UFO, Kornsirkler & fenomenOpplevelser på kornsirkel tur

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Messenger
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Mai 2007 18:52
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: akershus

Opplevelser på kornsirkel tur

Innlegg av Messenger »

Ja noen spurte her inne om jeg kunne si litt om mine erfaringer med kornsirkler i England.
Allerede første dagen jeg kom ble det dannet en avansert stor sirkel rett ved der jeg hadde parkert bilen, det var et jørmete jordstykke/kornåker så vist noen mennesker skulle lage den sirkelen så måtte de flydd rundt i åkeren, (det var ingen spor og ingen merker på kornet) (kornet har et voksbelegg som skrapes lett av. ) Inne i en annen sirkel begynte motoren i fotoapparatet og gå ”fokusen”, spesielt langs en linje. Det anbefales og la mobilen ligge igjen i bilen, ellers så hender det av og til at batteriet tømmes inne i sirkelen. Og i en annen sirkel ble blodet i kroppen på en måte sugd nedover, veldig merkelig. Hadde også veldig sterke drømmer når jeg sov i dette kornsirkel området. En natt så drømte jeg minst 25 klare drømmer, phhu for en natt.
Også vil jeg si litt om dette med alle de militære både sivilkledde og militæruniformerte som var der, det trodde jeg virkelig ikke det var så mye av, tok flere bilder av apasche militær helikopter som ofte tok seg en runde og så på de nye sirklene, det så ut til at de helikoptrene var ekstra utstyrt med sensor utstyr. Jeg hadde med en kraftig kikkert og fikk studert helikoptrene veldig godt de var kun 30 meter i fra meg på det miste. Jeg stod på en liten ”hill” og latet som om jeg siktet på helikoptret, bare for å se om de følgte med meg også. Da snudde det og kom helikoptret med ”gønnerene” rett mot meg, apasche helikoptrene er ganske heftige krigsmaskiner så det var en litt spent opplevelse. Og senere på dagen så jeg også disse berømte svarte helikoptrene som ikke har registreringsmerke, jeg hadde kikkert så jeg studerte helikoptrene nøye og så veldig klart de som satt inne i helikopteret.
Neste dag opplevde jeg noe rart. Jeg sto parkert ved en parkeringsplass ikke så langt unna noen kornsirkler og hadde skrudd setet bakover og lå og vilte litt. Leiebilen jeg kjørte var helt ny og alle rutene var sotet,( det var en kul bil forresten helt ny Nissan, ga full fokkings på motorveien)
Så kom det en bil og stoppet rett ved siden av meg, det satt 2 stykker inne i bilen. Jeg kikket inn til dem og så at de hadde et veldig bra kart over området og de hadde tilsynelatende merket av masse kornsirkler på kartet med farge lapper og han andre på førersiden hadde nærmest en logg på sirklene med skriverier. Ettersom jeg skjønte at de ikke så meg, så satt jeg i flere minutter og studerte de to og kartet demmes for og se om det var noen av sirklene de hadde på kartet sitt som jeg ikke hadde vært på ettersom jeg hadde vært på nesten alle. Jeg regnet med at disse to i bilen var to cropies folk som så mange andre hær som drar og ser på disse sirklene. Deres vindu var åpent så etter en stund senket jeg vinduet og spurte om det var kommet noen nye sirkler. De skvatt til og reagerte veldig merkelig tok kartet og vente det bort fra meg, gjømte papirene diskré og sa at de var mobil installatører som leitet etter antenner for å utbedre. Med dere har jo merket av kornsirkler på kartet sa jeg. Nei, nei sa de og så sa de at de måtte dra, sveivet opp ruta og kjørte. WHAT, What a fokings var det??? Hva i helvete e de der 2 driv med. Jeg så jo sirklene på kartet, kjente jo igjen Martinscell hill, Clifford`s hill and so on. dessuten pratet de gebrokkent engelsk.
Hva var det for no?. Hva tror dere folkens?.

Når det gjelder sirklene så er jeg ikke i tvil om at de som skaper disse formasjonene er i besittelse av avansert teknologi/evner.
Nå skal jeg ta meg en tur til sommeren også.
Antall ord: 693

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Ingen bilder?
Antall ord: 2
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Feb 2007 21:12
18
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av First Day »

Om vi utgår ifrån att det du berättat är sant och det finns väl ingen
anledning att tvivla eller........

Är det då realistiskt/trovärdigt att englands styrande organ sätter in
helikoptrar och miltären för att undersöka vilka människor som gjort
kornsirkel med planker och tao......

Tänk också på att det är skattebetalarnas pengar som används.

Nej, man söker nog efter något annat..........vad tror du ?

"en mognadsprocess och insikt om samspel tar ibland lång tid"
Antall ord: 90
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
20
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Kan du si noe om hvilke kornsirklerdet var snakk om? Helst korrekt skrevet. Du sier du to bilder, kan du legge dem ut her?

Hva av det du skrev opplevde du selv, og hva har du hørt fra andre?
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links