Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Foto & BilderDalen Hotel

Her snakker vi om foto, bilder av spøkelser, orber, etc. Stedet for alt som har med foto, fotografering, støv på bilder, orber, og annet.
eib
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 26 Apr 2009 15:24
15

Dalen Hotel

Innlegg av eib »

Mulig bildet ikke viser noe som helst spesielt, ikke vet jeg. Men av ren nysgjerrighet på hva det kan være poster jeg bildet og lurer på hva dere kan se for noe.

Original bildet
Bilde

Har forandret på kontrasten for å gjøre det litt tydligere.
Bilde
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Re: Dalen Hotel

Innlegg av Heksepusen »

Hvor er bilden da? vil jo se dem
Antall ord: 8
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Dalen Hotel

Innlegg av Kimbara »

Jeg ser refleksjoner i vinduene. Var det dette som var mystisk?
Antall ord: 11
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dagros

Re: Dalen Hotel

Innlegg av Dagros »

Jeg synes det ser ut som om det står ei dame eller noe i det nederste vinduet til høyre?
Ser ut som noe med en kjole som flagrer i vinden der, og det ikke er gardiner, da? 8)
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
eib
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 26 Apr 2009 15:24
15

Re: Dalen Hotel

Innlegg av eib »

Heksepusen skrev:Hvor er bilden da? vil jo se dem
Bilde
Dagros skrev:Jeg synes det ser ut som om det står ei dame eller noe i det nederste vinduet til høyre?
Ser ut som noe med en kjole som flagrer i vinden der, og det ikke er gardiner, da? 8)
Det er det jeg og ser. En dame som står i vinduet. Kledd i skjørt, jakke/vest, en mørk topp og noe som likner på en hatt på hodet. Virker som hun står foran gardina, hadde hun stått bak gardina hadde hun nok ikke vært så tydelig. Har vist bildet til andre og de er like nysgjerrige som meg om det er en virkelig person eller om det er noe mer.
Antall ord: 128

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Noorisu
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 11 Apr 2009 20:27
15
Kjønn (valgfri): Jente tenk x]
Lokalisering: Haugesuuund x3

Re: Dalen Hotel

Innlegg av Noorisu »

Syns jeg ser en jente i det øverste vinduet til Høyre, ser ut som om hun har mørkt Hår :shock:
Antall ord: 22
Jeg er et spøkelse!..må jeg bevise det med å løpe gjennom den veggen? okay!*dunk* Okay, jeg tok kanskje 'litt' Feil ._.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
vidarjak
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 97
Startet: 05 Okt 2008 14:38
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kodal

Re: Dalen Hotel

Innlegg av vidarjak »

Jeg ser en skikkelse i nederste vindu til høyre, men det ser ærlig talt ut som en refleksjon av noen utenfor, resultat av sterk sol og skittne ruter?

MEN, hvis det ikke er en refleksjon, og det ser jo faktisk ut som noe i sort hvitt, så vil jeg tro at det er gamle gardiner vi ser, for det er merkelig hvis noen bare skulle stå i vinduet slik midt på lyse dagen og la seg ta bilde av hvis det ikke er noen grunn til dette...

Men spennende bilde så absolutt, hadde vært gøy hvis noen kunne forstørret det nederste høyre vinduet så vi fikk se nøyere der.

mvh Vidarjak
Antall ord: 117
Hvem vet hva som befinner seg mellom himmel og jord, det ukjente er uendelig.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
eib
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 26 Apr 2009 15:24
15

Re: Dalen Hotel

Innlegg av eib »

vidarjak skrev:Jeg ser en skikkelse i nederste vindu til høyre, men det ser ærlig talt ut som en refleksjon av noen utenfor, resultat av sterk sol og skittne ruter?

MEN, hvis det ikke er en refleksjon, og det ser jo faktisk ut som noe i sort hvitt, så vil jeg tro at det er gamle gardiner vi ser, for det er merkelig hvis noen bare skulle stå i vinduet slik midt på lyse dagen og la seg ta bilde av hvis det ikke er noen grunn til dette...

Men spennende bilde så absolutt, hadde vært gøy hvis noen kunne forstørret det nederste høyre vinduet så vi fikk se nøyere der.

mvh Vidarjak
Takker for interessen.

Da jeg tok bildet var det ingen andre utenfor der jeg sto, så det er ikke en refleksjon av noen utenfor. For meg ser det ut som skikkelsen står foran gardina, og hadde dette vært en person hadde det vel vært litt farger på personen, og ikke svart/hvitt?!

Finnes det noen her med bra bildebehandlings program som kunne tenke seg å forstørre og forbedre bildet?
Antall ord: 191

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
vidarjak
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 97
Startet: 05 Okt 2008 14:38
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kodal

Re: Dalen Hotel

Innlegg av vidarjak »

Jeg tror ikke det er noe vits å forstørre det ved ett nytt kikk på bildet, jeg ser nå at det er utydelig nok fra før, vil være en god jobb å ordne det der.

Men spennende bilde absolutt, hva slags historier ligger bak dalen hotell da? Bortsett fra den mest kjente om denne kvinnen?
Antall ord: 56
Hvem vet hva som befinner seg mellom himmel og jord, det ukjente er uendelig.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dagros

Re: Dalen Hotel

Innlegg av Dagros »

eib skrev:Bilde
Dagros skrev:Jeg synes det ser ut som om det står ei dame eller noe i det nederste vinduet til høyre?
Ser ut som noe med en kjole som flagrer i vinden der, og det ikke er gardiner, da? 8)
Det er det jeg og ser. En dame som står i vinduet. Kledd i skjørt, jakke/vest, en mørk topp og noe som likner på en hatt på hodet. Virker som hun står foran gardina, hadde hun stått bak gardina hadde hun nok ikke vært så tydelig. Har vist bildet til andre og de er like nysgjerrige som meg om det er en virkelig person eller om det er noe mer.
Det ser også ut som om hun holder seg for ørene eller noe, ser ut som armene går opp til hodet, som om hun prøver å unngå å se eller høre noe, kanskje noe hun er redd for?
Forresten, holder hun kanskje på hatten?
Antall ord: 165

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nicolai
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 18 Mai 2009 14:25
14
Kjønn (valgfri): kar
Lokalisering: oslo

Re: Dalen Hotel

Innlegg av nicolai »

hmmmm!.... ser nesten ut som en naturlig forlenging av "skikkelsen" fra midtre til høyre felt i vinduet øverst...
Ser ut som en "skikkelse" i etasjen under,og da er det vel for godt til å være sant vel....to stykker på en gang?
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dagros

Re: Dalen Hotel

Innlegg av Dagros »

nicolai skrev:hmmmm!.... ser nesten ut som en naturlig forlenging av "skikkelsen" fra midtre til høyre felt i vinduet øverst...
Ser ut som en "skikkelse" i etasjen under,og da er det vel for godt til å være sant vel....to stykker på en gang?
Den øverste der... Kan du si mer spesifikt HVOR du ser den? I det øverste vinduet til venstre av de store, i halvvinduet til høyre? 8)
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Sazxxia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 26 Feb 2008 20:10
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Verdens Ende

Re: Dalen Hotel

Innlegg av Sazxxia »

Ser ut som om det vinduet ved siden av denne skikkelsen er oppe? :P
Veldig spennende bilde
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dagros

Re: Dalen Hotel

Innlegg av Dagros »

Sazxxia skrev:Ser ut som om det vinduet ved siden av denne skikkelsen er oppe? :P
Veldig spennende bilde
Ja, det nederste vinduet til høyre :D
Spennende bilde 8)

Men uansett, jeg tror det ER noe der... Jeg kan nå, etter å ha studert det litt til, se helt tydelig den dama i det nederste vinduet til høyre 8)

Var det noe på noen andre bilder, var det noen andre som så noe mistenkelig eller var det noen andre som så noe i øyekroken der? ;)
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Starchild
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 202
Startet: 15 Jul 2006 21:55
17
Kjønn (valgfri): Kanin
Lokalisering: Orkdal
Blitt takket: 3 ganger

Re: Dalen Hotel

Innlegg av Starchild »

Jeg klarer ikke å se noe bestemt i det nederste vinduet dere snakker om, men jeg ser noe i det øverste vinduet til høyre!
Det er helt sikkert bare gardinene men litt morsomt uansett. : P

Ser ut som en asiater, med sånn der...
Hm, hva heter det på norsk da - sånn der 'graduation'-drakt?

Image
Antall ord: 56

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links