Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Religion & livssynJesus er vegen, sannheten og livet.

Her er plassen for diskusjoner om tro og livssyn.
Hold diskusjonene innenfor lovlige tema.

Moderator: Asbjørn

runehera
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 117
Startet: 01 Mai 2005 13:21
19

Jesus er vegen, sannheten og livet.

Innlegg av runehera »

Er ein frelst fitjarbu. Blei frelst i slutten av januar 2005.


Frelse er det samme som å bli redda, berga eller satt i frihet. Før, som "navnekristen", var eg på vei til ildsjøen i evig pine. No, som frelst, er eg på vei til himmelen i evig salighet (høgaste form for lykke). I tillegg har eg fått eit nytt liv, bokstavelig talt, her på jorda, ved at eg har fått ei anna Ånd i meg som heiter Den Hellige Ånd (samme Ånd som Jesus har). Denne Ånd gjer at eg er salig som menneske på denne jord. Men eg har eit håp i vente som overskygger all forventning angåande livet som menneske. Før var eg i tjeneste for djevelen, no er eg i tjeneste for Den Levande Gud. Før var livet mitt tomhet, no er denne tomheten bytta ut med det som Gud har planlagt for meg frå evighet av. Denne frelsa må opplevast for å skjønna, for ingen kan sjå eller komma inn i Guds rike uten å bli født på ny - av denne Ånd.


Korleis eg blei frelst; for å gjera ein lang historie kort: Ein kamerat av meg, Svein-Malvin, blei frelst. Han var forandra, eller rettare sagt forvandla, i ord og gjerning. Han var forvandla i forhold til kva han sa og kva han gjorde. (Eg fant til slutt ut at dette ikkje var av han sjøl, men Guds kraft.) Eg var med han av og til dei første vekene etter at han var frelst. Eg såg med andre ord at han hadde fått ny personlighet (Jesu personlighet) heilt uten vidare. Dette fekk meg til å tenka, spesielt etter han bekjente at han var blitt frelst. Ein kveld eg fekk skikkelig åndsnød (som var eit resultat av bønn frå frelste folk rundt han), la det seg til rette at me kom til å snakka om det som hadde skjedd med han. For å gjera historien endo kortare: Han sa kva han hadde opplevd og erfart, eg hørte på, eg stilte spørsmål, han svarte, osv. Slik gjekk det ei heil natt før eg fekk lys over kva som virkelig hadde skjedd. Dette førte til eit klimaks der eg måtte velga å søka Gud eller drita i Gud. Eg valgte den gode beten, søka Gud. Eg ba ei frelsebønn, sa til Jesus i bønnen at eg ville omvenda meg frå mine synder. (Han omvendte meg ved Sin Hellige Ånd`s kraft i ettertid.) Då blei eg frelst!
Før dette skjedde tenkte eg i mitt hjerta: "Eg skal ALDRI bli skikkelig frelst...!". Etter dette skjedde tenkte eg i mitt hjerta: "Eg skal bli SKIKKELIG frelst...!". Denne forvandlingen, som var den første, skjedde etter at eg ba frelsebønnen med eit hjerta som virkelig meinte det eg ba.
Neste dag hang ein bestemmelse igjen i meg frå natta om at eg SKULLE på møte denne dagen! Dette for å bygga på mi frelse. (Ikkje ein gong frelst - alltid frelst.) Denne frelsen som eg skulle bygga på, og som eg fortsetter å bygga på også i dag, er det ikkje meg sjøl som skal bygga men Gud. Men eg må ville i mitt hjerta at Gud skal bygga på denne frelse. Og dette begynte eg å ville frå og med eg tok meg tid til å høra, ei heil natt, på kva Svein-Malvin hadde opplevd og i kva sammenheng det hadde skjedd. Eg gjekk på møte, kjente Guds kraft og nærhet på møte på grunn av Den Hellige Ånd som eg hadde fått av nåde VED TRU frå Gud.
Siden denne dag har eg holdt meg nær til Gud - i fellesskap med andre sanne troande, i heilhjerta bønn, i lesing av bibelen. Då eg leste bibelen som ufrelst, var det eg som var tolkaren. Då eg leste bibelen som frelst, var det Den Hellige Ånd som var tolkaren. Og han er min tolkar også i dag. Og han har overbevist meg om at det som står i bibelen er sant gjennom rette tolkninger i rette tid. Og då ser ein også oppfyllelsen av Den Hellige Ånd`s oppgåve som bibelen snakker om.


"Men Talsmannen, Den hellige ånd, som Far (Gud Fader) skal sende i mitt (Jesu) navn, skal lære dere (meg og deg) alt (alt som har med sannheten å gjera) og minne dere om alt det jeg har sagt dere (det som står i bibelen som altså er sant).",


"Men jeg sier dere sannheten: Det er det beste for dere at jeg går bort (Jesu død og oppstandelse). For dersom jeg ikke går bort, kommer ikke Talsmannen (Den Hellige Ånd) til dere. Men går jeg bort, kan jeg sende ham til dere. Og når han kommer (inn i ditt liv), skal han gå i rette med verden (der ufrelste er) og vise den hva synd er, hva rettferdighet er, og hva dom er: Synden er at de ikke tror på meg. Rettferdigheten er at jeg går til Far, og dere ser meg ikke lenger (fysisk - med augene).
Dommen er at denne verdens fyrste (djevelen) er dømt.
Ennå har jeg mye å si dere, men dere kan ikke bære det nå (skal forstå stykkevis). Men når sannhetens Ånd kommer, skal han veilede dere (gjennom livsprosessen) til hele sannheten. For han skal ikke tale ut fra seg selv, men si det han hører (frå Gud Fader), og gjøre kjent for dere det som skal komme (framtida). Han skal herliggjøre meg (Jesus), for han skal ta av det som er mitt, og forkynne det for dere. Alt det min Far har, er mitt. Derfor sa jeg at han skal ta av det som er mitt, og forkynne det for dere."


Gud Fader (Faderen) elsker også deg så høgt at Han vil kommunisera med deg, ha kontakt med deg. Derfor sendte Han Sin Sønn, Jesus, til verden for at meg og deg, i Jesus, skal kunne snakka direkte med Faderen og ikkje minst Han til oss. Jesus er sann Gud og sann menneske. Gud måtte gjera seg lik oss for at me skulle ha kontakten. Jesus levde eit fullkomment liv, uten synd, Han døde og stod opp igjen. Resultatet av dette er så mykje større enn me kan tenka oss, blant annet: * Dei som vil kan få Den Hellige Ånd - ved at dei tar imot Jesus som Herre og Frelsar i sitt liv. * Dei som vil får komma til himmelen - ved at dei tar imot Jesus som Herre og Frelsar i sitt liv. * Dei som vil får eit bedre liv på jorda - ved at dei tar imot Jesus som Herre og Frelsar i sitt liv. * Osv. Gud appelerer til vår frie vilje. Han tvinger ingen til seg!


No er det opptil deg; Vil du søka Gud eller drita i Gud? Visst du søker Gud kjem Han med velsignelser til deg. Visst du driter i Gud tillater Gud at satan fortsatt har herredømme over ditt liv - som på sikt resulterer i forbannelser. Enten er ein på Gud sitt lag, eller er ein på satan sitt lag. Enten har ein Gud til far, eller har ein djevelen til far.
Visst du ber denne bønnen med eit heilt hjerta får du tilgang til denne frelse som eg har skreve om:



Fader i himmelen. Eg har synda mot deg i mitt liv, for Du seier i Ditt Ord at alle har synda og fattes Guds ære. Takk Far, for at du sendte Jesus i døden for mine synder så eg kan ha kontakt med deg gjennom Han. Eg ønsker å omvenda meg frå mine synder, ved at Du ved Den Hellige Ånd`s kraft omvender meg til deg i livsprosessen. Eg vil holda meg nær til deg natt og dag resten av mitt liv. Takk for Jesu blod på Golgata som renser meg frå all min synd. Takk for at eg er rettferdig for deg i Jesus Kristus. Eg ber om at du fyller meg med Den Hellige Ånd i denne stund. Takk for at kvar den som tok imot Jesus ga Du rett til å bli Guds barn. Takk for at du viser meg den vei eg skal gå. Amen!



Til slutt vil eg dela noko YouTube-linkar som til sammen er ein dokumentar på ca. 45 min. Dette er ein sterk dokumentar, som viser kor sterk djevelen er men også, viktigast av alt, kor svak han er i forhold til Gud! Ein ser onde ånder (falne engler) manifistera seg i/gjennom mennesker, når Den Hellige Ånd mektig er tilstede. Ein ser med andre ord det usynlige manifistera seg i det synlige veldig godt! Det er åndsutdrivelser det er snakk om, eller djevelutdrivelser.

del 1: http://www.youtube.com/watch?v=8oG8sO45nME 9:02
del 2: http://www.youtube.com/watch?v=Flmw2qIQCEg 9:02
del 3: http://www.youtube.com/watch?v=8KiznQjBqa0 9:02
del 4: http://www.youtube.com/watch?v=VOlpNdSwQEA 9:02
del 5: http://www.youtube.com/watch?v=1mhQWCWXBj4 9:01



Min MSN er: runehera@hotmail.com ! Ta kontakt for meir informasjon!
Antall ord: 1548

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Queen Gorgo
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 207
Startet: 05 Nov 2007 20:54
16

Innlegg av Queen Gorgo »

:mozilla_surprised:
Er dette innlegget lovlig? :mozilla_undecided:

Edit: oof ja....det er vel det ...det ovenfor var bare en spontanreaksjon...

Men jeg har min egen gud, ellers takk!
Antall ord: 27
Queen Gorgo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jaktis`s`
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 93
Startet: 01 Mai 2006 23:49
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i en skog

Innlegg av jaktis`s` »

Om det er Jesus som ha ansvaret for veiene her , er det rart de ikke er bedre! Drepes folk på de daglig men han er nok bedre en stoltenberg så hmmm. nei dette skjønner jeg ikke :mozilla_yell:
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Skeptikerdama
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 154
Startet: 03 Aug 2007 15:21
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Asker

Innlegg av Skeptikerdama »

Jesus står i veien for sannheten og livet, mener du vel.
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
18
Blitt takket: 1 gang

Re: Jesus er vegen, sannheten og livet.

Innlegg av misty-gutt »

runehera skrev: Då eg leste bibelen som ufrelst, var det eg som var tolkaren. Då eg leste bibelen som frelst, var det Den Hellige Ånd som var tolkaren.
Dette er veldig viktig å forstå ja. Godt at du sier det så enkelt og tydelig, for dette er sant.
Antall ord: 47
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1712
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Innlegg av TheMartine »

Skeptikerdama skrev:Jesus står i veien for sannheten og livet, mener du vel.
Amen.
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
martea
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 74
Startet: 08 Jul 2007 20:22
16
Kjønn (valgfri): Hunnkjønn
Lokalisering: Møre og Romsdal
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av martea »

Jesus er veien, jeg tar fortauet!
Antall ord: 6
- Master

Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Re: Jesus er vegen, sannheten og livet.

Innlegg av First Day »

runehera skrev:Er ein frelst fitjarbu. Blei frelst i slutten av januar 2005.


Frelse er det samme som å bli redda, berga eller satt i frihet. Før, som "navnekristen", var eg på vei til ildsjøen i evig pine. No, som frelst, er eg på vei til himmelen i evig salighet (høgaste form for lykke). I tillegg har eg fått eit nytt liv, bokstavelig talt, her på jorda, ved at eg har fått ei anna Ånd i meg som heiter Den Hellige Ånd (samme Ånd som Jesus har). Denne Ånd gjer at eg er salig som menneske på denne jord. Men eg har eit håp i vente som overskygger all forventning angåande livet som menneske. Før var eg i tjeneste for djevelen, no er eg i tjeneste for Den Levande Gud. Før var livet mitt tomhet, no er denne tomheten bytta ut med det som Gud har planlagt for meg frå evighet av. Denne frelsa må opplevast for å skjønna, for ingen kan sjå eller komma inn i Guds rike uten å bli født på ny - av denne Ånd.


Korleis eg blei frelst; for å gjera ein lang historie kort: Ein kamerat av meg, Svein-Malvin, blei frelst. Han var forandra, eller rettare sagt forvandla, i ord og gjerning. Han var forvandla i forhold til kva han sa og kva han gjorde. (Eg fant til slutt ut at dette ikkje var av han sjøl, men Guds kraft.) Eg var med han av og til dei første vekene etter at han var frelst. Eg såg med andre ord at han hadde fått ny personlighet (Jesu personlighet) heilt uten vidare. Dette fekk meg til å tenka, spesielt etter han bekjente at han var blitt frelst. Ein kveld eg fekk skikkelig åndsnød (som var eit resultat av bønn frå frelste folk rundt han), la det seg til rette at me kom til å snakka om det som hadde skjedd med han. For å gjera historien endo kortare: Han sa kva han hadde opplevd og erfart, eg hørte på, eg stilte spørsmål, han svarte, osv. Slik gjekk det ei heil natt før eg fekk lys over kva som virkelig hadde skjedd. Dette førte til eit klimaks der eg måtte velga å søka Gud eller drita i Gud. Eg valgte den gode beten, søka Gud. Eg ba ei frelsebønn, sa til Jesus i bønnen at eg ville omvenda meg frå mine synder. (Han omvendte meg ved Sin Hellige Ånd`s kraft i ettertid.) Då blei eg frelst!
Før dette skjedde tenkte eg i mitt hjerta: "Eg skal ALDRI bli skikkelig frelst...!". Etter dette skjedde tenkte eg i mitt hjerta: "Eg skal bli SKIKKELIG frelst...!". Denne forvandlingen, som var den første, skjedde etter at eg ba frelsebønnen med eit hjerta som virkelig meinte det eg ba.
Neste dag hang ein bestemmelse igjen i meg frå natta om at eg SKULLE på møte denne dagen! Dette for å bygga på mi frelse. (Ikkje ein gong frelst - alltid frelst.) Denne frelsen som eg skulle bygga på, og som eg fortsetter å bygga på også i dag, er det ikkje meg sjøl som skal bygga men Gud. Men eg må ville i mitt hjerta at Gud skal bygga på denne frelse. Og dette begynte eg å ville frå og med eg tok meg tid til å høra, ei heil natt, på kva Svein-Malvin hadde opplevd og i kva sammenheng det hadde skjedd. Eg gjekk på møte, kjente Guds kraft og nærhet på møte på grunn av Den Hellige Ånd som eg hadde fått av nåde VED TRU frå Gud.
Siden denne dag har eg holdt meg nær til Gud - i fellesskap med andre sanne troande, i heilhjerta bønn, i lesing av bibelen. Då eg leste bibelen som ufrelst, var det eg som var tolkaren. Då eg leste bibelen som frelst, var det Den Hellige Ånd som var tolkaren. Og han er min tolkar også i dag. Og han har overbevist meg om at det som står i bibelen er sant gjennom rette tolkninger i rette tid. Og då ser ein også oppfyllelsen av Den Hellige Ånd`s oppgåve som bibelen snakker om.


"Men Talsmannen, Den hellige ånd, som Far (Gud Fader) skal sende i mitt (Jesu) navn, skal lære dere (meg og deg) alt (alt som har med sannheten å gjera) og minne dere om alt det jeg har sagt dere (det som står i bibelen som altså er sant).",


"Men jeg sier dere sannheten: Det er det beste for dere at jeg går bort (Jesu død og oppstandelse). For dersom jeg ikke går bort, kommer ikke Talsmannen (Den Hellige Ånd) til dere. Men går jeg bort, kan jeg sende ham til dere. Og når han kommer (inn i ditt liv), skal han gå i rette med verden (der ufrelste er) og vise den hva synd er, hva rettferdighet er, og hva dom er: Synden er at de ikke tror på meg. Rettferdigheten er at jeg går til Far, og dere ser meg ikke lenger (fysisk - med augene).
Dommen er at denne verdens fyrste (djevelen) er dømt.
Ennå har jeg mye å si dere, men dere kan ikke bære det nå (skal forstå stykkevis). Men når sannhetens Ånd kommer, skal han veilede dere (gjennom livsprosessen) til hele sannheten. For han skal ikke tale ut fra seg selv, men si det han hører (frå Gud Fader), og gjøre kjent for dere det som skal komme (framtida). Han skal herliggjøre meg (Jesus), for han skal ta av det som er mitt, og forkynne det for dere. Alt det min Far har, er mitt. Derfor sa jeg at han skal ta av det som er mitt, og forkynne det for dere."


Gud Fader (Faderen) elsker også deg så høgt at Han vil kommunisera med deg, ha kontakt med deg. Derfor sendte Han Sin Sønn, Jesus, til verden for at meg og deg, i Jesus, skal kunne snakka direkte med Faderen og ikkje minst Han til oss. Jesus er sann Gud og sann menneske. Gud måtte gjera seg lik oss for at me skulle ha kontakten. Jesus levde eit fullkomment liv, uten synd, Han døde og stod opp igjen. Resultatet av dette er så mykje større enn me kan tenka oss, blant annet: * Dei som vil kan få Den Hellige Ånd - ved at dei tar imot Jesus som Herre og Frelsar i sitt liv. * Dei som vil får komma til himmelen - ved at dei tar imot Jesus som Herre og Frelsar i sitt liv. * Dei som vil får eit bedre liv på jorda - ved at dei tar imot Jesus som Herre og Frelsar i sitt liv. * Osv. Gud appelerer til vår frie vilje. Han tvinger ingen til seg!


No er det opptil deg; Vil du søka Gud eller drita i Gud? Visst du søker Gud kjem Han med velsignelser til deg. Visst du driter i Gud tillater Gud at satan fortsatt har herredømme over ditt liv - som på sikt resulterer i forbannelser. Enten er ein på Gud sitt lag, eller er ein på satan sitt lag. Enten har ein Gud til far, eller har ein djevelen til far.
Visst du ber denne bønnen med eit heilt hjerta får du tilgang til denne frelse som eg har skreve om:



Fader i himmelen. Eg har synda mot deg i mitt liv, for Du seier i Ditt Ord at alle har synda og fattes Guds ære. Takk Far, for at du sendte Jesus i døden for mine synder så eg kan ha kontakt med deg gjennom Han. Eg ønsker å omvenda meg frå mine synder, ved at Du ved Den Hellige Ånd`s kraft omvender meg til deg i livsprosessen. Eg vil holda meg nær til deg natt og dag resten av mitt liv. Takk for Jesu blod på Golgata som renser meg frå all min synd. Takk for at eg er rettferdig for deg i Jesus Kristus. Eg ber om at du fyller meg med Den Hellige Ånd i denne stund. Takk for at kvar den som tok imot Jesus ga Du rett til å bli Guds barn. Takk for at du viser meg den vei eg skal gå. Amen!



Til slutt vil eg dela noko YouTube-linkar som til sammen er ein dokumentar på ca. 45 min. Dette er ein sterk dokumentar, som viser kor sterk djevelen er men også, viktigast av alt, kor svak han er i forhold til Gud! Ein ser onde ånder (falne engler) manifistera seg i/gjennom mennesker, når Den Hellige Ånd mektig er tilstede. Ein ser med andre ord det usynlige manifistera seg i det synlige veldig godt! Det er åndsutdrivelser det er snakk om, eller djevelutdrivelser.

del 1: http://www.youtube.com/watch?v=8oG8sO45nME 9:02
del 2: http://www.youtube.com/watch?v=Flmw2qIQCEg 9:02
del 3: http://www.youtube.com/watch?v=8KiznQjBqa0 9:02
del 4: http://www.youtube.com/watch?v=VOlpNdSwQEA 9:02
del 5: http://www.youtube.com/watch?v=1mhQWCWXBj4 9:01



Min MSN er: runehera@hotmail.com ! Ta kontakt for meir informasjon!
Hej !
Ja, Jesus var en väldigt god och klok människa.
Han visste redan då vad som var viktigt för oss människor.
Allt det du gör och säger påverkar alla livsformer vid din sida.
Det är det som är det viktigaste budskapet gott skapar gott
och ont skapar ont.
Att han gav sitt liv för mänsklighetens synder är felaktigt.
Sanningen var att makthavande vid det tillfället var rädd för
konkurens om makten och valde att döda honom. Jesus som
var en god man gjorde inget motstånd och han hoppades att
människorna skulle besinnas och förstå att hans avsikter ej var
att ta makten. Han ville endast att människorna skulle förstå
att det finns annat liv som vi inte kan se eller förstå ännu. Ingen
vill ha en utveckling av Tellus och Universum som leder till ständiga
intriger, krig och behov av makt.

Har sagt det tidigare men vill säga det igen. Byt ut ordet makt i
samtliga språk och läror till förmåga. Om människor av betydande
ställning skulle använda sig av det formuleringen skulle livet få en
helt annan inriktning.

Byt ut den skrivna meningen i bibeln också där man skrivet att
makten till hör Gud i evigheter. Gud är ej intresserad av makt
utan vill endast alla väl och vill gärna se en harmonisk tillväxt av
olika livsformer och även en flora som är till gagn för alla.

Alla mår bättre av en sund syn på livet och ett utökat globalt ansvar
för kommande generationer. Försök att se helheten där tankarna ej
bara stannar vid vår fina planet utan också med insikt över olika cykler
i hela vårt system.

Amen
Antall ord: 1863
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
doaivu
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 122
Startet: 24 Jan 2008 16:19
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: skjærsilden

Innlegg av doaivu »

jaja, lykke til sier nå jeg
Antall ord: 6
Bilde
- i fell in love with a spirit -

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av First Day »

Lille Per frågade sin far....varför har bananerna ett skal.
Det är för att skydda hemligheten sa Pers far och fortsatte
..........ser du trädet därborta. Ja svarade Per.
När tiden är mogen kommer ett frö att lämna trädet. Fröet
är helt beroende av vinden för att hitta en bra plats att växa
upp på.

Men...svarade Per.......... om det är vindstilla då.?

Pers far svarade........då är inte tiden mogen. :mozilla_sealed:
Antall ord: 81
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hexagram
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 105
Startet: 15 Mar 2008 23:38
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norway

Innlegg av Hexagram »

Fantastiskt sterkt av deg Runehera og legge ut ditt vitnesbyrd og takk til deg!
Amen.


Mange gleder seg!

Bilde
Antall ord: 18
[img]http://i299.photobucket.com/albums/mm304/Hexagram_2008/
Et lite steg for mennesket, et stort steg for menneskeheten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Ehh hva var det Jesus egentlig gjorde da?
Lagde vann om til vin(det er syndig å drikke)
Og pulte på prosituerte? Er vel en smule syndig det også, på en eller annen måte.
Du skal ikke *** din første er vel et av budene :D
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 873
Startet: 19 Sep 2005 15:25
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Mysticool »

Sol@ngelica skrev:Ehh hva var det Jesus egentlig gjorde da?
Lagde vann om til vin(det er syndig å drikke)
Og pulte på prosituerte? Er vel en smule syndig det også, på en eller annen måte.
Du skal ikke *** din første er vel et av budene :D
Hvertall slik Sol husker kristendomstimene sine :mozilla_tongue:
Antall ord: 54
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
murmel
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 436
Startet: 20 Nov 2006 15:31
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: moss

Innlegg av murmel »

Fysj da...Men hvis noen kan lage vin av vann , velkommen!!!
Antall ord: 11
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Bla bla bla, og han hang på korset med det var vanlig på den tiden uansett, ikke noe merkelig, 2008 år ha gått, kanskje på tide å finne på noe annet, Jesus Utgår!
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links