Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerMorfar passer på meg!

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
westsidebabe
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 13 Jan 2007 00:24
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Eidsvoll

Morfar passer på meg!

Innlegg av westsidebabe »

I dag tidlig fikk jeg tekstmelding fra mamma. Hun sa at faren hennes ville blitt 99 år i dag hvis han hadde levd. Da husket jeg plutselig hva jeg hadde drømt i natt, for midt i en eller annen tullete drøm, dukket morfar opp. Han bare sto i bakgrunnen noen øyeblikk, og ble borte like plutselig som han kom. Jeg fortalte det til mamma. Hun fortsatte med å si:
"Å, så koselig, han ville vel hilse på. Ja, søsteren min har sagt at han passer på deg, men det vet du vel?"

:shock:

Nei, det visste jeg ikke! Men jeg har jo drømt om ham før. Noen uker før mamma fylte 60, drømte jeg om mormor og morfar som satt rundt spisebordet på hytta (favorittstedet deres) med lys og festmiddag. Da jeg våknet, visste jeg at jeg måtte hjem til mamma, gå inn i et skap i et kott, og finne et bilde. Det tok ikke lange tida før jeg fant et bilde av dem med festmiddag og tente lys ved spisebordet på hytta! Kan ikke huske å ha sett det bildet før. Jeg fant også noen bilder av mamma, foreldrene hennes og søsteren hennes fra gamle dager, som hun fikk til 60-årsdagen. Hun ble veldig glad for dem. I dag sa jeg grunnen til at jeg fant de bildene til henne, altså at jeg fikk beskjed om det i drømmen, og da ble hun enda gladere :D

Jeg har forresten aldri møtt noen av besteforeldrene mine, for de døde lenge før jeg ble født. Men som liten/halvstor har jeg opplevd både mormor og farmor.

Jeg har ikke turt å fortelle noen av sånne merkverdige opplevelser jeg har hatt før, for jeg har vært redd for å bli latterliggjort. Men hun sa at det var så koselig å høre at jeg også har de samme evnene som både søsteren hennes, oldemora mi og tanta hennes har/hadde!

Og i dag er jeg så lykkelig at jeg nesten griner, for det var så godt å vite både at morfar passer på meg, at mamma tror på meg når jeg babler om sånt, og at det ligger i slekta å ha "evner"! (Ergo er jeg ikke gal)

:D :lol: \:D/ :lykkelig
Antall ord: 384

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Re: Morfar passer på meg!

Innlegg av Moonstone »

westsidebabe skrev:I dag tidlig fikk jeg tekstmelding fra mamma. Hun sa at faren hennes ville blitt 99 år i dag hvis han hadde levd. Da husket jeg plutselig hva jeg hadde drømt i natt, for midt i en eller annen tullete drøm, dukket morfar opp. Han bare sto i bakgrunnen noen øyeblikk, og ble borte like plutselig som han kom. Jeg fortalte det til mamma. Hun fortsatte med å si:
"Å, så koselig, han ville vel hilse på. Ja, søsteren min har sagt at han passer på deg, men det vet du vel?"

:shock:

Nei, det visste jeg ikke! Men jeg har jo drømt om ham før. Noen uker før mamma fylte 60, drømte jeg om mormor og morfar som satt rundt spisebordet på hytta (favorittstedet deres) med lys og festmiddag. Da jeg våknet, visste jeg at jeg måtte hjem til mamma, gå inn i et skap i et kott, og finne et bilde. Det tok ikke lange tida før jeg fant et bilde av dem med festmiddag og tente lys ved spisebordet på hytta! Kan ikke huske å ha sett det bildet før. Jeg fant også noen bilder av mamma, foreldrene hennes og søsteren hennes fra gamle dager, som hun fikk til 60-årsdagen. Hun ble veldig glad for dem. I dag sa jeg grunnen til at jeg fant de bildene til henne, altså at jeg fikk beskjed om det i drømmen, og da ble hun enda gladere :D

Jeg har forresten aldri møtt noen av besteforeldrene mine, for de døde lenge før jeg ble født. Men som liten/halvstor har jeg opplevd både mormor og farmor.

Jeg har ikke turt å fortelle noen av sånne merkverdige opplevelser jeg har hatt før, for jeg har vært redd for å bli latterliggjort. Men hun sa at det var så koselig å høre at jeg også har de samme evnene som både søsteren hennes, oldemora mi og tanta hennes har/hadde!

Og i dag er jeg så lykkelig at jeg nesten griner, for det var så godt å vite både at morfar passer på meg, at mamma tror på meg når jeg babler om sånt, og at det ligger i slekta å ha "evner"! (Ergo er jeg ikke gal)

:D :lol: \:D/ :lykkelig
Hei, fin historie :)

Vel, man blir vel ikke sett på som så veldig gal i disse dager om man prater om den slags.
Det var nok værre før ja.. Nå er jo dette i sterk frem-masj.
Det finnes mange liknende saker, det at besteforeldre stikker innom og passer på litt, før de på nytt inkarnerer.
Jeg har mine rundt meg jeg også.. TROR JEG.
Her må man alltid ha med "tror jeg", ellers kan man få skeptikere på nakken ;)
Antall ord: 469
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
emenja
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 51
Startet: 07 Feb 2006 22:48
18
Kjønn (valgfri): Yin
Lokalisering: Oslo

Re: Morfar passer på meg!

Innlegg av emenja »

Hihi. Så koselig da. Neii da, du ekke gal. :)
Antall ord: 9
"Gi meg slik sinnsro at jeg kan godta de ting jeg ikke kan forandre. Mot til å forandre de ting jeg kan, og forstand til å se forskjellen."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links