Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsynthetikke 2012 men nå

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: ikke 2012 men nå

Innlegg av ludoburgero »

Da er du tilgitt, alfi.
Jeg er sta og bitter, men jeg bærer ikke nag. :bat
(oops, feil smiley med vilje!)

Nei, jeg synes heller ikke det er noe særlig med utvikling om dagen...
Iallefall ikke i positiv retning. Leste nylig at forskere mener vi mennesker har rundt 100 år igjen før vi dør helt ut. Det sies at det ikke finnes noen vei tilbake, ingen måte å reversere de ødeleggelsene vi har forårsaket. Og jeg tviler ikke.

Første vi måtte tatt tak i er vår grådighet og vårt overforbruk.
Vi burde kutte ut luksuslivet og se hvor mange mennesker i verden som lider.
Ikke bare det; men se også på hvordan dyrene og naturen tar skade av det vi gjør!
Antall ord: 131
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJEST

Re: ikke 2012 men nå

Innlegg av GJEST »

Nåja, hundre år går fort, og jeg tror IKKE mennesket bare har hundre år igjen å leve i. Forskere sier jo så mangt, og skifter meninger i alle kanter og bauer. Nei, mer enn hundre år, det har vi nok igjen.

Jeg tror ikke menneskene klarer utslette oss selv. Med mindre det kommer en kjempekræsj med en asteroide el.l, så tror jeg menneskeheten vil bestå.

Men jeg tror jo de fra tid til annen vil utslette deler. Det har jo alltid skjedd. Svartedauen, f.eks. Nye sykdommer vil alltid dukke opp, i tillegg har man mer våpen og sånn, så det er klart det vil bli kriger innimellom, hvor kanskje store deler av befolkningen vil gå under. Men at mennesket generelt dør ut, om så kort tid, nei, det tror jeg absolutt ikke.
Antall ord: 139

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links