Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Foto & BilderNes kirkeruiner, stor spiritisme på gang.

Her snakker vi om foto, bilder av spøkelser, orber, etc. Stedet for alt som har med foto, fotografering, støv på bilder, orber, og annet.
moccy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 12 Des 2009 07:31
14

Nes kirkeruiner, stor spiritisme på gang.

Innlegg av moccy »

Jeg måtte bare registrere meg for å spørre alle dere som sier bildene til folk er photoshop,partikler,støv eller vann.Overtallet med folk som har skrevet på denne sia enten har vært der å ikke sett noe men følt og tror alikevel eller har sett/hørt. så plis dere som ikke har vært like heldige som oss, ikke kom med de 5% deres å si at vi har fake bilder!!! Å her er spørsmålet til dere, kan ikke dere kjøpe en støvsuger til finkenhagen eller gi han papir til jul? må jo være jævli mye vann og støv akuratt på nes kirkeruiner for jeg har tatt bilder andre steder å ikke fått det dere kaller partikler på linsa! Ja jeg skal innrømme at noe av det er sant og noe er et innsekt eller to, men det er mange bilder dere burde tenke bedre over istedet for og sitte å leke eksperter på den virkelige verden. Men uansett jeg har alltid trodd på gjenferd siden det har vært mye u-forklarlige saker i familien men jeg så heller ingen ting første gang jeg var på nes kirkeruiner! så ikke vær lei det kommer sikkert for dere en dag å, jeg måtte dra dit 2 ganger. Var der i dag med 3 andre venner å 2 av de turte ikke gå inn porten en gang, hun ene ble kvalm å de var litt redde fordi cs-spilleren hakket tidligere nede i veien. jeg og kompisen min sjekka hele området å ja hørte lyder men følte det ikke var bevis nok så gikk vi til det gule huset å akuratt i porten til det huset fikk jeg frysninger både på vei til og fra. Vi dro hjem til hun ene og holdt spiritisme, det var første gangen min å det funka! ringen klinka i glasset. Det var en ring som vi knøt fast i et hår strå å surra den til en penn å la den på 2 bøker så det er 100% sikkert at det er stødig (jeg vil si at ingen er stødig nok på hånda så lag stativ) å det gikk noen i etasjen over oss, hørte mange fot trinn akuratt når vi hadde begynt å kalle frem. men jo vi tok 3 bilder på kirkeruinene å jeg har lest igjennom alle innleggene her våres kan stemme med den hunden,biffen,brun hodeskalle eller dame med mørkt hår! jeg vil satse på hodeskallen eller hunden! så dere må tenke dere om før dere avgjør andres opplevelser!!! jeg skal dit ganske så snart å spille spiritisme der! håper på å bli en 25 stk. bare add meg på msn om dere vil joine,
Endret: Epostadresser skal ikke legges åpent i forumet.
Bruk PM , så kan dere dele så mye dere vil.
Dette er en generell regel for å unngå at søppepost-generatorer bruker paranormal.no som kilde for å sende ut spam til våre brukere.
ADMIN
HVA ER DER? HVA VIL DET? Å GREIER VI Å PRESSE DET FREM PÅ KAMERA VED HJELP AV SPIRITISME?Så vi endelig får et bevis på at det finnes noe. Å skulle du en eller annen kverrulant der hjemme si vi har manipulert filmen. Så javel add meg da på msn å bli med å se det selv. Jeg kan nesten garantere at du vil se noe når vi rigger opp forskjellige ånde tilkallinger, men du tør kansje ikke komme fordi du er redd for å tro?
Antall ord: 591

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Nes kirkeruiner, stor spiritisme på gang.

Innlegg av Kimbara »

moccy skrev:Jeg måtte bare registrere meg for å spørre alle dere som sier bildene til folk er photoshop,partikler,støv eller vann.Overtallet med folk som har skrevet på denne sia enten har vært der å ikke sett noe men følt og tror alikevel eller har sett/hørt. så plis dere som ikke har vært like heldige som oss, ikke kom med de 5% deres å si at vi har fake bilder!!! Å her er spørsmålet til dere, kan ikke dere kjøpe en støvsuger til finkenhagen eller gi han papir til jul? må jo være jævli mye vann og støv akuratt på nes kirkeruiner for jeg har tatt bilder andre steder å ikke fått det dere kaller partikler på linsa! Ja jeg skal innrømme at noe av det er sant og noe er et innsekt eller to, men det er mange bilder dere burde tenke bedre over istedet for og sitte å leke eksperter på den virkelige verden.
Kan ikke du vise oss noen slike bilder da, så kan vi kanskje prøve å finne ut hva det kan være?

Selv er jeg fotograf av yrke, og kjenner godt til de tekniske aspekter - både analogt og digitalt. La meg bare fortelle deg at det finnes et utall fotografiske anomalier som for en "vanlig" person kan se riktig så mystisk ut, men som i virkeligheten har en høyst jordisk og enkel forklaring.
Antall ord: 244
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Divine Spirit
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 475
Startet: 18 Nov 2009 19:13
14
Kjønn (valgfri): Far
Lokalisering: Skien
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 44 ganger

Re: Nes kirkeruiner, stor spiritisme på gang.

Innlegg av Divine Spirit »

Dette er igrunn bare tragisk å lese...
At noen vil leke med ånder skjønner jeg meg ikke på, hele læren om ånder går på RESPEKT for åndeverdenen!

Det å skrive at du skal "spille spiritisme" ved ruinene viser hvor lite viten du har rundt dette.
Spiritisme er IKKE et spill, det betyr: "Læren om ånder". og har IKKE noe med et Ouijja-brett å gjøre.

Og det at noen av vennene dine ble red pga at en CD-spiller hakket litt viser seriøsiteten i dette inlegget. Løpe hjem å lag et slags pendel av en penn og et hårstrå? Hva får dere unger slikt ifra? Hvor henter dere informasjonen til disse påfunnen?

Skal jeg være ærlig håper jeg at dere blir vettaskremt når dere er der...

Ikke lek med dette, men vis respekt og LÆR dere noe om dette før dere skal eksperimentere med slike leke ting. Spill heller et spill på PC'n en å tukle med ting dere ikke har kunnskap om...
Antall ord: 174
...Det skrevne ord er bare et rykte. Kun selvopplevde ting er sannhet...
http://www.divine-spirit.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
moccy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 12 Des 2009 07:31
14

Re: Nes kirkeruiner, stor spiritisme på gang.

Innlegg av moccy »

Joda jeg skal legge ut det jeg får med av bevis om jeg får noe, noe som jeg er ganske sikker på at vi gjør, det jeg prøvde å si var bare at merklig at folk får så mye feile bilder der? men du som er fotograf du veit jo om dette bare kalles fotografisk tilfeldighet. Å Divine spirit du sier du håper at vi blir vettskremte? da er vi jo enig om noe da, det er jo det jeg vil, jeg vil bli livredd samtidig som jeg går rundt der for å fange opp noe på cam.
Ja vet spiritisme er seriøse greier, det er jo derfor det skal brukes for å få bevis (det vil si jeg bruker det til å få bevis. Jeg sitter nå å bare venter i spenning på at ei sann dame som jeg kjenner, hu sier hu driver ut ånder og prater med de, gjør du? skal jo høre litt med hun først. Det virker som vi har enda en ting til felles å det er troen, bare at min tro er at et gjennferd klarer snurre lett på den ringen når han klarer å lage lyder å få ting til å dette. Mange som mener jeg er dum pga. spiritisme opplegge. Men det er vel opp til meg va jeg utsetter meg for?
Antall ord: 223

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Divine Spirit
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 475
Startet: 18 Nov 2009 19:13
14
Kjønn (valgfri): Far
Lokalisering: Skien
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 44 ganger

Re: Nes kirkeruiner, stor spiritisme på gang.

Innlegg av Divine Spirit »

moccy skrev: Ja vet spiritisme er seriøse greier, det er jo derfor det skal brukes for å få bevis (det vil si jeg bruker det til å få bevis.
Du vet jo ikke hva spiritisme er engang! Hvordan skal du da kunne bruke det?
Du tror at et Ouijja-brett er spiritisme?
Det blir like dumt som å si at vi skal se på donald i jul, så derfor driver vi med Kristendom...

Jeg sitter nå å bare venter i spenning på at ei sann dame som jeg kjenner, hu sier hu driver ut ånder og prater med de, gjør du?
Hva er en sann-dame?
Driver ut ånder fra hvada?

Men, ja jeg renser hus, kommuniserer med ånder, osv.
skal jo høre litt med hun først. Det virker som vi har enda en ting til felles å det er troen, bare at min tro er at et gjennferd klarer snurre lett på den ringen når han klarer å lage lyder å få ting til å dette. Mange som mener jeg er dum pga. spiritisme opplegge. Men det er vel opp til meg va jeg utsetter meg for?
Ja hør med henne først. Og lær deg litt om hva "Spiritisme" ER for noe. Det er IKKE en lek med et brett... Ånder klarer det meste, men om du fanger noe på bild er heller usikkert.
Jeg skjønner at mange mener du er dum, spesielt siden du ikke vet hva det dreier seg om engang. Men selvsagt gjør du hva du vil. Men min anbefalling er å lære seg litt om det før du legger ut på en slik "lekejakt"...

Kan gi deg denne linken: http://www.mariondampier-jeans.com/quijabord.htm

Anbefaller at du leser og lærer litt om dette...
Antall ord: 294
...Det skrevne ord er bare et rykte. Kun selvopplevde ting er sannhet...
http://www.divine-spirit.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
moccy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 12 Des 2009 07:31
14

Re: Nes kirkeruiner, stor spiritisme på gang.

Innlegg av moccy »

Ja hun driver ut onde ånder av folk og kan prate med de og se de, skal snakke med hun ja.
Jo takk for linken, men jeg har lest om dette før lest historie om dette. Men skal ta en titt på den du sendte å :) men jeg skal ha de frem og du sier du kan prate med de så kan ikke du være med?
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Divine Spirit
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 475
Startet: 18 Nov 2009 19:13
14
Kjønn (valgfri): Far
Lokalisering: Skien
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 44 ganger

Re: Nes kirkeruiner, stor spiritisme på gang.

Innlegg av Divine Spirit »

moccy skrev:Ja hun driver ut onde ånder av folk og kan prate med de og se de, skal snakke med hun ja.
Da har du enten misforstått, eller hu er en fejk.
Ikke noen kan drive frem ånder på den måten...

Jo takk for linken, men jeg har lest om dette før lest historie om dette. Men skal ta en titt på den du sendte å :) men jeg skal ha de frem og du sier du kan prate med de så kan ikke du være med?[/quote]

Du får de ikke frem! Hahaha

Hvor gammel er du?
Antall ord: 102
...Det skrevne ord er bare et rykte. Kun selvopplevde ting er sannhet...
http://www.divine-spirit.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Nes kirkeruiner, stor spiritisme på gang.

Innlegg av Kimbara »

moccy skrev:Joda jeg skal legge ut det jeg får med av bevis om jeg får noe, noe som jeg er ganske sikker på at vi gjør, det jeg prøvde å si var bare at merklig at folk får så mye feile bilder der? men du som er fotograf du veit jo om dette bare kalles fotografisk tilfeldighet.
Jeg vet ikke hva du mener med "fotografisk tilfeldighet", men jeg kjenner igjen anomalier på fotografier hvis det var det du mente.
Antall ord: 84
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
moccy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 12 Des 2009 07:31
14

Re: Nes kirkeruiner, stor spiritisme på gang.

Innlegg av moccy »

Ok, har du sjekka alle bildene her inne som er lagt ut? har du ikke så gjør det. er de alle anomalier?
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Nes kirkeruiner, stor spiritisme på gang.

Innlegg av Kimbara »

moccy skrev:Ok, har du sjekka alle bildene her inne som er lagt ut? har du ikke så gjør det. er de alle anomalier?
Jeg har gått igjennom mesteparten, samt bilder andre steder på nettet, og har ikke funnet noe spesielt uvanlig. Hvis det var noen spesielle bilder du mener viser noe uvanlig hadde det vært fint om du viste meg dem slik at jeg eventuelt kan forklare deg hva fenomenet skyldes.
Antall ord: 75
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
moccy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 12 Des 2009 07:31
14

Re: Nes kirkeruiner, stor spiritisme på gang.

Innlegg av moccy »

Orker ikke finne ut hvem du har sett og ikke sett, det er så mange men skal prøve å få noen heftige bilder neste gang jeg drar dit ;)
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Nes kirkeruiner, stor spiritisme på gang.

Innlegg av Kimbara »

moccy skrev:Orker ikke finne ut hvem du har sett og ikke sett, det er så mange men skal prøve å få noen heftige bilder neste gang jeg drar dit ;)
Det er likegyldig hvilke bilder jeg har sett og ikke sett; det jeg er ute etter er hvilke bilder du mener viser noe spesielt.
Antall ord: 54
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
moccy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 12 Des 2009 07:31
14

Re: Nes kirkeruiner, stor spiritisme på gang.

Innlegg av moccy »

Veit men for meg som er gira på det her er alle like spennende så la ikke noen navn på hjernen.
mente at jeg ikke orker å bla igjennom 300 innlegg en gang til bare fordi jeg ikke husker hvor de ligger. Var bare våken i hele natt å leste alt å jeg så alt.
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Willhelmina
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 29 Nov 2009 23:11
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Barteland
Blitt takket: 1 gang

Re: Nes kirkeruiner, stor spiritisme på gang.

Innlegg av Willhelmina »

Vikrer som du har sett litt vell mange grøssere.
Er ikke helt slik det er i virkeligheten, jeg tenker på det åndelige som noe fint jeg og ikke skummelt. :mozilla_smile:

Tror du har mere utbytte av å lese litt mere om åndeverden og utvikle dine egne sanser på området enn å begynne med spiritisme og skremme deg selv.
Tror du kan oppleve mere på den måten.

Vert artig å sett bildene. :mozilla_smile:
Antall ord: 74

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
moccy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 12 Des 2009 07:31
14

Re: Nes kirkeruiner, stor spiritisme på gang.

Innlegg av moccy »

Ahh, seriøst!!! jeg elsker å bli skremt! er fasinert av mordere og gjennferd. demoner er jeg ikke så mye borti ennå :(
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links