Tosak skrev:ufo skrev:Den saken ved Ørje har jo vært mye omtalt i mediene da det skjedde, og kanskje i ettertid også. Her skulle det være enkelt for deltakerne å ha mye forhåndsinfo vil jeg tro. Det var et rart valg å ta en slik sak.
Men man må ha litt av en klisterhjerne hvis man skal gå rundt å huske på alle detaljene i alle drapsaker som er mye omtalt i media.Dessuten så er det relativt lenge siden dette drapet ble begått.(Åtte år ?)
Jeg husket det med engang jeg så huset og bensinstasjonen, og jeg synes ikke at jeg har noen klisterhjerne. Det er jo verre når man blir dratt til skogs, da har man ingen referanser.
Husker tidligere da de dro noen av deltagerne til skogs, da ble det mange forskjellige svar. Men, selv jeg ville garantert sagt at jeg følte sorg, at det hadde skjedd noe grusomt, at jeg merket tilstedeværelse av den ene og det andre.
Jeg hadde ihvertfall bommet SAFTIG om det hadde vært f.eks. et bryllup en fin fest etc med f.eks. noen kjendiser som hadde skjedd på plassen jeg var

(Kanskje litt usannsynelig langt inn i skauen, men det hadde værte en knallbra test. Tror som sagt at 9 av ti hadde sagt at her har det skjedd noe fælt, og negativt.