Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerKanskje jeg bare er rar men det gjaldt de evnene mine...

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Moniquea
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Okt 2008 02:55
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Skodje

Kanskje jeg bare er rar men det gjaldt de evnene mine...

Innlegg av Moniquea »

Jeg tror nok at jeg selv ser og merker en del mer enn maneg andre, men den sisste tiden har det rett og slett vært rart.
Da jeg gikk gravid med det sisste barnet mitt, fikk jeg kontakt med en skapning fra åndeverdene.. tror jeg selv da. Hun gav meg bilder av å være en liten eldre samedame og at hun var hetende eller kunne kalles Majja. Jeg hadde mye kontakt med henne gjennom svangerskapet, og det rare er at jeg lærte mye om eldre slekt jeg ikke en gang kunne vist om, uten henne. Mange gamle familiehemmeligheter kom frem i lyset.
Hun viste meg andre skapninger en bare mennesker også. Men etter barnet mitt ble født, ser jeg henne sjelden. Mye annet, men ikke henne. Hun viser seg for meg når jeg spør henne om noe viktig, men aldri slik som før, når jeg kunne kontakte henne i tider og utide.
Jeg har rimelige sterke krefter utenom, men når jeg går gravid, er de ekstreme. Jeg ser ting og føler ting, mens ander bare tror jeg er riv ruskende gæren.
I slutten av svangerskapet, begynte jeg å kontakte andre vesener enn henne, mens hun til stadighet advarte meg om at de ikke alltid selv hadde de beste intensjoner. Det var bare for spennende til å la være. Til slutt kom jeg i kontakt med en annen kvinne med et voldsomt og likevel skarpt vesen i seg selv, og på dette ounktet, begynte da "min Majja" å komme inn i drømmene mine. Advare meg. Noen dager etter dette, kom en nabo jeg da kjente lite til,på besøk, helt tilfeldig en dag, og sa han måtte snakke med meg, han hadde en beskjed. Han forsto ikke helt hva det hele mente, men han hadde fått dene tanken i hodet mens han satt en kveld og ba. Han sa beskjeden var at jeg skulle slutte å snakke med den døde for de vil ikke levende noe godt. (han visste på dette punktet overhodet ikke noe om mine evner eller bruken av dem)
Han skremte meg såpass at jeg laget meg en periode før og etter fødselen hvor jeg ikke lot noen eller noe trenge inn på meg. I ettertid føler jeg dragning til denne mørke kvinnen, nesten lokkende, mens Majja kjefter på meg og sier at jeg veit bedre og må holde meg til mitt. men jeg forstår ikek hva alt dette betyr. Hun snakker om å verne om kreftene, men jeg vet ikke hvordan eller hvorfor. Jeg kjenner ingen andre med evner, eller som bruker dem. I den senere tid har jeg begynt å lure på om jeg er gal. Rett og slett litt loonie..Ikke le av meg nå, men en annen ting, er at etter jeg "traff" Majja, har jeg hatt en merkelig dragning til joik. (ja nå kan dere få le)Det er helt rart, men når jeg skal legge min evarme hender på mennesker nå, har jeg plutselig fått noen merkelige "joiketoner" i bakhodet når jeg jobber. Jeg jobber bedre, og gir mer energi, men jeg forstår ikke hvorfor.

Kan noen skrive noen linjer hva de tror eller vet?
Er jeg bare riv ruskende gal, eller gir dette mening for noen som "ser litt mer" slik som meg?
Antall ord: 563
MTM

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Finn.ghost
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Aug 2005 08:46
19
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Finn.ghost »

Nei du er på ingen måte gal, du er begavet så det monner,jeg ble jo helt misunnelig på deg hehe. Men jeg tror du bør lytte litt mer på Majja på gamle gode visdomsord med tanke på din ivrige nyskjerrighet på det motsatte, det har jo forresten naboen din allerede gitt deg tips om !!

Så kan du jo selvsagt begynne en ny geskjeft som joiker på si hahahahahahahaha

PS Watch up for det ukjente :mozilla_cool:
Antall ord: 79

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
M...
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Sep 2007 16:29
17
Lokalisering: Vestlandet

Innlegg av M... »

Hvorfor i alle dager kom det en nabo du kjenner lite til inn og attpåtil brydde seg?? Her lar vi ikke-helt-kjent m naboer være i fred. Vi kommer i hvertfall ikke inn til de og begynner å messe. Høres ut som a la Jehovas.
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jon blund
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 30 Jul 2007 14:29
17
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av jon blund »

Jeg er helt enig med Majja ang å ta kontakte med alle og enhver som kommer på det indre. Det er ikke alle som har like mye å bidra med. Og det er ikke alle som er like viktig å fokusere på. Mange er der bare for å forvirre, og andre igjen er bare manifestasjoner av egne ubevisste mønster som trenger bekreftelser.

Men noen ganger treffer vi noen som virkelig gir god og konkret veiledning. Disse er det lurt å respektere og være takknemmelig for. Hvis vi misbruker veiledningen eller avfeier den kan vi like fort miste det. Men hvis vi tar imot den og benytter den i vår egen utvikling kan det ta oss til nye høyder.

Når du får indre bilder eller opplevelser som forsterker det du gjør (det trenger generelt sett ikke bare være innen healing men også ellers i hverdagen, jobben eller hva som helst), så er det bare å hemningsløst bruke det for det det er verdt. Ikke tvile, nøle eller avfeie.

Men det er viktig å vite at disse tingene er subjektive. Mange glemmer det og tror det de opplever på det indre gjelder absolutt alle. De indre bildene er subjektive representasjoner av din energi. Energien er reell nok, men hvordan du får kontakt med den er unikt for hver enkelt. Så om du får bedre healing av indre bakgrunnsjoik, gjelder ikke det alle andre også. Folk må heller finne sin egen kilde, sine egne indre redskaper, istedet for å kopiere andres. Og når vi finner dem må vi verdsette det og ikke være redd for å benytte det :D
Antall ord: 270

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Nov 2007 02:10
17
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

Neida, du er overhode ikke gal. Det finnes mange der ute, som opplever slike ting, selv om det ikke er så mange.

Det slår meg litt at Majja var så mye hos deg i graviditen og lite etterpå. Det er ikke sjelen til ditt barn da, som er gjenfødt? Ellers virker det jo som om du selv har en veldig bevisst sjel. Majja er nok mest der for å på minne deg om det du allerede vet innerst inn.

Men du som mange andre har levd i en mental illusjon om virkeligheten. Derfor kan det lett oppleves som å bli gal, når den dypere virkeligheten kommer inn. Spesielt i perioder hvor kvinner er gravide, kan de bli mye mer sensitiv for hva som foregår.

Det du burde gjøre, er kanskje ikke å ta inn, søke og være åpen for gud og hvermann, men begynne å lese litt mer, vekke opp den kunnskapen som allerede finnes i deg. Finne litt bøker på biblioteket. Lytt litt etter hos deg selv, og du vil finne at du blir ledet til å finne fram til de rette tingene. Det er nemlig viktig å "jorde" denne indre bevisstheten, sammensmelte og la også din hjerne og mentale evne få bli endel av det du er. For det er ditt mentale sinn, som når roper opp at du er gal. For den kan ikke sette sammen disse opplevelsene med det mentale jeget, og forestillingen du har av verden. Og den situasjon er til å bli gal av. Derfor må du oppdatere dette mentale jeg og integrere(sammensmelte) denne bevisstheten av noe mer, og din opplevelser, med din forståelse og kunnskap om det.
Antall ord: 278
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Redfalk
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Okt 2008 14:46
16
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Redfalk »

Tror mine evner er ganske svake.....enda jallfall. Hørte mamma snakke med noen vi kjenner, da sa hun jeg var evneveik, men at det fremdeles var håp for meg :)
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
18
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

klafdeR skrev:Tror mine evner er ganske svake.....enda jallfall. Hørte mamma snakke med noen vi kjenner, da sa hun jeg var evneveik, men at det fremdeles var håp for meg :)
Mammaen din høres ut som en klok dame.

Hør på henne.
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Redfalk
Nybegynner
Nybegynner