Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerDenne skygge mannen,hvem var hann?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

my1984
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 07 Jun 2009 18:51
14

Denne skygge mannen,hvem var hann?

Innlegg av my1984 »

Og så var det en dag eg og min kjære kjæreste og samboer og sønnen vår på ca 8 måneder var på trilletur her i Oslo By,og tok enn masser av bider,av fine bygninger ,og litt av hvert.....g vi tok ett fint bilde av nasjonal teateret her i Oslo da.
Og seinere fikk se på bilde att det sto en mørk skygge av enn mann ,en høy mann,bak om vogna til sønnen vår,eller midt i vogna........
Men att det bare var enn skygge av ham,og både eg og samboeren mi så att det ikke gikk noen forbi oss,på i hvert fall 5 om ikke 6 minutter minst da..............
Så dette var nok ikke ett menneske,nei........Og du kunne tydelig se ,konturene av enpanne,en hake og ei nese i profilen,å denne mannen her,og så du nærmere på bilde vårt,hadde hann tydeligvis ei lang kappe på seg......Så dette måtte ha vært en gammel mann,eller enn mann i fra gammel tid........ca sånn rundt 16 00,17 00.1800 tallet
ikke noe før i hvert fall,men dette er no min teori da......slik eg ser på hamm da...........
Var dette min skyttsengel,min ,/en,min hjelper eller noe?Kunne jo bare se hann på bilde så,og oppdaget dette,eller mannen ,denne skyggen på bilde ,da eg tilfeldigvis skulle te å bla igjennom en masser bilder,og slette noen da.MEN KORT SAKT ,HVEM VAR DENNE MANNEN HER DA?Noen som har ett godt svar ,å gi me å dette her da? :666 :notworthy: :sang :bat :geek: :lol: :roll: :x :D
Antall ord: 276

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Denne skygge mannen,hvem var hann?

Innlegg av Kimbara »

Da syns jeg du skal legge ut bildet her, slik at vi kan se det.
Antall ord: 15
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KWG
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 107
Startet: 29 Jul 2008 17:17
15
Kjønn (valgfri): grei mann :-)
Lokalisering: Saltrød

Re: Denne skygge mannen,hvem var hann?

Innlegg av KWG »

legg ut bilde, nå ble jeg også nyskjerrig.

Men en myte sier jo det at et gammelt teater med respekt for seg selv, har spøkelser eller ånder som enten går igjen, eller som passer på i nærheten
Antall ord: 40
MANU og AC /DC FAN

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links