Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerhvordan få kontakt med hjelperen din?!!

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Heidi-Cute
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 70
Startet: 22 Apr 2008 19:41
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Buskerud

hvordan få kontakt med hjelperen din?!!

Innlegg av Heidi-Cute »

Er det mulig å få kontakt med hjelperen sin??
Og hvordan funker det?
Og har egentlig alle hjelpere??
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
M...
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 228
Startet: 02 Sep 2007 16:29
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestlandet

Re: hvordan få kontakt med hjelperen din?!!

Innlegg av M... »

Alle skal ha hjelpere, sies det... Men om det stemmer, det er noe helt annet... Jeg har ALDRI merket noe til eller fra min(hjelp og andre ting). Men så er det de som sier at de har både møtt deres og fått mye hjelp ogsv. Så det er vel noe med å ha et åpent sinn.... M. Sandemo har skrevet ei bok om dette emnet: "Vi er ikke alene". Søk i forskjellige bokklubber og på nettet, du.
Antall ord: 81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Grethe30
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 05 Jul 2009 18:30
14
Kjønn (valgfri): jente
Lokalisering: Stjørdal

Re: hvordan få kontakt med hjelperen din?!!

Innlegg av Grethe30 »

Jeg har vært så heldig å ha hatt kontakt med min hjelper siden jeg var lita (som jeg selv kan huske i allefall). Både visuelt og ikke visuelt.
Jeg leste boka til Margit Sandemo som ble nevnt over og ble mer bevist hvordan jeg kan holde kontakt med hjelperen min når jeg ikke kan se han. Derimot føler jeg at han er sammen med meg når jeg spør om han er sammen med meg. Jeg kjenner det i form av frysninger på ene siden av kroppen. Han hjelper meg også med å ta beslutninger i form av å kjenne på magefølelsen min. Er jeg på vei til å gjøre noe som ikke er lurt, kjenner jeg det knyter seg i magen og når jeg gjør noe riktig kjenner jeg glad kriblende følelse i hele meg.
Alle får en hjelper ved fødselen, men det er ikke alle som er så heldige å kunne se denne hjelperen. Jeg håper du finner en måte du kan få kontakt med din!
Lykke til! :mozilla_smile:
Antall ord: 181

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diablesse
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 785
Startet: 19 Nov 2006 19:19
17
Kjønn (valgfri): jinte
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 53 ganger

Re: hvordan få kontakt med hjelperen din?!!

Innlegg av Diablesse »

Vel, boka til Sandemo er helt greit i forhold til det om det finnes hjelpere eller ikke, men for det første er det hele jo egentlig kun basert på hennes meninger og brev fra lesere. Dessuten er det litt mye svada; jeg blir ikke helt klok på hva som er hva, selv om hun har prøvd å kategorisere brevene. Likevel var det mye interessant, og selv om selve boka dessverre var litt skuff, så har jeg blitt ytterligere overbevist om at jeg og alle andre har en hjelper. Teoriene hennes er jeg helt enig i, det er bare fremleggingen av temaet i boken som jeg syns blir for rotete.

Det siste kapitlet er interessant, though. Kapitlet som forteller hvordan man kan lokalisere (merk: kun lokalisere, ikke nødvendigvis komme i kontakt med. Det er nok en viss forskjell) sin egen hjelper, er så konkret og ser så enkelt ut at det hadde vært gøy å prøve det ut en gang.

Heidi-Cute skrev:Er det mulig å få kontakt med hjelperen sin??
Og hvordan funker det?
Og har egentlig alle hjelpere??
Jeg tror jeg husker hvordan man gjør det, korriger meg dersom det er feil:
Du har to lange metallpinner som du bøyer i endene slik at du lager en L. (Husker ikke helt hvor lange de skulle være, men) Så skal du holde en pinne i hver hånd (du skal holde dem i kortenden) passe løst, slik at de peker rett fremover. Ikke så løst at du kan miste de, men ikke så stramt at du kan kontrollere de selv. Still deg foran en person og be han/hun ta et skritt til høyre. Så beveger du deg rett fremover, dit din venn nettopp stod. Når du kommer nærme nok energien til hjelperen, vil pinnene etter hvert svinge utover (fra hevrandre). Før pinnene oppover. Går de sammen igjen ganske snart, er det mest sannsynlig en kvinne (som regel er kvinnelige hjelpere lavere enn de mannlige) og peker de fremdeles utover, er nok hjelperen en mann. Gir ikke pinnene noe utslag, kan du be kameraten din ta et par skritt til venstre istedenfor og prøve på nytt. Det kan godt hende du må prøve foran og bak personen også.
Dette skal visstnok fungere for å finne hjelperen din (dog ikke til å kontakte den). Jeg så et klipp på NRK her for litt siden ang. Margit Sandemos 80-års dag, og der brukte hun pinnene på en av reporterne og kunne raskt fastslå at han hadde en kvinnelig medhjelper til høyre for seg. Det var kult å se på :) Men det spørs nok om det ikke trengs litt trening for oss vanlige dødelige til å klare det?
Antall ord: 461

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links