Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserjeg hadde en liten opplevelse, noen synspunkter?

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Lene09
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 03 Jan 2009 18:45
15

jeg hadde en liten opplevelse, noen synspunkter?

Innlegg av Lene09 »

Hei

Vil med dette ønske meg selv velkommen til forumet :)

Vil gjerne dele en liten opplevelse med dere, som jeg hadde for litt siden.
Setter pris på seriøse tilbakemeldinger...

Klokken var ca 03:30, jeg hadde sittet oppe å sett en film.
Fant ut at det var på tide å ta kvelden, min kjære lå allerede å sov.
Bor i en liten leilighet hvor man må igjennom stuen for å komme til soverommet.
Jeg lot døren mellom soverommet og stuen stå åpen.
Plutselig hørte jeg skritt på stua, som om noen gikk i sokkelesten.
På et spesielt sted på stuegulvet knirker det når man går og jeg kunne tydelig høre at noen gikk over det spesielle stedet. Så hørte jeg HØY "nynning" og det var helt tydelig en mannstemme, den stoppet nesten like brått som den begynte. Jeg blei naturligvis nervøs, for det hørtes jo ut som en virkelig person. Jeg rettet meg opp og vendte blikket mot døråpningen, men så ingenting.

så kjente jeg en SKIKKELIG intens lukt av tea-tre olje. (usikker på skrivemåte)
Snudde meg så mot min kjære og hvisket navnet hans men han sov dypt.
Deretter snudde jeg meg tilbake igjen og lukten var helt borte.

Kan legge til at jeg ikke har noe produkter eller lignende med den lukten..
Hadde dessuten en stor rottweiler ved siden av sengen, og hadde det vært en virkelig person så hadde hunden GARANTERT sagt ifra.

(Egentlig merkelig at hunden ikke reagerte uansett hva det var, for jeg vet jo at dyr kan være veldig følsomme for slikt)

Leiligheten ligger i et bygg fra 1800 tallet, vet ikke om det har noe å si.

Burde jeg prøve å kontakte "personen"?

Har hatt et par episoder med dør som smeller igjen o.l
Men ikke noe så sterkt som dette.

Takk for at du leste igjennom hele innlegget :)
Antall ord: 323

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Troyamin

Re: jeg hadde en liten opplevelse, noen synspunkter?

Innlegg av Troyamin »

Har dere bodd der lenge? Jeg får opp en mannsperson som bodde der for ca halvannet/to år siden. Får ikke opp noe navn. Er en mann i midten av 40-årene. En som var nøye med utseendet sitt. Muligens homofil.
Har dere naboer? For jeg er ikke helt sikker på om denne mannen eide deres leilighet, eller kun var på besøk der iblant.
Antall ord: 68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
sandalfon

Re: jeg hadde en liten opplevelse, noen synspunkter?

Innlegg av sandalfon »

bør vel prøve å kontakte vedkommende for å finne ut hvem hva og hvorfor han er der og evt så føre vedkommende opp i lyset el dette kan man få hjelp til, men husk de som ikke er så dyre er de beste ikke bruk mye penger, jeg har selv hatt husrens da min datter har sett en her hos oss men var så skrekkelig redd han , vi er heldigvis en vennegjeng som vanker på alternativ hus så meg kostet det ikke ett øre, lykke til. vil gjerne følge med på hvordan det går hint hint hehe
Antall ord: 100

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Lene09
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 03 Jan 2009 18:45
15

Re: jeg hadde en liten opplevelse, noen synspunkter?

Innlegg av Lene09 »

Troyamin skrev:Har dere bodd der lenge? Jeg får opp en mannsperson som bodde der for ca halvannet/to år siden. Får ikke opp noe navn. Er en mann i midten av 40-årene. En som var nøye med utseendet sitt. Muligens homofil.
Har dere naboer? For jeg er ikke helt sikker på om denne mannen eide deres leilighet, eller kun var på besøk der iblant.
Bygget her er ganske stort og rommer 8 leiligheter. (Pluss digert loft og full kjeller)
Det er et firma som eier hele bygget og driver utleie av alle leilighetene, så her har det nok bodd endel mennesker gjennom tiden. Vi har bodd her i ca et halvt år.
Vet det bodde en familie med 2 barn her tidligere men aner ikke hvor lenge de bodde her. (Har forresten en nabo som bor alene som kan minne litt om beskrivelsen din, bortsettfra at han pleier å ha damebesøk:) )
Antall ord: 157

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Lene09
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 03 Jan 2009 18:45
15

Re: jeg hadde en liten opplevelse, noen synspunkter?

Innlegg av Lene09 »

sandalfon skrev:bør vel prøve å kontakte vedkommende for å finne ut hvem hva og hvorfor han er der og evt så føre vedkommende opp i lyset el dette kan man få hjelp til, men husk de som ikke er så dyre er de beste ikke bruk mye penger, jeg har selv hatt husrens da min datter har sett en her hos oss men var så skrekkelig redd han , vi er heldigvis en vennegjeng som vanker på alternativ hus så meg kostet det ikke ett øre, lykke til. vil gjerne følge med på hvordan det går hint hint hehe

Kan selfølgelig holde dere oppdatert :)
Jeg skal nok vente å se litt om det hender noe mer, min kjære har tidligere hevdet at han har sett en skygge bevege seg både på kjøkkenet og i stuen. Så tviler ikke på at vi har "besøk" :) Føler ikke noe ubehag egentlig, syns det er både spennende og fascinerende. Drev endel med tarot o.l for noen år siden, men andre ting tok over tiden min så har ikke drevet med noe alternativt på lenge.

Blir spennende å se om det utvikler seg her :)
Antall ord: 198

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !