Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserMine evner som 15åring

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
DatteraTeHappe...
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 41
Startet: 24 Okt 2008 21:18
15
Kjønn (valgfri): JintungaTePaps
Lokalisering: Modum

Mine evner som 15åring

Innlegg av DatteraTeHappe... »

Selvfølgerlig kan ting forandre seg over tid, men selv nå så tidlig har jeg noen sanser ikke mange har, eller vet hvordan skal brukes. Det er mye skeptis med det at jeg har slike evner. Jeg blir nedtrykt av min egen mor som sier det jeg tenker og sier er mitt store påfunn. Tru meg, det er ikke på funn det jeg ser. Jeg vet nøyaktig hva jeg selv ser med mine egne øyer og hva jeg føler med mine egne sanser. Min far har alltid støttet meg og mine evner. Han tror på meg, og sier det jeg ser er sannsynelig. Jeg tenker mye, jeg elsker å dele det jeg tenker med andre. Pappa ber meg skrive om det, men når jeg forteller min mor det får jeg kun svaret "Psss! Nå må du slutte å drømme". Og klassevenninnene mine er ikke like begeistret på hva jeg tenker og sier jeg ser.

Jeg kan vel si det at jeg ser auraene til mennesker og dyr veldig klart. Jeg kan foreksempel se humøret til katten min Lizzy. Det jeg ser er et klart felt som ligger sånn 5cm rundt personen. Det viser en klar farge om jeg ser lenge nok. Det er veldig mange som kan se dette feltet, men det er få som ser farge. Det som er litt spesielt tror jeg er at jeg kan se enda et lag med aura rundt objektet, det ligger sånn rundt 1m++ utenfor menneskekroppen. Om du har søkepinner, pendel eller noe lingnende som du kan finne auraen med. Hvis jeg forklarer med søkepinner som eksta hjelp så låter det sånn: Altså, du holder søkepinnene pekende mot personen, der du står ganske langt unna. Du begynner å gå nærmere, idet pinnene treffer auraen vil de bevege seg utover. Det er den auraen jeg ser.

Jeg tenker veldig mye om alt og ingenting. Tenker så mye rundt ting, jeg veit ikke om det er en evne eller om det er helt normalt.

Jeg føler ånder, og har varme hender omtrent hele tiden.

:mozilla_sealed:
Antall ord: 354
Bilde
Jag hör och övervägaer deras åsikter!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Re: Mine evner som 15åring

Innlegg av sandalfon »

hei stine :P de som har fulgt med litt vet at din generasjon kalles for indigo barn, krystallbarna,
vet ikke om dette sier deg noe, men det handler oxo om det som skal skje i 2012, at menneskeheten trenger hjelp i fra nettopp unge mennesker som deg som har fått gaver som du må utvikle, :!: :!: :!:
til hjelp for denne kalde og kyniske verdenen vi har i dag, for å få tilbake det å være et medmenneske igjen, er jeg uklar så skal jeg prøve å gi klarere svar :!:
Antall ord: 87

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1712
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Re: Mine evner som 15åring

Innlegg av TheMartine »

Skal alle som er 15 år i dag redde verden i 2012?
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Re: Mine evner som 15åring

Innlegg av sandalfon »

nei ikke alle men mange av dem kalles inigobarn og de noe yngre krystallbarn, alle monner drar sa musa å pissa i havet
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Xirque Z'dataan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 397
Startet: 10 Nov 2006 12:34
17
Kjønn (valgfri): Andrgyn
Lokalisering: Hades
Blitt takket: 1 gang

Re: Mine evner som 15åring

Innlegg av Xirque Z'dataan »

Hei stine.
1. Ha tro på deg selv
2. "Venner" som ikke støtter deg er ikke venner
3. Ta til deg støtten fra faren din og la mor di seile sin egen sjø, det er ho som går glipp av eventuell hjelp

og så...

du sier du har varme hender...her du prøvd deg som healer? du har god hjelp i det at du ser auraen til allt liv, utnytt denne edenskapen som healer, den vil hjelpe deg med å finne "aurahull" og "klebeånder"

Lykke til :mozilla_wink:
Antall ord: 92
non omnis moriar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
alien91
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 39
Startet: 15 Jan 2008 16:11
16
Kjønn (valgfri): kjerring
Lokalisering: På østlandet

Re: Mine evner som 15åring

Innlegg av alien91 »

hvis du har anlegg for healing, kan du da føle og bli kvitt klebeånder?? i så fall how??
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Re: Mine evner som 15åring

Innlegg av Heksepusen »

Kjempe fint at du får støtte hjemme det trenger barn med evener, Skulle ønske jeg hadde når jeg var barn. fikk støtte og litt til fra foreldrene min når jeg ble voksen. Jeg er enig med deg at ting man selv ser og føler det må man tro på, Kansje jeg er så enig med deg der fordi jeg har lært av meg selv og min erfaringer at det er det man skal. Forsett å tro på deg selv og du lærer med tiden at man velger å fortelle om sinne evner med skpsis og vaktsomhet.

Så er det noe jeg ikke forstår jeg mener å ha lest et sted at fra tidlig på 60 tallet begynte Disse vi nå kaller for stjernebarn o.s.v. å komme til verden og at de ved et senere år skulle få bruke sin kunskap og evner for gi verden kunskap. Så etter år 2000 eksploderte dette og nå så virker det som om man betrakter alle barn fra 04 og oppover som noe spesiellet, Hvorfor det og hva skal man burke de som er født før 04 til når tiden kommer? Er litt skepisk til det der derfor lurer jeg.
Antall ord: 206
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links