tinalouise86 skrev:jeg lurer på hvordan man kan trene opp til å se fargene bedre når man ser på menneskets aura og sine egene hender.
selv ser jeg ofte gult eller et skille i auraen altså to lag men samme farge bare jeg ser skillen på de.
hvordan kan jeg se de bedre,styken på fargene om jeg kan si det slik...jeg ser hvor linjene går for det meste 2 hakk resten blir uklart noen ganger.. noen forslag

?
*blessings*

Jeg har et forslag...kanskje det eneste forslaget jeg har, til alt. Meditasjon.
Når jeg er i dyp meditasjon har jeg mye lettere for å se auraen tydelig. Eller når jeg er veldig sliten. De øyeblikkene hvor hjernen ikke rekker å blande seg inn eller sensurere det jeg ser, da kommer det frem. Jeg kan vanligvis se tetthet, størrelse, de innerste lagene, noen få farger eller skygger når jeg vil. Men i dyp meditasjon kommer det frem mye mye mer.
Men jeg vil legge til at en person er ikke bare en enkelt farge. Auraen er som nordlys, med masse farger som pulserer ut og inn og hit og dit. Så istedet for å se etter EN farge, se etter de fargene som er der og legg merke til det du ser uten å tro at det du ser er feil