Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelsermin mor

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

nordlandspia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 22 Jun 2009 14:57
14

min mor

Innlegg av nordlandspia »

hei jeg ville fortelle dere min historie den er lang så håper noen gidder lese.... i januar 2006 så jeg mi mamma sist.... under heile oppholdet hennes hadde jeg en følelse av at jeg ikke kom til å ha henne så lenge. dette sa jeg til min mann og ei veninde.. flere ganger... så komm sommeren å jeg fikk en sterk følelse av at noe kom til å skje... plutselig 16 aug ringer min mamma som da befant seg i spania å forteller at hun var innlagt på sykehuset der..hun var veldig dårlig...

da sa jeg til min mann at jeg var redd dette ikke kom til å gå bra.. noe han bare blåste av å sa at dette kom til å gå bra... biletter for å reise dit ble bestillt... men som ejg sa til min bestemor var at jeg veit jeg ikke skal ut å fly på fredag, har vanvittig til flyskrekk. å er bestandig livende redd.. de kunne ikke skjønne hvorfor jeg sa slikt.. jeg sa jeg bare vet det... torsdag fikk jeg besøk av ei veninde. min sønn var da på skolen.. jeg hadde ikke sagt noe til denne veninden... da hun parkerte utenfor ringte det på døren.. der sto mitt tantebarn, han bare gikk forbi meg å opp trappa til loftet, hvor jeg sa hvor skal du jeg skal opp å besøke tore... da ble jeg litt forfjamset å sa at han er ikke hjemme han har ikke kommet fra skolen hvorpå min nevø blir helt rar å sier hææ er han ikke hjemme..

jeg sa til han at han fikk gå ut å vente da min sonn kom om ca 40 min... da kommer min veninde inn går opp trappa og roper tore... ingen svarer.. hun ber han komme ned... hvorpå jeg sier at han ikke er hjemme... da ler hun å sier at det er hun for hun har nettop stått ute å sett at min sønn stod oppe i vinduet og snakket med sitt søskenbarn å sa han bare skulle komme inn... jeg blir så paff at jeg går opp for jeg begynner å lure om han er hjemme... dette er i ca halv ett tia..

ingen sønn hjemme... min veninde er heilt rar å hun sier til meg at jeg er blitt varslet... jeg skjønner ingen ting... setter meg ned å etter ei stund siger følelsen inn å jeg sier at nå er min mamma død... nei sier hun det kan da ikke være.. jo sier jeg mamma er død jeg veit det..

setter meg ned å venter, min sønn kommer hjem.. å i to tia kommer tlf om at min mor døde klokken 12 35... samtidig som ting skjedde her... tror hun var innom å varslet...

den kvelden når jeg ligger å prøver å roe meg selv ned å sove litt har jeg en intens følelse av at noen stryker meg på armen...
etter dette skjer det mange ting i perioder her hjemme hos meg...

feks bilbanen til sønnen min som kjørte av seg selv ei natt.. da var han 8 å kom inn å sa at han var sikker på at det var bestemor som hadde besøkt han, ting forsvinner å dukker opp på rare plasser.. min bestemor har opplevd ting her i huset.. ei veninde av meg har vert barnevakt og opplevd ting hun ikke kan forklare... plutselig kommer det røyklukt som plutselig forsvinner..
ting som beveger seg plutselig...

folk våkner om nettene av at det høres ut som noen er oppe å går om natta men når vi sjekker er det ingen der... osv har mange historier å fortelle... lyder i andre etasje som vi ikke finner ut av....

noen som har en mening om dette.. å som kansje kan fortelle meg litt om slikt.... for å si det slik er det ingen som er redd for vi alle bare sier det er mamma som er innom å sjekker at vi har det ...bra..
Antall ord: 656

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Re: min mor

Innlegg av Moonstone »

Det er nok ganske vanlig at energien av avdøde slektninger stikker innom oss på besøk. Jeg vet om mange lignende saker som dette.
Om du kjenner igjen en del trekk utfra hendelsene i huset, som er typisk for både moren din og bestemor, så er de nok innom og "ser etter" om det står bra til tenker jeg ;)
Antall ord: 62
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nordlandspia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 22 Jun 2009 14:57
14

Re: min mor

Innlegg av nordlandspia »

min bestemor er ikke død .. det er hun som også opplever mange ting hjemme hos meg... å at min mor er der er sikkert... har hatt lyst til å ta kontakt med noen som kansje veit mere enn meg for å se om de kan få kontakt med henne.. er så mye jeg så gjerne skulle vist og sagt..
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links