Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Fakta, teori & skepsisHvorfor den sannheten vi har?

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Hvorfor den sannheten vi har?

Innlegg av ludoburgero »

Ja, de tankene der, lysglimt, de gir rom for mer ettertanke.
Selv heller jeg som sagt til å tro på det samme som du sa tidligere, men personlig er det for meg viktig å la enkelte ting bare stå åpent. Det får mer mening da, uten at vi trenger å kalle dem ting og sette definisjoner på dem. Stillheten er i mange tilfeller undervurdert.

Sannheten kan kanskje ikke forklares, den må kanskje leves?
Antall ord: 71
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lysglimt
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 31
Startet: 06 Jul 2010 15:08
13
Kjønn (valgfri): mann

Re: Hvorfor den sannheten vi har?

Innlegg av lysglimt »

ludoburgero skrev:Ja, de tankene der, lysglimt, de gir rom for mer ettertanke.
Selv heller jeg som sagt til å tro på det samme som du sa tidligere, men personlig er det for meg viktig å la enkelte ting bare stå åpent. Det får mer mening da, uten at vi trenger å kalle dem ting og sette definisjoner på dem. Stillheten er i mange tilfeller undervurdert.

Sannheten kan kanskje ikke forklares, den må kanskje leves?
Det du skriver her er et syn jeg deler helhjertet med deg.
Skal jeg sette ord på det så er det jeg skrev hva jeg tror, men ord skaper begrensninger. Ofte blir ordene gjenstand for kritikk for man henger seg op i ordene og ikke hva ordene prøver å fortelle.

Det er utrolig behagelig å bare la ting stå åpent. Bare la ting være som de er og ikke definere eller dømme det. Det er en frihet i det.

Stillhet er kraftig undervurdert vil jeg si. Stillhet fra tanker..Det åpner for noe nytt.. Som egentlig ikke er nytt, bare frihet fra tankespinn.. :) Frihet fra dramaet vi spiller. Skal innrømme at jeg kan bli dratt hodestups inn i dramaet, spesielt når jeg opplever ting som urettferdig.. Iblant skal man si ifra, men hvis jeg reagerer kraftig pga en personlig mening så ser jeg ofte i etterkant at jeg er litt ute å kjøre.. :)

Mange vil si at Sannhet ER. Akkurat som vi ER. Den er ikke definerbar. Jeg tror også den må leves for den er hva vi er. Hvis vi reduserer oss selv til å nærmest å bli ETT med tanken eller konseptet vi har, så har vi lurt oss selv..
Antall ord: 277

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Minikrisla
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 03 Sep 2011 14:00
12
Kjønn (valgfri): Frøkensen
Lokalisering: Paradis
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 2 ganger

- Hvorfor den sannheten vi har?

Innlegg av Minikrisla »

Jeg ser at dette er en relativt gammel tråd, men jeg må allikevel bare skyte inn noen tanker rundt temaet;

Sannheter.
De gjør jo ikke annet enn å forandre seg..
Vi lever en verden uten sannheter. Livvsyn og leveregler forandrer seg i takt med verden og samfunnet vi lever i. Ta Norge for eksempel; Det er ikke mange år siden vi levde i et kristent fellesskapssamfunn der nestekjærlighet var i sentrum. I dag lever vi i et individualistisk forventningssamfunn der fokuset dreier seg om å realisere seg selv.
Og det finnes få sannheter.
For forskere og medier kommer opp med nye resultater og faktainformasjon omtrent daglig.
Og etterhvert som vi mennesker vokser, erfarer og gror, dukker det stadig opp nye sannheter vi må forholde oss til. Både om oss selv, andre, livet og verden.
Vi må aldri slutte å stille spørsmål og være kritiske, men å lande på en sannhet vil være som å slå andre sannheter vekk fra seg.

Altså- fokus på individet, selvrealisering og prestasjonsforventninger kombinert med et manglende fast holdepunkt i form av en sannhet er ikke bare- bare. "Bivirkningen" er vel at folk enten blir vaklende rundt i en desperat søken etter mening og sannhet, uten å klare å lande et sted.. Eller de tar en hvilken som helst sannhet de kan klamre seg fast til ved behov.
Så jeg kan definitivt se hvordan mennesker stadig (nesten litt autistisk) tiltrekkes av faste holdepunkter, og da gjerne i form av religion.
Men igjen, som Voltaire sier det;

"Det eneste vi vet med sikkerhet, er at alt er usikkert".

Så- er det lureste å bare styre unna sannheter, og heller gå for å prøve å snekre sammen en haug av egne ydmyke, åpne teorier?
Litt av et prosjekt vi har foran oss i så fall. :mozilla_cool:
Antall ord: 299
"Den mann som vet han er uvitende, er ikke dum."
(Kashmirske ordtak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Hvorfor den sannheten vi har?

Innlegg av ludoburgero »

Uten illusjoner (sannheter) har vi ikke noe å strekke oss etter.

Drømmer, ambisjoner og tro har distinktive forskjeller når man snakker om de tilsnittene og detaljene de har med seg av forskjellige "kriterier", der ambisjoner virker mer seriøst og målrettet ut enn for eksempel tro, og drømmer kan ha dobbelt betydning både som en forløper til ambisjoner og som bokstavelig talt noe man har i en REM-fase.

Det jeg likevel vil frem til er at alt dette har samme utgangspunkt:
Vi baserer oss på typer sannheter eller mål som vi har satt oss; her kan vi finne oss et ankerpunkt, et mål, eller noe vi ønsker å bli eller oppleve - så legger vi veien an - dit.

Vi kan også kalle det systemer... eller trossystemer... religion... eller egentlig hva vi vil.
Vitenskapen er også et lignende konsept bare med et mye mer kritisk og kvalitetssikret system å gå ut ifra, der antagelser og indisier ikke tas med i betraktning, men der slike ting heller kalles hypoteser og i beste fall teorier, basert på hvor stor sannsynlighet det er - ofte relatert til lignende forsøk, etc. Sånn sett er vitenskap det nærmeste vi idag kan komme det vi kaller sannhet, uten at jeg skal si hvor mangelfullt det er - for det har jeg jo ikke noe målbart å vise til, og det blir for generelt. Likevel, som sagt, det beste å gå utifra for å finne såkalte sannheter.

Når det kommer til individuelt nivå så er vi allerede gått i oppløsning hva gjelder offisielle sannheter. For sannheter skal være objektive og passe for alle, og alle sannheter bør settes på prøve - hvis ikke kommer vi oss aldri videre. Og det er jo videre vi vil?
Antall ord: 297
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Minikrisla
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 03 Sep 2011 14:00
12
Kjønn (valgfri): Frøkensen
Lokalisering: Paradis
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 2 ganger

- Hvorfor den sannheten vi har?

Innlegg av Minikrisla »

Vi vil ikke bare videre, vi videre. På alle måter.. Vi må ville mer, klare mer, spørre mer, skjønne mer, utvikle oss mer. Hvis ikke, så stagnerer vi jo. Da bare er vi..

Men hvordan skal vi klare å sette oss et realistisk mål i forhold til hva vi kan vite?
Geez.. Temaet er jo så omfattende at det kjennes ekstremt fort gjort å gå seg vill.
:mozilla_tongue:
Antall ord: 70
"Den mann som vet han er uvitende, er ikke dum."
(Kashmirske ordtak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

- - Hvorfor den sannheten vi har?

Innlegg av Moonstone »

Minikrisla skrev:Vi vil ikke bare videre, vi videre. På alle måter.. Vi må ville mer, klare mer, spørre mer, skjønne mer, utvikle oss mer. Hvis ikke, så stagnerer vi jo. Da bare er vi..

Men hvordan skal vi klare å sette oss et realistisk mål i forhold til hva vi kan vite?
Geez.. Temaet er jo så omfattende at det kjennes ekstremt fort gjort å gå seg vill.
:mozilla_tongue:
Veldig enig med deg i det du skrev lenger opp her, at selvrealisering og enkeltindividet er i sentrum i våre dager, og uten særlig faste holdepunkt kan man blafre med vinden både hit og dit hele tiden, prøve litt her,litt der,for å finne seg selv i et mylder av ideer og "sannheter"
Det er baksiden med den nye friheten, men jeg synes den har mer fordeler man kan bruke enn bakdeler, værtfall for mitt eget vedkommende.

Loven om Evolusjon sier ikke bare at vi KAN gå videre, men at vi faktisk MÅ.
Det er ett av livets grunnleggende prinsipper, og hvis vi stagnerer så blir det uballanse som fører til negative handlinger og utfall.
Menneskets egne ideer som ikke harmoniserer med Naturens egne ideer og faste regler er dømt til å feile. De MÅ harmonisere, siden vi faktisk er underlagt dem, men det finnes instutisjoner her på Jorda som frykter forrandring og Evolusjon, og kommer til å gjøre sitt(som de har gjort lenge) for å holde igjen utviklingen, og da snakker jeg spesielt om den Katolske Kirke, selve symbolet for stagnasjon,dogme og maktsyke..
Antall ord: 263
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Minikrisla
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 03 Sep 2011 14:00
12
Kjønn (valgfri): Frøkensen
Lokalisering: Paradis
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 2 ganger

- Hvorfor den sannheten vi har?

Innlegg av Minikrisla »

Akkurat, vi videre. Men når vi ikke har noen sannhet, noe fasitsvar, kun antakelser, frihet og teorier, blir det et stort ansvar og enorm utfordring å velge en retning og finne en sannhet.

Det er jo definitivt et luksusproblem, og egentlig ikke mye å henge seg opp i. I alle fall tatt i betraktning alle de som ikke har mulighet til hverken kunnskaper, egne valg eller frihet.
Men samtidig føles ansvaret desto større i forhold til å finne en vei som forhåpentligvis kan gi dette til alle.
For er ikke det å komme videre?
Eller er det jeg som "svever" litt for langt ut i kveld? :mozilla_tongue:
Antall ord: 107
"Den mann som vet han er uvitende, er ikke dum."
(Kashmirske ordtak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

- - Hvorfor den sannheten vi har?

Innlegg av Moonstone »

Minikrisla skrev:Akkurat, vi videre. Men når vi ikke har noen sannhet, noe fasitsvar, kun antakelser, frihet og teorier, blir det et stort ansvar og enorm utfordring å velge en retning og finne en sannhet.

Det er jo definitivt et luksusproblem, og egentlig ikke mye å henge seg opp i. I alle fall tatt i betraktning alle de som ikke har mulighet til hverken kunnskaper, egne valg eller frihet.
Men samtidig føles ansvaret desto større i forhold til å finne en vei som forhåpentligvis kan gi dette til alle.
For er ikke det å komme videre?
Eller er det jeg som "svever" litt for langt ut i kveld? :mozilla_tongue:
Universet er så uendelig stort at jeg tror det er umulig å finne EN sannhet her.
Når vi finner frem til en sannhet, så er det alltid enda flere i vente, nye muligheter dukker opp, flere veiskiller, veikryss og løse tråder.
Og det å utforske/kartlegge den FYSISKE delen av Universet er bare EN side av virkeligheten.
Tenk på det Emosjonelle landskapet, det Psykiske landskapet, Metafysisk landskap?
Vi har bare så vidt kommet igang! ;)

Så nettopp pga dette blir det vanskelig å finne EN virkelighetsforklaring og verdensperspektiv som ALLE mennesker skal dele.
Alle mennesker er forskjellige, med forskjellig vilje,følelser,tanker,verdier og drømmer, det må vi bare innse, at mennesker velger seg ut et perspektiv som passer dem best er uungålig.

Noen liker fasitsvar, faste regler og holdepunkter, andre gjør det motsatte, at ingenting er fast og mange muligheter.
Vi har alle en særegen virkelighetsoppfattelse, og derfor blir virkeligheten til alle og enhver særegen også.
Antall ord: 271
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- - Hvorfor den sannheten vi har?

Innlegg av ludoburgero »

Minikrisla skrev:Vi vil ikke bare videre, vi videre. På alle måter.. Vi må ville mer, klare mer, spørre mer, skjønne mer, utvikle oss mer. Hvis ikke, så stagnerer vi jo. Da bare er vi..

Men hvordan skal vi klare å sette oss et realistisk mål i forhold til hva vi kan vite?
Geez.. Temaet er jo så omfattende at det kjennes ekstremt fort gjort å gå seg vill.
:mozilla_tongue:
Jeg er enig, men hva om det er mer til det..?

Ikke bare vil vi videre, må videre, må ville mer, evne mer, undersøke mer, utforske mer og avansere.
Det er også en hundre prosent automatisk konsekvens av absolutt alt. Og vi kaller det forandring.

Utvikling er ladet positivt som regel, selv om vi også kaller noe for uheldig utvikling.
Fremskritt er en fulladet positiv betegnelse på det samme. Men det går neppe an å gjøre noe annet. Du nevner å stagnere; men så lurer jeg på om det virkelig er mulig, eller om det ikke er snakk om et mer isolert perspektivskifte som skjer? Hva skjer dersom du isolerer en fyr og holder ham tilbake på mange andre områder?

Har han ikke da bare blitt byggende opp på enkelte andre felter, hvor han spesialiserer seg på et eller annet? For så lenge det finnes liv så finnes det også håp, tenker jeg.

For å ta eksempelet litt videre, da:

Vi "stagnerer" som rase. Vi holdes tilbake av krefter som religion, manipulerende massemedier, propaganda fra politikere, overvåkes og styres av såkalte "anti-terror-regler"...
Hva skjer? Jo, noen av oss føler et sterkt opprør som har behov for utløp - andre av oss begynner å tenke mer introvert og reflekterer mer på oss selv og våre egne tanker og meninger - vi blir iallefall alt i alt tvunget inn i et sett med forandringer, som igjen fører til andre forandringer. Alt er evolusjon, men revolusjon er også dét; det er bare et resultat, en konsekvens av noe som er undertrykket og noe det enes om er galt. Slik har skjedd hele tiden, historisk sett, og det går aldri an å holde noe tilbake. Hemmeligheter brytes, tillit også (dessverre), alt åpnes og avsløres etter hvert som det føles et behov for det - eller på den annen side ikke føles noe behov eller respekt for det i det hele tatt, snur man på flisa.

Nå blir dette litt kronglete formulert, og jeg beklager den noe grøtete artikuleringen...
Det jeg skal frem til er at forandringer skjer og at vi derfor alltid vil utfordre vedtatte sannheter. Både bevisst og ubevisst. Lover og regler er også under endring, men alt bunner i dype etiske og moralske verdisyn som vi har i oss... nærmest biologisk eller instinktivt...

Selv dette utfordres iblant, om ikke av alle. Men når det gjør det så tvinges vi også til å tenke annerledes. Noen eier ikke moralske skrupler eller er totalt korrumpert. Dette kan føre til to ting:

-enten blir vi mer samlede om en tidligere sannhet
-eller så blir vi mer samlede om at den tidligere sannheten aldri var noen sannhet

I verste fall blir alle uenige, og så tar det hele bare litt lengre tid før vi har fått et mer omfattende perspektiv på det, som i mange tilfeller kanskje også ender opp som en bedre sannhet.
Antall ord: 568
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Kosedyret
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 23 Sep 2011 21:49
12

- Hvorfor den sannheten vi har?

Innlegg av Kosedyret »

Hei!!!!

Jeg er ny her på forumet. Er fasinert av psykologi, sosiologi, vitenskap, åndelighet, metaperspektiv, konflikthåndtering, uavhengihet, realitet, paranormale osv. Studerer foreløpig pedagogikk.

Er forløpig litt lost og jobber med realiteter for å finne til bake til meg selv.

Fikk en mail for litt over en mnd siden som traff meg ganske hart som er relatert til temaet.
Mailen er fra min kusine i kenya som er dypt relgiøs. Sender meg stadig mail om relgiøse temaer mens jeg er veldig åndelig og ikke låst av regler men det større perpektivet.

Dette er hva hun skrev:

hello Kosedyret',am sorry to disturb you when you are so busy with school work,but at least help me with you skype address if you have so that maybe we can communicate through skype.

I just wanted to ask if i can confide in you as a friend.we can at least talk or share ideas.only if you want to am not pushing.

Sorry for the tiresome work ,don't look any more because you have just found a roommate on this part of the world may be we can share the rent it will be much cheaper,sorry for that was just kidding.It's really had to find some body nice and responsible but i wish you well .
I just want to tell you that am proud of you for finally deciding to go back to school and may God bless you in all you do.

Thank you for replaying it actually means a lot to me.
GOOD DAY FRIEND.

Hun har sendt meg mange kritne og katolske budskap om hvordan vi skal leve livet og følte hun var litt avhengig av realiteter og litt låst.

Jeg er veldig åpen og føler jeg er uavhengig til en hvis grad. Lest mange selvutviklingsbøker av mange forskjellige grunner og skrev en mail til henne. Basert på åndelig selvutviklingblant annet temaer fra the secret, samtaler med gud, leve i nuet, Abraham læren, pleadene, bevistehet, energi, frekvens og svigninger m mer. Alt jeg har lest og prøvde å sette det sammen i en pakke. dette er hva jeg skrev for å hjelpe henne. Fikk aldri noe svar. Er veldig spent på å få deres synspunkter. Er som sagt veldig åpen:

Nothing to apologies for. Thing will work out one way or another. It`s the way of the universe and your higher self. You are not disturbing me. Just been quite busy , planning, looking for solutions and opportunities. Today I got my papers right I am taking it to the University of Kristiansand to morrow to disuse solutions and opportunities. Humor is a positive emotion and I like to fool around a bit. Don`t feel bad for kidding. Life is meant to FEEL good. And FEELING are stronger than thoughts. Laughter, passion, humor, self ironic, conscience, unselfconscious thanks, forgiveness for your self and others is one of many parts of your higher self. You are a child and will always be a child with dreams, vision, play, fantasy and many more god given gifts if I can give you some spiritual advise and not religious advise.

Hope it will help you. These are my strongest advises and I do it out of free will. Because that is what we truly are and don`t do.

God is love never hate. Because god don`t have ego. God created you but you also created god, because we are of same energy and the entire universe is energy on all levels, dimensions, diffrent reality, or life to exist it will need changes on all possible levels. Einstein opend our mind by telling us that mater and ebergy is of the same material.

Gods will, wisdom and creation is simple. Even if we struggle to understand it our entire life.

God is only love and is ego free.
God and the entire universe, everything and nothing and only have one law. The law of attraction!!!!!!
Everything else in the universe is only different Principel and guidelines and are not law so we can be creatores as god since we are of the same mater and form. ENERGY! And you are god.
God never judge because god is ONLY LOVE on all levels and frequency. It guides, helps and there is nothing to forgive. Because you never did something wrong.

The hardest part will be to let go. There has never, ever, ever been a place called hell where we wil so called suffer for our mistakes. I REPEAT NEVER. Because it`s against the law of attraction. It`s agaist the universell law of attraction, the way of creation, conscience, love, passion, learning, forgiveness, evolution and so on. The list is endless as life itself. Oh how we humans have been led in the wrong directions. Because we did`t look into our self did`t trust yourself. Because we are human beings and not humans doings.

When you really look into yourself you will find yourself.

God hope you will se him as a friend, as your equal who will guide you,help you give you joy, laughter and never ever as your heavenly father. Because what realizations do you have to higher power or pepole who you think is more worth than you. No mather age, money, experiences, power and so on, you will always be equal all humans. Because you are not what you do, but what you are, what you whana be and you are god. Same mater and energy. Needs, addictions, jealousy, fear, a feeling that your are not whorty, no thrust to yourself and you got to prove yourself for everybody and the word and so on. The list could go on. and you would feel negativ emotions through your whole body and you thought, perspective and reality who'd follow.

Remember this: A experienced dispel is not how many student you have but how many not dependent masters/ leaders you form and create. To trust them self, thruly love them self and make them creator to form through love, passion for who they are and know and wanna be. we use the clear time we are in this moment. Not the past or future. Time is endless and you will never die just change form.

God only want you to create as he/she/everything was created. There has never been a thing called god or evil, right or wrong ONLY what YOU want, or what YOU don`t want.

So stop praying and start commanding you self/god (same mater, energy, equal in you direction)
God really want people to send right emotions, because energy respond to energy and feelings vibrates more powerful than thoughts.

God love for you is endless and will never stop. Gods hate,wrath NEVER EXISTED. I REPEAT there is ONLY ONE UNIVERSAL LAW THAT IS CONSTANT AND WILL FORM YOUR LIFE IN ALL DIRECTIONS. It`s the law of attractions!!! And that`s a spiritual advice and not a religions advice.

Do what you want. Fell happy and shine at your highest frequency and give other permission and give yourself permission too belive and act to free will as well. Create!!!

These are my wisdome I share to you, beacause we are all spesiall and I like helpong others out of free will and intension. Whithout need, jealousy or expectations from any one as the highest form of love is . Not adicted in and form or way on all perspective or realty.

I am inspired by psychology, Since, Sociology, Spirituality, mediums, and others. And we speak the same language just by different words. Read between the lines. Not hard to understand why people cant understand one another. We try to fight wars on all levers and grounds to tell other what we do`t want, like, hate, fear, judge and are against. When we could say I stood for peace, love, passion, believe in me, see what i like in people instead of what i don`t like about them. Say I respect you even I don`t believe, follow your perspective and is proud you spoke your mind.



I try to live by THE LAW OF ATTRACTIONS because it has given me peace. And everyone is invited and live to live by it even if we want it or nor not. We just forgotten our truly self. You get what you focus on all the time. So why not focus on WHAT YOU TRULY WANT FOR YOURSELF. YOU DESERVE IT. ALL DESERVE IT. THAT IS WHAT GOD WANT YOU TO FEEL. NO RULES. FREE WILL IS THERE FOR A REASON SO YOU CAN CHOSE EVERYTHING. SO GET WHAT YOU REALLY WANT AND GIVE YOURSELF PERMISSION TO GIVE YOURSELF AND OTHERS TO GET IT AND CREATE. YOU WILL BE SURPRISED. Thant is what god hope you will do.

Inspiration from books : The secret, Abraham techings, Neal downsky, Conwersations whith god, Law of atteractions, Einstein, The conscience self, The higher self.



God sends you endless love and only what you wan`t/ don`t want. You are the creator!!!
Don`t think you can do it. know you can do it. Don`t try, just do. Give yourself permission.


Peace, Visdome Love and passion at free will withouth expectations, need, jealousy or fear :-) You`ll get what you focus your intension at. We are all helpers, god, healers and creators of our and all reality of all levels.

Kosedyret!!

Når jeg skrev dette hadde jeg drukket litt vin. Likevel brukte jeg over 2 timer på å formulere det. Følte jeg fikk et kall dypt i meg selv. Synspunktene har endret seg litt siden de 2 månedene. all energi (liv,bevisthet, energi, utvikling, realiteter osv) krever forandring for å være evig. Er spent på deres synspunkter for videre utvikling av bevistehet, perspektiv og relativ realitet.
Antall ord: 1650

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links