Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglermerkelig drøm

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
camillah
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 555
Startet: 10 Feb 2005 16:45
19
Lokalisering: somewhere over the rainbow
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 11 ganger

merkelig drøm

Innlegg av camillah »

i natt så hadde jeg en utrolig merkelig/interessant drøm som jeg lurer litt på. er veldig opptatt av det åndelige og det med hjelperne. derfor har jeg lyst til å dele denne drømmen med dere og høre hva dere syns eller mener :)

jeg var på en slags konferranse om å utvikle det åndelige stadiet. husker ikke hvem som holdt det, men det var en mann.
der gjorde vi masse forskjellige øvelser, bla å stablisere en slags eske på en ball.. noe jeg slet med. bestevenninnen min var der, og hun og typen er skeptiske til alt dette med åndelig å gjøre, og husker jeg diskuterte med dem.
så skulle vi gjøre øvelser hvor vi skulle se hjelperne våre på hverandre. men dette klarte jeg ikke og var veldig frustrert fordi jeg klarte ikke å se hjelperne, men så sa han som holdt kurset at jeg skulle se etter noe gul energi ved siden av folk og evt bak.
og da så jeg det. så flere gule energier rundt han, og han fortalte at han hadde 13 stk hos han nå. og da ville han at jeg skulle høre hva de hadde å fortelle meg.
da skulle jeg legge meg ned og slappe av og se hva som kom til meg.
da jeg la meg ned så kom de gule energiene nærmere og jeg forsvant til en slags vektløs tilstand. og fikk en følelse at alt stemte og en utrolig ro inne i meg.
jeg våknet opp da jeg kom ut av den tilstanden i drømmen.

syns dette var en merkelig drøm.. eller?
noen som har noen formeninger om dette? :)
Antall ord: 277
Eneste man med sikkerhet vet om livet, er at det går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: merkelig drøm

Innlegg av Asbjørn »

For meg høres det ut som om du er i ferd med å videreutvikle deg...
Jeg vil ikke bli overrasket om du oppdager nye evner underveis ;)

mvh Asbjørn
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
camillah
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 555
Startet: 10 Feb 2005 16:45
19
Lokalisering: somewhere over the rainbow
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 11 ganger

Re: merkelig drøm

Innlegg av camillah »

ja,, det var det jeg tenkte og noe jeg håper. :) virket som at denne drømmen var en slags bekreftelse på at jeg er på riktig vei eller noe?
var uansett en helt utrolig følelse.. gleder meg til å ha fri i morgen og kan meditere i fred og ro.
sist jeg mediterte spurte jeg om navnet til hjelperene mine, og da kom ainbadsjan til meg sånn helt plutselig.. litt av et navn tenkte jeg etterpå :)
Antall ord: 78
Eneste man med sikkerhet vet om livet, er at det går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
camillah
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 555
Startet: 10 Feb 2005 16:45
19
Lokalisering: somewhere over the rainbow
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 11 ganger

Re: merkelig drøm

Innlegg av camillah »

okei, må bare legge til den drømmen jeg hadde i natt.. vet ikke helt hvor andre steder jeg skal plassere dette, men tenkte siden den andre drømmen var her, kunne jeg jo bare fortsette :)
correct me if im wrong ;)

jeg drømte at jeg og en venninne var i et veldig gammelt hus, med noen møbler i.
det var på en måte nede i en kjeller. da vi kom ned gikk vi litt rundt og så hørte vi barnegråt fra et rom. vi gikk inn dit, og da så jeg i sengen at det var noen som lå der helt inntil veggen og gråt.
jeg satt med ned på sengekanten og spurte om hvorfor du gråt. og da merket jeg at han beveget seg og da han sto på gulvet kunne jeg se han. han begynte å løpe ut og sa han hadde vondt i siden. han lurte på hvor mammaen sin var. jeg fikk stoppet han og spurt han hva var det som skjedde? (skikkelig ghost whisper dette her, og nei, jeg har ikke sett på det på noen mnd faktisk;))
han sa at han hadde falt og var redd for at moren skulle bli sinna. da prøvde jeg å forklare han at han hadde dødd, og det er på tide at han slipper taket. men det ville han ikke fordi han ville vente på mammaen sin. siste jeg husker før jeg våknet var at jeg prøvde å forklare han at kanskje mammaen hans ventet på han der...

blir litt satt ut jeg, fordi jeg aldri har hatt sånne drømmer før og ikke to netter på rad...
de virker så virkelige og jeg våkner med en sånn ro over meg som jeg ikke har hatt før. og jeg pleier å være kjempe trøtt uansett tid på døgnet jeg våkner, men nå så er jeg ikke det i det hele tatt.. veldig deilig btw :)
Antall ord: 334
Eneste man med sikkerhet vet om livet, er at det går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Julianne

Re: merkelig drøm

Innlegg av Julianne »

Fargen gul kan jo indikere intuisjonen din, og fremgang.

Du kan se etter andre symboler her:
http://www.droemmetydning.com/
Jeg er helt avhengig av den siden der.

Det er jo ihvertfall en veldig positiv drøm!:)
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
camillah
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 555
Startet: 10 Feb 2005 16:45
19
Lokalisering: somewhere over the rainbow
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 11 ganger

Re: merkelig drøm

Innlegg av camillah »

jo takk. skal kikke innom der :)
syns det er veldig vanskelig å tyde drømmer, men kan jo alltids prøve :)
Antall ord: 20
Eneste man med sikkerhet vet om livet, er at det går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Kiani
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 16 Jan 2011 17:51
13
Kjønn (valgfri): Female
Lokalisering: Oslo

Re: merkelig drøm

Innlegg av Kiani »

Det jeg fanger opp er at du er under utvikling, en form for oppvåkning. På en måte er du en student, hvor sjela utvikler seg og behersker evnene sine som skal brukes i denne inkarnasjonen. Drøm nr to forteller meg hvor hen i utviklinga di du er og hva du skal fokusere på. Mest sannsynlig blir du også kallt ut på "jobb" (noe som oftest skjer når man sover).
Antall ord: 73
Elohim Kiani Michaela Aicha

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
camillah
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 555
Startet: 10 Feb 2005 16:45
19
Lokalisering: somewhere over the rainbow
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 11 ganger

Re: merkelig drøm

Innlegg av camillah »

Kiani skrev:Det jeg fanger opp er at du er under utvikling, en form for oppvåkning. På en måte er du en student, hvor sjela utvikler seg og behersker evnene sine som skal brukes i denne inkarnasjonen. Drøm nr to forteller meg hvor hen i utviklinga di du er og hva du skal fokusere på. Mest sannsynlig blir du også kallt ut på "jobb" (noe som oftest skjer når man sover).

Takk for svar :)
Kiani; hva mener du med den siste setningen? Bli kalt ut på jobb?
Antall ord: 91
Eneste man med sikkerhet vet om livet, er at det går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Kiani
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 16 Jan 2011 17:51
13
Kjønn (valgfri): Female
Lokalisering: Oslo

Re: merkelig drøm

Innlegg av Kiani »

Med det mener jeg at du kanskje blir kalt ut for å bistå en eller annen prosess på den andre siden eller i det kollektive u/beviste hos menneskeheten. Astral reiser for eksempel kan virkelig slite en ut hvor man dagen derpå står opp føler seg totalt utslitt.

Nå vet jeg heller ikke hvilken rase du er av (rase ikke ment som rasisme, men om du er Elohim, Pleiadianer, Lemurianer etc) men som oftes kan rasen avsløre en del av dine egenskaper/evner og hva slags type oppgaver en har.Dette kan du fint meditere på:)

En GridWalker for eksempel har i oppgave å løsne opp på blokkeringer på de kollektive nettene og holde forbindelsene sammen og rene. Det vil si at en gridwalker må passe seg for egoets makt og jobbe for å holde sinnet rent.
Antall ord: 138
Elohim Kiani Michaela Aicha

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
camillah
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 555
Startet: 10 Feb 2005 16:45
19
Lokalisering: somewhere over the rainbow
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 11 ganger

Re: merkelig drøm

Innlegg av camillah »

Hvordan finner man ut hvilken rase man er da? Spennende tanker det der, har desverre ikke hatt noen flere sånne drømmer som har gitt meg den følelsen etterpå.. Men mye annet! :)
Antall ord: 34
Eneste man med sikkerhet vet om livet, er at det går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: merkelig drøm

Innlegg av ludoburgero »

Beklager den lille digresjonen, men jeg liker at du er så bevandret i disse idéene om det astrale, Kiani. Håper jeg kan diskutere mer med deg utover dette en dag..? :)

Du virker som å ha mye interessant å tilby, ettersom jeg selv er veldig interessert i drømmer.
Antall ord: 48
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Kiani
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 16 Jan 2011 17:51
13
Kjønn (valgfri): Female
Lokalisering: Oslo

Re: merkelig drøm

Innlegg av Kiani »

Du kan finne det i sjelsterapi, i meditasjon eller så vil det komme til deg ettersom du har forløst de "negative" mønstrene/følelsene/frekvensene eller hva du nå vil kalle det for. Jo mer man forløser jo tydeligere vil alt bli, livsoppgaver, kontakten med den universelle livskraft osv. (negativ ment som mønstre som lenger ikke har noen hensikt eller gir noe positivt)

Jeg har ingen spesielle interesser innenfor drømmer eller astral reiser, jeg snakker bare av erfaring. Det er andre som har gått denne stien før meg, jeg er bare en student som videreformidler budskapet. Seff diskuterer jeg gjerne, det er bra ha få noen nye synspunkter og perspektiver for egen utviklings skyld;)
Antall ord: 121
Elohim Kiani Michaela Aicha

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links