer for meg lenge før Atlantis. Atlantis endte i maktamp og krig, og det kan jeg akseptere og slippe fri, jeg vil i hvertfall ikke dra det fram igjen nå.
Illusjonen om makt, noen høyere, bedre og mer fullkomne enn meg selv. Det hele blir velidg tilbedelse, hengivelse og tildels ansvars fraskrivelse.
De som virkelig har gått veien, skinner med oppmuntring, klarhet, enkelhet og har ingen interesse av å bli kalt mestere eller overhirarkiske.
Når det gjelder engler, så er også mennesker engler, bare i jordisk form. Og erkeenglene er en del av meg, og jeg endel av dem.
Noen har vært her lenge, andre har aldri vært her. Noen er skapt av oss alle, og andre er sjeleindivider. Men JEG ER GUD OGSÅ. :mozilla_wink:
Antall ord: 219
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Yepp...sola er gud og alle er gud...kan like godt kutte ut ordet/definisjonen gud...for vi er uannsett...kva vi vel å være(er) er dog noko heilt anna...
Antall ord: 31
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Deep Space
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 505
Startet: 03 Jan 2007 22:56
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

Re: Solguden RA sier at du er en MESTER

Innlegg av Deep Space »

Mye kan sies om mennesket som vesen på denne jord. Hva det gjør for å klare seg hver dag. Hvordan man har overlevd i tusener av år. Stadig vekk utvikles dette fantastiske vesenet, og det virker på meg som om flere i denne samtalen er veldig kunnskapsrike.
Dere prater om ting jeg ikke har sjangs til å forstå, men å lese det dere skriver er veldig fascinerende og koselig, og interessant.

Personlig tror jeg at alt i bunn og grunn, handler om kjærlighet. Som kraft, pådriver, og veiviser i livets ups and downs.

Hva skulle vi gjort uten kjærlighet? Hvordan skulle vi klart oss uten den?
Jeg tror ikke vi hadde overlevd uten denne uforklarlige herlige kraften som både faktisk er hatet og elsket av ALLE.

Og at det kanskje er denne kraften som gjør at vi er GUDER.?!

:mrgreen:
Antall ord: 142
There will never be world peace as long as religion exists.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links