Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Foto & BilderBilde fra lier

Her snakker vi om foto, bilder av spøkelser, orber, etc. Stedet for alt som har med foto, fotografering, støv på bilder, orber, og annet.
moffeloffen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 26 Jan 2010 17:41
14

Bilde fra lier

Innlegg av moffeloffen »

Hei!

Var en tur på lier for noen få år siden.
Bilde er tatt ute på vinteren, mange vil tenke frostrøyk med en gang, men når bilde ble tatt var det helt klart. Men se nærmere i bilde så ser det ut som et skjellet på en måte, det er vel ikke helt normalt?

Bilde
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5078
Startet: 21 Jun 2006 14:54
17
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Re: Bilde fra lier

Innlegg av Astarte »

Jeg beklager, men jeg ser det ikke. Fikk dere noen spesiell følelse da dere tok bildet?
Antall ord: 17
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Bilde fra lier

Innlegg av Asbjørn »

Har kikket på bildet, og jeg vil nok tro det er frostrøyk, ja.

Selv om man ikke ser frostrøyken sålenge den ikke lyses opp, er den meget tydelig når den blir skarpt opplyst.

Derfor vil jeg anbefale de som vil ta bilder i jakt på noe "rart" å ha med en kraftig lommelykt også,
den lommelykten vil da lyse opp, tilsvarende blitzen, men da i så lang periode at man faktisk ser frostsrøyken med det blotte øye.

Når jeg så på bilde, synes jeg at jeg så FANTOMETS hode til oppe til venstre i bilde, lett foroverbøyd... ;) noe som viser at det er lett å tolke ting inn i slike bilder...

A
Antall ord: 117

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheTech

Re: Bilde fra lier

Innlegg av TheTech »

Rett link:

Kode: Velg alle

[img]http://bildr.no/image/575750.jpeg[/img]
Det er nok bare frostrøyk, men noen ganger kan det vær morsomt å bruke fantasien :) Jeg ser en drage :lol:
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Cammern

Re: Bilde fra lier

Innlegg av Cammern »

Det første jeg tenkte var også frostrøy, selv om man muligen påstår at man ikke pustet på akkurat det tidpunktet man tok bilde. Hadde det vært en varm sommer dag hadde det kanskje vært litt anderledes, men vinter, kulte og blits er en dårlig kombinasjon etter min erfaring, og som TheTech sier er det veldig lett å bruke fantasien. Jeg ser ett dødnings hode helt til venstre med armer når vi først er inne på fantasi :-D
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jente15
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 30 Mar 2010 14:27
14

Re: Bilde fra lier

Innlegg av jente15 »

Du pustet nok ut idet du knipset bildet. Har gjort det samme før, og trodde jeg så noe. :mozilla_wink:
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links