Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerKan dette være min hjelper/skytsengel?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

sbh
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Jan 2010 19:13
15

Kan dette være min hjelper/skytsengel?

Innlegg av sbh »

Hei alle sammen.

Meldte meg inn i dette forumet etter at jeg har opplevd en del spesielle ting de siste ukene. Jeg er inne i en ganske tung periode i livet. Har hatt en rekke angstanfall, og slitt med redsel for å dø, da disse anfallene kunne minne om hjerteproblemer.
I dagene før disse anfallene kunne jeg se svake lysskygger inne på soverommet mitt. Noen ganger ble de sterkere, men mest vage flyvende skikkelser. I korte perioder har det transformert seg til å bli fiolett/indigo-farget. Jeg har også følt meg "forfulgt" eller "overvåket" når jeg har gått alene rundt i huset. Under det siste angstanfallet mitt ba jeg høyt om hjelp og sa noe som: "hvis det er noen her, så må dere hjelpe meg, jeg er så redd". Etter 2-3 min kunne jeg kjenne en varme spre seg i brystkassen, og jeg ble døsig. Etter alle disse angstanfallene har jeg sovet veldig dårlig, hatt mye mareritt og svettet ukontrollert. Ved 2 anledninger har jeg kjent "press" fra to (store) hender oppå meg. Den første gangen var jeg overbevist om at jeg hadde opplevd søvnparalyse og tenkte ikke mer over det, men den andre gangen hørte jeg i tillegg en tydelig mannsstemme som snakket til meg. Jeg hørte ikke alt han sa, men jeg la merke til at stemmen var veldig mørk, rolig og bar et litt elektrisk/digital preg. Han snakket ren bokmålsdialekt. Ordene jeg husker tydelig er: Press. "Ikke vær redd hvertfall" Triks eller Frits
Han snakket mye mer, men ordene var utydelige, og jeg greide ikke høre alt han sa. Dessuten tror jeg at tiden etterpå med uro og sykdom har visket ut mye av hukommelsen min.

Er det noen som kan kjenne igjen noe av det jeg beskriver?
Kan det bare være hallusinasjoner?
Antall ord: 315

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
20
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: I fjordstrøka innafor
Har takket: 1453 ganger
Blitt takket: 1747 ganger
Kjønn:

Re: Kan dette være min hjelper/skytsengel?

Innlegg av Asbjørn »

Det KAN selvfølgelig har vært hallusinasjoner, men beskrivelsen av disse lysvesnene kan indikere at du har hatt Hjelpere hos deg.
Personlig tror jeg på Hjelpere og derfor vil jeg anta de var der for å vise deg at du tross alt ikke var helt alene...
Dette med "ikke vær redd ihvertfall" - kan ha vært en beskjed direkte til deg...
Det andre kan ha hatt med healing fra dine Hjelpere å gjøre.

Dersom det var Hjelpere som var der for å passe på deg, og gi healing, tyder det på at du enda har ting å gjøre i dette livet ;)

Men en liten sak ; dersom noen tror man har hjerteproblemer, eller andre sykdomsrelaterte problemer, som går på helsen, så oppsøk lege !
Legene er der for en grunn! ;)

mvh Asbjørn
Antall ord: 133

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sbh
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Jan 2010 19:13
15

Innlegg av sbh »

takk for svar;-)

hjerteproblemer er heldigvis ikke så sannsynlig da jeg bare er 25 år. har vært til legen, så det ble vel konkludert med at jeg burde roe ned stressnivået i hverdagen rett og slett.
men når man får skikkelig panikkanfall, kjennes det virkelig ut som hjertet har trøbbel!
uansett. jeg håper og tror jeg ble velsignet med mystisk hjelp, og kanskje jeg bør slappe mer av og pleie mitt åndelige til en forandring:)

jeg skjønner meg ikke så mye på det med hjelpere og skytsengler, forskjellen på dem, hvordan de kan hjelpe meg etc. men...det betyr egentlig ikke så mye, ettersom alt bare er godt.

:mozilla_wink:
Antall ord: 118

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kristiane
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Aug 2009 11:28
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av kristiane »

Velkommen hit :)
Bra du har vært hos legen din,sånn at du har fått avkreftet at det feiler hjertet ditt noe. Angst og stress er ubehagelig nok,men da kan du iallefall slappe av ifh.t dette. Og angstanfall kan være skikkelig ubehagelig,med svimmelhet og pustebesvær. Selv om dette ikke er farlig,skjønner jeg at du er redd,men du må prøve å slappe av så godt du kan når du kjenner ubehag,og tenke at det går over.Kanskje enkelt sagt av meg,men jeg mener bare at du må prøve å puste dypt og rolig,og ikke la angsten ta overhånd. Regner med at du har mange rundt deg som hjelper og støtter deg.
Vanskelig å si om du har hatt reelle opplevelser ifh.t lysende "ting"/føle noen presser mot deg. Tenkte som Asbjørn her,at dette kan godt være søvnparalyse og hallusinasjoner,men det kan være at du virkelig så dette lyset,uten at det skyldes hallusinasjon. Har selv opplevd å se store,lysende kuler,men er helt frisk på alle måter :) .
Syns du skal ta enda en prat med legen din,istedet for å gå rundt å ha det vondt,iallefall! Og ta vare på deg selv! Få nok frisk luft og hvile,og ned med stressnivået :)
Ønsker deg masse lykke til videre.
Antall ord: 232

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kristiane
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Aug 2009 11:28
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av kristiane »

...Og en ting til som jeg glemte å si: Joda,du har hjelpere som er hos deg og passer på deg,som vil deg alt godt. ;)
Klem fra
Kristiane.
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links