Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserKlarsynt?

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Helto
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 17 Jan 2009 15:55
15

Klarsynt?

Innlegg av Helto »

En venninne av meg har fortalt meg at hun har problemer med gjenferd der hun bor, men ikke noen nærmere detaljer om noe innenfor det temaet.


I går kveld, når vi snakket kjente jeg kjente en ekkel følelse rettet mot henne, og som om jeg viste akkurat hvem det er som er etter henne, sa jeg at hatet denne skikkelsen hadde mot henne var bygget opp over lenger tid og da viste hun akkurat hvem det var snakk om og sa det var mannen som hadde voldtatt henne da hun var mye yngre, rundt 5årsalderen.

Jeg fortalte henne at jeg så for meg en mann, kanskje i 40-50 årene med lyse øyner, på grensen til grå og med lyst hår av solen, som jeg antok var fra mye jobb ute eller kanskje reiser. Jeg hørte også en stemme, en mellomting mellom unggutt-aktig og veldig moden.
Alle disse beskrivelsene rettet mot han, alt sammen!

Så kommer det som sjokkerte meg litt, jeg så for meg huset hans.
Jeg fortalte henne at jeg ikke kunne sette fingeren på om det var rødt,
eller en mellomting mellom grått og hvitt.
Da sa hun at huset hans var rødt, med hvite kanter og at han bodde nærme veien, så det hvite var blitt grått av eksos.

Jeg beskrev han mer og mer, og alle de små detaljene og alt i seg selv var helt korrekt, det er ikke første gang det har skjedd, men dette var en av de mest nøyaktige hendelsene.

Så det berømte spørsmålet: Hva betyr alt det her?
Håper på svar og takk på forhånd! :)
Antall ord: 285

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Re: Klarsynt?

Innlegg av sandalfon »

høres på en måte slik ut slik du beskriver det, men det jeg har lest i x antall bøker om at de som har begått overgrep mot noen er hos sitt "offer" ikke for å fortsette terroren men for å få tilgivelse, at når dem nå har kommet til den andre siden forsstår evt bad karma. så vil de gjøre opp for seg.. så det kan jo hende at dette spøket vil be om tilgivelse? -bare en tanke som poppet opp .
Antall ord: 87

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Re: Klarsynt?

Innlegg av sandalfon »

eh ja for meg høres det ut som om du er god til å kanalisere
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Helto
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 17 Jan 2009 15:55
15

Re: Klarsynt?

Innlegg av Helto »

Tusen takk for gode svar!

Det er bare det at venninnen min føler selv veldig dårlig energi fra han..
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links