Jeg er temmelig fersk i healing.. begynte med det en stund etter at jeg selv gikk til en healer. Det var han som ble veldig opphengt i at jeg hadde evner for healing, og han trodde også jeg kunne drive med husrensing. Jeg ble veldig paff... for det hadde aldri vært i mine tanker! Ble anbefalt å ta kurs for å utvikle meg og lære hvordan jeg skulle gjøre det, ( han drev ikke med kurs-virksomhet selv, og jeg fikk heller ingen anbefalt.. ).
Så dukket det opp et kurs i healing i nærheten, og min nyskjerrighet var vekket, så....
Nå har jeg healet en del, men ikke så mye. Jeg har for lite tid både til å bruke det ofte nok, og til å meditere,, som jeg burde ha gjort mye mere. Det krever en del synes nå jeg iallefall. Når en har jobb, barn, masse dyr og et hjem å ta vare på, så er det lite tid igjen til healing og slikt som jeg gjærne skulle hatt mere tid til.
Men når jeg healer, så skjer dette: det prikker intenst på toppen av hodet, og hendene utstråler varme ( selv om de er kalde før jeg starter), og så kjennes de helt normale ut etter healingen er ferdig,, og det slutter å prikke oppå hodet!
Men husk at selv om vi sier at "jeg healer", så er det ikke jeg/vi, men vi kanaliserer healing!
Annbefaler deg iallefall å finne deg bøker om emnet som du kan lære av, så du får litt mere info om hvordan du bruker det.