Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & Åndergjenferd??

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
hildekri
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 21 Okt 2008 20:28
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: hjørungavåg

gjenferd??

Innlegg av hildekri »

e noke so el en slaks aktivitet i huse vårt å ej lika ikkje ver der åleine m ungen vår..kan noen hjelpe mej å fjerne d som e der?
Antall ord: 30
hilde k herskedal

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Dagros

Innlegg av Dagros »

Så du noe der?
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hildekri
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 21 Okt 2008 20:28
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: hjørungavåg

Innlegg av hildekri »

he sett store skygga bak oss,når vi he opp døra til yttergangen,,sitte vi nede i kjellar stua e der ett rabalder oppe går opp å ingenting he skjedd,så kjenne ej en sånn kald vind av og til...pluss att nøkkelhanka plutsi kan begynde å svinge att å fram t døra ut i ytterganen
Antall ord: 59
hilde k herskedal

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dagros

Innlegg av Dagros »

Det er iallfall noe rart på ferde der, men tror du at det som eventuelt er der, er ondsinnet? :mozilla_undecided:
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hildekri
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 21 Okt 2008 20:28
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: hjørungavåg

Innlegg av hildekri »

hmmm nei ej trur ikkje d men vil ha d vekk..lika ikkje å ver aleine i huset når d e der :mozilla_frown:
Antall ord: 24
hilde k herskedal

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dagros

Innlegg av Dagros »

Det skjønner jeg :mozilla_cool:
Men kanskje det forsvinner etterhvert, om du bare lar det være? :mozilla_undecided:
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hildekri
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 21 Okt 2008 20:28
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: hjørungavåg

Innlegg av hildekri »

njaa fe håpe d da:) korsn enn fe tak i sånne so fjerne d da? berre sånn i tilfelle:)
Antall ord: 22
hilde k herskedal

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dagros

Innlegg av Dagros »

Det vet jeg ikke, men det er nok noen andre her inne som vet noe :mozilla_wink:
Håper at du finner ut av det :D
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Redfalk
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 185
Startet: 14 Okt 2008 14:46
15
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Redfalk »

Vel til å begynne med vil jeg anbefale deg å skrive innleggene dine på bokmål :) Ellers finnes det mange medium du kan kontakte som kan ta en titt på huset ditt. En som var/er medlem her kan kanskje hjelpe deg. Søk etter Olav Moldestad på nettet så finner du ut av det...
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hildekri
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 21 Okt 2008 20:28
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: hjørungavåg

Innlegg av hildekri »

takk for det:) ja jeg skal prøve så godt jeg kan å skrive på bokmål :mozilla_wink:
Antall ord: 18
hilde k herskedal

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 959
Startet: 05 Mai 2008 21:55
15
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 345 ganger
Blitt takket: 152 ganger

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

klafdeR skrev:Vel til å begynne med vil jeg anbefale deg å skrive innleggene dine på bokmål :) Ellers finnes det mange medium du kan kontakte som kan ta en titt på huset ditt. En som var/er medlem her kan kanskje hjelpe deg. Søk etter Olav Moldestad på nettet så finner du ut av det...
Nei, ikke Olav Moldestad.

Han er bare opptatt av "å mykje han tener på detti"..

De fleste healere som ikke er kjente gjør "renselse" for deg veldig billig, istede for disse "kjente" som jobber med dette på heltid..

Hadde du bodd i nærheten av meg, skulle jeg ha hjulpet deg med å "fjerne" de som ikke skal være der.
De kjente er nesten bare intresert i "fjerne" innholdet av kontoen din.. Det er drit-dyrt å ha en hus renselse av kjente som f.eks. Olav Moldestad, og Jan Erik Hansen.
Har hørt prisene ligger på rundt 3500 penger pr.time..
Finn en hobbyhealer i din nærhet, de er like flinke som de kjente..

MVH: Happe....
Antall ord: 173
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Ikke skriv for mye om han, sånne tråder har en tendens til å bli slettet...
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 468
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Mantropolix »

Huff grøsser bare jeg hører navnet Olav Moltebokk.
Hadde jeg blitt plaget av onde spøkelser i huset mitt hadde jeg heller brukt di 3500 kr på Det dyreste og flotteste brennevinet du får på polet for det hadde vært like mye til hjelp som det han kunne utføre. Hvorfor ? Jo fordi en gang i tiden da jeg virkelig hadde et helvette så sendte jeg eposter og jeg ringdte og inget svar noen gang . Men etter en uke da fikk jeg jaggu kontakt og da avtalte vi når han skulle komme og rense og hjelpe meg og jeg hadde laget kaffe og faenskap og gjort det skikkelig koselig rundt meg aka jeg rydder ekstremt sjelden huset , da jeg visste Olav Moltebukk skulle komme så brukte jeg halve dagen på og rydde og vaske og gjørra det fint. Tror du han kom ? NEI! Han kom ikke i det hele tatt den sniken og jeg som satt oppe i stua med nytrekt kaffe og noe kaker jeg hadde kjøpt billig på Rema 1000 siden han senere på dagen skulle loppe meg for 3500 kr for jobben som aldri ble gjort,venta på han hele kvelden. Jeg ringdte og ringdte og fikk bare svareren hans og sendte også haugevis med sms og hvor forbanna jeg var for at han ikke hadde kommet. Og det er 2 årsiden og fikk aldri høre noe mere fra ham,Så detta er virkelig et Seriøst medium skjønner du. Så om du har et helvette med onde ånder og du prøver kontakte Olav Moltebukk så heller bruk di penga han skulle gni av deg til ei skikkelig fyllekule Den hjelper mere siden han aldri dukker opp. Bare rot og styr. Da jeg sjekka litt rundt på nettet senere fikk jeg jo fort greie på at det var ikke bare meg som hadde blitt avslått slik. Det verste jeg vet er folk som ikke klarer holde avtaler.
Så jeg begynte søke andre steder på nettet og fant et annet medium.Han var kjempekoselig og gadd faktisk og høre på hva jeg hadde og si i motsetning til olav moltebukk som satt på Toget da jeg ringdte han og , bare sa , ja! ja! aaaaha ! Jamen , joda , jeg forstår. Ja men da sier vi det sånn. Takk skal du ha!
Så Olav Moltebukk om du leser detta så vit at jeg har kommet over mediumer som renser for 900 kr timen og som faktisk holder avtaler og ikke nok med det, Desken og godt brennvin jeg fikk på polet for di penga du skulle ha :mozilla_wink: . Dagen dærpå spøy jeg som en gris og tenkte på at det var deg jeg spøy på som takk for hjelpen , du redda virkelig verdagen min Olaf!!!
Antall ord: 473

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 410
Startet: 10 Sep 2008 20:27
15
Lokalisering: Vikhammer
Har takket: 9 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av KetMas »

Mantropolix skrev:Dagen dærpå spøy jeg som en gris og tenkte på at det var deg jeg spøy på som takk for hjelpen , du redda virkelig verdagen min Olaf!!!
HAHAHA :p
:mozilla_laughing:
Antall ord: 35
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Innlegg av Moonstone »

hva med å kontakte Åndenes Makt da?
Antall ord: 6
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links