Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

KlarsynthetHvordan utvikle ESP og intuisjon

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

GJest

Hvordan utvikle ESP og intuisjon

Innlegg av GJest »

Her er noen ting dere kan prøve over tid for å utvikle intuisjon og ESP.

1. Gjett hva som vil skje i fremtiden. Hvem ringer deg, hva kommer til å være avisa's overskrifter. hvem for du brev av. Hva lager kjæresten til middag osv. Bare tipp. Etter en stund vil du merke prosentvis at du gjetter mer og mer riktig.

2. Meditere.

Mange snakker om at meditasjon skaper ro i tankene dine, og at du derfor lettere kan få kontakt med dine paranormale evner.Meditasjon vil også være sunnt, minske stress og kan bedre konsentrasjon. Med meditasjon så kan en f.eks ligge helt stille før legge tid , uten å bevege en eneste muskel, og fokusere på pusten. Hvor du bare lar tanker vandre og fokuserer på pust. og stenger av den indre stemmen. Øvelse gjør mester.

3. Bygge broer mellom bevistheten og underbevistheten.

Med noe som kalles "image streaming". Det du gjør er at du lukke øynene F.eks 5 minutt hver morgen. Og sier UT HØYT hva du ser på ditt indre bilde. Beskriv det så detaljert så mulig, beskriv lyder, farger, steminger osv. I tillegg til å bygge broer kan en på denne måten også lære mer om seg selv. indre bilder(=ubevisst). snakke ut(=bevisst)

4. Visualisering.

Innenfor det meste av selvhjelp kombinert med det paranormale så snakkes det om visualsiering. Alt fra the secret til å kontakte hjelpere.

a. En person kan begynne med å se seg selv utenifra, så forestille seg at du ser på den personen som ser på deg. Hvis du klarer å danne 3-4 slike så skaper du avstand fra egoet og blir objektiv. Og klarer å se deg selv i perspektiv. Hvis du gjør dette her noen ganger daglig så vil du få et høyere bevissthets nivå.

b. En annen visualsierings teknikk kan være å Forestille seg selv at en flyter ut av sin egen kropp og ned i en annens kropp, for å se fra deres perspektiv. Det er det viktigste å se hva denne personen ville sett, hvilken retning osv. Det kan da hende at du klarer å føle hva den andre personen føler igjennom denne visualsierings teknikken.
Dette henger sammen med spilnevronene vi mennesker har. som også kan forklare empat.

c. Se for deg hva du vil ha. se for deg positive resutater. Se for deg glede og latter. Se for deg en bra karakter eller et bra jobb intervju. For de som tror på chakras kan en jo ta to fingre og trykke mellom brystet(hjerte chakra) og bare smile (hvis du smiler lenge så sendes det signaler til hjernen som produserer glad stoffer). - Dette sies også å gi beskyttelse. desutten blir du jo glad av det.

5. Få et svar fra underbevistheten.

Skriv et spørsmål på et ark. Både les det inni deg, og les det ut høyt, samtidig som du skriver det ned. Legg det så f.eks under hodeputa og dytt alt om spørsmålet vekk. Legg deg til å sove. Når du våkner opp på morgenen og er i sove/våken tilstand så vil du få et brutalt ærlig svar på spørsmålet ditt.
Antall ord: 534

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Syntes denne var fin, så jeg dytter den opp litt :)
Antall ord: 10
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

KB - bra tilltak :mozilla_kiss:

Dette er noe alle kan ta litt HUSK ifra :D


*thumbs Ups'* =D> O:)
Antall ord: 14
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Her er en ny ting jeg kom på.

Hvordan utvikle Telepati:

Det kan være lurt å være forberedt med enten med øvelse, meditasjon eller å ha lyttet til hjerne bølger en periode for å få klarhet i tankene.

1. Øv sammen med en person du kjenner godt. - Lukk øynene igjen og SE for deg denne personen, se at han/hun smiler og ler. få frem minner og sanse intrykk fra denne personen. Hør, se og føl personen.

2. Deretter forestiller du deg at du tar av personen hode og plasserer det over ditt hode.. ( ehm, dette er kun symbolikk for å fortelle hjernen at du vil lese tanker)
Føl hvordan det ville vært å "vært" denne personen og sett u igjennom han/hennes øyne. slapp av og se om du for opp noen Bilder/tanker.

Denne metoden kan brukes til både å "lese" tanker og "sende" tanker/bilder.

(En tanke kan ta mange former. Enten et Bilde. Eller en "knowingness" du bare VET noe. Noen ganger også en følelse av det ritkige svaret er. )

Egen Erfaring:
En gang jeg og ei vennine øvde på dette sammen. Så skrev jeg ned en figur og farge på mobilen min og la skjermen ned. Dette gjorde jeg for å kunne Bekrefte svaret etterpå. Så gjorde jeg prosessen over. tok på meg "hjelmen/hodet" hennes å Så klart for meg en Gul firkant. Etter noen sekunder imens hun slappet helt av sier hun at hun for opp et bide av en gul firkant på sitt indre bilde. Først er det helt svart skjerm når en har øynenen igjen, men så dukket denne gulle firkanten opp forklarte hun. Dette klarte hun 4 ganger på rad etterhverandre! figur og farge og jeg visste henne hva jeg skrev på mobilen min etterpå for å bekrefte alt.
Sist redigert av GJest på 17 Jun 2008 14:40, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 302

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Fine treningsmetoder. Men det man egentlig utvikler her er bevisstheten sin -og at man kan ikke utvikle telepati uten å utvikle bevisstheten sin først og man kan ikke drive med telepati uten å ha mennesker som kan "forstå" en og som følger en lysarbeider vei. Det er veldig vesentlig.

For å utvikle synske evner - intuisjon - klarsynthet - klarhørhet - klarfølhet o.l - realisering av Gud - telepati - så må man utvikle og jobbe med bevisstheten sin. Å fintune den - rense hver uke(jeg har en cd der sånn som jeg anbefaler på det sterkeste -
Meditasjon,visualisering,jobbe med å programmere underbevisstheten sin via affirmasjoner og bønner og skape solide forbindelser til sitt Høyere Selv - Universets Sinn - Guds Sinnet er nøkkelord - så vil alt det andre komme av seg selv. Å se verden via Integrated Full Spectrum Prism Consciousness - så vil man lettere ha oversikt over det ene og det andre ang det åndelige:

Integrated Full Spectrum Prism Cosmic Clearing Meditation

http://www.iamuniversity.org/item--Medi ... 10527.html

Denne cden koster ikke all verden og om man lytter til den minst 1 gang i uka - så vil man merke endringer i sin bevissthet og på diverse plan ang det åndelige. Der snakker jeg av egen erfaring. Det er så viktig for alle som jobber med det åndelige i det små eller noe eller det store uansett å rense seg på mange områder og dette er en imponerende rense-cd.

Vi lever i en verden hvor man må først og fremst jobbe for å utvikle sin bevissthet til det fulle og å se med Guds briller - som noen fra det spirituelle hierarkiet vil kalle for INTEGRATED FULL SPECTRUM PRISM CONSCIOUSNESS . Når verden vil mer og mer gå over i 5 dimensjonen så vil telepati være hverdagslige greier. Det vil nok ta endel tid(kan ta flere århundre) før alt sitter på plass.
Antall ord: 312
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Ja det finnes mange produkter som kan gi muligheter.

Nå ville jeg vært forsiktig med neon produkter. en vet aldri hva slags mind fuck enkelte produkter kan inneholde. det beste er jo å gjøre tingene på egen hånd. noe jeg kan si sikkert er "hemi sync".

Hemisync- lucid dream. - lucid dream
SilvaultramindESP - ESP
Ingo shawn - Remote viewing
Philip Farber - Meta Magick

En kan kontakte ET's med Dr greer meditasjons cd. Eller bare med vanlig remote viewing.
Sist redigert av GJest på 27 Jun 2008 13:51, redigert 3 ganger totalt. Antall ord: 79

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Hvordan utvikle Lucid Dreaming:

Lucid dreaming handler om å være bevisst at en drømmer, du vet at du drømmer. Du har også stor handlingsfrihet, det du opplever er ofte at du som person går rundt inni denne drømmeverdenen og kan gjøre hva du vil. Snakke med folk, gå til venstre og høyre og utforske ting og muligheter. Akkurat som et dataspill...

1. Det første en kan gjøre er å bli bevisst på DrømmeTEGN med å skrive liste:

Dersom du kan fly.
Dersom du kan gå igjennom vegger.
Dersom du kan morfe.
Dersom du møter på figurer som ikke finnes fysisk.
Dersom du kan hoppe ekstremt høyt.
Sette fyr på ting med fingeren.
osv osv osv.

Så er dette din egen liste på ting som beviser, overfor deg selv, at når du opplever dette så er det en Drøm. neste gang du drømmer dette så vil du pga refleksjonene bli bevisst i drømmen så få en lucid dream.

2. En annen ting en kan gjøre på dag tid er å spørre seg selv et par ganger om dagen i en ukestid. "Er dette en drøm" og virkelig vær filosofisk og tenk hardt over om du virkelig drømmer. Når du så drømmer så vil du pga rutine spørre det samme spørsmålet der og så bli bevisst på at du drømmer = lucid dream.

3. Ha et strikk rundt håndleddet under genseren som du kan dra frem av og til, strekke det ut slik at du opplever et lite smell. Bare så du merker et lite stikk. Pga rutine så vil du gjøre dette i drømme og ikke merke noe. -> lucid dream.

4. En kan også bruke hjelpe middler dersom en ønsker det. Da kan Hemi sync - Lucid dreaming være et valg. Eller hypnose av Glenn harrold- Lucid dreaming. Jeg har selv brukt disse to produktene og har merket resultater av det.
Sist redigert av GJest på 17 Jun 2008 14:32, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 335

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Hvordan få Egenskaper igjennom Symbolbruk/Sigil:

Underbevisstheten leser Symboler og bilder mye letter enn mye annet. Slik at hvis du vil oppnå noe så Gir du orde til underbevisstheten igjennom symboler, for ønsket resultat. En Sigil er et abstrakt symbol. Sigil er en blanding av alle sansene.
Følelse, forestillt lyd, bilde, farge og eventuellt lukt i EN blanding.

F.eks så er chakra en form for sigil, Hvor en Visualisere chakraene, dets evner og gir dem farge, følelse og eventuellt lyd.

Dersom du skaper Sigil X kan du få egenskap Y.

(En kan lage sine egen sigil og gi dem selv de meningen en vil at de skal ha. På den måten kan du skape resultater i egen fremtid. Du kan med ulike sigil programmere underbevisstheten din til ulike egenskaper som modigihet, tolmodighet, karisma, disiplin, sjarm, respekt osv.)

1. Et eksempel på en sigil. - Autoriet- Du visualisere et sverd, for frem følelsen av autoritet og gi den farge "gull". For så å omforme alle disse intrykkene til en energi som du forestiller trekkes inn i deg. Hvis du bruker en autoritet/trygghets sigil som eksemplifisert så kan du gå ut å holde en tale uten å være nervøs.

2. Et annet eksempel på sigil. - Intuituitiv- Du visuliserer en spå Kule foran deg og for frem følelsen av å være intuitiv, eventuellt minner når du har vært intuitiv. Gir kulen en farge, f.eks Indigo. Og forestiller deg en lyd ( Grieg morgenstemning f.eks) - Ta så å trekk denne blandingen du har foran deg inn i brystet, hvor du føler, ser og hører at denne 'intuitive' energien blir trekkt inn i deg.
Antall ord: 278

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Hvordan få UFO observasjon:

*slettet*
Sist redigert av GJest på 12 Apr 2009 20:55, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Re: Hvordan utvikle ESP og intuisjon

Innlegg av GJest »

Hvordan aktivere chakras:

Det en trenger er å ha ro i sinnet, redusere "mind chatter" og slappe av i hele kroppen. det de fleste glemmer er å 'fysisk' gjøre noe med kroppen (!), mens en visualiserer...
Nå er det også slik at en trenger bare å aktivere 3 chakraer, nemlig ROT chakra, HJERTE chakra og PANNE chakra. Det som skjer når du aktiver dem er som ringer i vannet, og de andre chakraene som er plassert mellom disse 3 chakraene vil også bli aktivert som en domino effekt.

Så slapp av å begynn nedenfra å fokusere først på:


1. Rot chakra, i bunnen av kroppen, visualiser en RØD ball samtidig som du presser på punktet med 2 fingre. - 10 min.

2. Hjerte chakra, punktet ligger midt i brystet, visualiser så en GRØNN ball samtidig som du presser på punktet med 2 fingre. - 10 min.

3. Panne chakra (3 øye) , punktet ligger midt i panna, visualiser en LILLA ball samtidig som du presser på punktet med 2 fingre. - 10 min.


*Gjør dette 30 min hver kveld for å se resultater* - Fører til at alle Chakraene blir aktivert.
Antall ord: 186

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Re: Hvordan utvikle ESP og intuisjon

Innlegg av GJest »

Hvordan sjekke ut dualiteter:

Andre måter en kan kvitte seg med negative tankemønstre(atferdmønstre) er å identifisere tankene, for så å sette seg inn i hva det motsatte er. Dette er å sjekke ut dualiteter.

Det en gjør er at dersom en er i tvil i en ,situasjon, så analyserer en denne situasjonen med å "sjekke ut dualiteter". Et eksempel kan være at Noen gir deg kritikk, da kan visualisere begge motsetningene av situasjon. slik som f.eks: Jeg er udugelig/Jeg er flink, Per er slem/per er snill. Per kjefter allitd/per kjefter aldri.

- Poenget er at etter å ha sjekket ut dualitetene så vil du finne en naturlig balanse. du vil selv innse hva som er rett og galt, og få et større persepktiv på livets mange situasjoner.
Med øve seg opp i å sjekke ut dualiteter, enten med å verbalt si ulike motsetninger, eller visualisere motsetninger. F.eks kan du se for deg at du er "snill" og i neste øyeblikk visualisere at du er "slem".

du vil med øvelse se at du som person "ER" ingen ting. du bare handler i øyeblikket. en har ingen fastlåst rolle, ettersom en kan være både det ene og det andre. Noe din egen underbevisst skjønner, igjennom disse øvelsene...


*En lignende øvelse her er å "Finne nyanser" dette betyr at neste gang vennen din logger seg ut av msn så finner du flere alternativer til forklaringer slik som: "han logget av fordi han måtte spise middag" han logget av fordi nettverket røk. han logget av fordi han ble sur. han logget av fordi han ville spille kostbar"

det som er vanlig er at folk finner kun en` forklaring, og for dagen ødellagt pga det... så verktøyet "finne nyanser" vil også trene deg opp i å se ting fra flere perspektiv, og lærer opp hjernen, langsitkig til at Livet består av mye en ikke kan forklare, og mange alternativer. Når en har flere alternativer så kan disse stå ubesvarte, poenget er jo at en ikke vet.

Disse to verktøyene *sjekke ut dualiteter* og *finne nyanser* vil begge bidra til at du for en "høyere bevissthet". - Samme resultat som meditasjon f.eks gir.
Antall ord: 371

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Re: Hvordan utvikle ESP og intuisjon

Innlegg av GJest »

Hvordan release:
Gi slipp på emsojonelle blokkeringer - Sammendrag av sedona Method

Det en gjør er at en tenker på ulike Tema'er Som f.eks:
Sjalusi, redsel, sinne, ensomhet, hat, glede, kontroll, stolthet osv osv.

Så fokuserer en på situasjoner når en vet at denne følelsen kommer opp. F.eks så kan f.eks Stolthet ofte dukke opp på jobben. Eller Sjalusi kan dukke opp når en er med kjæresten. Da tenker/ser for seg disse situasjonene og kjenner etter på den valgte følelsen, (i motsetning til å skyve dem vekk..) også spør en seg selv følgende spørsmål:

1. Kunne jeg gitt slipp på denne følelsen? ( i -teorien- ikke trengt å føle den)
2. Vil jeg gi slipp på denne følelsen?
3. når?

(Her har du hele produktet i et nøtteskall - Den eneste forksjellen er at hvis du kjøper det så blir du guidet gjennom de ulike følelsene. og blir bedt om å se for deg situasjon X, hvor det er vanlig å ha følelse Y for å lettere få den frem, for så å gi slipp.. )

Etter disse 3 spørsmålene vil en merke en slags bevegelse i mage regionen, Ikke nødvendigvis fysisk, men iallfall følelsesmessig. Dette kalles "releasing" - Dersom en gir slipp, eller "releaser" nok følelser så vil en kunne oppføre seg mer fritt og naturlig. - Slik at neste gang du er ute med kjæresten å H*n snakker med en annen person så føler du ikke sjalu, som før var der...

For å bruke en metafor, så har en tusenvis av slike små ting i hverdagen som hindrer oss i å utfolde oss fritt, fordi merkelige følelser dukker opp, ofte i sosiale situasjoner. Det blir som å Gå med en tung sekk, som veier mye.. (mye uliker følelser om mye oppe) og med å Gi slipp/release så tar du ut innholdet i sekken som du går rundt med.. slik at bildelig utrykkt så vil en føle seg lettere og lettere i de sosiale situasjonene i hverdagen med å Release.
Antall ord: 351

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Re: Hvordan utvikle ESP og intuisjon

Innlegg av GJest »

Hvordan gjennomføre *transformasjon* Ritual:

Dette ritualet brukes for å Rense opp i neagtive episoder, negativ energi, følelser/tanker for å snu dem om, eller transformerer samme intensititeten om til positiv energi tanker/følelser eller hva du velger å oppnå. Iallfall resirkulere gammelt til nytt.

1. Det første man gjør er å slappe godt av, Deretter Fokuserer du på ut og inn pust med nesen. Før du trekker inn pusten, så venter du et par sekund og konsentrer deg om mellomromet mellom inn og ut pust, og registrer stillheten. Pust så ut, og gjør det samme før innpust, ha en klarhet over pausen imellom inn/ut pust.

2. Rull nå øynene oppover, slik at øynene under øyelokket siktes inn mot det såkallte "3 øye" midt i panna. Denne vinklen på øynene, for hjernen til å produsere alfa bølger. Samtidig som du har øynene i denne vinkelen under øyelokket skal man forestille seg at man pustet igjennom det tredje øye.

3. Etter ca 10 min med de første par punktene går en videre til å fokusere på sensasjoner i kroppen. En prøver å dele det inn i ulike regioner, samtidig som en registrer ulike følelser, ulike sensasjoner og indre aktiviteter. Dette kalles for "de tangeling" å plukke ulike biter fra hverandre. Videre skal en registrer hvert 5 sekund ca om de grensene/linjene en har forestillt seg, forblir, eller forandrer seg? - En vil ofte finne ut at sensajonene i kroppen forandrer seg, sensajonene som du har delt inn i ulike "deler" forandres og formes omtrent hele tiden.

4. Neste skritt etter fokus på pust, og fokus på sensasjoner og dets bevegelser i kroppen - Blir å visualisere et symbol som du på forhånd har gitt en bestemmt mening. La oss si f.eks Ying/yang symbolet har du på forhånd bestemmt skal symbolisere Transformasjon.

Dette symbolet som skal fungere som -ditt- symbol for transformasjon, hvor du visualiserer dette over kroppen din. Videre fokuserer en på en -dårlig- episode som en vil transformere til noe positivt. F.eks en krangel eller dårlig karakter, dårlig dag. Tanken om denne episoden vil du videre visualisere Går inn i symbolet ditt, Nå som en energi ut fra den fysiske kroppen, med farge inn for å bli renset i symbolet.

En brun farge som går igjennom et rør ut av kroppen, for så å stige inn i symbolet ditt. Deretter ser du symbolet ditt spinner rundt, hvor du visualiserer at energien/fargen forandrer farge til f.eks Gull.. Etter at den negative epsioden er blitt transormert igjennom symbolet.

5. Deretter forestiller du deg at den nye energien av fargen Gull, - kommer ned til hodet ditt. Du vil da sitte igjen med -erfaringen- av epsioden, samtidig som følelsene omkring denne episoden er transformert fra negativt, til positivt. Derav fargen brun til gull etter ,Trance induksjon, (punkt 1,2 og 3).

Dette ritualet funker som healing, enten emsojonellt eller kognitivt. Og du kan velge hva du vil transformer om til positiv energi. du kan også se for deg at gull energien på slutten har et bestemt mål slik som "du blir blidere, for bedre karakter, for klarere drømmer, blir mer intuitiv". - Du velger selv hva som er X, negativt og transformer det til Y, ønsket resultat.
Antall ord: 550

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Re: Hvordan utvikle ESP og intuisjon

Innlegg av GJest »

FjernHealing:

Teorien her er at universet er bevissthet, og denne bevisstheten er tigjengelig overalt. Det finnes flere ord for dette, alt fra kilden til den universelle energien (chi). Denne tilstanden kan nås lettere, når vi som indiv tuner inn/forandrer litt på vår bevissthet. F.eks går ned på alfa nivå. – en måte en kan komme i alfa på er å visualisere at en aktivere det trede øye, eller Vipper øynene oppover i en vinkel slik at en ser opp midt i panna. Dette gjør at man produserer alfa bølgter og komme ned på alfa nivå.

1: *komme i transe*
Aktiver Rot chakra – trykk med 2 fingre.
Aktiver hjerte chakra – trykk med 2 fingre .
Aktiver Panne chakra – Vipp øynene opp over slik at du produserer alfa bølger.

2: *Få kontakt med personen*
Nå, etter du er i alfa nivå fokuserer du på personen. Identifiser personen med bilde, navn og minnet av personen. Stol pådeg selv og vit at tanken kan nås til personen, ettersom bevissthet er overalt uavhenigig av tid/avstand. Når du tenker så knytt en ide med at du vil kontakte personen. Når du har fokusert på personen så utrykker du med tankene dine at du vil La personens problemer flyte igjennom deg. Samtidig utrykker du med følesene dine en ’omtanke’ eller ubegrenset kjærlighet overfor personen. Slik at personens tanker og følelser flyter igjennom systemet ditt. Forestill deg at personen kan lasse sin tyngde over på deg, også renser du det igjennom ditt system. Som elven i en bekk, så flyter tanker og følelser. De bare kommer og går..

3: *føle problemet på egen kropp*
Etter en stund her, så for du en idee om hva som er ’vanskelig’. Det du gjør så er at du visualiser en tykk GULL boble rundt personen. Tegn en noen cm tykk gull strek i ring rundt personen. Visualiser så at du tegner en gull ring rundt deg selv. Og så en gull boble rundt dere begge, som ligger å slapper av ved siden av hverandre.

4: *Aktiveres chakras på personen*
Det du nå gjør er at du visualiserer chakraene til personen. Her bør en vite hvor chakraene er plassert og huske de ulike fargene. Begynn med Rød ball nederst i kroppen – her må en ha fokus ettersom en må visualiser en rød indre aura som kommer ut av den røde ballen. Så visualiserer du en oransj ball som neste chakra litt lenge oppe (samtidig som den røde ball er i bildet) så adderer du en ornasje aura som et lag utenpå den rød auraen. Deretter en gul ball, imens du ser både rød og oransje, og rød og oransj aura. Så lager du gul aura som dannes rundt personen som kommer ut av chakrane du nettopp har visualisert. Slik fortsetter du fra bunn til topp. Når du er ferdig vil du føle en god følelse.

5: *Etterhealing for de neste dagene*
Som prikken over i’en så vil du at personen skal føle seg bra med overskudd de neste dagene som kommer. Visualiser så kilden (hent minnet hvis du har sett det, Universet spinner') og se for deg at dette føres ned til personen som en lys åpning som kommer ned inn igjennom krone chakra, og fyller personen med energi i en linje fra topp til bunn.
Antall ord: 578

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

Re: Hvordan utvikle ESP og intuisjon

Innlegg av Isan »

Men KB, hvorfor gå denne lange veien i stedet for å gå direkte til dette siste punktet og la det gjøre jobben?
Antall ord: 22
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links