Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerFrontruta knust av knyttneve . . vi fikk englebesøk.

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7959
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1693 ganger
Kjønn:

Frontruta knust av knyttneve . . vi fikk englebesøk.

Innlegg av Asbjørn »

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=572712 skrev:Englebesøk

Wiedemann sier han hadde en underlig opplevelse da ulykken skjedde. I det kollisjonen fant sted og han fòr fremover mot frontruten, så han en knyttneve slå i stykker glasset rett foran han. Dette mener han selv at reddet livet hans.

- Det var ikke noe frontrute der da hodet mitt skulle ha truffet den. Jeg er sikker på at vi fikk englebesøk. Jeg tror det er fordi vi er her nede og hjelper de fattige i Bulgaria at vi fikk litt hjelp fra oven. Det var en veldig sterk opplevelse. Et mirakel at jeg kom uskadd ut av det, sier han.
A
Antall ord: 116

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
paraunormal
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 443
Startet: 03 Mai 2005 22:22
19
Blitt takket: 2 ganger

Re: Frontruta knust av knyttneve . . vi fikk englebesøk.

Innlegg av paraunormal »

Antakeligvis var det en engel, siden de var der nede og hjalp barn. Hadde de rammede vært der for å drive bordellvirksomhet, hadde det vært naturlig at krasjet fikk karosseriet til å bøye seg så mye at rammen vinduet sto i presset vinduet ut, eller noe slikt.
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Re: Frontruta knust av knyttneve . . vi fikk englebesøk.

Innlegg av Moonstone »

hmm, men energi-entiteten som evnt hjalp til trenger dog ikke være de samme "engler" som de står beskrevet i Jødisk mytologi..
Det er det som er dumt med å bruke ordet "engel" til å beskrive disse, fordi det frustrerer, og det blir automatisk trukket paraleller til Religion, og da blir det lett litt for trivielt.

Jeg tror på fenomenet, men ikke at det ligger noen spesiell "riktig" religion bak det..

Uansett, en intressant historie.
Sist redigert av Moonstone på 11 Mai 2009 18:20, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 76
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Chimera
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 10 Nov 2007 20:48
16
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 77 ganger

Re: Frontruta knust av knyttneve . . vi fikk englebesøk.

Innlegg av Chimera »

Asbjørn skrev:
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=572712 skrev:Englebesøk

Wiedemann sier han hadde en underlig opplevelse da ulykken skjedde. I det kollisjonen fant sted og han fòr fremover mot frontruten, så han en knyttneve slå i stykker glasset rett foran han. Dette mener han selv at reddet livet hans.

- Det var ikke noe frontrute der da hodet mitt skulle ha truffet den. Jeg er sikker på at vi fikk englebesøk. Jeg tror det er fordi vi er her nede og hjelper de fattige i Bulgaria at vi fikk litt hjelp fra oven. Det var en veldig sterk opplevelse. Et mirakel at jeg kom uskadd ut av det, sier han.
(svar slettet)
Sist redigert av Chimera på 17 Mai 2009 18:41, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 120

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1551
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Re: Frontruta knust av knyttneve . . vi fikk englebesøk.

Innlegg av Metodisten »

Hardtslående engler med knallharde knyttenever...Skulle ikke forbause meg i det hele, for det er så mye rart...
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bate
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 73
Startet: 03 Apr 2007 07:46
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sør trøndelag

Re: Frontruta knust av knyttneve . . vi fikk englebesøk.

Innlegg av Bate »

Du fikk i allefall hjelp. Om det var en engel eller et annet vesen, er ikke godt å si.
Jeg var på tur med danskebåten, det var store bølger og midt under dansen seilte jeg bortover gulvet. Jeg slo hode i gulvet med en stor bang. Og tenkte: Nå får jeg dundrende migrene dagen derpå. men jeg var såvidt øm i bakhodet. Var det en engel som holdt vingen under hodet mitt? Ikke vet jeg, men noen gjorde det..
:mozilla_innocent:

En annen gang blei jeg forsøkt voldtatt av en gammel illeluktende gubbe. Jeg var ung og grønn på området, men plutselig hørte jeg et forferdelig skrik! Var det jeg som skrek? kanskje ? kanskje ikke. Men gubben "datt av lasset".. for å si det sånn :mozilla_innocent:
Antall ord: 130
Bate er her

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Re: Frontruta knust av knyttneve . . vi fikk englebesøk.

Innlegg av Borte.. »

paraunormal skrev:Antakeligvis var det en engel, siden de var der nede og hjalp barn. Hadde de rammede vært der for å drive bordellvirksomhet, hadde det vært naturlig at krasjet fikk karosseriet til å bøye seg så mye at rammen vinduet sto i presset vinduet ut, eller noe slikt.

hahaha :lol: Jeg bør seriøst bli snill jeg...ellers går det vel galt ja :shock:
Antall ord: 66

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links