desvere var jeg vist ikke så snil :S men det er en annen historie.....
men når jeg fikk vite det kom jeg til å tenke på en ting, kansje ting har en samenheng, for jeg har så lenge jeg kan huske hat iterese i fekting og japanske ting som anime (japansk tegnefilm)... å når det gjelder fekting så har jeg akdri vært på fekte skole eller noe sånt, jeg har kunn fekta med pinner med venner (veit det høres barnslig ut men det er det ikke !!) å jeg har vell aldri trent noe spesielt på fekting, men av en eller annen grunn så er jeg ganske bruk bar i fekting (ikke for å skryte:S) å som de fleste vet var jo sauraier experter når det gjalt sverd og fekting...... så kansje jeg har tatt med meg noen av erfaringene fra et av mine forje liv til mit liv nå,!
men fines det virkelig noe sånt som ditt forje liv_? å i såfall er det sån at livene er delt op i tid, (at først er det livet så begyner det neste når det første er ferdig osv? eller er det sån at det er flere dimensjoner og at vi lever alle liva våre samtidig, bare i forsjelige dimensjoner?
å hvor mange liv har vi totalt, eller det bare uendelig? og er det bestemt på forhånd hva vi skall være i di forskjelige liva våres, eller er alt bare tilfeldighet?
hva tror dere om denne teorien og vet noen av dere hva dere har vært i deres forje liv?[/i]