Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinKrystaller og stener

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

- Krystaller og stener

Innlegg av Diffusa »

Litt som fargeterapi? :mozilla_undecided:
Antall ord: 3
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Krystaller og stener

Innlegg av Nephandi »

Her er en personlig erfarig. jeg elsker smykker og har alltid bukt ganske mye av dette, fortvilelsen var derfor stor da jeg som 13 åring fikk nikkel allergi, og en ganske aggresiv en også, ingenting annet enn gull fungere, siden vi ikke var laget av penger betydde dette at det var svert få smykker jeg kunne bruke. Mens jeg var på et behandlings sted på Lillehammer for å få hjelp med angsten min så kjøpte jeg en stein ring på en sten butikk der, jeg kunne jo bruke smykker av ren stein. Dette var en vakker liten, helt klar, bergkrystalls ring. Jeg hadde sten ringen på fingeren dag og natt noen dager, overlykkelig over å ha funnet et nytt smykke jeg kunne bruke og som jeg hadde råd til. Så plutselig så løste ringen seg opp på fingeren min, jeg hadde ikke slått den i noe, den bare løste seg opp i småbider av seg selv og fallt av fingeren min, etter den dagen har jeg ikke hatt nikkel alergi og kan bruke hva jeg nå enn vil av smykker. :D
Antall ord: 184
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

- - Krystaller og stener

Innlegg av Moonstone »

Diffusa skrev:Litt som fargeterapi? :mozilla_undecided:
Nei, mer som Theurgi, å visualisere i meditasjon et møte med for eks MåneGudinnen Luna.
Føle på hennes energier, forstå de filosofiske prinsippene, kjenne, føle på Luna.
Gjør man dette på Mandag(Moonday), har gjenstander av Sølv på alteret, går med for eks Månestein på seg den dagen skal i teorien forsterke inntrykk og energi fra Luna.
Man "kler" seg da med Gudenes egenskaper, og blir lik Gudene.
Det er Theurgi.
Antall ord: 83
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

- Krystaller og stener

Innlegg av Diffusa »

Ahaaaa.. *tenker*
Antall ord: 2
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
celsta
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 09 Jan 2011 15:58
13
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Sandefjord
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 2 ganger

- - Krystaller og stener

Innlegg av celsta »

Nephandi skrev:Her er en personlig erfarig. jeg elsker smykker og har alltid bukt ganske mye av dette, fortvilelsen var derfor stor da jeg som 13 åring fikk nikkel allergi, og en ganske aggresiv en også, ingenting annet enn gull fungere, siden vi ikke var laget av penger betydde dette at det var svert få smykker jeg kunne bruke. Mens jeg var på et behandlings sted på Lillehammer for å få hjelp med angsten min så kjøpte jeg en stein ring på en sten butikk der, jeg kunne jo bruke smykker av ren stein. Dette var en vakker liten, helt klar, bergkrystalls ring. Jeg hadde sten ringen på fingeren dag og natt noen dager, overlykkelig over å ha funnet et nytt smykke jeg kunne bruke og som jeg hadde råd til. Så plutselig så løste ringen seg opp på fingeren min, jeg hadde ikke slått den i noe, den bare løste seg opp i småbider av seg selv og fallt av fingeren min, etter den dagen har jeg ikke hatt nikkel alergi og kan bruke hva jeg nå enn vil av smykker. :D
Det var jo spessielt da! Har selv nikkelallergi, så verdt å prøve noe limnende. Virket som om bergkrystallen virket healende på allergien, spennende historie!
Antall ord: 210
Ingenting er umulig, umulig tar bare litt lengre tid! :-)¨
Mitt åndelige hjørne, i bilder: http://www.paranormal.no/forum/phpbb3/v ... 12&t=23125

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Krystaller og stener

Innlegg av Nephandi »

Ja for meg virket bergkrystallen healende på alergien, jeg bruker mye bergkrystall, jeg bruker den ofte i steden for andre stener siden bergkrystall blir litt en sånn universal sten.
Antall ord: 30
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links