Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
"Jeg har gledet meg lenge for å oversette og legge ut denne del 4 av Ra stoffet. Her vil du finne et annet nivå av informasjon som gjelder globale endringer, overgangen til fjerde densitet, om pol skifte, det du trenger å gjøre for å være klar for å gå til 4 densitet, om meditasjon m.m. Du vil få mest mulig sammenheng dersom du starter med del 1 og arbeide deg fremover. Igjen, som jeg har sagt før, denne informasjon er ikke for alle. De som synes noe om det pleier å ta det til seg som verdifull informasjon om tilværelsens skjulte sider og om hvordan universet fungerer. Særlig nyttig er det for den som ønsker å forstå det som skjer bak kullissene i forhold til for eks Norges “Dooms Day Vault” for frø på Svalbard, Hvorfor mange militære lager enorme og dype undergrunns baser – sammenhengene mellom maya kalenderen og RA stoffet m.m."
Enjoy !
Antall ord: 191
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying
Hei!
Kan si en ting; flott at noen tar seg tid til å oversette et budskap som dette. Det lille jeg har lest, er stort sett i tråd med hva andre Mestere sier. Kjente igjen budskapet om hvordan universet oppstod, og mye annet. Har skrevet ut alt sammen, og skal lese det. Kommer helt sikkert til å finne igjen tråden, fra tidligere budskap og kanaliseringer. Gleder meg, faktisk.
STÅ PÅ!
Antall ord: 70
Bryt ut av slavetilværelsen, og lev fullt og helt i øyeblikket, for det er den eneste tiden du har!
Setter stor pris på det arbeidet M har gjort for å oversette - samt komentarer .. Jeg syntes den er i tråd med orginalen .. Meget relevant info i disse tider .. (for de som tiltrekkes av slikt)
Ellers vil jeg føye til noe ang komentaren din om at det har med psykriatri å gjøre - Har lite eller ingenting med psykiatri å gjøre - at visse psykologer kan komme med komentarer/ som har litt kjenskap til metoder osv (i stor liten grad) - igjen "ord" hjelper lite når info som kommer av en kanal i trance (stemmer) - altså når det er i sammsvar med andre motakeres "ører"
Jeg vet om mange tilfeller av kannalisering hvor personen i trance overhode ikke har grunnlag (eller en bakrunn med intresse av gitt tema) for å kunne svare på det "hypnotisøren" stiller av spørsmål ... Da jeg selv har vært "dær"
finnes også mye spennende historier i nær døden tilfeller .... ( har også mine egne opplevelser )
mange vil finne den norske oversettelsen mer forståelig... . . ( jeg er fornøyd)
Fikk mitt inblikk i det RA snakker om for 5 år siden - tok meg flere år å fordøye den opplevelsen og det dukker opp stadig "nye" ting...
om det er paranormal eller ikke er opp til den enkelte å kalle/deffinere & si noe om .. Mitt råd er : ikke tro så mye rart - best å vite - vit at du vet ingenting - vi begynner med en tom kopp - eller ikke .. da har vi også evne til å tømme koppen og fylle den på ny..
Om du vet noe, er tingene det samme. om du ikke vet noe, er tingene det samme ....
Antall ord: 274
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her