Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterRomvesenes mystiske verden.

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
Mr.Angel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 53
Startet: 21 Mai 2008 02:54
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Karmøy.

Romvesenes mystiske verden.

Innlegg av Mr.Angel »

Hvordan ser det egentlig ut på de planetene der romvesenene bor? Hvor lenge lever dem? Og hva skjer etter at de dør? Og hvem skapte romvesenene egentlig? Hvar det gud som skapte de også?

Dette er min teori på spørsmålene. Jeg tror de har kommet lenger enn oss i teknologien, siden de kan besøke oss og vi ikke kan besøke dem. De har helt sikkert andre fartøyer som de bruker på sin egen planet for og komme seg frem der de skal. Ufoene er bare fartøyer som blir brukt når de skal utforske verdensrommet og skal besøke oss nede på jorden.

De har sikkert også forskjellige land og byer og ulike språk på planetene sine de også sånn så vi på jorden har. Selve landskapet på planetene er nokk veldig forskjellig fra jorden sitt landskap tror jeg. Vann og sjø tror jeg det er på planetene deres og planter, men plantene er nokk helt annerledes enn de plantene vi har på jorden.

Dyr er det også der selvfølgelig, både på land og i sjøen, både farlige og ufarlige dyr. Jeg tror også de har kjæle dyr hjemme sånn så vi mennesker på jorden har.
Mat og drikke må de også ha for å overleve, både romvesenene og dyrene. De har sine mat retter og drikker som de har funnet opp de også tenker jeg.

Hvor lang leve alder de forskjellige romvesenene har er ikke godt å si. Jeg vil tro de har en ganske så lik leve alder som vi har på jorden. Det er nokk ikke så veldig stor forskjell vil jeg tro. Enkelte romvesener lever kansje noen par ti år lengre enn oss mennesker og noen har kansje mindre leve alder enn oss mennesker, akkurat likt er det med dyrene også tror jeg. Alt i alt så er leve alderen ganske så lik vil jeg tro.

Det som er veldig interesant er hva som skjer etter at et romvesen eller et dyr fra en annen planet dør. Har de også kansje et liv etter døden? Har de også en sjel som lever videre og som går over på den andre siden mon tro? Hvist det er tilfelle at de har et liv etter døden, så tror jeg den prosessen er akkurat lik den vi mennesker må igjennom.
At sjelen deres går over på den andre siden, der vi mennesker og dyr havner når vi dør.
Der er vi sammlet alle mulige sjeler fra alle planeter det finnes liv på, der vi skal bli enige om hva vi vil bli i vårt neste liv og hvilken planet vi vil leve på.

Det som er enda mer interesant er hvordan romvesenene ble til. Min teori er at gud har skapt dem, den samme guden som skapte oss mennesker. Det sier jo seg selv, for han skapte jo hele verdensrommet sies det i den berømte bibelen, vist vi skal tro på den da. Det er jo bare en gud står det, ikke det at jeg tror så mye på den, men den er en tanke vekker. Ikke vet jeg, noen må jo ha laget verdensrommet og alt liv der ute. Så vist det ikke finnes noen gud hvem har da skapt alt da? Ting blir ikke til av seg selv vil jeg tro. :)

Jeg fant en interesan link jeg vil ta med, som et bevis på at vi ikke er alene.
Hør nøye på denne folkens :)
http://www.youtube.com/watch?v=-qrokvPR ... re=related
Antall ord: 602

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eyes_only
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 74
Startet: 07 Mai 2008 00:02
16

Innlegg av Eyes_only »

virker som noen star wars fan som gjør et desperat forsøk på å skape verdensfred hehe
Antall ord: 17
what's on your mind?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eyes_only
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 74
Startet: 07 Mai 2008 00:02
16

Innlegg av Eyes_only »

linken altså :)
Antall ord: 2
what's on your mind?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jaha
UTESTENGT ! Ref regelverket !
Innlegg: 254
Startet: 31 Okt 2005 10:18
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av jaha »

Haha! Den videoen tok kaka, gitt.
Antall ord: 6
Don't be so open assed. Your poop falls out.

(14:46:22) Parachat: illegal jaha comments

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Det sies at noen romvesen er i samme slekt som oss (pleiadere bl.a.) og dermed har de samme evner som menneskene kan utvikle. Andre igjen, er ikke det og kommer hit fordi de er interessert i energien vår av ovennevnte grunn (grå). Jeg vil anta at det er fordi mennesker har bare evnene latent og dermed ikke utgjør noen evt. fysisk trussel mot dem. Vi tror jo ikke en gang på at de er her. ;)
Antall ord: 78
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

godt budskap iallefall :mozilla_kiss:
Antall ord: 3
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Mr Angel: Hvis du vil vite mer om Ashtar Command, så er det en i Sverige som har skrevet bok en gratis E-Book om dette, slenger den på siden du er interessert i disse tingene:

http://www.ashtarcommand.se/ebook/English.pdf
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mr.Angel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 53
Startet: 21 Mai 2008 02:54
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Karmøy.

Innlegg av Mr.Angel »

Takker. :) Når jeg laster den ned så kommer det en uleselig fil, merkelig, hva skal jeg gjøre? Får se om jeg finner ut av det :)
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Jeg er selv usikker på kvaliteten. Det begynner på side 10. Prøver å finne ut av disse tingene selv. Alltid lurt med litt skeptis innenfor et åpent sinn.
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Innlegg: 1240
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Mr.Angel skrev:Takker. :) Når jeg laster den ned så kommer det en uleselig fil, merkelig, hva skal jeg gjøre? Får se om jeg finner ut av det :)
Du må laste ned adobe reader
Antall ord: 37
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mr.Angel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 53
Startet: 21 Mai 2008 02:54
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Karmøy.

Innlegg av Mr.Angel »

Ja selvfølgelig, takk for hjelpen. :)
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Assa har du ikke vista ell?
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links