Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHJELPER? ELLER INNBILNING?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

hannali
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 10 Jan 2009 14:46
15
Kjønn (valgfri): jente

HJELPER? ELLER INNBILNING?

Innlegg av hannali »

Jeg vil gjerne dele en opplevelse med dere som jeg opplevde som liten.

Jeg var vel gjerne rundt 4 år, og dette er noe av det jeg husker sterkest fra den tiden av livet mitt; Det var julaften, og jeg fikk en type snakkende dukke, liten som jeg var og aldri sett noe sånt før, ble jeg helt sjokkert over at en dukke virkelig kunne snakke som et menneske.. Men så hørte jeg plutselig en manns-stemme i hodet mitt som sa: -Dukka kan jo ikkje snakke på ekte då kan du jo skjønne. Stemma virka litt småfrekk.

En annen dag samme jul, tror jeg skulle jeg legge meg og var redd for at det skulle være spøkelser bak gardinene mine på soverommet, så jeg la meg med en oppslått paraply foran ansiktet så jeg ikke skulle se direkte på vinduet; Da kom stemmen til meg igjen.. -Hanna, det finst ingen spøkelse bak gardinene, det er ikkje noke å vere redd for, dumma. Han virket snill, men samtidig småfrekk.

Har ikke hørt noe mer til han.. Kan han vere hjelperen min, eller bare innbilning??

:mozilla_smile:

Har jo hørt at barn er mer følsomme for sånne ting, så jeg begynner jo å lure litt. :D
Antall ord: 216

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Charlie-O
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 200
Startet: 21 Sep 2008 23:00
15
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: HJELPER? ELLER INNBILNING?

Innlegg av Charlie-O »

heh. Stilig=)
jeg kan desverre ikke svare på om dette er hjelperen din eller ikke, men alt tyder på at han i utgangspunktet bare vil deg godt, ikke glem å vise han at du er takknemlig for hans hjelp og ta godt vare på han, enten han er hjelperen din eller ikke, det psykiske har mye å si det også:)
Antall ord: 58
There he goes. One of God's own prototypes. Too weird to live and too rare to die.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hannali
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 10 Jan 2009 14:46
15
Kjønn (valgfri): jente

Re: HJELPER? ELLER INNBILNING?

Innlegg av hannali »

Charlie-O skrev:heh. Stilig=)
jeg kan desverre ikke svare på om dette er hjelperen din eller ikke, men alt tyder på at han i utgangspunktet bare vil deg godt, ikke glem å vise han at du er takknemlig for hans hjelp og ta godt vare på han, enten han er hjelperen din eller ikke, det psykiske har mye å si det også:)
Jah, men jeg vet ikke helt hvordan jeg kan vise han at jeg er takknemlig ..

Nå har jeg nok stengt ute alt som jeg har av å kunne være åpen til sånne ting, siden jeg har vært redd for spøkelser og mørket i 14 år etterpå :p

Han er der vel uansett ikke lenger siden jeg ikke har hørt fra han på 14 år..

Takk for svar :)
Antall ord: 132

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Re: HJELPER? ELLER INNBILNING?

Innlegg av sandalfon »

hannali skrev:
Charlie-O skrev:heh. Stilig=)
jeg kan desverre ikke svare på om dette er hjelperen din eller ikke, men alt tyder på at han i utgangspunktet bare vil deg godt, ikke glem å vise han at du er takknemlig for hans hjelp og ta godt vare på han, enten han er hjelperen din eller ikke, det psykiske har mye å si det også:)
Jah, men jeg vet ikke helt hvordan jeg kan vise han at jeg er takknemlig ..

Nå har jeg nok stengt ute alt som jeg har av å kunne være åpen til sånne ting, siden jeg har vært redd for spøkelser og mørket i 14 år etterpå :p

Han er der vel uansett ikke lenger siden jeg ikke har hørt fra han på 14 år..

Takk for svar :)
bare snakk høyt til han da vel,og be om pent vær igjen og at du ønsker kontakt og si du ønsker tegn i fra han, siden du sier du har stengt av, så kan det jo hende du får en drøm eller følelse av noe til svar
Antall ord: 187

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hannali
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 10 Jan 2009 14:46
15
Kjønn (valgfri): jente

Re: HJELPER? ELLER INNBILNING?

Innlegg av hannali »

sandalfon skrev:
hannali skrev:
Charlie-O skrev:heh. Stilig=)
jeg kan desverre ikke svare på om dette er hjelperen din eller ikke, men alt tyder på at han i utgangspunktet bare vil deg godt, ikke glem å vise han at du er takknemlig for hans hjelp og ta godt vare på han, enten han er hjelperen din eller ikke, det psykiske har mye å si det også:)
Jah, men jeg vet ikke helt hvordan jeg kan vise han at jeg er takknemlig ..

Nå har jeg nok stengt ute alt som jeg har av å kunne være åpen til sånne ting, siden jeg har vært redd for spøkelser og mørket i 14 år etterpå :p

Han er der vel uansett ikke lenger siden jeg ikke har hørt fra han på 14 år..

Takk for svar :)
bare snakk høyt til han da vel,og be om pent vær igjen og at du ønsker kontakt og si du ønsker tegn i fra han, siden du sier du har stengt av, så kan det jo hende du får en drøm eller følelse av noe til svar

Takk sandalfon! det skal jeg prøve :D
men kan det ikke hende han har forlatt meg eller noe siden jeg ikke har hatt kontakt med han på rundt 15 år ? hmm.. :?
Antall ord: 220

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Re: HJELPER? ELLER INNBILNING?

Innlegg av sandalfon »

hannali skrev:
sandalfon skrev:
hannali skrev:
Jah, men jeg vet ikke helt hvordan jeg kan vise han at jeg er takknemlig ..

Nå har jeg nok stengt ute alt som jeg har av å kunne være åpen til sånne ting, siden jeg har vært redd for spøkelser og mørket i 14 år etterpå :p

Han er der vel uansett ikke lenger siden jeg ikke har hørt fra han på 14 år..

Takk for svar :)
bare snakk høyt til han da vel,og be om pent vær igjen og at du ønsker kontakt og si du ønsker tegn i fra han, siden du sier du har stengt av, så kan det jo hende du får en drøm eller følelse av noe til svar

Takk sandalfon! det skal jeg prøve :D
men kan det ikke hende han har forlatt meg eller noe siden jeg ikke har hatt kontakt med han på rundt 15 år ? hmm.. :?
nei, har ikke forlatt deg, er det din hjelper så har han trekt seg tilbake og klør etter at du skal ta kontakt, de er ikke påtrengende må du vite :P
Antall ord: 193

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hannali
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 10 Jan 2009 14:46
15
Kjønn (valgfri): jente

Re: HJELPER? ELLER INNBILNING?

Innlegg av hannali »

sandalfon skrev:
hannali skrev:
sandalfon skrev: bare snakk høyt til han da vel,og be om pent vær igjen og at du ønsker kontakt og si du ønsker tegn i fra han, siden du sier du har stengt av, så kan det jo hende du får en drøm eller følelse av noe til svar

Takk sandalfon! det skal jeg prøve :D
men kan det ikke hende han har forlatt meg eller noe siden jeg ikke har hatt kontakt med han på rundt 15 år ? hmm.. :?
nei, har ikke forlatt deg, er det din hjelper så har han trekt seg tilbake og klør etter at du skal ta kontakt, de er ikke påtrengende må du vite :P

Okai :)
har du kontakt med din hjelper? hvordan er det i såfall kan du direkte kommunisere med han, eller er det gjennom drømmer?
Antall ord: 147

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Re: HJELPER? ELLER INNBILNING?

Innlegg av sandalfon »

hannali skrev:
sandalfon skrev:
hannali skrev:

Takk sandalfon! det skal jeg prøve :D
men kan det ikke hende han har forlatt meg eller noe siden jeg ikke har hatt kontakt med han på rundt 15 år ? hmm.. :?
nei, har ikke forlatt deg, er det din hjelper så har han trekt seg tilbake og klør etter at du skal ta kontakt, de er ikke påtrengende må du vite :P

Okai :)
har du kontakt med din hjelper? hvordan er det i såfall kan du direkte kommunisere med han, eller er det gjennom drømmer?
drømmer . og får innfall , jeg er lukket dessværre. men jobber med saken
Antall ord: 109

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Re: HJELPER? ELLER INNBILNING?

Innlegg av sandalfon »

glemte å si at jeg stiller ett spm før j legger meg, om det er noe j lurer på, har noen ganger lange samtaler før j snur ryggen til verden og håper på svar
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hannali
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 10 Jan 2009 14:46
15
Kjønn (valgfri): jente

Re: HJELPER? ELLER INNBILNING?

Innlegg av hannali »

sandalfon skrev:glemte å si at jeg stiller ett spm før j legger meg, om det er noe j lurer på, har noen ganger lange samtaler før j snur ryggen til verden og håper på svar
Ok. Tusen takk skal du ha for informasjon og hjelp! :p
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Re: HJELPER? ELLER INNBILNING?

Innlegg av sandalfon »

:P
Antall ord: 0

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
M...
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 228
Startet: 02 Sep 2007 16:29
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestlandet

Re: HJELPER? ELLER INNBILNING?

Innlegg av M... »

Har prøvd mange ganger, jeg óg. Men det har ikke skjedd noe enda-tror jeg.......
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Re: HJELPER? ELLER INNBILNING?

Innlegg av sandalfon »

mee-ran skrev:Har prøvd mange ganger, jeg óg. Men det har ikke skjedd noe enda-tror jeg.......
sliter med det samme. , enten husker jeg ikke drømmen eller så handler det om noe annet enn det jeg har spurt om,, men driver å skriver drømmedagbok, kan jo hende jeg klarer å se ettt mønster etterhvert da håper jeg
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
The Sofus
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 09 Aug 2009 19:17
14

Re: HJELPER? ELLER INNBILNING?

Innlegg av The Sofus »

Jeg er helt ny her og er dermed relativt uviten. Hva er en hjelper, og hva gjør den eller det?
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links