Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

KlarsynthetSier det, så skjer det ..

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Mysteriet

Sier det, så skjer det ..

Innlegg av Mysteriet »

Hei !

Jeg sier ting bare sånn helt plutselig høyt som f.eks "mamma, du må finne telefonen, mormor ringer straks . " så bare etter kort tid skjer det !

det har skjedd mange ganger nå de siste ukene, jeg kan si ting helt uten og tenke over det og like etter på så skjer det.

For bare fem min siden, kom mamma inn på rommet mitt med noen klær, så sa jeg "Nå ringer mathilde.. " ikke ett min etter engang ringte mathilde ... ! Jeg tok telefonen og sa jo hallo da, også sa jeg "Jeg veit at jeg glemte den sove pose saken.. Kan du ikke ta den med til mandagen ? " Jeg hadde Ingen verdens anelse om at jeg hadde glemt den , men jeg bare sa det sånn helt plutselig .. :?

Kan jo si noen flere ting og når jeg er i gang :)

Her om dagen sa jeg til Kristian ( bror ) at han kunne kle på seg, for Morten ( nabo ) kom om et bare litte grann.. Kristian lurte jo på om hvordan jeg viste det, jeg svarte at jeg bare viste det, rett etter at Kristian hadde kledd på seg, ringte det på døra , og Morten stod der ! :shock: Kristian bare smalt igjen døra rett foran nesa på han, og løp inn til meg ut sa at jeg måtta værra gal ! Hehe, han gikk ut til morten igjen assa ! ;)

Når det ringer kan jeg si hvem det er som ringer og noen ganger kan jeg si hva de vil og sånn før det i det heletatt har begynt og ringe ..
Ikke sant sånne derre telefon selgere, de ringer jo av og til, så for en uke sia ringte det, jeg gadd ikke ta telefonen, jeg viste ikke engang hvor den lå, pappa blei skikkelig sinna for han gjorde så mye annet, så sa han "Hvorfor tar du ikke telefon da !? " jeg bare svarte at det var ikke vits og snakke med en telefon selger uansett, så pappa tok telefonen og tror du ikke det var en telefon selger som var i den andre enden av røret ! :shock: :lol:

Unnskyld, hvis det blei et veldig langt og kjedelig inlegg ! Men jeg bare lurer på hva det er ?? Det bare skjer.. :?

Kan noen si meg hva det er :D ? Tusen takk på forhånd ! :)

- Mysteriet
Antall ord: 390

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
M...
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 228
Startet: 02 Sep 2007 16:29
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestlandet

Re: Sier det, så skjer det ..

Innlegg av M... »

Så heldig du er da... Skulle ønske det var sånn med meg óg... :cry: :mozilla_frown:
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Deep Space
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 505
Startet: 03 Jan 2007 22:56
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

Re: Sier det, så skjer det ..

Innlegg av Deep Space »

Vet ikke hva som skjer med deg, men ta godt vare på dine svært unike evner! Dette kan minne meg litt om hundens evner til å vise andre som er i nærheten f.eks at nå kommer snart matmor hjem, og 3 minutter etterpå er hun der.

Håper flere på forumet kan forklare hva som skjer. Veldig interessant!! :mozilla_smile:
Antall ord: 62
There will never be world peace as long as religion exists.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Re: Sier det, så skjer det ..

Innlegg av Heksepusen »

Må først og frems si at du er enormt heldig og jeg vil si at dette er ikke noe falig.
Kan vel si at dette er en form for forvasel.
Men slappa vo g ta tingen som det kommer er mitt beste råd.
Antall ord: 45
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
perro
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 29 Mar 2011 20:52
13

Re: Sier det, så skjer det ..

Innlegg av perro »

Ser denne er litt gaammel men nå er det sånn at jeg har nylig oppdaget denne siden :)
passer meg utmerket med dette emnet for det skjer meg til tider også...
har lest litt om hva en empat er og har forstått det slik at jeg innehar noen av kriteriene en empat skal ha for å bære "tittelen" empat.

Jeg sa til ei på jobben at nå kommer det en lang trist melding til meg... den var på ca 1500 tegn ++ og det var en "gjør det slutt" melding...

tidligere har jeg også stått opp og sagt til meg selv at idag kommer sjefen på jobb og skal faktisk jobbe... noe som også skjedde... (har to sjefer og han her har jeg vanligvis ikke noe å gjøre med).

foren del år siden kan jeg huske jeg var en 5-6 år gammel. jeg og mine foreldre var hos min onkel i sverige... de hadde en katt som het oscar. med engang vi satte oss i bilen bynte jeg å hylgrine fordi jeg viste at den katten kom jeg ALDRI til å se igjen for den kom til å dø i nær framtid den gangen... jeg har ikke hatt noen spesielt flere enn det. men jeg føler veldig at jeg kan ta ordene ut av munnen på folk...

er det hva man kaller tanke leser ?? jeg ser på folk og VET hva de tenker!!!

hva skjer med meg? noen som kan forklare det ?
dette er ikke noe jeg sier for å få oppmerksomhet men dere her inne er vel de eneste som kan tro på meg?? og eventuelt forklare om det er overnaturlig eller bare tilfeldig...
Antall ord: 276

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Sier det, så skjer det ..

Innlegg av ludoburgero »

I det siste har jeg atter en gang fått bekreftelser på at den kollektive bevissthet er fullt oppe og går, og at alt lagres i disse såkalte akashic records. Alt er tilgjengelig der ute i eteren.

Utrolig nok snappes det meste opp så snart ting er i bevegelse.
Det er som om ringvirkningene er uunngåelige og som om at menneskene blir mer og mer koblet opp på samme nett og kringkaster de samme idéene, drømmene og tankene.

Jeg vil bare med all ydmykhet si at jeg er så fascinert at jeg sitter faktisk her og er litt rørt.
Driter i om det høres ut som gal manns ralling. Det er faktisk en ganske behagelig følelse.
Antall ord: 124
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nattstjerne
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 95
Startet: 20 Feb 2011 22:17
13
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Sunnmøre
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Re: Sier det, så skjer det ..

Innlegg av Nattstjerne »

Moren min har det sånn..at hun kan si på forhånd hvem som ringer/kommer på besøk etc..Hun opplevde også med moren sin at flere ganger når hun prøvde å ringe henne så ringte hun akkurat til henne sånn at det ble opptatt.Eller hun bare tenker på en person og så dukker vedkommende opp.Dette er en form for telepati tror jeg eller som forvarsel som nevnt lenger nede.Er usikker på om det kommer under emnet klarsynthet men det er iallefall litt av det samme.
Antall ord: 93

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links