Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerReddet av min skyttsengel ?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Mysteriet

Reddet av min skyttsengel ?

Innlegg av Mysteriet »

Hei igjen :) En stund siden jeg har lagt ut noe inlegg her nå, men det har vært ganske stille nå.. :)

Men igår skjedde det en utrolig ulykke for meg..
På lørdagen rei jeg Fröya på banen, hun var utrolig sprek. og Det endte med at jeg datt av.. rett på ryggen.. :( Ikke noe større skjedde den dagen.

Men igår skulle jeg og veninna mi Line gå opp i stallen.. Vi skulle ri Fröya, men da vi begynte og sale på tenkte jeg at jeg kunne jo låne Piltur en annen hest i stallen sånn at vi rei hver vår hest :)

Vi begynte og ri, og Piltur var kjempe snill i dag også :) Fröya var også kjempe snill :)

Men så skjedde den værste opplevelsen i mitt liv med hest !

Jeg kom oppover diagonalen i trav / tølt (litt blandings greier ) da Piltur plutselig snubler i beina sine eller noe, han blir kasta frem over pga han snubla og begynner på en salto..

Jeg skjønner ikke hva som skjer.. Men i det han lander på mulen skjønner jeg at jeg må komme vekk i en fei ! jeg for hoppa ut av stig bøylene og hoppe vekk på ennerelannen måte...

Jeg veit ikke om Piltur skjønte helt hva som skjedde heller.. I det jeg lander, rekker jeg omtrent ikke lande før jeg hopper opp igjen for og se etter Piltur ! Han reiser seg ikke.. Han ligger noen sekunder på ryggen før han "setter" seg. Jeg griper tak i tøylen og roper at Piltur må reise seg !

Han går opp også : )

Først nå skjønner jeg at han faktisk kan være skadet.. ! Ö Jeg begynner og gråte ... Jeg er så redd for at Piltur skal dø.. Line kommer løpende bort helt sjokert..

Hun var kjempe snill og trøsta meg <3

Piltur halta ikke og han virka i veldig fin form egentlig.. Men det er vell ikke så veldig rart at jeg fortsatt var redd ?

Han blødde ganske på mulen, ikke noe dype sår, men en god del rift ..

Når vi kom ned i stallen, rensa vi såret og fant ut at han hadde et lite sår på beinet også..

Jeg skjønner ikke at jeg og Piltur kom SÅ lett ut av det, det var egentlig ganske stor sansynlighet for at jeg hadde kunnet lande under han og da i værste fall dødd om hodet mitt hadde fått stor belastning eller så hadde jeg kunnet bli lam.. :(

Det eneste som skjedde meg er at jeg fikk sår i hånda og UTROLIG vondt i ryggen ! Men Alikka vell så kom jeg og Piltur utrolig lett ut av det ! :):)

Kan det være en hjelper eller skytsengel, eller hadde jeg bare utrolig veldig flaks ?? :):)

Takk for alle svar ;)
Antall ord: 486

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Reddet av min skyttsengel ?

Innlegg av Kimbara »

En blanding av flaks og at du tenkte raskt (en egenskap vi mennesker får når noe slikt skjer - ergo er det mange som snakker om at man omtrent ser tingene skje i "slow motion").

Godt at det gikk bra :)
Antall ord: 41
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atheos

Re: Reddet av min skyttsengel ?

Innlegg av Atheos »

Godt gammeldags gullhår i r*va :bandit
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links