Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheter2012 ( Og jada here we go..)

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
Loffedotten
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 232
Startet: 26 Nov 2007 20:27
16
Kjønn (valgfri): Jente, ofc.
Lokalisering: I ett tre.

2012 ( Og jada here we go..)

Innlegg av Loffedotten »

Det er fult mulig det skjer noe , hvem vet? Men her er MIN teori.. Kun en teori.. Maja kalenderen slutter da right..? Men jeg har hørt att i 2012 skall det bare bli født krystall barn med ren energi , kanskje det er dette som er overgangen..? Att meneske skall bli bedre Pshykisk og mentalt..? Att Verden bare går inn i en fase..? Du trenger ikke høre på all den dritten om att jorda går under.. kanskje det er sant men .. ja hvem vet..? Jeg er bare ett barn så du trenger ikke tro på meg , men jeg har min mening.
Antall ord: 105
MVH Dotten.
_______________________________________________


Hello, internet pedofiles.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Før man i det hele tatt kan begynne å synse om fremtiden på denne måten må man definere ord som "krystallbarn" og "ren energi". Slik det fremstilles nå gir det overhodet ingen mening.
Antall ord: 34
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Loffedotten
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 232
Startet: 26 Nov 2007 20:27
16
Kjønn (valgfri): Jente, ofc.
Lokalisering: I ett tre.

Innlegg av Loffedotten »

Kimbara skrev:Før man i det hele tatt kan begynne å synse om fremtiden på denne måten må man definere ord som "krystallbarn" og "ren energi". Slik det fremstilles nå gir det overhodet ingen mening.



Jeg '' synser '' ikke... ( Hva nå enn det er ) Og jeg sa det bare var en teori... Kimbara orker ikke sonn lang diskusjon som herper tråden nå.
Antall ord: 63
MVH Dotten.
_______________________________________________


Hello, internet pedofiles.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 757
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Kimbara skrev:Før man i det hele tatt kan begynne å synse om fremtiden på denne måten må man definere ord som "krystallbarn" og "ren energi". Slik det fremstilles nå gir det overhodet ingen mening.
Det står en hel del om krystallbarn i andre tråder - det har vært diskutert før :)
Antall ord: 55
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jon blund
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 574
Startet: 30 Jul 2007 14:29
16
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av jon blund »

Loffedotten skrev:
Kimbara skrev:Før man i det hele tatt kan begynne å synse om fremtiden på denne måten må man definere ord som "krystallbarn" og "ren energi". Slik det fremstilles nå gir det overhodet ingen mening.



Jeg '' synser '' ikke... ( Hva nå enn det er ) Og jeg sa det bare var en teori... Kimbara orker ikke sonn lang diskusjon som herper tråden nå.
Kimbara mente "synsker"...

Uansett, en venninde av meg som har holdt på med Mayakalenderen i nesten 20 år sier at kalenderen ikke slutter, den går bare over til en ny syklus, akkurat som når det er nyttår i vår kalender. Så det blir sikkert litt fyrverkeri og litt bakrus, og så er det tilbake på jobb som vanlig.

Hvor har ideen om at den "slutter" kommet fra egentlig???
Antall ord: 137

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Loffedotten skrev:
Kimbara skrev:Før man i det hele tatt kan begynne å synse om fremtiden på denne måten må man definere ord som "krystallbarn" og "ren energi". Slik det fremstilles nå gir det overhodet ingen mening.


Jeg '' synser '' ikke... ( Hva nå enn det er ) Og jeg sa det bare var en teori... Kimbara orker ikke sonn lang diskusjon som herper tråden nå.
Synse:
http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoe ... n&renset=j

Hvorfor i all verden skriver du ned en teori på et diskusjonsforum hvis du ikke ønsker diskusjon eller synspunkter?
En diskusjon herper ikke tråder på diskusjonsfora såfremt den holder seg til trådens tema, hvilket jeg gjør her.

Mulig ikke du orker å diskutere, men det kan være andre som gjør det.

Brenda: Jeg har lest i de trådene, men de gir ikke noen grundig forklaring. Hvorfor ordet 'krystall"? Alt dette pratet om "energier" som ikke er definert. Osv.
Antall ord: 160
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 757
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

jon blund skrev:
Loffedotten skrev:
Kimbara skrev:Før man i det hele tatt kan begynne å synse om fremtiden på denne måten må man definere ord som "krystallbarn" og "ren energi". Slik det fremstilles nå gir det overhodet ingen mening.



Jeg '' synser '' ikke... ( Hva nå enn det er ) Og jeg sa det bare var en teori... Kimbara orker ikke sonn lang diskusjon som herper tråden nå.
Kimbara mente "synsker"...

Uansett, en venninde av meg som har holdt på med Mayakalenderen i nesten 20 år sier at kalenderen ikke slutter, den går bare over til en ny syklus, akkurat som når det er nyttår i vår kalender. Så det blir sikkert litt fyrverkeri og litt bakrus, og så er det tilbake på jobb som vanlig.

Hvor har ideen om at den "slutter" kommet fra egentlig???
Det er mange som påstår det her inne. Altså, mange i trådene som hører og tror på alt de kommer over :o) Også verdens undergang...

Men hva mener du med "holdt på med Mayakalenderne i nesten 20 år".....?
-Hvordan har hun funnet ut av det?
Antall ord: 188
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Det skjer ikke en dritt i 2012!! Det er bare propaganda! Feil aktig for å holde folk i frykt, slik at folk mister fotfeste osv.

Det finnes relgiøse fanatiske sekter og andre fanatikere med lignende ideologiske tankesett som venter på "antichrist" eller jesus. De venter på den "nye alderen". Den nye alderen har allerede vært her. De siste 150 årene har vi utviklet oss helt ekstrem teknologisk. Fra hest og kjære til bil, fly romfartøy osv. Og det kommer bare til å fortsette.

De som venter på ny alder. Venter på noe som ALLEREDE har kommer. Vi er inne i den nå. (og de vet det ikke), Også er det disse fantikerne som har planer om å skape KAOS, for så å komme med en redning "jesus". Hvor de bruker hologrammer som de fyrer opp. For å få det slik som de vil ha det....

Igjen. relgion er et verktøy som brukes for å kontrollere folk. Shame on them, som driver med slik. Det jeg derimot liker med kristendomen er nestekjærlighet og medfølelse for andre mennesker. Desverre finnes det folk med makt og inflyttelse og et fanatisk virkelighetssyn som sprer slik 2012 vas..

Slike domedags profetier har kommet MANGE ganger før. og folk har tat feil. om og om igjen! Eneneste forskjellen er at denne gangen er det folk som sitter med makt, penger og inflyttelse som klarer å få spredt større doser informasjons propaganda en det vi er vandt med å se fra tidligere...
Antall ord: 246

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 757
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Kimbara skrev: Brenda: Jeg har lest i de trådene, men de gir ikke noen grundig forklaring. Hvorfor ordet 'krystall"? Alt dette pratet om "energier" som ikke er definert. Osv.
Jeg har forstått det sånn at det har noe med fargen på auraen å gjøre. Altså fargen på chakraene. Den skal være lilla-aktig. Jeg er ikke bombesikker, da det er flere måneder siden jeg så gjennom akkurat dette med krystallbarn.

Jeg tror også at krystallbarna skal være mer åndelige bevisste enn oss andre dødelige, de er "renere" psykisk og har ikke med så mange laster......hmm...syns jeg å huske det sto et sted....
Antall ord: 110
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Brenda skrev: Jeg har forstått det sånn at det har noe med fargen på auraen å gjøre. Altså fargen på chakraene. Den skal være lilla-aktig. Jeg er ikke bombesikker, da det er flere måneder siden jeg så gjennom akkurat dette med krystallbarn.

Jeg tror også at krystallbarna skal være mer åndelige bevisste enn oss andre dødelige, de er "renere" psykisk og har ikke med så mange laster......hmm...syns jeg å huske det sto et sted....
Men her må det nøstes opp litt.

Slike påstander om krystallbarn i 2012 og liknende som dukker opp baserer seg for mye på en masse begreper og påstander som i beste fall er uklare og ikke påvist.

Før man kan lage seg noen forestilling om at såkalte "krystallbarn" kommer til i 2012 må man først se om dette har noe for seg, og for å finne ut det blir man nødt til å se på om de elementene som sies å utgjøre et "krystallbarn" har noe for seg, og for å finne ut det må man se på de elementene som utgjør elementene, også videre.

Du skjønner hvor jeg vil?
Antall ord: 199
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Loffedotten
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 232
Startet: 26 Nov 2007 20:27
16
Kjønn (valgfri): Jente, ofc.
Lokalisering: I ett tre.

Innlegg av Loffedotten »

jon blund skrev:
Loffedotten skrev:
Kimbara skrev:Før man i det hele tatt kan begynne å synse om fremtiden på denne måten må man definere ord som "krystallbarn" og "ren energi". Slik det fremstilles nå gir det overhodet ingen mening.



Jeg '' synser '' ikke... ( Hva nå enn det er ) Og jeg sa det bare var en teori... Kimbara orker ikke sonn lang diskusjon som herper tråden nå.
Kimbara mente "synsker"...

Uansett, en venninde av meg som har holdt på med Mayakalenderen i nesten 20 år sier at kalenderen ikke slutter, den går bare over til en ny syklus, akkurat som når det er nyttår i vår kalender. Så det blir sikkert litt fyrverkeri og litt bakrus, og så er det tilbake på jobb som vanlig.

Hvor har ideen om at den "slutter" kommet fra egentlig???
alle sier att maja kalenderen slutter i 2012, men man kan ikke ha tilitt til alle vet du..
Sist redigert av Loffedotten på 24 Jun 2008 15:24, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 158
MVH Dotten.
_______________________________________________


Hello, internet pedofiles.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

slik jeg har oppfattet det så er det calleman og ian xel lungold som er de som virkelg fikk fart i forståelsen av kalenderne.. Og at alle andre som har studert de i ettertid har brukt deres fundament.. Om de har funnet ut av dette for mer enn 20 år siden vet jeg ikke. Kanskje jeg tviler litt? - samtidig ikke.. uansett urelevant for min del.

http://www.agoodman.org/a-nthony-good-m ... usness.pdf Nyt kunskapen!

google: calleman & Ian Xel Lungold
www.mayanmajix.com
Antall ord: 86
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Loffedotten
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 232
Startet: 26 Nov 2007 20:27
16
Kjønn (valgfri): Jente, ofc.
Lokalisering: I ett tre.

Innlegg av Loffedotten »

Jeg siterer ; Jeg er bare ett barn! Jeg har F... ikke peiling , jeg sa bare min mening...
Antall ord: 17
MVH Dotten.
_______________________________________________


Hello, internet pedofiles.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Loffedotten skrev:Jeg siterer ; Jeg er bare ett barn! Jeg har F... ikke peiling , jeg sa bare min mening...
Ingen grunn til å ta seg nær av noe her :) Du sier din mening - andre sier sin. Det er jo slik det fungerer på et forum.
Antall ord: 45
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Loffedotten
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 232
Startet: 26 Nov 2007 20:27
16
Kjønn (valgfri): Jente, ofc.
Lokalisering: I ett tre.

Innlegg av Loffedotten »

Kimbara skrev:
Loffedotten skrev:Jeg siterer ; Jeg er bare ett barn! Jeg har F... ikke peiling , jeg sa bare min mening...
Ingen grunn til å ta seg nær av noe her :) Du sier din mening - andre sier sin. Det er jo slik det fungerer på et forum.
Joa... :mozilla_undecided:
Antall ord: 48
MVH Dotten.
_______________________________________________


Hello, internet pedofiles.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links