Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Nå har jeg endelig fått frøene mine, og skal leke litt gartner...jeg har ønsket meg en alrune helt siden jeg begynte å lese "Sagaen om Isfolket" :mozilla_wink:
Disse har vist seg vanskelige å få kjøpt, så nå skal jeg dyrke min egen.
Jeg har kjøpt frø, og skal forsøke å dyrke fram følgende:
Alrune
Djeveldrue (aner ikke hva det er, men det hørtes tøfft ut)
Ekte johannesurt
Belladonna
Grønn trollmann (heller ikke dette vet jeg hva er, men det er litt kult å si at jeg dyrker grønne trollmenn)
Bulmeurt
Virginia tobakk
Romersk kammomille
Kinesisk Malurt
Malurt
Lavendel
Kammomille
Er ikke alruna en veldig giftig plante?:S
Altså, jeg tenker på at man holder de litt utilgjengelige for unger og dyr som kan finne det interessant å putte i munnen om de finner det ute:P
jeg vet om noen som dyrker slikt brukes i ritualer/sermoni- Til reiser og mye annet innafor den ånedligvisjonærepsykydelisk metoden.-..( hva skal man si uten å bruke ord og settninger som klinger med ekko av fordømmelse og uvitenhet,,,,,, - Også Har Jeg møtt ei vassekte heks, av den litt "skummle" typen, hehe.. Danset med henne litt og fikk noen gode råd om Livet og andre typer hekser - Min far var på tur i fjellene i vardø kommune der så han noen Messe i en stor sirke - noe de visstnok gjør Ofte?! l.. Om dere vet så Ble det brent flere hekser på bålet i vardø enn noe annet sted på den tiden (om jeg ikke husker feil- høyt på lista i allefall) - Har noen hørt om Sjamanen Johan Kaaven ? Sjekk han opp - han stoppet hurtigruten ved bruk av kraften.. Finnmark som resten av Norge er fullt av kraftsteder hvor natur mestre har praktisert kraften... hm' mulig jeg spOra litt vel av - mantraaaaSjoooooom *poff*
Antall ord: 169
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying