Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserLommeboka som ikke var der, men så var den det...

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
FederalmaY
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 14 Nov 2008 14:28
15

Lommeboka som ikke var der, men så var den det...

Innlegg av FederalmaY »

Jeg er helt ny her ... er utrolig fasinert av det åndelige, til tross for at jeg sannsynligvis hadde dødd om jeg hadde opplevd noe.
Men jeg vil alikevel fortelle dere noe jeg HAR opplevd.
Det er ingen stor og sjokkerende sak :lol:
Men alikevel litt spesiel.
Jeg bodde for noen år siden i en leilighet i 2. etg i et gammelt hus på Røa i Oslo.
Det var en koselig leilighet, men som sagt gammel.
Jeg likte ikke å være alene der, men det er en annen sak.
Jeg hadde den gangen en grå lang jakke som hang i gangen og denne jakken hadde veldig store lommer.
En kveld skulle jeg hente lommeboka mi som jeg hadde lagt i den ene jakkelommen, men jeg fant den ikke. Lommeboken var stor og ikke akkurat lett å miste.
Jeg tenkte at jeg sikkert hadde lagt den fra meg et annet sted selvom jeg var ganske sikker på at jeg hadde den i jakkelomma.
Jeg lette rundt i leiligheten en stund, men gikk stadig tilbake i jakka for å sjekke.
Jeg lette i begge lommer og lette videre rundt i leiligheten. Jeg ringte kjæresten min, men han hadde ikke sett den. Jeg tok jakka av knaggen å la den på gulvet og finkjemmet lommer og ikke minst foret, tilfelle det var en åpning et sted jeg ikke var klar over. Jeg reiste meg og gikk over jakken og følte meg rundt over hele og tømte den for alt. Den var ikke der.
Jeg tømte vesker og hyller og det som var, men nei. Borte..
Jeg hang jakka tilbake, satt meg ned for å tenke. Men jeg kunne ikke fatte hvor den kunne være.
Jeg ga opp, men sjekket jakka en siste gang, Stakk hånda ned i lomma og der var lommeboka....

:?
Antall ord: 301

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
AinaSynnøve

Re: Lommeboka som ikke var der, men så var den det...

Innlegg av AinaSynnøve »

spesielt da :? mn det kan jo være noe helt vanlig eller kanskje noen ville vise de var der eller tullet med deg, hvem vet :fruit
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FederalmaY
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 14 Nov 2008 14:28
15

Re: Lommeboka som ikke var der, men så var den det...

Innlegg av FederalmaY »

Og når jeg tenker meg om så minnes jeg at jeg mistet to klokker i den leiligheten.
Jeg tok de av meg av og til og en dag var den ene borte. Innen jeg flyttet ut var den andre borte og, de har aldri dukket opp igjen.
Det kan jo ha sine naturlige årsaker det, men ...
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FederalmaY
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 14 Nov 2008 14:28
15

Re: Lommeboka som ikke var der, men så var den det...

Innlegg av FederalmaY »

AinaSynnøve skrev:spesielt da :? mn det kan jo være noe helt vanlig eller kanskje noen ville vise de var der eller tullet med deg, hvem vet :fruit
Jau..
Leiligheten var i andre etasje i et gammel hus på Røa, både ytterdøra nede og døra til min leilighet var alltid låst. Og det er ingen som kunne kommet inn mens jeg var der, leiligheten var liten så jeg ville både sett og hørt om noen kom inn eller gikk ut.
Og jakka ble grundig sjekket, den var ikke i lomma, før den plutselig var der igjen.
Antall ord: 104

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links