Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserÅ føle at noen tar på deg!

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
geysirland
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 162
Startet: 24 Okt 2008 16:48
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trøndelag
Blitt takket: 4 ganger

Å føle at noen tar på deg!

Innlegg av geysirland »

Det er en stund siden nå. Men det har skjedd ved ett par anledninger når jeg skal legge dattera mi om kvelden når jeg sitter der oppe og synger for henne på loftet så kjennes det ut som noen legger en hånd forsiktig på skulderen eller ryggen min. Har tenkt at det er bestmora mi. Men vet ikke. Det har i værtfall bare føltes godt selv om det er rart også.

jeg bor i huset til besteforeldrene mine. Og bestemora mi var veldig glad i barn husker jeg.
Antall ord: 93

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hege91
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 09 Apr 2009 16:01
15

Re: Å føle at noen tar på deg!

Innlegg av hege91 »

geysirland skrev:Det er en stund siden nå. Men det har skjedd ved ett par anledninger når jeg skal legge dattera mi om kvelden når jeg sitter der oppe og synger for henne på loftet så kjennes det ut som noen legger en hånd forsiktig på skulderen eller ryggen min. Har tenkt at det er bestmora mi. Men vet ikke. Det har i værtfall bare føltes godt selv om det er rart også.

jeg bor i huset til besteforeldrene mine. Og bestemora mi var veldig glad i barn husker jeg.
det er nok bestemoren din som prøver å få kontakt med deg :)
Antall ord: 107

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links