Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserNoen små historier.. Begynner å bli litt redd..

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Sadhana
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 10 Mar 2008 10:38
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Mellom bakkar og berg

Innlegg av Sadhana »

Takker for svar :)

Galskapen har nok ikke noe med lyspærene å gjøre. Er til tider redd jeg "overtolker" ting som skjer, men nå skjer det så mye sykt rundt meg at en kan begynne å lure..

Kjennes ut som en "badehette" av energi over hodet hele tiden nå. og prikkingen i hendene/føttene og forsåvidt resten av kroppen er der hele tiden. Har også fått en pipelyd i venstre øre som er litt variabel i styrken.

Ser ikke min egen aura, men ser ofte rare felter som beveger seg rundt folk, hvite/gråhvite felter, som oftest rundt hodet men også ellers rundt kroppen deres, i tilegg til silhuetter som beveger seg rundt overallt. Har holdt på med litt fjernhealing (eller forsøk på dette) den siste tiden, til tross for mitt noe ambivalente forhold til allt dette rare :).

Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre med dette. Skal jeg gå rundt til folk og dunke på døren og spørre om de vil ha healing? Si opp jobben og flytte inn i ei jordhytte ?. Trives veldig bra med livet mitt forøvrig, jobb venner osv, og forstår ikke helt hvorfor jeg plutselig skal få "trykket" dette på meg (hvis jeg da ikke er gal). Nesten litt ufint gjort synes jeg, menmen. Universets veier er uransakelige ;)




Nok en liten oppdatering for i dag.. Kameraten min ringte meg i går og hadde en litt artig historie å fortelle.. Av healeren han snakket med tidligere fikk han beskjed om at det skulle komme en person å hjelpe ham snart, i tilegg til at han fikk beskjed om å bruke meg som healer.

Sykdommen/det som hendte min kamerat er en ganske sær sak (vil ikke gå så mye i detaljer her) men det er få leger som kan noe særlig om det. Han ble forespeilet å måtte dra til utlandet for å få hjelp.

Så, i går var min kamerats bror på jobb (han er snekker) og arbeidet hjemme hos en mann. En lege.. Med spesialfelt innen akkurat det min kamerat har vært ute for. Ventetiden på denne type lege er minst et år, men denne mannen ville gjerne hjelpe min kamerat og tilbød seg å hjelpe ham på kveldstid.... Nok en tilfeldighet, kanskje.. En heldig en iallefall ;)
Antall ord: 385

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av First Day »

Sadhana skrev:Takker for svar :)

Galskapen har nok ikke noe med lyspærene å gjøre. Er til tider redd jeg "overtolker" ting som skjer, men nå skjer det så mye sykt rundt meg at en kan begynne å lure..

Kjennes ut som en "badehette" av energi over hodet hele tiden nå. og prikkingen i hendene/føttene og forsåvidt resten av kroppen er der hele tiden. Har også fått en pipelyd i venstre øre som er litt variabel i styrken.

Ser ikke min egen aura, men ser ofte rare felter som beveger seg rundt folk, hvite/gråhvite felter, som oftest rundt hodet men også ellers rundt kroppen deres, i tilegg til silhuetter som beveger seg rundt overallt. Har holdt på med litt fjernhealing (eller forsøk på dette) den siste tiden, til tross for mitt noe ambivalente forhold til allt dette rare :).

Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre med dette. Skal jeg gå rundt til folk og dunke på døren og spørre om de vil ha healing? Si opp jobben og flytte inn i ei jordhytte ?. Trives veldig bra med livet mitt forøvrig, jobb venner osv, og forstår ikke helt hvorfor jeg plutselig skal få "trykket" dette på meg (hvis jeg da ikke er gal). Nesten litt ufint gjort synes jeg, menmen. Universets veier er uransakelige ;)




Nok en liten oppdatering for i dag.. Kameraten min ringte meg i går og hadde en litt artig historie å fortelle.. Av healeren han snakket med tidligere fikk han beskjed om at det skulle komme en person å hjelpe ham snart, i tilegg til at han fikk beskjed om å bruke meg som healer.

Sykdommen/det som hendte min kamerat er en ganske sær sak (vil ikke gå så mye i detaljer her) men det er få leger som kan noe særlig om det. Han ble forespeilet å måtte dra til utlandet for å få hjelp.

Så, i går var min kamerats bror på jobb (han er snekker) og arbeidet hjemme hos en mann. En lege.. Med spesialfelt innen akkurat det min kamerat har vært ute for. Ventetiden på denne type lege er minst et år, men denne mannen ville gjerne hjelpe min kamerat og tilbød seg å hjelpe ham på kveldstid.... Nok en tilfeldighet, kanskje.. En heldig en iallefall ;)
Hej
Du nämner fjärrhealing.
Har du fått någon bekräftelse/feed abck angående detta. ?
Vilka sjukdomar har du munnat bota/healat. ?
Antall ord: 413
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Sadhana
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 10 Mar 2008 10:38
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Mellom bakkar og berg

Innlegg av Sadhana »

Har forsøkt å fjernheale på min venn, som sier han føler seg bedre men om det er pga meg eller om det er andre årsaker til det kan jeg ikke vite noe om :).

Har healet noe tidligere også og hjulpet bekjente med astma/bihuleproblemer (mens jeg healet rant snørr og tårer).

Min bestemor har problemer med leddgikt, og for noen år tilbake når jeg holdt hendene over knærne hennes kjente hun varmen strålte, men hun fikk veldig vondt senere på natten dagen etterpå og ville ikke ha mer healing. Det samme fikk hun når hun forsøkte en annen healer (han tilbød meg forresten jobb når jeg var hos ham for å få hjelp).

Har også fjernhealet andre jeg kjenner og fått god tilbakemelding fra alle, men ingen alvorlige sykdommer. Visualiserer at jeg har personen foran meg, og sender ivei. Om det fungerer, eller om både jeg og personen som fjernheales bare tror at de heales kan jeg egentlig heller ikke si noe om. Det får være opp til envher å ha sin egen mening om :)
Antall ord: 187

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av First Day »

Sadhana skrev:Har forsøkt å fjernheale på min venn, som sier han føler seg bedre men om det er pga meg eller om det er andre årsaker til det kan jeg ikke vite noe om :).

Har healet noe tidligere også og hjulpet bekjente med astma/bihuleproblemer (mens jeg healet rant snørr og tårer).

Min bestemor har problemer med leddgikt, og for noen år tilbake når jeg holdt hendene over knærne hennes kjente hun varmen strålte, men hun fikk veldig vondt senere på natten dagen etterpå og ville ikke ha mer healing. Det samme fikk hun når hun forsøkte en annen healer (han tilbød meg forresten jobb når jeg var hos ham for å få hjelp).

Har også fjernhealet andre jeg kjenner og fått god tilbakemelding fra alle, men ingen alvorlige sykdommer. Visualiserer at jeg har personen foran meg, og sender ivei. Om det fungerer, eller om både jeg og personen som fjernheales bare tror at de heales kan jeg egentlig heller ikke si noe om. Det får være opp til envher å ha sin egen mening om :)
Spännande............är arbetet med healing något som du verkligen vill göra.
Det fungerar, det hela handlar om ett samspel, speciellt när det gäller fjärrhealing.
Antall ord: 219
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
G80
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 28
Startet: 29 Mar 2008 15:10
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sør-trøndelag

Innlegg av G80 »

Det er spennende det du forteller synes jeg.

Jeg kjenner noen som også har litt av det samme problemet når det kommer til elektriske duppedingser, men langt ifra så ille som det er hos deg.

Du er nok ikke gal kjære deg, men jeg har dessverre ikke noen gode råd til deg.
Pipelyden i ørene har jeg en gang i blant jeg også. Det er når noen fra universet prøver å kontakte meg. Til meg hjelper det å be dem om å ti stille på en pen måte, og så hører jeg på dem når jeg har bedre tid og ro rundt meg.

En annen ting som er til hjelp for å få litt ro og fred er å inngå en avtale med dem.
Avtal tid på døgnet foreksempel, på når de kan kontakte deg osv.
Det hjelper veldig :mozilla_wink:

Du har sterke evner, som skal brukes, men pass på deg selv så du ikke sliter deg helt ut.

Lykke til! :)
Antall ord: 167

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Sadhana
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 10 Mar 2008 10:38
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Mellom bakkar og berg

Innlegg av Sadhana »

Heisann :)

Nok noen nye oppdateringer fra den siste tiden..

For et par måneders tid siden fikk jeg plutselig veldig vondt i halsen en kveld jeg drakk et glass vann. Kjente ut som kniver som stakk i halsen, og jeg hadde veldig vondt flere dager, og fikk en rar "klikking" i halsen når jeg svelget. Da dette ikke ga seg etter noen uker tok jeg en tur til legen, som sendte meg til øre-nese-hals spesialist. Denne spesialisten mente at jeg hadde revet av en muskel i halsen og at det var brusk fra strupehodet som skrapte mot ben og at det ikke var noe å bry seg om. Jeg syntes dette hørtes merkelig ut, men gadd ikke grave noe særlig mer, før jeg kjente at jeg fikk hevelse i halsen, og kjente at den ene mandelen også hadde blitt hoven og jeg kjente denne "kilte" i svelget og at det var en rar klump der som jeg hele tiden følte når jeg svelget.

Så, tirsdag forrige uke etter en drøy måned etter forrige legebesøk tok jeg turen til en ny øre-nese-hals spesialist som sa jeg hadde fått kronisk betennelse i mandelen og hoven lymfeknute, og anbefalte meg fjerning av mandlene. Jeg tok også en haug med prøver, men alle prøver viste at jeg ikke var syk, og CRP lå på 5,8. Jeg tenkte at det er greit å se det ann litt noen uker før jeg eventuellt gikk til det skrittet å fjerne mandlene, og da spesiellt siden to leger gir meg to helt forskjellige diagnoser.

Torsdag forrige uke våknet jeg opp og var helt fin i halsen etter flere måneders ubehag. Føler ingen hevelse og "klikkingen" er nesten helt borte også. Heller ikke uvanlig at kroppen kan ordne opp av seg selv, men det gikk da snabla kjapt :p

På Fredag drar jeg og dama til ei veninne av dama som forteller at hun har slitt med hovne mandler den siste tiden. På Lørdag forteller svigermor (som har hatt endel runder med cellegift de siste årene) at krefen den siste gangen har vært i lymfene.

På søndag når jeg ringer en kamerat av meg som er syk får jeg plutselig veldig vondt et punkt oppe i ryggen, og ned mot korsryggen. Var veldig merkelig vondt siden det føltes som om smertene satt i en rett linje nedover. Han forteller meg så at det er dette er en nerve bane som er skadet hos ham, (noe jeg ikke var klar over da jeg trodde det var en nerve på fremsiden som var skadet hos ham).

Jeg kjenner så at jeg får veldig vondt i magen, og det føles ut som smerten sitter i et belte foran på magen, samtidig som det stråler ned mot begge sider av lysken. Jeg forteller ham at jeg har vondt i magen (ikke noe mer) og han sier så at 3 healere han har snakket med har sagt det samme som han har følt, at han har et "smertebelte" foran på magen som stråler ned mot lysken... Jeg blir nok en gang satt ut..

Smerten flytter seg så opp mot brystet, og før jeg får spurt ham sier han at "smerten sitter nå i brystet".. Og når jeg så kjenner smerte mot strupehodet, forteller han at smerten nå sitter i strupen. Jeg får så vondt i høyre albue, noe han også får. Ligger også da i sengen og rister i hele kroppen og fryser helt ekstremt og måtte til slutt bare legge på.

Kjentes rett og slett ut som jeg ufrivillig "scannet" hele kroppen hans for alle smerter, og jeg følte dem på meg selv. Hadde vondt mange timer utover kvelden i går, og jeg har fortsatt litt vondt i magen i dag. Jeg ba flere ganger i går om at jeg ønsket å beskytte meg selv, og ikke føle andres smerte (følte meg litt ko-ko når jeg ba om det men:p) men det hjalp ingenting...

Dette blir bare sykere og sykere..
Antall ord: 699

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 425
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skarabè »

Utrolig spennende det du skriver.... Og jeg er ikke i tvil om at du har evner som du må få kontroll over å få brukt på en positiv måte for andre... Du snakker om å besøke en psykolog, men hadde jeg vært deg adde jeg heller snakket med ett medium eller en annen healer... Slik at du kunne få tips til å kontrollere dine evner.. Send en PM til Asbjørn, virker som han sitter inne med mye kunskap.. :)
Jeg har selv åpnet meg og opplevd ulike ting den siste tiden, men ikke så ekstremt som deg.. Men jeg kjente meg igjen i noe av det du forteller...
Jeg kjenne frisk pus på hender og ansiktet og det prikker... Det stråler mot hendene mine, og personer som ar vært der når jeg får dette, kjenner også denne strålingen tydelig... Jeg aner ikke hva det er, men det dukket opp etter at jeg begynte og lese og interesere meg for dette og ønsket og åpne meg opp.. Av og til kjennes det ut som noen holder meg rundt armen, kjenner kulden gjennom genseren, når jeg tar den andre armen over er der kaldt...
Jeg har piping og boblin i venstre øret.. (har vært til øre ese hals legen, alt er normalt?!?)En dag jeg kom kjørende (hadde sagt høyt i bilen en time før at viss dere finnes så bevis det, men ikke vis dere, da blir jeg redd, sa jeg) plutselig begynte gatelysene og blinke, ikke likt, men de blinket hver sin gang, samtidig begynte det og boble i takt i det venstre øret... jeg ble helt satt ut, begynte og le og sa høyt "dette var ett tøft påfunn"... hehe...
På kvelden når jeg har av meg genseren hører jeg knitring av elektrisitet og håret står rett ut... Til mer "frisk pust" jeg har kjent til mer elektrisk er jeg.
Har begynt og se skugger i sidesynet, ofte etterfølgt av ett pust mot kinnet...
Prikking på høgre skulderblad svært ofte... Kan være en muskel også...
Vet ikke hvorfor, men noe forteller meg at jeg sitter inne med healingevne.. Jeg har begynt og innbille meg dette og begynt og låne bøker om det, og aner ikke hvorfor jeg gjør det.. Men jeg bør vel ta det som ett hint, kanskje noen "forteller" meg det og veileder meg til å låne desse!?! Aner ikke....
Men nå har det sjedd så mye spessielt at jeg ikke klarer og bortforklare alt lenger.. :D Jeg ønsker nå å finne ut av evnene mine og lære meg og bruke de rett slik at jeg evt kan hjelpe andre viss jeg skulle sitte inne med evt healing evne... Hadde passet bra siden jeg er sykepleier og kunne ha hjulpe mange... :)
Antall ord: 478
Klem Torill =o)


Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Sadhana
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 10 Mar 2008 10:38
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Mellom bakkar og berg

Innlegg av Sadhana »

Skarabè skrev:Utrolig spennende det du skriver.... Og jeg er ikke i tvil om at du har evner som du må få kontroll over å få brukt på en positiv måte for andre... Du snakker om å besøke en psykolog, men hadde jeg vært deg adde jeg heller snakket med ett medium eller en annen healer... Slik at du kunne få tips til å kontrollere dine evner.. Send en PM til Asbjørn, virker som han sitter inne med mye kunskap.. :)
Jeg har selv åpnet meg og opplevd ulike ting den siste tiden, men ikke så ekstremt som deg.. Men jeg kjente meg igjen i noe av det du forteller...
Jeg kjenne frisk pus på hender og ansiktet og det prikker... Det stråler mot hendene mine, og personer som ar vært der når jeg får dette, kjenner også denne strålingen tydelig... Jeg aner ikke hva det er, men det dukket opp etter at jeg begynte og lese og interesere meg for dette og ønsket og åpne meg opp.. Av og til kjennes det ut som noen holder meg rundt armen, kjenner kulden gjennom genseren, når jeg tar den andre armen over er der kaldt...
Jeg har piping og boblin i venstre øret.. (har vært til øre ese hals legen, alt er normalt?!?)En dag jeg kom kjørende (hadde sagt høyt i bilen en time før at viss dere finnes så bevis det, men ikke vis dere, da blir jeg redd, sa jeg) plutselig begynte gatelysene og blinke, ikke likt, men de blinket hver sin gang, samtidig begynte det og boble i takt i det venstre øret... jeg ble helt satt ut, begynte og le og sa høyt "dette var ett tøft påfunn"... hehe...
På kvelden når jeg har av meg genseren hører jeg knitring av elektrisitet og håret står rett ut... Til mer "frisk pust" jeg har kjent til mer elektrisk er jeg.
Har begynt og se skugger i sidesynet, ofte etterfølgt av ett pust mot kinnet...
Prikking på høgre skulderblad svært ofte... Kan være en muskel også...
Vet ikke hvorfor, men noe forteller meg at jeg sitter inne med healingevne.. Jeg har begynt og innbille meg dette og begynt og låne bøker om det, og aner ikke hvorfor jeg gjør det.. Men jeg bør vel ta det som ett hint, kanskje noen "forteller" meg det og veileder meg til å låne desse!?! Aner ikke....
Men nå har det sjedd så mye spessielt at jeg ikke klarer og bortforklare alt lenger.. :D Jeg ønsker nå å finne ut av evnene mine og lære meg og bruke de rett slik at jeg evt kan hjelpe andre viss jeg skulle sitte inne med evt healing evne... Hadde passet bra siden jeg er sykepleier og kunne ha hjulpe mange... :)

Heisann, og takk for svar :)

Det høres ut som vi opplever veldig mye av det samme, kjenner også denne "pusten" og strålingen. Pipelyd i venstre øret (med litt bobling til tider) har jeg også. Jo mer "ekstremt" ting føles jo sterkere er også lyden.

Synes det er veldig spennende det du forklarer, og enten er vi begge gale eller så er det noe mer.. Begynner å helle mot det nå selv ;).

Lykke til videre på veien, og send gjerne en PM , og fortell om opplevelsene dine her :)
Antall ord: 569

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 757
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Sadhana skrev:Heisann :)

Nok noen nye oppdateringer fra den siste tiden..

For et par måneders tid siden fikk jeg plutselig veldig vondt i halsen en kveld jeg drakk et glass vann. Kjente ut som kniver som stakk i halsen, og jeg hadde veldig vondt flere dager, og fikk en rar "klikking" i halsen når jeg svelget. Da dette ikke ga seg etter noen uker tok jeg en tur til legen, som sendte meg til øre-nese-hals spesialist. Denne spesialisten mente at jeg hadde revet av en muskel i halsen og at det var brusk fra strupehodet som skrapte mot ben og at det ikke var noe å bry seg om. Jeg syntes dette hørtes merkelig ut, men gadd ikke grave noe særlig mer, før jeg kjente at jeg fikk hevelse i halsen, og kjente at den ene mandelen også hadde blitt hoven og jeg kjente denne "kilte" i svelget og at det var en rar klump der som jeg hele tiden følte når jeg svelget.

Så, tirsdag forrige uke etter en drøy måned etter forrige legebesøk tok jeg turen til en ny øre-nese-hals spesialist som sa jeg hadde fått kronisk betennelse i mandelen og hoven lymfeknute, og anbefalte meg fjerning av mandlene. Jeg tok også en haug med prøver, men alle prøver viste at jeg ikke var syk, og CRP lå på 5,8. Jeg tenkte at det er greit å se det ann litt noen uker før jeg eventuellt gikk til det skrittet å fjerne mandlene, og da spesiellt siden to leger gir meg to helt forskjellige diagnoser.

Torsdag forrige uke våknet jeg opp og var helt fin i halsen etter flere måneders ubehag. Føler ingen hevelse og "klikkingen" er nesten helt borte også. Heller ikke uvanlig at kroppen kan ordne opp av seg selv, men det gikk da snabla kjapt :p

På Fredag drar jeg og dama til ei veninne av dama som forteller at hun har slitt med hovne mandler den siste tiden. På Lørdag forteller svigermor (som har hatt endel runder med cellegift de siste årene) at krefen den siste gangen har vært i lymfene.

På søndag når jeg ringer en kamerat av meg som er syk får jeg plutselig veldig vondt et punkt oppe i ryggen, og ned mot korsryggen. Var veldig merkelig vondt siden det føltes som om smertene satt i en rett linje nedover. Han forteller meg så at det er dette er en nerve bane som er skadet hos ham, (noe jeg ikke var klar over da jeg trodde det var en nerve på fremsiden som var skadet hos ham).

Jeg kjenner så at jeg får veldig vondt i magen, og det føles ut som smerten sitter i et belte foran på magen, samtidig som det stråler ned mot begge sider av lysken. Jeg forteller ham at jeg har vondt i magen (ikke noe mer) og han sier så at 3 healere han har snakket med har sagt det samme som han har følt, at han har et "smertebelte" foran på magen som stråler ned mot lysken... Jeg blir nok en gang satt ut..

Smerten flytter seg så opp mot brystet, og før jeg får spurt ham sier han at "smerten sitter nå i brystet".. Og når jeg så kjenner smerte mot strupehodet, forteller han at smerten nå sitter i strupen. Jeg får så vondt i høyre albue, noe han også får. Ligger også da i sengen og rister i hele kroppen og fryser helt ekstremt og måtte til slutt bare legge på.

Kjentes rett og slett ut som jeg ufrivillig "scannet" hele kroppen hans for alle smerter, og jeg følte dem på meg selv. Hadde vondt mange timer utover kvelden i går, og jeg har fortsatt litt vondt i magen i dag. Jeg ba flere ganger i går om at jeg ønsket å beskytte meg selv, og ikke føle andres smerte (følte meg litt ko-ko når jeg ba om det men:p) men det hjalp ingenting...

Dette blir bare sykere og sykere..
Morsomt å høre om. Jeg har det på samme måte med spesielt to av mine gode venninner. Helt ut av intet får jeg smerter/ondter i kroppen og når jeg snakker med dem samme dag/neste dag/eller senere så kommer det frem at den og den dagen hadde hun eller hun vondt der eller der. Slår sjelden feil og er ganske merkelig......... :D
Antall ord: 768
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
davinci
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 27
Startet: 24 Apr 2007 16:24
17

Innlegg av davinci »

Heisann, veldig spennende å følge med på oppdateringene dine! Fortsett, med det..

Jeg er ikke dreven innen healing og den slags evner, men jeg vet også at jeg har noen evner.. kjenner energier rundt meg, og har ofte "prikking" i hendene. Kjenner også veldig godt energien mellom hendene, oftest varm, og har selv brukt den noen få ganger til å heale smerte på kroppen, som jeg føler har dempet/healet effektivt.

I dag har jeg faktisk hatt mer prikking og følt mer energi enn til vanlig, og dette du nevnte med øre-pip? i dag hadde jeg en noe spesiell opplevelse med "dirring" i øret, som ikke var ubehagelig, og varte i ca ti sekunder.

Vel, som sagt, kom med mer.. :)
Antall ord: 122

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Nataniwo

Innlegg av Nataniwo »

Dette var skikkelig spennende lesning :)

Er redd jeg er en nybegynner på det supernaturlige, så kan ikke gi deg noen råd..
men ville tipse deg om boka "vekk din indre healer" -eric pearl (tror jeg : )
Kom på den når du skriver om alle lyspærene som går, og det elektriske som ikke
fungerer - eller påvirkes. Skriver endel om akkurat sånne ting i den boka.

Veldig kritisk til forfatteren, og hvorfor-forklaringene han kommer med, men fenomenet
han beskriver vedr. energi man kan kjenne i/med kroppen
(og angivelig bruke til healing) måtte jeg tilslutt innse at var reelt (ikke psykologisk)
og at jeg ikke kunne forklare det, etter veldig mange rare opplevelser.
(Eric Pearl tjener $$$ på det her.. kommer til foredrag i
krocodilleskinns-sko & diamant mansjett knapper for å si det sånn^^)

Høres slitsomt ut å oppleve sånt :) for min del må jeg (heldigvis) fokusere
oppmerksomheten min før jeg kjenner energi.. noe jeg er glad for
- for har avbrutt øvelsene jeg gjør mange ganger når det blir for sterkt / ubehagelig..
Antall ord: 180

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Nataniwo

Innlegg av Nataniwo »

og.. det jeg egntlig ville si..
glemte det helt når jeg begynte å skrive om energi :S

Vedr. om du uhm.. kan være ko-ko.. :D

Hvis man har falske minner / opplevelser snakker man vel om en psykose.
Opplevde at en venn ble psykotisk for en stund siden, og det var skremmende
hvordan han var totalt ukritisk til de falske opplevelsene han fortalte meg om.
(selvom det var svært snodige ting som han ellers ville satt spørsmålstegn ved)
Tror det er vanlig, så virker jo bra at du selv synes alt dette er rart da..

Håper dette løser seg for deg! får starte en kronerulling-tråd til lyspærer
her inne hvis det blir for ille..? :)
Antall ord: 123

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Sadhana
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 10 Mar 2008 10:38
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Mellom bakkar og berg

Re:

Innlegg av Sadhana »

Heisann,

Har hatt fravær fra denne siden en liten stund nå, men det har jo selvsagt samlet seg opp litt nye saker og ting den siste tiden som jeg vil dele med andre paranormalere :).



- For et par uker siden begynte mobiltelefonen min å krangle heftig (ikke så unormalt) så jeg kjøpte meg en ny telefon. Nå har denne begynt å slå seg av og på, og vibrere jamt og trutt. Skal på reparasjon.

- For en drøy måned siden begynte sikringene nok en gang å gå i leiligheten min. Nå viser det seg at jeg har fått samme problem som min far fikk hos seg selv etter at jeg var hos ham. Ifølge elektrikern er det en kurs i gulvet som har gått og vi må ha besøk av fagfolk med termisk kamera og borre opp flisene for å finne feilen. Var heldigvis to kurser i gulvet så jeg slipper å fryse..

- Forrige uke begynte sikringene å gå igjen. Denne gangen er det oppvaskmaskinen som har sluttet å fungere.

- Forrige uke satt jeg og dama i stua og så på tv når vi plutselig hører et høyt dunk fra soverommet. Vinduet har åpnet seg av seg selv og dyttet til en vase, som plutselig stod fint plassert midt på gulvet, riktig vei med allt innhold intakt og ikke knust.

- Forrige uke etter at jeg hadde sovnet hørte dama masse romstering inne på badet og kran som dryppet. Hun skrudde til krana flere ganger men når hun kom inn på soverommet begynte den å dryppe igjen.

- Dama ser ofte (daglig) skygger i stua og soverommet vårt, og er litt småskremt til tider..

- På lørdags morgen satt jeg og pratet med svigermor. Kjente at halsen min snurpet seg sammen og at jeg fikk veeeldig vondt i lungene. Viser seg at hun har vann i lungene og skal til tapping. Jeg var tungpustet et par timers tid og ble andpusten av å gå et par meter.

- På lørdags kveld satt jeg på do hos en kompis da lyset plutselig går i alle lampene på badet (lysbrytern er på innsiden og døra låst). Tar ca 5 sekunder før allt lyset kommer på igjen. Er et nylig oppusset hus (og flunkende nytt el-anlegg).Han har aldri opplevd det før.

- I går satt jeg hos en god kompis og så en mann som ruslet utenfor. Problemet var bare at det ikke var noen utenfor. Har skjedd flere ganger der og vi har vært 3 karer som har hørt noen som går rundt huset hans uten at det er noen utenfor. Før jeg kjørte til ham sleit jeg lenge med bilen min som nektet å starte. (har hatt den i 4 år og det har aldri skjedd før. startet den flere ganger senere på dagen uten problemer).

- Jeg får plutselig vondt på forskjellige steder når jeg prater med folk. Orker som regel ikke å spørre om de har problemer, men de få gangene de har fortalt noe om egen helse så stemmer det somregel alltid med deres problemer.


I arbeidet mitt reiser jeg en god del rundt og ordner tekniske ting. Det skjer ofte (månedlig) at folk jeg har pratet ("fag", og ikke personlig) med plutselig åpner seg og forteller hele livshistorien sin uten at jeg føler jeg har oppmuntret pånoensomhelst måte til det.
Dette skjer oftere og oftere også på fest/byen og gjerne folk jeg aldri noensinne har sett før.



Nok en liten oppdatering fra crazy Sadhana ;)
Antall ord: 598

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Sadhana
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 10 Mar 2008 10:38
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Mellom bakkar og berg

Re: Re:

Innlegg av Sadhana »

En "ånd" kommer sjelden alene.. I går hadde jeg nok en merkelig opplevelse jeg tenkte å dele med dere..

Stod på kjøkkenet og laget middag ved komfyren med potetkjelen på den ene framre plata. og min eminente posesaus på den andre fremre plata.

På de to bakre platene stod det stekepanner jeg ikke brukte. Stod og funderte over livets underfundigheter og rørte ikke komfyren da den ene stekepanna sakte "vrir" seg 90 grader på komfyren. Kjente et kaldt "gufs" både før og etter det skjedde.

Høres sikker ut som jeg er litt småsprø og schizofren, men jeg _vet_ at jeg så hva jeg så og at jeg ikke rørte noesomhelst. Bortsett fra en stol som beveget seg av seg selv på stua, og rare lyder her og der (som alle kan ha naturlige forklaringer) skjedde det ikke stort resten av kvelden :p.
Antall ord: 148

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Magg
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 43
Startet: 23 Nov 2008 18:44
15

Re: Noen små historier.. Begynner å bli litt redd..

Innlegg av Magg »

Spennende å lese. :mozilla_smile:

Aldri vert noen problem med meg å elektriske aperater, å du har tydeligvis veldig sterke evner, eller veldig åpen blir vel rettere å si.

Men jeg kjenner også hvor folk har vondt, vet ikke om du har lest om det å være empat?
Viste ikke at det var noe som het det engang før det ble nevnt for meg, å da jeg leste om det så kjennte jeg meg igjenn.


Å prikking og tårer har jeg blitt fortalt at er en slags bekreftelse.
Antall ord: 84

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links