Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinOi! Varme hender

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
Siimen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 38
Startet: 22 Jun 2010 19:12
13
Kjønn (valgfri): Gutt
Blitt takket: 1 gang

Oi! Varme hender

Innlegg av Siimen »

Jeg har for noen dager siden oppdaget at jeg hadde varme hender. Jeg fikk en slags glad gjenomstrømning fra øverst i armen, ned til hånden og inn i min mor.
Jeg har lenge hadd varme hender bokstavelig talt, men ikke tennkt på det som noe sånt ;)
Hvordan føler dere det (vis dere har det) når dere healer? morsomt å vite :)
Og vet dere om noen måter jeg kan utvikle meg på ? :?:
Antall ord: 76
Darkness falls across the land
The midnight hour is close at hand
Creatures crawl in search of blood
To terrorize y'alls neighborhood

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Meridian

Re: Oi! Varme hender

Innlegg av Meridian »

Jeg har aldri hatt varme hender , men jeg jobber som healer gratis alikevel.
Grunnen til at jeg kan drive med healing er at det kommer utenfra altså fra guider som driver med
healing.De sender healing energi igjennom meg, Da man har varme hender som man kaller det
og legger hendene på andre som for eks har vondt i nakken kalles dette magnetisk healing.
Jeg ville gått et kurs hadde jeg vert deg om dette er din vei og gå slik at du kan utvikle deg som
en kanal for healing energiene.Jeg er kun en kanal for healingen , ikke noe mere eller mindre og
folk har blitt bedre.Min mor ble kvitt rygg smerter osv. Jeg kan ikke ta kreditt for dette fordi det blir helt feil da det ikke er jeg som er healeren i dette tilfellet.Den healing formen jeg jobber med kalles spirituell Healing om dette er av interesse.
Antall ord: 154

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Siimen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 38
Startet: 22 Jun 2010 19:12
13
Kjønn (valgfri): Gutt
Blitt takket: 1 gang

Re: Oi! Varme hender

Innlegg av Siimen »

Det hadde sikkert vert lurt å gått kurs, men jeg vet ikke om jeg gidder det. Jeg tror jeg heller vil lære av andre og hvordan de opplever det.
Det å ikke ta betalt er en fin vei å gå synes jeg. For når man trenger hjelp til noe, synes ikke jeg at man altid må betale for det. :mozilla_wink:
håper du også utvikler deg til å bli enda bedre, du virker interisert i dette . Du fortjener det ;D
Antall ord: 80
Darkness falls across the land
The midnight hour is close at hand
Creatures crawl in search of blood
To terrorize y'alls neighborhood

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Meridian

Re: Oi! Varme hender

Innlegg av Meridian »

Siimen skrev:Det hadde sikkert vert lurt å gått kurs, men jeg vet ikke om jeg gidder det. Jeg tror jeg heller vil lære av andre og hvordan de opplever det.
Det å ikke ta betalt er en fin vei å gå synes jeg. For når man trenger hjelp til noe, synes ikke jeg at man altid må betale for det. :mozilla_wink:
håper du også utvikler deg til å bli enda bedre, du virker interisert i dette . Du fortjener det ;D
tusen takk :) . Hadde Healing vert mitt levebrød hadde jeg tatt betalt, ellers er det gratis.
Samtidig da jeg reiser til folk og brukes som en healing kanal tar jeg kun for utgiftene det tar og reise dit .Folk betaler kun for bussen eller toget som jeg da bruker for og komme meg til vedkommende som trenger healing.Jeg tar gjerne imot gaver om vedkommende ønsker dette for og glede den personen som har fått healing siden noen føler de vil gi noe igjenn.Dette spør jeg ikke etter eller intresserer meg , men ønsker vedkommende er det opp til han eller henne og si di vil gi og da sier jeg tusen takk fordi han eller henne vil føle glede av dette. De pengene jeg får for healingen fri villig bruker jeg på kurs eller andre ting som har med det jeg driver med innen den spirituelle lære.
Antall ord: 236

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Siimen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 38
Startet: 22 Jun 2010 19:12
13
Kjønn (valgfri): Gutt
Blitt takket: 1 gang

Re: Oi! Varme hender

Innlegg av Siimen »

Det er helt riktig det du gjør. For det hadde vært litt rart vis økonomien din hadde gått ned for å hjelpe andre :mozilla_wink: Gaver er sånt man får til vanlig og det er ikke annet å gjøre med en å ta dem imot :mozilla_laughing:
Ønsker deg lykke til videre. Tror du vil bli noe stort en gang :P
Antall ord: 63
Darkness falls across the land
The midnight hour is close at hand
Creatures crawl in search of blood
To terrorize y'alls neighborhood

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

Re: Oi! Varme hender

Innlegg av Kiara »

Jeg er temmelig fersk i healing.. begynte med det en stund etter at jeg selv gikk til en healer. Det var han som ble veldig opphengt i at jeg hadde evner for healing, og han trodde også jeg kunne drive med husrensing. Jeg ble veldig paff... for det hadde aldri vært i mine tanker! Ble anbefalt å ta kurs for å utvikle meg og lære hvordan jeg skulle gjøre det, ( han drev ikke med kurs-virksomhet selv, og jeg fikk heller ingen anbefalt.. ).

Så dukket det opp et kurs i healing i nærheten, og min nyskjerrighet var vekket, så.... :P

Nå har jeg healet en del, men ikke så mye. Jeg har for lite tid både til å bruke det ofte nok, og til å meditere,, som jeg burde ha gjort mye mere. Det krever en del synes nå jeg iallefall. Når en har jobb, barn, masse dyr og et hjem å ta vare på, så er det lite tid igjen til healing og slikt som jeg gjærne skulle hatt mere tid til.

Men når jeg healer, så skjer dette: det prikker intenst på toppen av hodet, og hendene utstråler varme ( selv om de er kalde før jeg starter), og så kjennes de helt normale ut etter healingen er ferdig,, og det slutter å prikke oppå hodet!

Men husk at selv om vi sier at "jeg healer", så er det ikke jeg/vi, men vi kanaliserer healing!

Annbefaler deg iallefall å finne deg bøker om emnet som du kan lære av, så du får litt mere info om hvordan du bruker det. ;)
Antall ord: 267

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Siimen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 38
Startet: 22 Jun 2010 19:12
13
Kjønn (valgfri): Gutt
Blitt takket: 1 gang

Re: Oi! Varme hender

Innlegg av Siimen »

Så kult da. Det er vel sikkert lurt det ja ;)
Antall ord: 10
Darkness falls across the land
The midnight hour is close at hand
Creatures crawl in search of blood
To terrorize y'alls neighborhood

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links