Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserHva er et krystallbarn ?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Anette9
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 26 Apr 2008 14:09
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i et tre

Hva er et krystallbarn ?

Innlegg av Anette9 »

Har fått høre at jeg visstnok skal være et krystallbarn. Er i utgangspunktet litt skeptisk til slike ting, men beskrivelsen av hvordan jeg er/har vært, og føler meg, traff så veldig godt, så ble nesten litt vanskelig å ikke tro på det jeg fikk høre, og fra en som i tilegg ikke kjente meg fra før. Men lurer på om det er noen her som har litt mer kunnskaper om dette temaet, og kanskje kunne gi meg en litt bedre forklaring:)
Takk ! :0)
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
reina
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 118
Startet: 22 Mar 2008 18:15
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: fer alt æ veit,norge

Innlegg av reina »

ett krystallbarn er ett barn født med talent og en bevissthet om sine tidligere liv.de vet alt og ingen kan belære dem.(har jeg hørt) :mozilla_smile:
Antall ord: 31
reina

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 339
Startet: 06 Jan 2007 21:47
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i fantasiverdenen min

Innlegg av Amunet »

Og hvem er de da? Jeg har hørt noe mennesker som var født etter 1990, men jeg vet ikke om det var krystallbarna.
Antall ord: 25
Bilde
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 425
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skarabè »

Her står et litt om både krystallbarn og indigobarn...

http://www.tobeone.no/index.php?id=3

her e en til...

http://www.auratransformation.no/auraIndigo.htm

og enda en til...

http://www.auratransformation.no/auraKrystal.htm
Antall ord: 39
Klem Torill =o)


Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 446
Startet: 03 Nov 2007 02:10
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

Du kan nok ha noe av krystillinske energier. Men selv krystallbarna har først kommet nå de siste åra. De har ingen jordisk fortid. Og har jobbet lenge for å ta ned energiene så de kan bli født. I forveien for dem, kom indigo barna for å lage litt vei i vellinga, så og si. De senere av disse, kan nok ha i seg noe av deres energi. Men les på de sidene som ble anbefalt.
Kristall energien er bortenfor mental begripelse. Noen har gjennom narkotika presset seg inn i krystallfeltet, uten å forløse den mentale bevisstheten, og kommet sterkt skadet tilbake.
Den er klar, gjennomskjærende og oppleves også truende for de som holder fast og lever ut fra den mentale bevisstheten.
Om du bære noe av dette i deg, fra du var født, så er det en ting, som er viktigere enn noe annet. Bruk tid til å puste dypt. Ikke prøv å press en mental kontroll over energiene i ditt liv. Men pust dypt inn i magen, og hvil i denne energien, så ofte du kan.
Antall ord: 179
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Anette9
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 26 Apr 2008 14:09
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i et tre

Innlegg av Anette9 »

Tusen takk for alle svar :)

Leste litt om det, og bortsett fra årstall, virker resten av kjennetegnene riktig. Født i 88. Har alltid vært ekstremt ærlig mot meg selv og omgivelsene, og så lenge jeg kan huske vært veldig bevisst, også som veldig liten. Veldig følsom på mennesker rundt meg, og opptatt av "gode motiver" og velger utifra hva jeg føler er riktig, ikke nødvendigvis hva som er forventet eller riktig på papiret. Holder meg heller for meg selv enn sammen med folk som kan ha noen dårlig hensikter her og der, enn bare for å ha venner for moro skyld. Aldri følt at jeg hører til her, og søker forstålelse men aldri helt fått det. Bare hørt at jeg ikke skal late som jeg er så voksen(?), selv om jeg da kanskje bare ville snake litt el diskutere en spennende el aktuell sak. Bestandig vært ganske skeptisk til slike temaer, men etter jeg begynte å få litt healing for litt siden og opplevd litt uforklarligheter her og der, har jeg blitt litt mer åpen for det alternative. Men igjen kan jo grunnen til at jeg er som jeg er være at jeg har opplevd en del tøffe ting som ung, og ble dermed tvunget til å bli raskere voksen. Uansette er dette ganske fasinerende, og takker så mye for alle svar igjen ! :D
Antall ord: 236

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 425
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skarabè »

Anette9 skrev:Tusen takk for alle svar :)

Leste litt om det, og bortsett fra årstall, virker resten av kjennetegnene riktig. Født i 88. Har alltid vært ekstremt ærlig mot meg selv og omgivelsene, og så lenge jeg kan huske vært veldig bevisst, også som veldig liten. Veldig følsom på mennesker rundt meg, og opptatt av "gode motiver" og velger utifra hva jeg føler er riktig, ikke nødvendigvis hva som er forventet eller riktig på papiret. Holder meg heller for meg selv enn sammen med folk som kan ha noen dårlig hensikter her og der, enn bare for å ha venner for moro skyld. Aldri følt at jeg hører til her, og søker forstålelse men aldri helt fått det. Bare hørt at jeg ikke skal late som jeg er så voksen(?), selv om jeg da kanskje bare ville snake litt el diskutere en spennende el aktuell sak. Bestandig vært ganske skeptisk til slike temaer, men etter jeg begynte å få litt healing for litt siden og opplevd litt uforklarligheter her og der, har jeg blitt litt mer åpen for det alternative. Men igjen kan jo grunnen til at jeg er som jeg er være at jeg har opplevd en del tøffe ting som ung, og ble dermed tvunget til å bli raskere voksen. Uansette er dette ganske fasinerende, og takker så mye for alle svar igjen ! :D
Ja kjenner meg igjen i alt du skriver, så kanskje det er litt krystall i meg oxo... :D
Antall ord: 255
Klem Torill =o)


Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sparky9
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 34
Startet: 08 Jun 2006 03:45
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: bærum

Innlegg av sparky9 »

etter og ha lest de sidene ble jeg litt skremt! det som står der stemmer utrolig bra med meg, jeg har netopp ufrivillig fått en til å droppe ut av skolen, og det enste jeg gjorde var og være klar over at hun var en negativ person for meg.

Jeg kjente ikke denne jenta engang, hun var en venn av min venn. men jeg ble kalt inn til rektor etter hun sluttet fordi han ville diskutere det med meg, siden hun sa hun ikke kunne gå på samme skole som meg for hun følte seg helt utbrent og forferdelig hvis jeg var i nærheten.

Og det som er mer skummelt jeg har blitt fortalt jeg er et rent krystall barn av en healer, men jeg trodde ikke noe på det da. det var på den tiden jeg var veldig skeptisk fordi jeg nettopp hadde funnet ut av det jeg kan. men jeg har ikke tenkt noe på det siden og det er 4 år siden, når jeg var 13. og nå fyller jeg snart 18.
Antall ord: 180
Opp fra asken vil du oppstå på ny!<3

meninger er forksjellige! men det betyr ikke at noen er mindre verdt! <3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- Hva er et krystallbarn ?

Innlegg av galaxy - sluttet »

Noe nytt om disse indigo- krystall- stjene- engle- regnbue-barna for tiden ?

Ser jo ikke fullstendig bort fra det det kan være noe i disse begrepene da jorden til tider kan trenge å få en ny kurs med tanke på at de som driver her kanskje ikke alltid har hodet og hjertet på rett sted .. 8)
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lighteren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 366
Startet: 31 Mai 2009 15:38
14
Kjønn (valgfri): demon
Har takket: 536 ganger
Blitt takket: 277 ganger

- Hva er et krystallbarn ?

Innlegg av lighteren »

krystallbarn ja,hørt mye bra om de ja,
selv var jeg et problembarn :lol3
Antall ord: 14
741
PMW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Hva er et krystallbarn ?

Innlegg av ludoburgero »

Er krystallbarn det samme som englebarn? Eller gullunger? Spesielle barn? Mer spesielle enn andre?
Mer verdt? Magiske evner? Flinkere på å bygge sandslott enn andre unger? Et moteord?

Kan jeg holde opp et nyfødt krystallbarn og fukte fingrene for å la dem gli over kraniet på krystallbarnet, og så spiller det en sånn fin og skingrende lyd? Kan man bruke krystallbarn som musikkinstrumenter? Kan jeg overdrive enda mer om hva jeg synes om disse tåpelige betegnelsene?

Eller kan vi for en gangs skyld komme til bunns i hvordan dette begrepet oppsto og hvorfor folk fremdeles bruker slike begrep, da det kunne vært kanskje det mest konstruktive av alt?
Antall ord: 110
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- - Hva er et krystallbarn ?

Innlegg av Bearchild »

ludoburgero skrev:Kan jeg holde opp et nyfødt krystallbarn og fukte fingrene for å la dem gli over kraniet på krystallbarnet, og så spiller det en sånn fin og skingrende lyd? Kan man bruke krystallbarn som musikkinstrumenter?
skjønner jeg hvordan "krystallbarn" oppstod. Det var Michael Jackson som fant det på, ikke sant?
Han gale pedofile mannen som hadde huset fullt av "lånebarn" vet dere
Antall ord: 68
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lighteren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 366
Startet: 31 Mai 2009 15:38
14
Kjønn (valgfri): demon
Har takket: 536 ganger
Blitt takket: 277 ganger

- Hva er et krystallbarn ?

Innlegg av lighteren »

The Crystal Children: A Guide to the Newest Generation of Psychic and Sensitive Children :stars :stars :stars :stars :stars :stars :stars :stars :stars :stars :stars :stars
Bilde

amazon har den, jeg sjekka :type
Antall ord: 19
741
PMW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- - Hva er et krystallbarn ?

Innlegg av Svartepus »

ludoburgero skrev: Kan jeg holde opp et nyfødt krystallbarn og fukte fingrene for å la dem gli over kraniet på krystallbarnet, og så spiller det en sånn fin og skingrende lyd?
:lol:

Om noen år begynner arkeologer å grave frem stadig flere sånne:

Image
Antall ord: 43
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Persefone
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 15 Mar 2013 21:23
11

- Hva er et krystallbarn ?

Innlegg av Persefone »

Her syns jeg det er godt forklart http://www.numerologensverden.no/barna- ... telligens/

:mozilla_wink:
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links