Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Meditasjon og andre selvutviklingsmetoderNye erfaringer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Ailin
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 14 Des 2009 21:32
14
Kjønn (valgfri): jente

Nye erfaringer.

Innlegg av Ailin »

Hei, jeg lurer på en del ting.

jeg har ventet i et år nå på å kunne se, en jeg kjenner som "lærer" meg opp (hun forteller egentlig mer om emnet) sa jeg burde vente til jeg er klar.

Jeg har alltid hatt vardøg, det har gått igjennom familien. Jeg hører knirkelyder også vet jeg at noe skjer. men jeg hører kun knirkelyder.
dette er jeg ganske sikker på og det funker bra for meg.

Men nå i det siste har uvanlige ting skjedd.
jeg blir tatt på, får personer med på bilder og ser ting som ikke andre ser.

Først var jeg hos hun som "lærer" meg opp og da kjente jeg noe og spurte henne " er det noen som sitter på fanget mitt nå?" hun sa ja, og merkelig nok ble jeg ikke redd.

Så en dag satt vi på skolen nede i kjelleren. lysene var skrudd av og jeg satt godt sammenkrøpet inni et hjørne alene. Da kjente jeg noen som tok meg i nakken (det er umulig ettersom jeg satt inntil en vegg) jeg hylte og la armene over nakken. dette skjedde to ganger før jeg ble sittendes med hendene over nakken. Da klappet noen meg på hodet... (umulig å se i mørket at jeg fortsatt sitter med hendene over nakken).
læreren ba meg om å forlate rommet og jeg får ikke lov å gå ned dit igjen...

Jeg var hos en venninne og jeg skulle bruke slike pinner som viser om noen står det. jeg skulle vise henne hvor mange hjelpere hun hadde fordi hun var redd når hun var hjemme fordi hun hadde opplevd ting der. derfor ble jeg med henne hjem for å berolige henne. men det var ikke så enkelt. Jeg hørte bankelyder fra rommet hennes og pustelyder. og da jeg brukte disse pinnene skifta de retning mot rommet hennes (jeg sto med ryggen til rommet) jeg begynte å gå mot rommet med pinnene og de ga utslag for at noen sto foran meg. jeg følte også en slags dytte følelse i ryggen som om noen ville ha meg vekk.

Her om dagen var jeg og en venninne på en barneskole på kvelden. plutselig så jeg inn i et av vinduene og jeg så masser av røyk.jeg sa dette til henne men hun sa hun ikke så noenting. jeg sa det så ut som at det brant der og hadde tenkt å gå å si ifra til noen før hun sa " du vet at skolen brant ned for 100 år siden?" jeg fikk sjokk. dette viste jeg ikke. jeg tok opp tlf for å ta et bilde av skolen for å se om jeg kunne vise henne den røyken (har hørt at man fanger opp uvanlige ting på bilder) i det øyeblikket jeg trykket "ta bilde" forsvant skolen på bildet og det bildet jeg fikk var fylt med røyk og øverst på venstre side kunne vi begge se en liten jente. dette er noe av det mest utrolig jeg har opplevd.

jeg gikk ute en dag og synes himmelen var rar. helt orange var den. jeg begynte å tenke mye på dette og tittet stadig vekk opp på himmelen. så så jeg en sky som var formet som en komet, det lignet faktisk. jeg tenkte med meg selv at kanskje himmelen prøvde og advare oss mennesker eller noe. samme dag så jeg faktisk en komet, en lang orange stripe på himmelen. og da skjønte jeg at jeg hadde fått et tegn.
Tror jeg hvertfall.

Spørsmålet mitt er: er jeg klar? Tror du dette er virkelig eller finnes det forklaringer på hva jeg har opplevd?
Antall ord: 621
ha et åpent sinn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Divine Spirit
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 475
Startet: 18 Nov 2009 19:13
14
Kjønn (valgfri): Far
Lokalisering: Skien
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 44 ganger

Re: Nye erfaringer.

Innlegg av Divine Spirit »

Ailin skrev:Hei, jeg lurer på en del ting.

jeg har ventet i et år nå på å kunne se, en jeg kjenner som "lærer" meg opp (hun forteller egentlig mer om emnet) sa jeg burde vente til jeg er klar.
Det er langt fra alle som "ser". Faktisk er det svært få som gjør det.
Man blir litt villedet av ordet "klarsyn" de aller fleste tar in ting på følelser og/eller på indre bilder. Som huskebilder, hvis man tenker på noe som har skjedd (på ferien fx) Så er det noen som hører, og noen som lukter, og noen som føler. Og selvsagt blandinger.
Jeg har alltid hatt vardøg, det har gått igjennom familien. Jeg hører knirkelyder også vet jeg at noe skjer. men jeg hører kun knirkelyder.
dette er jeg ganske sikker på og det funker bra for meg.
En vardøg er når man "Hører" at noen snart kommer "hjem". Typisk gamle koner som satte på kaffen, eller hadde maten klar da mennen kom hjem fra jobb eller jakt, eller lignende.
En vardøg er ikke at man hører knirkelyder.
Men nå i det siste har uvanlige ting skjedd.
jeg blir tatt på, får personer med på bilder og ser ting som ikke andre ser.
Har du bilder? Å bli tatt på er en grei måte for "dem" å ta kontakt på. Siden huden er det største organ vi har, og huden er svært følsom.
Først var jeg hos hun som "lærer" meg opp og da kjente jeg noe og spurte henne " er det noen som sitter på fanget mitt nå?" hun sa ja, og merkelig nok ble jeg ikke redd.
Husk at det er din sannhet som er det viktige, ikke hva noen annen sier.
Så en dag satt vi på skolen nede i kjelleren. lysene var skrudd av og jeg satt godt sammenkrøpet inni et hjørne alene. Da kjente jeg noen som tok meg i nakken (det er umulig ettersom jeg satt inntil en vegg) jeg hylte og la armene over nakken. dette skjedde to ganger før jeg ble sittendes med hendene over nakken. Da klappet noen meg på hodet... (umulig å se i mørket at jeg fortsatt sitter med hendene over nakken).
læreren ba meg om å forlate rommet og jeg får ikke lov å gå ned dit igjen...
Hvorfor satt du i kjelleren i mørket?

Jeg var hos en venninne og jeg skulle bruke slike pinner som viser om noen står det. jeg skulle vise henne hvor mange hjelpere hun hadde fordi hun var redd når hun var hjemme fordi hun hadde opplevd ting der. derfor ble jeg med henne hjem for å berolige henne. men det var ikke så enkelt. Jeg hørte bankelyder fra rommet hennes og pustelyder. og da jeg brukte disse pinnene skifta de retning mot rommet hennes (jeg sto med ryggen til rommet) jeg begynte å gå mot rommet med pinnene og de ga utslag for at noen sto foran meg. jeg følte også en slags dytte følelse i ryggen som om noen ville ha meg vekk.
Søkepinner er et "Hjelpemiddel" og de kan igrunn vise hva som helst, eller hva DU vil.
Anbefaller å lære deg å stole på deg selv, ikke på noen pinner!
Hvordan sku du berolige venninnen din, når du er så skremt selv?

Her om dagen var jeg og en venninne på en barneskole på kvelden. plutselig så jeg inn i et av vinduene og jeg så masser av røyk.jeg sa dette til henne men hun sa hun ikke så noenting. jeg sa det så ut som at det brant der og hadde tenkt å gå å si ifra til noen før hun sa " du vet at skolen brant ned for 100 år siden?" jeg fikk sjokk. dette viste jeg ikke. jeg tok opp tlf for å ta et bilde av skolen for å se om jeg kunne vise henne den røyken (har hørt at man fanger opp uvanlige ting på bilder) i det øyeblikket jeg trykket "ta bilde" forsvant skolen på bildet og det bildet jeg fikk var fylt med røyk og øverst på venstre side kunne vi begge se en liten jente. dette er noe av det mest utrolig jeg har opplevd.
Hmmmm? ::=
jeg gikk ute en dag og synes himmelen var rar. helt orange var den. jeg begynte å tenke mye på dette og tittet stadig vekk opp på himmelen. så så jeg en sky som var formet som en komet, det lignet faktisk. jeg tenkte med meg selv at kanskje himmelen prøvde og advare oss mennesker eller noe. samme dag så jeg faktisk en komet, en lang orange stripe på himmelen. og da skjønte jeg at jeg hadde fått et tegn.
Tror jeg hvertfall.
Skyer kan se ut hvordan som helst.
En komet har du neppe sett...
Spørsmålet mitt er: er jeg klar? Tror du dette er virkelig eller finnes det forklaringer på hva jeg har opplevd?
Skal jeg være ærlig så virker det ikke som du er klar for dette. Det at du har tatt et bilde som ikke viser virkeligheten viser igrunn at du kanskje ikke er klar enda?
Jeg vet ikke, men det virker som en god porsjon fantasi i bildet her.

Men vil du utvikle deg, så bytt ut denne vennen som "lærer" deg med gode bøker og meditasjon! Der har du nøkkelen til utvikkling innen det åndelige! :)

Kanskje jeg virker litt hard nå? Ja, jeg er kanskje det? :P
Men å utvikkle seg åndelig er mye arbeid, og tar tid. Det å løpe rundt i mørke kjellere på skola, ta bilder osv, hører ikke til åndelig utvikling. Som sagt, finn noen gode meditasjoner på nettet, og lær deg å treffe dine guider. Og begynn et samarbeid med dem! :)

Masse lykke til! :)
Antall ord: 992
...Det skrevne ord er bare et rykte. Kun selvopplevde ting er sannhet...
http://www.divine-spirit.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Ailin
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 14 Des 2009 21:32
14
Kjønn (valgfri): jente

Re: Nye erfaringer.

Innlegg av Ailin »

En vardøg er når man "Hører" at noen snart kommer "hjem". Typisk gamle koner som satte på kaffen, eller hadde maten klar da mennen kom hjem fra jobb eller jakt, eller lignende.
En vardøg er ikke at man hører knirkelyder.

vel, dette stemmer hver gang det knirker.

Har du bilder? Å bli tatt på er en grei måte for "dem" å ta kontakt på. Siden huden er det største organ vi har, og huden er svært følsom.

ja jeg har bilder

Husk at det er din sannhet som er det viktige, ikke hva noen annen sier.

jeg kjente det.

Hvorfor satt du i kjelleren i mørket?

vi skulle kunne høre historier uten og se så vi kunne forestille oss det bedre.

Søkepinner er et "Hjelpemiddel" og de kan igrunn vise hva som helst, eller hva DU vil.
Anbefaller å lære deg å stole på deg selv, ikke på noen pinner!
Hvordan sku du berolige venninnen din, når du er så skremt selv?

jeg viste henne ikke at jeg var skremt, og klarte og berolige henne. hun hadde holdt seg vekk fra hjemmet sitt i 1 uke. nå klarer hun å være hjemme

Skyer kan se ut hvordan som helst.
En komet har du neppe sett...

hvordan kan man da forklare den lange orange streken på himmelen?

Jeg vet ikke, men det virker som en god porsjon fantasi i bildet her.

hvis du tror jeg har funnet opp det her tar du feil. dette er sannhet fra mine øyne.

jeg har ikke prøvd å utvikle meg, dette har bare skjedd.
Antall ord: 269
ha et åpent sinn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Divine Spirit
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 475
Startet: 18 Nov 2009 19:13
14
Kjønn (valgfri): Far
Lokalisering: Skien
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 44 ganger

Re: Nye erfaringer.

Innlegg av Divine Spirit »

hvordan kan man da forklare den lange orange streken på himmelen?
En lang oransje strek er ikke noe bevis på en komet. En komet er som regel meget stor og er langt ute i solsystemet. Derimot hadde vi et "asteroideregn" natt til idag, "Stjerneskudd" mulig at du såg det?

Jeg tviler ikke på at det er sant for deg! :)
Antall ord: 60
...Det skrevne ord er bare et rykte. Kun selvopplevde ting er sannhet...
http://www.divine-spirit.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
kristiane
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 468
Startet: 31 Aug 2009 11:28
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal
Blitt takket: 6 ganger

Re: Nye erfaringer.

Innlegg av kristiane »

Kanskje du bør gjøre som Divine spirit sier: kutt ut hjelpen du får,og les,mediter og la din utvikling få komme naturlig. Da skjer ting i riktig tempo. Og husk at du opplever/ser ikke mer enn du er klar for. Du må huske på at det faktisk er viktig å ikke bruke FOR mye tid på det å utvikle seg.Du skal ha pauser i læreprosessen din,nettopp for å ikke bli sliten og begynne å fantasere. Lykke til videre :)
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !