Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHvem er han ?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Mysteriet

Hvem er han ?

Innlegg av Mysteriet »

Jeg var ikke helt sikker på hvor jeg skulle legge dette innlegget så jeg satsa på og legge det her..

For en stund siden da jeg og Ingerid satt inne i stua og så på tv skjedde det noe rart..


ingerid sin oppmerksom het ble rettet mot vinduet, og plutselig roper hu ut "Hva i helsikke gjør den mannen der !? Han gikk der i vinduet :? " Vinduet er i "2.etasje" så det hadde ikke kunnet gå noen der..

Vi tenkte ikke stort mere på det.. Men i går natt våknet jeg av at hunden vi passer Lady bjeffa som en gal og stirra mot vinduet ved døra.. Jeg reiste meg og så mot der Lady så, en skikkelse gikk forbi vinduet.. Rett etter kom mamma løpende inn for og se hva det var Lady bjeffa for, hu sa det sikkert ikke var noe spesiellt.. Men alikka vell sendte jeg mamma ut for og se.. Ingen var ute..

Jeg var livredd, men alikka vell så uredd..
Jeg satt her og snakka med Ingerid på msn, vi bare snakka om alt og ingen ting, plutselig er det en lyd uten for som gjør at jeg snur meg der jeg ser en gammeldags mann stå rett ved døra, han var utrolig tydelig, men uklar også.. :?

Han hadde sorte klær, tre sko, ganske mørk hår, liksom sånn frakk og bukse ( liksom sånn arbeids bukse.) og en stokk ting jeg skreiv det til ingerid og rett etter på var han borte.. :shock: :?

Hvem i helsikke er denne mannen !? Jeg blir livredd, men uredd når jeg ser han !! :(

- Mysteriet
Sist redigert av Mysteriet på 01 Jul 2009 10:35, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 275

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Re: Hvem er han ?

Innlegg av Moonstone »

Hmm, det kan være at du er redd for selve fenomenet med gjenferd, men ikke for selve skikkelsen du faktisk ser, noe som kan tyde på at du kanskje kjenner vedkommende?
Kanskje en avdød slektning, som ikke har negative hensikter..
Antall ord: 42
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mysteriet

Re: Hvem er han ?

Innlegg av Mysteriet »

Moonstone skrev:Hmm, det kan være at du er redd for selve fenomenet med gjenferd, men ikke for selve skikkelsen du faktisk ser, noe som kan tyde på at du kanskje kjenner vedkommende?
Kanskje en avdød slektning, som ikke har negative hensikter..

Takk for svar :) Du kan nok ha rett i det at jeg er litt redd generelt for gjenferd :mozilla_tongue: :lol: Jeg tror kanskje det er oldefaren min, for når jeg spurte pappa hvordan oldefar så ut, ligna det på en prikk i fra beskrivelsen :)

Takk igjen for svar :)
Antall ord: 91

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hestski12
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 18
Startet: 24 Mar 2009 20:02
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ja, det kan du lure på!

Re: Hvem er han ?

Innlegg av hestski12 »

Du glemte å skrive at han tydelig BANKET på vinduet ! :O Det var en skikkelig ekkel opplevelse, og jeg skjønner godt at du er redd !! :O
Antall ord: 26
Det er mye mellom himmel og jord vi mennesker ikke vet om! :shock:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Re: Hvem er han ?

Innlegg av Moonstone »

Mysteriet skrev:
Moonstone skrev:Hmm, det kan være at du er redd for selve fenomenet med gjenferd, men ikke for selve skikkelsen du faktisk ser, noe som kan tyde på at du kanskje kjenner vedkommende?
Kanskje en avdød slektning, som ikke har negative hensikter..

Takk for svar :) Du kan nok ha rett i det at jeg er litt redd generelt for gjenferd :mozilla_tongue: :lol: Jeg tror kanskje det er oldefaren min, for når jeg spurte pappa hvordan oldefar så ut, ligna det på en prikk i fra beskrivelsen :)

Takk igjen for svar :)
Der kan du se, kanskje det er han ;)
Kikk på noen gamle bilder, så ser du.
Om det er han, så blir du kanskje ikke redd neste gang ;)
Antall ord: 121
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links