Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Foto & BilderArtig hjemmetest, ang orber osv.

Her snakker vi om foto, bilder av spøkelser, orber, etc. Stedet for alt som har med foto, fotografering, støv på bilder, orber, og annet.
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Artig hjemmetest, ang orber osv.

Innlegg av Kimbara »

Divine Spirit skrev:Hadde vært artig å lese hva dere andre mener om denne "donut"-orben?

Jeg har ikke sett noe lignende før, men det betyr jo ikke at det er uvanlig av den grunn.
Alle "orber" er ulike. Man kan sammenlikne de med snøkrystaller. Akkurat denne ser ut til å ha et hull i midten. Vanskelig å si akkurat hvorfor det er slik, men en grov gjetning fra min side vil være at det reflekterer partikkelets fasong. Det er også sannsynlig at denne fasongen har oppstått hovedsakelig inne i linsa.

Ang. "orber" med diverse farger kan det komme av det optiske fenomenet kromatisk aberrasjon.
Antall ord: 107
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Divine Spirit
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 475
Startet: 18 Nov 2009 19:13
14
Kjønn (valgfri): Far
Lokalisering: Skien
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 44 ganger

Re: Artig hjemmetest, ang orber osv.

Innlegg av Divine Spirit »

rhonersen skrev:Bortsett fra den lille sammenhengen at åndelig arbeid (selvsagt), og hjemsøkte plasser begge har med det "åndelige" å gjøre. Du har jo selv skrevet at du tror det åndelige kan forårsake orber!
Joda, på samme måte som at rallycross, Formel 1, E 18, og bensinavgifter har med biler å gjøre...
Men tatt ut fra hverandre så er det STOR forskjell!
Antall ord: 65
...Det skrevne ord er bare et rykte. Kun selvopplevde ting er sannhet...
http://www.divine-spirit.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Artig hjemmetest, ang orber osv.

Innlegg av Kimbara »

Divine Spirit skrev:
rhonersen skrev:Bortsett fra den lille sammenhengen at åndelig arbeid (selvsagt), og hjemsøkte plasser begge har med det "åndelige" å gjøre. Du har jo selv skrevet at du tror det åndelige kan forårsake orber!
Joda, på samme måte som at rallycross, Formel 1, E 18, og bensinavgifter har med biler å gjøre...
Men tatt ut fra hverandre så er det STOR forskjell!
Vent nå litt - hvordan vet du dette? Jeg har ofte møtt på liknende uttrykk for kunnskap om "det åndelige" uten at den aktuelle personen har klart å redegjøre for hverken hva kunnskapen består av eller hvordan de har tilegnet seg den.

For å spørre helt konkret; hvordan vet du at det er en forskjell på et sted det bedrives "åndelig arbeid" og et sted det påstås å være "åndelig aktivitet"?
Antall ord: 142
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
rhonersen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 453
Startet: 01 Apr 2008 14:41
16
Blitt takket: 1 gang

Re: Artig hjemmetest, ang orber osv.

Innlegg av rhonersen »

Divine Spirit skrev:Joda, på samme måte som at rallycross, Formel 1, E 18, og bensinavgifter har med biler å gjøre...
Men tatt ut fra hverandre så er det STOR forskjell!
Vi vet jo forskjellen på rallycrossbiler og formula 1-biler. Hva er forskjellen på åndelig aktivitet på et hjemsøkt sted og åndelig aktivitet under åndelig arbeid?
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Divine Spirit
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 475
Startet: 18 Nov 2009 19:13
14
Kjønn (valgfri): Far
Lokalisering: Skien
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 44 ganger

Re: Artig hjemmetest, ang orber osv.

Innlegg av Divine Spirit »

Kimbara skrev: For å spørre helt konkret; hvordan vet du at det er en forskjell på et sted det bedrives "åndelig arbeid" og et sted det påstås å være "åndelig aktivitet"?
Da må jeg spørre litt hva du mener?
I en kirke bedrives åndelig arbeid, men av og til kan en kirke også være "hjemsøkt".

Om det er orber du mener, så er din påstand at det ikke er noen forskjell angående orber og andre steder. Jeg har ikke sagt noe om det? Det jeg sagt er at det oftest blir betraktelig mye orber når man driver med åndelig arbeid. Som meditasjon, osv...
Antall ord: 111
...Det skrevne ord er bare et rykte. Kun selvopplevde ting er sannhet...
http://www.divine-spirit.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Divine Spirit
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 475
Startet: 18 Nov 2009 19:13
14
Kjønn (valgfri): Far
Lokalisering: Skien
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 44 ganger

Re: Artig hjemmetest, ang orber osv.

Innlegg av Divine Spirit »

rhonersen skrev:Vi vet jo forskjellen på rallycrossbiler og formula 1-biler. Hva er forskjellen på åndelig aktivitet på et hjemsøkt sted og åndelig aktivitet under åndelig arbeid?
Vi vet forskjellen? Om DU vet forskjellen er en ting, men alle vet ikke forskjellen. For mange vil en F1-bil og en rally-bil være omtrent det samme. Et kjøretøy med 4 hjul, ratt, og motor, som det bedrives motorsport med...

For meg å forklare forskjellen på åndelig arbeid og et hjemsøkt sted til deg, vil bli like "umulig" som å forklare en person som ikke ser forskjellen på en F1-bil og en rally-bil...
Sist redigert av Divine Spirit på 24 Nov 2009 19:39, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 108
...Det skrevne ord er bare et rykte. Kun selvopplevde ting er sannhet...
http://www.divine-spirit.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Artig hjemmetest, ang orber osv.

Innlegg av Kimbara »

Divine Spirit skrev:
Kimbara skrev: For å spørre helt konkret; hvordan vet du at det er en forskjell på et sted det bedrives "åndelig arbeid" og et sted det påstås å være "åndelig aktivitet"?
Da må jeg spørre litt hva du mener?
I en kirke bedrives åndelig arbeid, men av og til kan en kirke også være "hjemsøkt".
Jeg mener enkelt og greit; hvordan kjenner du til forskjellene? Hvem som helst kan se forskjellen på f.eks. kirkelig arbeid og åndeutdrivelse - men hvordan vet du at det faktisk ER forskjell?
Hva er dine indisier?
Om det er orber du mener, så er din påstand at det ikke er noen forskjell angående orber og andre steder. Jeg har ikke sagt noe om det? Det jeg sagt er at det oftest blir betraktelig mye orber når man driver med åndelig arbeid. Som meditasjon, osv...
Jo, men du protesterte når Rhonersen viste til at det ikke er mer "orber" på steder med "åndelig aktivitet". Og siden du mener "orber" kan henge sammen med "åndelig aktivitet" har jeg problemer med å se forskjellen.

Det forundrer meg ikke at du i dine undersøkelser mener å ha funnet en økning i forekomsten av "orber" under gitte settinger, men husk at dette ikke indikerer noe i det hele tatt (da jeg betviler at omfanget av undersøkelsene er av en slik grad at de kan fungere statistisk på en generell måte, uten at det er ment som en frekk bemerkning til deg).
For meg å forklare forskjellen på åndelig arbeid og et hjemsøkt sted, vil bli like "umulig" som å forklare en person som ikke ser forskjellen på en F1-bil og en rally-bil...
Rent bortsett fra at det å forklare forskjellen mellom disse to biltypene ikke er vanskelig i det hele tatt. Du kan beskrive forskjellene, vise bilder, forklare den tekniske oppbyggningen i motor og skrog, og til og med vise forskjellene i fysisk form om du ønsker.
Antall ord: 330
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Re: Artig hjemmetest, ang orber osv.

Innlegg av BA. »

Divine Spirit skrev:
BA. skrev:At ens innstilling har en del å si synes jeg ikke er merkelig, men 50%? Hvor har du det fra?
Jeg har ikke kildehenvisning, men mener å ha sett det i en dokumetar fra radiumhospitalet. Det er fritt fra hukommelsen, men greit, vi kan justere det ned til 20% så har jeg ikke tatt i for mye? Det jeg VET med sikkerhet er at leger innen kreft medisin tar dette på alvor!
Kanskje vi bare skal droppe tallet, og si at ens egne innstilling har mye å si?

Dette har mange årsaker, bl.a. fordi man da har mer motivasjon for å spise fornuftig, slutte å røyke m.m
Poenget er jo at den 5e boken er en del av kompendiet. Alltså bøkene hører sammen!
Det er ikke jeg som har valgt ut bøkene, så jeg kan ikke si ha de har tenkt, men det er mulig de har vurdert at den siste boken ikke holder den faglige standarden de ønsker.
Jeg trenger ikke peke på noe spesielt. Føler heller ikke at jeg suttrer?
Men konstaterer at du og har en del å lære.
Hvis du vil forstå mer om åndelige energier, må du lære deg å "lytte" med hjertet.
At jeg også har en del å lære stemmer presis med hva jeg har sagt hele tiden, og hvorfor jeg i det hele tatt er j
her.
Hjertet er en muskel, som pumper blod rundt i kroppen. Det kan ikke oppfatte lyder.
Ja, det er jo det jeg prøver å si hele tiden!?
Lys ER energi i sin helhet! Og slik jeg ser det, lys kan være åndelig!
Du må gjerne se det slik, men argumentet ditt hverken støtter eller motsier den troen.

Fotnot:

Einstein var religiøs. Det er ikke jeg...
Tja, var han? SVJV er det eneste helst bekreftede at han ikke trodde på en personlig gud.
Antall ord: 316
Det er mye vitenskapene ikke kan forklare, men man behøver ikke å forlate virkelighetens verden.
-- Terje Lømo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Divine Spirit
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 475
Startet: 18 Nov 2009 19:13
14
Kjønn (valgfri): Far
Lokalisering: Skien
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 44 ganger

Re: Artig hjemmetest, ang orber osv.

Innlegg av Divine Spirit »

Kimbara skrev:Jeg mener enkelt og greit; hvordan kjenner du til forskjellene? Hvem som helst kan se forskjellen på f.eks. kirkelig arbeid og åndeutdrivelse - men hvordan vet du at det faktisk ER forskjell?
Hva er dine indisier?
Jeg kan ikke vite at det er forskjell, men jeg føler at det er en forskjell.
Men i de to eksempel du tatt opp er forskjellen ikke stor. (åndelig sett)
Jo, men du protesterte når Rhonersen viste til at det ikke er mer "orber" på steder med "åndelig aktivitet". Og siden du mener "orber" kan henge sammen med "åndelig aktivitet" har jeg problemer med å se forskjellen.
Mulig det er en missforstand?
Det Rhonersen mente var hjemsøkte steder også kallt steder med "åndelig aktivitet". (substantiv)
Det jeg refererer til er når man jobber med åndelige energier, også kallt "åndelig aktivitet". (verb)
Men det jeg mente var å BEDRIVE åndelig aktivitet. Håper du ser forskjellen?
Det forundrer meg ikke at du i dine undersøkelser mener å ha funnet en økning i forekomsten av "orber" under gitte settinger, men husk at dette ikke indikerer noe i det hele tatt (da jeg betviler at omfanget av undersøkelsene er av en slik grad at de kan fungere statistisk på en generell måte, uten at det er ment som en frekk bemerkning til deg).
Ingen fare, jeg er ikke hårsår, og ser det ikke som noe frekke bemerkninger.
Dette er ikke gjort som en studie fra min side. Men det er noe jeg lagt merk til selv. Alltså et konstaterende fra min side, at jeg opplever at bilder som er tatt fra fx kurs ikke ofte, men faktisk alltid inneholder store mengder med orber. Og så pass at jeg synes at det er mer en "normalt" utifra andre bilder tatt med de samme kamera.
Rent bortsett fra at det å forklare forskjellen mellom disse to biltypene ikke er vanskelig i det hele tatt. Du kan beskrive forskjellene, vise bilder, forklare den tekniske oppbyggningen i motor og skrog, og til og med vise forskjellene i fysisk form om du ønsker.
Joda, men noen vil nok ikke "se" forskjellen for det?
Antall ord: 358
...Det skrevne ord er bare et rykte. Kun selvopplevde ting er sannhet...
http://www.divine-spirit.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Divine Spirit
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 475
Startet: 18 Nov 2009 19:13
14
Kjønn (valgfri): Far
Lokalisering: Skien
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 44 ganger

Re: Artig hjemmetest, ang orber osv.

Innlegg av Divine Spirit »

BA. skrev: Kanskje vi bare skal droppe tallet, og si at ens egne innstilling har mye å si?

Dette har mange årsaker, bl.a. fordi man da har mer motivasjon for å spise fornuftig, slutte å
røyke m.m
Er uenig, men siden jeg ikke har tallet, så greit...
Det er ikke jeg som har valgt ut bøkene, så jeg kan ikke si ha de har tenkt, men det er mulig de har vurdert at den siste boken ikke holder den faglige standarden de ønsker.
Det dreier seg nok mer om at "Åndelighet" ikke er stuerent...
At jeg også har en del å lære stemmer presis med hva jeg har sagt hele tiden, og hvorfor jeg i det hele tatt er j her.
:D
Hjertet er en muskel, som pumper blod rundt i kroppen. Det kan ikke oppfatte lyder.
Jeg mener ikke å lytte bokstavelig, men det trodde jeg du skjønte!? Så feil man kan ta! ;)
Man lytter ikke med ørene heller, om det var det du trodde?
Man ser heller ikke med øyne, om du trodde det?

Alle de 5 sanser vi har, blir registrert med forskjellige "Utstyr" på kroppen, og signaler blir sendt til hjernen. Hjernen tolker siden de signalene og vi får en oppfattelse av hva som skjer rundt oss. Men det kan være kjekt å vite at alt du ser, hører, lukter, osv. Ikke er annet en DIN hjernes tolkning av de signaler den får. Og i praksis er det en "illusjon" siden det du ser burde igrunn ha 2 prikker rett foran øyene hele tiden, siden det midt i øyet er blinde flekker. Men hjernen fyller ut det som mangler, så at du ser verden uten 2 prikker. Dessuten er øyet konstruert slik at det som blir sett er opp ned, men igjen hjernen snur bildet som blir projisert så at vi oppfatter verden riktig. Igjen en illusjon av det som øyet virkelig "ser"...
Lys ER energi i sin helhet! Og slik jeg ser det, lys kan være åndelig!
Du må gjerne se det slik, men argumentet ditt hverken støtter eller motsier den troen.
Det er ikke en tro at lys er energi, men et fakta...


Fotnot:

Einstein var religiøs. Det er ikke jeg...
Tja, var han? SVJV er det eneste helst bekreftede at han ikke trodde på en personlig gud.[/quote]

SVJV Hva betyr det? Og ja, Einstein var religiøs...
Antall ord: 401
...Det skrevne ord er bare et rykte. Kun selvopplevde ting er sannhet...
http://www.divine-spirit.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
rhonersen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 453
Startet: 01 Apr 2008 14:41
16
Blitt takket: 1 gang

Re: Artig hjemmetest, ang orber osv.

Innlegg av rhonersen »

Divine Spirit skrev:Vi vet forskjellen? Om DU vet forskjellen er en ting, men alle vet ikke forskjellen.[...]
Hvor vil du med dette? Påstanden din var at det var en forskjell i åndelig aktivitet avhengig av om stedet er hjemsøkt eller om det foregår åndelig arbeid. Du gav en sammenlikning med noe annet ("bil") som det er velkjente variasjoner av (f.eks. rallybil og F1-bil), men det sa meg ingenting om hvordan den åndelige aktiviteten er forskjellig, eller hvordan den ifølge deg skal påvirke orber.
[...]For mange vil en F1-bil og en rally-bil være omtrent det samme. Et kjøretøy med 4 hjul, ratt, og motor, som det bedrives motorsport med...
For meg å forklare forskjellen på åndelig arbeid og et hjemsøkt sted til deg, vil bli like "umulig" som å forklare en person som ikke ser forskjellen på en F1-bil og en rally-bil...
Siden du er så spesiell, kan du få lov til å begrense deg til å forklare hva forskjellen er med tanke på orber. Tips: Vises flere, færre eller omtrent like mange orber på grunn av åndelig aktivitet på et hjemsøkt sted sammenliknet med åndelig aktivitet som resultat av åndelig arbeid.
Om det er orber du mener, så er din påstand at det ikke er noen forskjell angående orber og andre steder. Jeg har ikke sagt noe om det? Det jeg sagt er at det oftest blir betraktelig mye orber når man driver med åndelig arbeid. Som meditasjon, osv...
Det du har sagt er at det blir mye orber når det er åndelig aktivitet. Fordi du mener det er åndelig aktivitet på hjemsøkte steder og under åndelig arbeid, lurer jeg på hva forskjellen er som gjør at eksperimentet jeg linket til er irrelevant.
Antall ord: 303

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Artig hjemmetest, ang orber osv.

Innlegg av Kimbara »

Divine Spirit skrev:
Jo, men du protesterte når Rhonersen viste til at det ikke er mer "orber" på steder med "åndelig aktivitet". Og siden du mener "orber" kan henge sammen med "åndelig aktivitet" har jeg problemer med å se forskjellen.
Mulig det er en missforstand?
Det Rhonersen mente var hjemsøkte steder også kallt steder med "åndelig aktivitet". (substantiv)
Det jeg refererer til er når man jobber med åndelige energier, også kallt "åndelig aktivitet". (verb)
Men det jeg mente var å BEDRIVE åndelig aktivitet. Håper du ser forskjellen?
Jeg forstod hva du mente, men ser ikke forskjellen i den sammenhengen vi diskuterer. Åndelig er åndelig, er det ikke?

En annen ting, som er vel så viktig, er å spørre seg hvorfor disse "orbene" som du mener dukker opp i forbindelse med "åndelig aktivitet" er identiske med vanlig støv. Det er vel egentlig langt viktigere enn å definere "åndelig aktivitet" og forskjeller innad.
Rent bortsett fra at det å forklare forskjellen mellom disse to biltypene ikke er vanskelig i det hele tatt. Du kan beskrive forskjellene, vise bilder, forklare den tekniske oppbyggningen i motor og skrog, og til og med vise forskjellene i fysisk form om du ønsker.
Joda, men noen vil nok ikke "se" forskjellen for det?
Hva mener du?

Hvis vedkommende, selv etter å ha blitt grundig forklart og forevist tydelige eksempler både i billedform sågar som i fysisk form, ikke evner å se forskjellen så er det ikke forklaringen eller kildematerialet det er noe i veien med.
Antall ord: 249
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Divine Spirit
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 475
Startet: 18 Nov 2009 19:13
14
Kjønn (valgfri): Far
Lokalisering: Skien
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 44 ganger

Re: Artig hjemmetest, ang orber osv.

Innlegg av Divine Spirit »

Rhonersen:

Jeg har aldrig dratt noen ligninger mellom "hjemsøkte" steder og orber.
Så nå må du slutte å mase om det! ;)

Og tja, jeg er nok mer spesiell en det du er? Jeg vet ikke? Det er dine ord.

Men det er helt umulig å forklare deg noe om åndelighet.
Du spør lissom i kategorien: -Hvorfor er den fargen fin?
Ikke alt kan besvares, men går på hva man føler. Og det er i følelsene som det åndelige ligger. Ikke i tankene, heller ikke i logikken, matematikken, eller noe vitenskapelig.
Ikke alt har et enkelt svar. Og for å kunne forklare åndelighet, må vedkommende som man forklarer til, ha en grunnleggende forståelse for hva man prater om. Noe du åpenbart ikke har!

Ikke missforstå, det å mangle det grunnleggende for å fortså åndelighet er ikke negativt. Men det er en forutsetning for å kunne diskutere temaer om forskjellen på åndelige begivenheter.
Antall ord: 151
...Det skrevne ord er bare et rykte. Kun selvopplevde ting er sannhet...
http://www.divine-spirit.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Divine Spirit
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 475
Startet: 18 Nov 2009 19:13
14
Kjønn (valgfri): Far
Lokalisering: Skien
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 44 ganger

Re: Artig hjemmetest, ang orber osv.

Innlegg av Divine Spirit »

Kimbara:
Jeg forstod hva du mente, men ser ikke forskjellen i den sammenhengen vi diskuterer. Åndelig er åndelig, er det ikke?
Dette er et svar på hele inlegget ditt:

Åndelig er åndelig, på lik linje som en bil er en bil...
Hvis vedkommende, selv etter å ha blitt grundig forklart og forevist tydelige eksempler både i billedform sågar som i fysisk form, ikke evner å se forskjellen så er det ikke forklaringen eller kildematerialet det er noe i veien med.
Å forklare åndelighet for noen av dere blir som å fortelle fargen lilla for en blind.
Det er meningsløst og lar seg ikke gjøre, den blinde vil ikke forstå fargen uansett hvor mye man prøver å forklare... På lik linje vil ikke dere få noe ut av å forklart det åndelige, siden dere (etter mitt syn) mangler en grunnleggende forsåelse for det. På lik linje som den blinde ikke kan forstå fargen lilla...
Antall ord: 153
...Det skrevne ord er bare et rykte. Kun selvopplevde ting er sannhet...
http://www.divine-spirit.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anks
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 06 Feb 2006 05:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: møre og romsdal

Re: Artig hjemmetest, ang orber osv.

Innlegg av anks »

Til Divine spirit.

Tusen takk for at du startet denne debatten! Det gjør meg enda mer sikker på å ikke delta for mye inne i dette forumet.
jeg har vært medlem her inne lenge men har ikke vært aktiv fordi jeg er ikke så flink i å debattere og forsvare meg med masse overbevisninger og heller er jeg ikke flink i å lete og finne svar inne på nett til akkurat det som diskuteres..Slik som her inne...kamera,orbs osv...Jeg gidder heller ikke å gjøre det,for jeg mener at jeg ikke må finne frem alskens mulige forskningsrapporter eller bevis eller annet for å legge inn en debatt...Helt ok at det finnes tvilere..for all del,men ikke så store tvilere at du må være tilnærmet både den ene og den andre professoren for å kunne forsvare deg..og det kun for så lite som en artig hjemmetest???

Jaja... Jeg skal i hvertfall ikke legge ut mine bilder,eller fortelle om mine erfaringer her inne...Annet enn at jeg har tatt på tusenvis av bilder inne i huset mitt med og uten orber på...jeg er såpass alternativ etter mange år med erfaringer på både godt og vondt at jeg vet og kjenner når det er noe som foregår i hjemmet mitt og da tar jeg bilder for å få dette bekreftet..da har jeg mye orber på bilder..men jeg har også tatt bilder når det har vært rolig her hjemme...da er det nesten ingen orber...Altså..da har jeg vel plutselig ikke fluer,støv,feil på kamera,feil blitz osv da sikkert...men ellers er det mest sannsynlig det ;))
Jeg har også bilder av "ekte spøkelser"..........Men de er sikkert bare fake..eller gjenskinn osv det også ;) de blir absolutt ikke lagt ut her inne til noen seanse for å blir diskutert i hjel av det jeg føler og tror er selvoppnevnte eksperter i hvertfall ;) Jeg har delt dem med så mange seriøse skeptikere at jeg gidder ikke at de skal bli trakassert nedenom og hjem her. Så takk igjen Divine Spirit at du har fått opp øynene mine enda mer på at her inne bør man ikke starte eller delta i debatter hvis man ikke har alle fakta og bevis på bordet.
Antall ord: 390

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links