Små eller store historier, del da!

(Håper vi slipper at noen latterliggjør andre her da...vi tar sak, og ikke personer takk

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
http://en.wikipedia.org/wiki/Reptilian_humanoidAccording to writer David Icke, 7-foot (2.1 m) tall, blood-drinking, shape-shifting reptilian humanoids from the star system Alpha Draconis are the force behind a worldwide conspiracy directed at humanity. He claims that the reptilians maintain their control through the generation of fear and negative emotion, which is food to these entities, by manufacturing conflicts, primarily wars. He contends that most of the world's leaders are in fact related to these reptilians.[7] Icke's theories now have supporters in 47 countries and he frequently gives lectures to crowds of 2500 or more.[8][9]
Icke draws connections between the reptilian aliens in his theories and the Annunaki depicted in Zecharia Sitchin's 12th Planet,[10] which has led to other conspiracy theorists referring to reptilian humanoids as the "Annunaki";[11] however, Sitchin himself has always described his Annunaki as purely humanoid.
Jeg velger å gjøre det. Et kjapt anslag sier meg at dette godt kan være sant. Det hadde jo vært kjempestilig om det var slik. Utrolig fascinerende det hadde vært å møtt et slikt reptilvesen, grønt, dekket av et slimlag, litt høyere enn oss, kløyvd tunge, insekthode, smartere enn oss, manipulerende, utrolige sleske skapninger, og startet sannsynligvis å studere menneskets psykologi og fysiologi da vi var i steinalderen.Astarte skrev:Vi behøver ikke gå inn på om graden av sannsynlighet
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Det er vel iallfall litt bedreJeppski skrev:Jeg tror det er bedre å kalle de klimafornektere.
Hide post links |
Hide post links |
Hysj....Arven skrev:Hvem vet om det ikke ligger en skjult agenda bak gjenopplivningen av denne tråden også ....
Hide post links |
Hva beskylder du meg for nå?Arven skrev:Hvem vet om det ikke ligger en skjult agenda bak gjenopplivningen av denne tråden også ....
Saken kan ikke kommenteres videre av admin, ref administrasjonen.
Hide post links |
Jeppski skrev:Jeg tror det er bedre å kalle de klimafornektere. Da jeg tror at selve skeptiker-bevegelsen ser på global oppvarming som et reelt menneskeskapt problem.
Min favoritt blant alle konspirasjonsteorier er nok chemtrails-konspirasjonen. Hvis denne konspirasjonen var sann, ville det ha betydd at flere hundretusener var involvert uten at noen har kommet rett ut og sagt ifra. I tillegg finnes det en naturlig forklaring til selve fenomenet som konspirasjonsteorien bygger seg opp på. Det finnes jo selvfølgelig naturlige forklaringer til mange andre teorier også, men noen er så idiotiske (reptiler?) at man ikke forventer at de som tror på dem hører på sunn fornuft.
Hide post links |