Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserdet spøker i leiligheten min

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

enhjørning
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 20 Sep 2009 19:01
14

det spøker i leiligheten min

Innlegg av enhjørning »

vel etter å ha bodd i et nokså gjemsøkt hus så bestemte jeg meg for å flytte tilbake til hjemme byen min sandefjord etter 8 år. der jeg bodde før var en kjeller leilighet og jeg opplevde nokså mye tung energi og merkelige hendelser så var klar for å finne meg et litt mere mindre aktivt hus. det var veldig stille og fredelig her jeg bor nå frem til et par mnd siden hvor jeg begynte å merke nokså merkelige ting. jeg bor riktig nok i en lofts leilighet og en natt så hørte jeg fra den ene siden av veggen at det var en mindre menneske gruppe/ radio som sto på men tenkte liksom ikke noe særlig mere over det helt til det stadig skjedde rundt 2 3 tiden på natten og det blei stadig mere lytt fra disse stemmene. husker også at en gang jeg hadde kommet hjem sent på natta og tok en dusj så så jeg et slags objekt i speilet,prøvde å stelle meg i alle mulige vinkler og stillinger for å se om jeg kunne få se om det var noe jeg innblilte meg eller om det faktisk var noe. jeg fikk bare ikke det her til å stemme uansett åssen jeg stilte meg men slo meg bare raskt til ro med at det var noe jeg trodde jeg så. då en dag mens jeg lå med blodforgiftning og passa valpen til bror mens jeg sto i dusjen fikk jeg bekrefta mine bange anelser på at jeg ikke var alene. husker jeg sto i dusjen og plutselig så så jeg en manns skygge sige forbi dørami to ganger og denne gangen reagerte bikkja på det også,senere på kvelden når jeg var ute med bikkja så møtte jeg på det søte ekteparet som bor ved siden av meg og da spurte jeg. si meg har dere på radio om natta? radio? nei vi har ikke radio på soverommet vi sa de og ikke hadde de på radio om natta heller. ting har også begynt å ramle ned fra krydder hylla osv så tydelig at jeg ikke er alene men det plager meg ikke for det er ikke noen tung energi som er i rommet sånn som det var i den andre leiligheten menlitt artig alikevel.
Antall ord: 383

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Jaywe
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 110
Startet: 16 Jun 2008 02:42
15
Blitt takket: 1 gang

Re: det spøker i leiligheten min

Innlegg av Jaywe »

Heisan.

Hvis du har lyst til å dokumentere disse tingene så kan du gjerne låne utstyret mitt :)
Eneste problemet er at du må ha pc selv for å ta opp film fra de trådløse kameraene for laptopen har tatt kvelden.

Bor i sandefjord jeg også så det er bare til å si ifra så kommer jeg til deg med det.

PS: kan kun levere i helger for jeg jobber lange dager for tida.

Ha en flott dag :D
Sist redigert av Jaywe på 20 Sep 2009 21:21, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 77

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1551
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Re: det spøker i leiligheten min

Innlegg av Metodisten »

Kul ide.
Hadde vert morsomt for oss andre og høre hvordan det gikk også :p
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !