UFO, Kornsirkler & fenomenUFO på Fosen?

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

TheTech

UFO på Fosen?

Innlegg av TheTech »

Det har vært nyttårsaften, klokken var 01:30, jeg holdt på å sovne i sengen min. Idet jeg lukket øynene mine braset pappa inn på rommet mitt i all hast, han sa at jeg måtte stå opp med en gang fordi det var en UFO der ute... Jeg hoppet opp og stilte meg i vinduet, men jeg var så trøtt så jeg holdt på å falle ned på gulvet, men av en eller annen grunn sto jeg der... Pappa fortalte meg at han så en rød "stjerne" som var helt i ro (eller i lav hastighet) da han lå i sengen sin. Plutselig begynnte den å gå til høyre, så opp, så gikk den i en høy hastighet til venstre, og borte ble den. (Kort fortalt gikk den i 160*) Pappa tok på seg jakka si og stilte seg på verandaen for å se etter den, men den var og ble borte.

Litt info:
1. Det var ikke en rakett, fordi en rakett står ikke stille, og går ikke i to retninger høyt opp i himmelen.
2. Det var ingen værballong, fordi vi har sendt opp luftballonger selv, de går nemlig sagte, ikke fort.
3. Det kunne ikke ha vært ei stjerne fordi de er ikke røde og de går ikke i to retninger
4. Det kunne ikke ha vært ett helikopter fordi de har blinkende lys og de lager lyd.
5. Det kunne ikke ha vært ett fly fordi pappa arbeider på Ørland Hovedflystasjon og de har ingen fly som står stille i luften og som lyser rødt konstant.

Denne "sterna/Ufoen" ble sett nord for Rissa sentrum. Noen andre som bor rundt her som så det? Eller noen andre som har sett noe lignende? Eller kan dette ha en logisk forklaring?
Antall ord: 308

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Baronen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Jul 2005 23:43
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Skogly

Innlegg av Baronen »

Det kan ha vært et nødbluss eller noe i den duren.
Når de går veldig sakte kan det se ut som om de beveger seg i forskjellige retninger. Dette er bare en illusjon. Det kan også ha blitt påvirket av tynne skylag rundt objektet, for å gjøre forvirringen enda mer komplett :mozilla_smile:

Godt Nyttår
Antall ord: 61
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget

-Baronen-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Startet: 01 Mar 2005 20:32
20
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Mest sannsynlig en fallskjerm rakett der fallskjermen smeltet opp
Antall ord: 9
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheTech

Innlegg av TheTech »

Baronen skrev:Det kan ha vært et nødbluss eller noe i den duren.
Når de går veldig sakte kan det se ut som om de beveger seg i forskjellige retninger. Dette er bare en illusjon. Det kan også ha blitt påvirket av tynne skylag rundt objektet, for å gjøre forvirringen enda mer komplett :mozilla_smile:

Godt Nyttår
Beklager, men vi har nødbluser vi også, de går ikke så høyt, de lyser sterkere og de beveger seg ikke så fort...
Antall ord: 88

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheTech

Innlegg av TheTech »

Eaglespirit skrev:Mest sannsynlig en fallskjerm rakett der fallskjermen smeltet opp
Det er snakk om kanskje 600-1000 meter opp i luften, raketter er oppe i en høyde av 100-300 meter...
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links