Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerAdvarsel??. Nes

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Eugene
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 22 Nov 2009 17:25
14

Advarsel??. Nes

Innlegg av Eugene »

Heii<33
Dette skjedde i for en stund siden,jeg gikk i femte klasse. En morgen da eg gikk til skolen sa venninene mine at når de var på trapolinen sammen med kusinen til hun ene, hørte de noe i buskene og, de trdde det var en katt så de bare hoppet videre.etter en stun å de noe blått under trampolinen.Ingen viste hva det var og ingen turte å se etter, de trodde det var en tyv eller noe sånt. Når de sa det til meg, så ble jeg litt sjokkert men jeg trodde de bare tullet. den samme dagen så jeg en gutt i blå jakke som så litt lengtene ut og plutselig forsvant han. Jeg reagerte ie akkurat da men jeg sa det like vel til vennene mine. De sa at de hadde sett het par ganger de også. Etter et par dager var vennene mine ikke venner lengre og alt var bare kaos! vi ryddet opp i det etter vært og alt var tilbake til det normale. Siden så vi ikke han mere.
Antall ord: 182

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Chimera
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 10 Nov 2007 20:48
16
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 77 ganger

Re: Advarsel??. Nes

Innlegg av Chimera »

Ja se opp for blå trampoliner. Husk at blå er havets farge, en vakker dag så blir dere slukt av det dype blå! Guttene som kommer og går rundt trampolinene er der bare for å lokke dere opp på de slik at havet skal kunne oppsluke dere.

:P :666 :badgrin:
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
June&Juliet
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 19 Sep 2010 17:29
13

Re: Advarsel??. Nes

Innlegg av June&Juliet »

Eugene skrev:Heii<33
Dette skjedde i for en stund siden,jeg gikk i femte klasse. En morgen da eg gikk til skolen sa venninene mine at når de var på trapolinen sammen med kusinen til hun ene, hørte de noe i buskene og, de trdde det var en katt så de bare hoppet videre.etter en stun å de noe blått under trampolinen.Ingen viste hva det var og ingen turte å se etter, de trodde det var en tyv eller noe sånt. Når de sa det til meg, så ble jeg litt sjokkert men jeg trodde de bare tullet. den samme dagen så jeg en gutt i blå jakke som så litt lengtene ut og plutselig forsvant han. Jeg reagerte ie akkurat da men jeg sa det like vel til vennene mine. De sa at de hadde sett het par ganger de også. Etter et par dager var vennene mine ikke venner lengre og alt var bare kaos! vi ryddet opp i det etter vært og alt var tilbake til det normale. Siden så vi ikke han mere.

Den gutten har vært en vi kjenner. Han bor på Neshaugen og han heter Nes. Tro oss. Vi kjenner han. :stars :stars
Antall ord: 205

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
30cm
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 499
Startet: 09 Sep 2009 22:35
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 12 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Re: Advarsel??. Nes

Innlegg av 30cm »

Uff så lite orginalt Bilde
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links