Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglermy guardian :)

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

puma/f

my guardian :)

Innlegg av puma/f »

Jeg har finni ut at jeg er i overkant bortskjemt med ulike ting her i livet. Jeg har venner som jeg kan lære av og lære til ( mest lære av siden de fleste er mere drevne enn jeg lol ). Og jeg har en hjelper, eller guardian ( vokter ) som passer på meg som jeg også kan snakke med om jeg vil.... Eller sannheten er han snakker til meg når han mener jeg trenger det...

Han har gitt meg ord, som jeg har har leita og finni ut om. Det har vært mye historielesing på frivillig basis oppigjennom men den kunnskapen har vist seg og bli verdifull. Min Guardian får meg til og bli rolig når det stormer som værst og jeg helst vil ha panikk å springe hylende fra stede... Etterpå kan det se ut som jeg var utrolig modig, sannheten er den at hadde jeg ikke hatt min guardian så hadde jeg sanynigvis pissa i buksa av redsel. Heldig vis har det vært artig ting som har hendt også. Men like lett og forklare hvorfor du ler så du ikke klarer og stå på beina kan være kinkig men det er så definitivt verd det.

Min Guardian har og gir meg ennå ting og strekke meg etter. Jeg har fått et nytt mål nå, som virker som et fjell. Da er det godt og vite at jeg har en som ikke gir opp og ikke lar meg gi opp heller.
Og den viktigse leksa og lære er
" Ingen kan alt, sjøl om en kan mye. Ingen kan se alt, sjøl om en kan se mye. osv."
Og ikke minst den evige; øvelse gjør mester øve øve øve....

Så til min guardian HUG ;

the shepherd won't leave me alone
he's in my face and I
the shepherd of my days
and I want you here by my heart and my head,
I can't start till I'm dead
- pillars of davidson ( LIVE / Throwing Copper )-

Puma/f
Antall ord: 343

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Odious
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Aug 2005 09:11
19

Re: my guardian :)

Innlegg av Odious »

Takk for at du deler opplevelsene dine:)

Jeg har det siste året begynt å føle et slags nærvær selv. Jeg har tolket det som at det er en guide. Men jeg er ikke helt sikker. Jeg snakker ikke med det jeg føler er der, men føler jeg kommuniserer på en måte allikevel. Det er en god følelse.

Lykke til med målet ditt!
Antall ord: 69

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
puma/f

Re: my guardian :)

Innlegg av puma/f »

Den som "maser" for svar ;)
Det kan vare snodig og komunisere med noen som ikke er der som et menneske ville vært, men en blir vant til det. Og den trygge følsen den er god den :) Lykke til vidre

Puma/f
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !