Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Foto & BilderÅnde/energier på bilde?

Her snakker vi om foto, bilder av spøkelser, orber, etc. Stedet for alt som har med foto, fotografering, støv på bilder, orber, og annet.
Troyamin

Ånde/energier på bilde?

Innlegg av Troyamin »

Legger ut en link til et par bilder fra et av stedene jeg merker energier/ånder.

Har fått en av energiene til å vise meg rundt. Og han viste meg blant annet brønnen. Men da jeg kom dit var det mer som en slags sorg fra en kvinne i 30 årene jeg fikk opp. Andre som merker noe ut fra bildene?

Image

Image


La inn bildene i innlegget, og flyttet til riktig forum. Mod. Vilma
Antall ord: 74

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mysteriet

Re: Ånde/energier på bilde?

Innlegg av Mysteriet »

Syntes på en måte det var noe på bildet, men kan ikke sette ord på det.. :x :mozilla_tongue:
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Re: Ånde/energier på bilde?

Innlegg av BA. »

Jeg så ikke noe spesielt på bildet, men jeg kikket bare raskt på det, og la straks merke til at det var mange linjer på bildet. Stenene dannet linjer, trærne dannet linjer osv, og når det er mange slike linjer, så kan man fort få en optisk illusjon, der man synes å ane en kontur av ett eller annet som ikke egentlig er der.
Antall ord: 65
Det er mye vitenskapene ikke kan forklare, men man behøver ikke å forlate virkelighetens verden.
-- Terje Lømo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BloodBunny
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 36
Startet: 07 Mar 2009 00:26
15
Kjønn (valgfri): Shedevil
Lokalisering: Hælvette(Sarpsborg)

Re: Ånde/energier på bilde?

Innlegg av BloodBunny »

Jeg så ingenting, eneste var at jeg fikk et søkk i magen av det bilde med brønnen.
Antall ord: 19
Seeing is believing
-I don`t believe in ghosts.
-Oh, don`t worry. You will.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheTech

Re: Ånde/energier på bilde?

Innlegg av TheTech »

Ser ikke noe spessielt og føler ikke noe spessielt.

Hvis du tør kan du gå dit når det er mørkt og ta bilder med blitz ;)
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Ånde/energier på bilde?

Innlegg av Kimbara »

TheTech skrev: Hvis du tør kan du gå dit når det er mørkt og ta bilder med blitz ;)
Hva skulle det være godt for?
Antall ord: 28
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Re: Ånde/energier på bilde?

Innlegg av BA. »

Kimbara skrev:
TheTech skrev: Hvis du tør kan du gå dit når det er mørkt og ta bilder med blitz ;)
Hva skulle det være godt for?
Fordi det da er stor sannsynlighet for å få med noen orber. :lol:
Antall ord: 41
Det er mye vitenskapene ikke kan forklare, men man behøver ikke å forlate virkelighetens verden.
-- Terje Lømo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheTech

Re: Ånde/energier på bilde?

Innlegg av TheTech »

BA. skrev:
Kimbara skrev:
TheTech skrev: Hvis du tør kan du gå dit når det er mørkt og ta bilder med blitz ;)
Hva skulle det være godt for?
Fordi det da er stor sannsynlighet for å få med noen orber. :lol:
Jepp ;)

Nei da, det er bare slik at når man bruker blitz så lyses det faktisk opp. Selv tåken som er usynelig lyses opp slik at man kan se den, om det så er noen ånder der som er usynelig er det større sjanse for å se dem hvis de blir lyst opp... Er dårlig i å forklare :/
Antall ord: 103

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Ånde/energier på bilde?

Innlegg av Kimbara »

TheTech skrev: Nei da, det er bare slik at når man bruker blitz så lyses det faktisk opp. Selv tåken som er usynelig lyses opp slik at man kan se den, om det så er noen ånder der som er usynelig er det større sjanse for å se dem hvis de blir lyst opp... Er dårlig i å forklare :/
Hvis disse åndene er usynlige vil de ikke bli mer synlige om man tilsetter lys. Ting er synlige fordi lys reflekteres av overflaten (altså må tingen være fysisk tilstede og ha en slik reflekterende overflate).
Antall ord: 97
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheTech

Re: Ånde/energier på bilde?

Innlegg av TheTech »

Kimbara skrev:
TheTech skrev: Nei da, det er bare slik at når man bruker blitz så lyses det faktisk opp. Selv tåken som er usynelig lyses opp slik at man kan se den, om det så er noen ånder der som er usynelig er det større sjanse for å se dem hvis de blir lyst opp... Er dårlig i å forklare :/
Hvis disse åndene er usynlige vil de ikke bli mer synlige om man tilsetter lys. Ting er synlige fordi lys reflekteres av overflaten (altså må tingen være fysisk tilstede og ha en slik reflekterende overflate).
Man trenger ikke å se spøkelsene selv om de er der. Man trenger ikke å se tåken selv om den er der. Bruker man blitz kommer tåken fram. Bruker man blitz så kommer kanskje spøkelsene fram også? :D
Antall ord: 138

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TomasamoT
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 29 Jul 2009 13:03
14

Re: Ånde/energier på bilde?

Innlegg av TomasamoT »

Ja jeg ser ei dame som ser ut til å sitte fast i brønnen hun har ryggen snudd sån at du ser den venstre parten av henne som en siluet.
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Cloud Strife

Re: Ånde/energier på bilde?

Innlegg av Cloud Strife »

Ser noe som ligner på de virkelig gamle slemme skurkene fra tegneserier med skjellet fjes i brønnen, såklart fantasien som spiller meg ett puss men det var ganske stilig =D
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sofusn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 14 Okt 2009 14:37
14
Kjønn (valgfri): jenta

Re: Ånde/energier på bilde?

Innlegg av sofusn »

får kollbøtte i magen av den muren...føler likksom at der er noe der, men siden det er et bilde jeg ser er det litt vanskelig å få så mye ut av det...skulle vert der irl istede :)
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
NightHawk
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 252
Startet: 09 Sep 2008 22:40
15
Lokalisering: Buskerud
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Ånde/energier på bilde?

Innlegg av NightHawk »

Ser ikke noe. Uansett er hull i bakken uhyggelige.
Antall ord: 9
We Weren't Born To Follow

An educated population will always asks questions “The men in blue suits” never want to answear!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Troyamin

Re: Ånde/energier på bilde?

Innlegg av Troyamin »

TomasamoT skrev:Ja jeg ser ei dame som ser ut til å sitte fast i brønnen hun har ryggen snudd sån at du ser den venstre parten av henne som en siluet.
Eneste jeg har fått opp når jeg er ved brønnen, er dyreenergier. Er ellers en hjelpsom "gubbe" der som gjerne vil fortelle historier fra plassen. Jeg vet enda ikke helt hvordan jeg skal takle å bli så direkte kontaktet, så jeg blokker (desverre) mye ute. Mannen blir ikke frustrert, han bare flirer av meg. Virker ikke som om han helt er klar over at han er død heller. Så jeg funderer på om det kan være en av de eldre karene fra historielag e.l. Får vente til våren kommer for fullt og så dra tilbake for å sjekke mer :)
Antall ord: 138

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links