Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderOm gjenferd i Våler el Hedmark områden???

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Angeldream75
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 19 Jul 2008 05:08
15

Om gjenferd i Våler el Hedmark områden???

Innlegg av Angeldream75 »

Jeg hørte masse merkelig stedet som ikke folk har hørt om men en venninne av meg kjøre hverdag om morgen pleier kjøre forbi våler brua etter jobben kl ca 06.00 om morgen sier alle folk har sett ei dame står i brua tror jeg med kaffe kopp og til med katta veit ikke hva skjedd der bare de sier så henne stod der så ble borte hver morgen samme tid mange har opplevder om det jeg har vært der men ikke hell med tid...og har vært ofte i nes kirke ruter prøvd med kamera men ikke hell hadde merker rart der og typen mitt tør ikke blir med ute der måtte sitter inne i bilen han var så redd og jeg gikk alene rundt merker de gjenferd tar i på meg ble jeg kjempe dårlig og svimmel var der for lenger særlig midt alter der benk står i er masse merkelig og høre mye lyd osv blir jeg dårlig måte reiser med en gang men jeg får ikke bedre form etter det jeg ble syk flere dager typen mistanker jeg har tatt med "gjenferd" med meg hjem etter vært der derfor jeg ble bare dårlig ..... her hos typen går gjenferd i huset om kvelden man kan høre overpå har vært overpå og undersøker men er ingen der men kan høre hvis man er stille og merker rart luft rundt seg.....oxo hørte en fortalt om en huset er meste gjenferd i får ting går seg den hus eier tør ikke bor i dette men eier sier kan få folk overnatter om de tør må man skriver under få å sove der egen hånd flest klare maks 1-3 dager gir de opp tør ikke mere huset ligger litt utenfor våler sentrum husker ikke hvor....mange merkelig historie jeg har samle fra venner og bekjent om det er interessant å høre men jeg lar gjenferd være i fred men synes er spennende se egen øyne enn høre falsk historie om folk dikt opp .....
Antall ord: 368

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lady1988
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 20 Apr 2016 00:00
8
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: Hedmark

Re: Om gjenferd i Våler el Hedmark områden???

Innlegg av Lady1988 »

Er fort gjort å ta med seg ånder hjem når man har vært på nes kirkeruiner. Klarte selv å få med en ånd som noen åndeutdrivere som vi møtte der hjalp meg med å bli kvitt. Så ansikter som "spiste" meg med fæle øyne og ond munn når jeg skulle legge meg om kvelden. Sies at kvinner ikke har med seg skyttsengelen sinn inn i ruinene grunnet en offring av kona til en prest. Hørte masse rart der. feks noen som gikk på grus bak oss i kirken men var ikke grus der. Hørte lyder som en spade som ble slått å dratt mot bakken mot andre siden enn parkeringen. Fikk problemer med at bilen overkokte men når åndeutdriverene vi møtte der la sin hånd på bilen sluttet den å koke over en stund. Når vi dro derifra engang så både jeg og venninna mi så noe kvitt ved siden av bilen. fikk også da se senere bilder av en hvit dame som pleide å være på parkeringen og i dette bildet satt på benken utenfor. Så også at utgangene ble svarte når man så på de og at det var ånder som stengte for døra. Ble utsatt for at en svær stor illeluktende ånd kom å ville ha meg og jeg hadde vist tatt han med meg om jeg ikke fikk renselsen. var der flere ganger og jo oftere man drar dit jo mere merker man. man skal vist spørre før man går inn om man får komme inn og er det stille er dt greit men hører man ett dunk eller så burde man vist la være. skulle gjerne hatt noen å dratt dit med igjen. mange år siden men husker det godt.
Antall ord: 300

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links